Bullshit. De reeks ontstond door mijn geofftopic en jullie ergernis hierdoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef De_kromme het volgende:
Caland.![]()
Al was het meer mijn idee, ik begon ermee.
True dat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bullshit. De reeks ontstond door mijn geofftopic en jullie ergernis hierdoor.
Hail your king Bitches.
Doe eens rustig, neem je pilletje steven. Je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme waarom mis ik elke keer alles
zit al aan de ghbquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe eens rustig, neem je pilletje steven. Je hebt niks gemist.
Ik vraag me eerder af welke drugscocktail die gozer heeft gebruikt toen hij op het idee kwam.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef De_kromme het volgende:
Stokstaart komt trouwens wel weer terug joh. Admin is even boos, maar komt erachter dat Fok! niet zonder Stok kan.
Ben wel benieuwd wat die dwaas nu aan het doen is, met zijn 100+ posts per dag op Fok!.
ik maak het zelfquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Aii, een van de meest verslavende drugs, en zo goedkoop.. Hoe ist verder?
ik kreeg geen eens een pmquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom is Stok gebanned dan? kreeg wel een PM, maar heb nog geen antwoord.
Vraag me eerder af hoe hij eraan kwam.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af welke drugscocktail die gozer heeft gebruikt toen hij op het idee kwam.
fok.rarquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vraag me eerder af hoe hij eraan kwam.![]()
Kan ook wel verkeerd aflopen ja. Was NJ nog maar FA, die matste mij altijd![]()
.
Waaraan kwam? Volgens mij heb ik het allemaal maar half meegekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vraag me eerder af hoe hij eraan kwam.![]()
Kan ook wel verkeerd aflopen ja. Was NJ nog maar FA, die matste mij altijd![]()
.
Waarom is dat eigenlijk zo? Ben meestal wel benieuwd waarom en hoe lang..quote:
Lekkah. Ben weer uit mijn winterdepressie geschoten, wat een weertje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik maak het zelf
dus wel goedkoop ja
Maar lekker man, en met jou
kreeg pm van hem dat ie een ban heeft, meer nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En jullie waren ook nog eens matties
eens in de zoveel tijd man haha, ben niet verslaafd ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lekkah. Ben weer uit mijn winterdepressie geschoten, wat een weertje.![]()
Zit je er al lang aan?
Ja, ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kreeg pm van hem dat ie een ban heeft, meer niet
Niet voor elke regel is een topic idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo? Ben meestal wel benieuwd waarom en hoe lang..
daar is ook geen topic voor.
Was een dol fijn filmpje ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaraan kwam? Volgens mij heb ik het allemaal maar half meegekregen.
Hoorde iets van een rukfilmpje.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet voor elke regel is een topic idd.
Tegenwoordig niet meer inderdaad, belachelijk. Was altijd mooi, beetje dat bantopic doornemen welke clowns er nu weer gebanned waren, en voor hoelang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo? Ben meestal wel benieuwd waarom en hoe lang..
daar is ook geen topic voor.
Ja, wat is er in godsnaam met een dolfijn dan? Ikke nie snap.quote:
lolwutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga een chick voor jou regelen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat is er in godsnaam met een dolfijn dan? Ikke nie snap.
Genoeg vrouwelijk schoon in Den Haag te vinden. Gooi maar een datumprikkertje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj durft het zelf niet toch? Dan zorg ik er wel voor dat DV naar jou komt.
Schijnen goed te pijpen heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat is er in godsnaam met een dolfijn dan? Ikke nie snap.
Barbiequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Genoeg vrouwelijk schoon in Den Haag te vinden. Gooi maar een datumprikkertje.![]()
Aha. Zal wel aan mij liggen, deze geheimtaal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnen goed te pijpen heb ik van horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |