Er is natuurlijk wel een verschil tussen "tot het uiterste uitgedaagd worden" en geen enkele weerstand merken van de vijanden. Als dat laatste aan de hand is, staat 'ie gewoon te makkelijk. En dan voelen sommige levels inderdaad klein aan, maar dat is vooral omdat je er gewoon te hard doorheen wandelt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet iedereen wil tot het uiterste uitgedaagd worden
Daar heb je story mode voorquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet iedereen wil tot het uiterste uitgedaagd worden
Ik heb wel al een zwik vissen in mijn aquarium zitten, met de feeder VI geinstalleerd. Ben alle shops die ik tegen kom door aan het browsen of ik de hamster zie zitten.quote:
He tis mijn meningquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Alleen die N7-levels zijn klein vergeleken met de priority missions, maar in het leveldesign zit juist de grootste vooruitgang (toevoeging van jumps/ladders o.a.)
[..]
49-60 euro voor 40 uur gameplay te veel?
[..]![]()
Nee.
[..]
Erg vrijgevig van je.
Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef genakt het volgende:
[..]
He tis mijn meninghad er meer van verwacht gewoon
ze haddne er vele meer uit kunnen halen.
Die 40 uur bij lange na niet gehaald. binnen 20 uur en dan heb ik alle werelden 100% en voor zover ik weet alle missies gedaan
Verken je schip wat en gij zult vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik heb wel al een zwik vissen in mijn aquarium zitten, met de feeder VI geinstalleerd. Ben alle shops die ik tegen kom door aan het browsen of ik de hamster zie zitten.
Ik mis daarnaast nog een deel van mijn miniature ships collection.
Ik had al een vermoeden dat het echte einde nog zou worden uitgebracht in de vorm van DLC. Omdat EA.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
EA en gratis DLC
Mocht het waar zijn eet ik mijn monitor op.
Eerst vond ik Activision ergquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat het echte einde nog zou worden uitgebracht in de vorm van DLC. Omdat EA.
Ik heb ME3 ook gekuikt (ja ja, shame on me) Best kut dat je readiness rating wordt beïnvloed door de MP.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst vond ik Activision ergMoet nu toch mijn mening bijschroeven en zeggen dat EA erger is
![]()
Maar mocht het waar zijn, en het ís gratis dan koop ik ME3 misschien wel. Enige probleem dan wel is Origin
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ME3 ook gekuikt (ja ja, shame on me) Best kut dat je readiness rating wordt beïnvloed door de MP.![]()
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)
En offtopic: Waar komt 'gekuikt' vandaan?
Tim Kuik, da's de directeur van BREIN.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)
En offtopic: Waar komt 'gekuikt' vandaan?
Activision heeft een nieuwe directeur he die niet evil isquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Activision was eerst de boosdoener, maar EA heeft zich hard naar de eerste plek gewerkt. En dan te denken dat ik er gewerkt heb.
Ah, sweet. Niks van gehoord. Werd wel tijd iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Activision heeft een nieuwe directeur he die niet evil is.
Je moet Xbox live gold hebben om te kunnen multiplayeren. Dat is niet gratis, maar er zit wel 2 dagen gratis xbox live gold bij ME3. Daarvoor moet je een code intikken die op een flyer staat die in het doosje zit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?
quote:En ik vraag me nog steeds ernstig af of het uberhaupt wel klopt van die readiness rating en dat alternatieve einde... kan iemand spoileren wat je dan te zien zou moeten krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Als je geen xbox live hebt dan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?
En ik vraag me nog steeds ernstig af of het uberhaupt wel klopt van die readiness rating en dat alternatieve einde... kan iemand spoileren wat je dan te zien zou moeten krijgen?
Ook wetende dat ze je laten betalen voor een best wel belangrijke Prothean?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst vond ik Activision ergMoet nu toch mijn mening bijschroeven en zeggen dat EA erger is
![]()
Maar mocht het waar zijn, en het ís gratis dan koop ik ME3 misschien wel. Enige probleem dan wel is Origin
Ja dat zeg ik toch. Zit je nog maar 2 dagen in dit topic ofzo? Iedereen hier weet inmiddels hoeveel ik dag 1 DLC haatquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ook wetende dat ze je laten betalen voor een best wel belangrijke Prothean?
EA en gratis.. [ afbeelding ]
Ja. Maar in dat geval zou multiplayer geen effect moeten hebben op de singleplayer omdat het content wegneemt. Dat stukje content is dan maar een cutscene van 5 seconde maar alsnogquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is toch altijd zo bij xbox? Als je online wilt moet je betalen. Of heb ik het nu mis?
Stimmt, maar zo te zien mis je er bar weinig aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je geen xbox live hebt dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |