> Killquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Happy is hier een stuk beter in kill, beter doe je niet
Ik kan nivelleren als een bawsquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Kill
Ewa G, faka met jou dang? Nog smatjes gehosseld?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Klopt.
Even over het einde nog, wat ik toch nog even in een spoiler ga zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
To be a rock and not to roll
Kippenvelquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een zaad slot zeg.
En deze track doet mij traantjes produceren.
Figuurlijk dan.
Jonge, deze gast is transparanter dan de Catalyst.quote:
Jij hier Chocoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een zaad slot zeg.
En deze track doet mij traantjes produceren.
Figuurlijk dan.
Even mijn gal spuwen overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We missen je in Fernandes.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Even mijn gal spuwen overTeveel nieuwe garde waar ik niets mee heb, jij en Dwc begonnen steeds minder te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We missen je in Fernandes.
Over einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met crew van ME2 als ze niet loyaal waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:01 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:05 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Dat gejammer over het einde waarvan we niet eens weten of het wel echt het einde is doet niks af aan het feit dat dit hét spel is waarin ik echt meeleefde met de personages en me gewoon kut voelde na bepaalde beslissingen. Heb er respect voor dat ze dat hebben weten te bereiken. Call of Duty veroorzaakte misschien wel ophef met de scene op het vliegveld maar dat deed me helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beste game die ik ooit heb gespeeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef Sinji het volgende:
[..]Ik heb het erover dat je die loyaliteitsquest niet hebt gedaan knuppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Geen flauw idee, ik heb de Trasher Maw altijd na circa 1 minuut doodquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:12 schreef Maanvis het volgende:
Over ME2 gesproken.. ik meen me een cutscene te herinneren waarbij grunt opgegeten wordt door de thresher maw en dan toch nog in zijn mond z'n shotgun gebruikt en daarmee die maw vermoordt. maar die heb ik bij m'n laatste playthtrough niet gezien toen ik de thresher maw dood had...?
Knuppel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat je die loyaliteitsquest niet hebt gedaan knuppel
Ik vind jou wel oké, dan ga ik mij niet als gewoonlijk gedragen.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:14 schreef Maanvis het volgende:
in de multiplayer kom ik 3 van de 4 keer uit op firebase white als ik een random match kies. hoe kan dat?
sorry ik bedoelde quickmatch, dus dat je een bestaande match joint.quote:
Ongelukkig toeval lijkt mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde quickmatch, dus dat je een bestaande match joint.
ik dacht misschien heeft het te maken met het feit dat die het makkelijkst isquote:
Ik heb geen idee hoe het zit met multiplayer, heb de beta even gespeeld op xbox, dat is het. Maar als het inderdaad de makkelijkste is zal dat de reden wel zijn dat veel mensen die hosten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht misschien heeft het te maken met het feit dat die het makkelijkst is
Jacobquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb Zaeed, Jacob en Jack alvast loyal. Nu ff naar Ilium voor Thane, Liara, Samara en Miranda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Verkeerde topiquequote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb Zaeed, Jacob en Jack alvast loyal. Nu ff naar Ilium voor Thane, Liara, Samara en Miranda
Wel typisch voor negers dat hijquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:51 schreef Sinji het volgende:
Alsof Bioware met Jacob wou bewijzen dat negers in games niet alleen maar luidruchtig, ghetto of lui kunnen zijn, maar ook tam en saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Die van ME2 is wat meerdere mensen betreft smooth overgegaan in dezequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:51 schreef Sinji het volgende:
Alsof Bioware met Jacob wou bewijzen dat negers in games niet alleen maar luidruchtig, ghetto of lui kunnen zijn, maar ook tam en saai
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel typisch voor negers dat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik play hem steeds met m'n femshep om hem daarna keihard te laten vallen en Garrus z'n reach testSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hmm, had Jack dus nog niet loyal... eens kijken of ik haar kan pesten door Miranda mee te nemen naar Pragia
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gaan ze daar dan oko nog door met bitchen? 't is een beetje onlogisch 2 biotics meenemen maargoedquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, had Jack dus nog niet loyal... eens kijken of ik haar kan pesten door Miranda mee te nemen naar Pragia.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hmm, beetje gebitch van Jack d'r kant, maar dat was het dan ook welquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaan ze daar dan oko nog door met bitchen? 't is een beetje onlogisch 2 biotics meenemen maargoed.
edit: en ja, ik wilde Grunt of Garrus wel meenemen (ben zelf een Sentinel), want logischer, maar wilde gewoon zien of ze zouden bitchen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Een kat? Je hebt al twee poe-quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:22 schreef SiGNe het volgende:
Traynor heeft afgedaan bij mij, ze wil een hond als de oorlog voorbij is, ik wil een kat
Ah, fuck it, ik ga die zin niet eens afmaken. Té slecht.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
En gay, zie Cortezquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:51 schreef Sinji het volgende:
Alsof Bioware met Jacob wou bewijzen dat negers in games niet alleen maar luidruchtig, ghetto of lui kunnen zijn, maar ook tam en saai![]()
Daar heb je nooit genoeg vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een kat? Je hebt al twee poe-
Ah, fuck it, ik ga die zin niet eens afmaken. Té slecht.![]()
![]()
Tali en Garrus vlak voor de laatste missie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:37 schreef SiGNe het volgende:
Tali en Garrus vlak voor de laatste missie
ja sowieso tegen Garrus kan ze ineens lekker adrem en grappig doen, en tegen mij doet ze altijd zo autistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Einde gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb voor de middelste optie gekozen, morgen de andere 2 opties.
Verder: Prachtig spel en zeer goede serie, hoop toch dat we er meer van gaan zien.
Zal niet zo episch zijn als het heelal redden maar ik heb begrepen dat er nog wel wat verhalen voor ME1, 2 en 3 zitten.![]()
Ik ga nu aan het einde beginnen. Klinkt heel gek misschien, maar ik heb het gevoel dat ik ook had toen ik in de gymzaal zat, mijn spullen klaarstonden op mijn tafel en de examens uitgedeeld werden; weten dat je goed geleerd hebt, dat je je goed voorbereid hebt en toch twijfelen of je niet meer had kunnen doen.
Mooi trouwens hoe dat met Kai-Leng afliep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Verdomme, nog niet eens het einde en ik heb nu al tranen in mijn ogen. Kut Garrus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
ME 3 uitgespeeld.
(onderstaande is mijn mening)
Wat een anti-climax dat einde.
Er zijn zoveel mooie momenten en soms krijg je inderdaad een brok in je keel.
Wat mij niet beviel (pc versie):
- Nadruk teveel op actie en niet op de conversatie diepte en geen puzzels (ik bedoel niet de hack puzzels). Volgens mij was deel 1 wat betreft conversaties wat dieper (ik weet het niet meer 100% zeker, te lang geleden).
- Als je rent moet je voorzichtig om objecten heen rennen anders ga je "per ongeluk" in cover mode
- Groot gedeelte van de oude crew niet meer aanwezig in normandy (zijn andere dingen gaan doen)
- Het selecteren van een wapen (via muis) gaat niet altijd goed, je klikt op het wapen maar soms wordt er gewoon niet gewisseld. (kan aan mij liggen).
- Tegen het einde is alles autosave, het was voor mij heel irritant bij de battle waar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De side missies mbt de galaxy map vond ik echt heel erg suf en in deel 2 vond ik dat scannen net zo suf. (maar goed je kan niet iedereen tevreden houden, maar dat neemt niet weg dat het bijna geestdodend aanvoelde...)
- irritant: Granaten niet kunnen teruggooien (of kon dit wel?) en de rookgordijnen van bepaalde cerberus soldaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu met een enorm leeg gevoel hier...heb eerst deel 2 gespeeld met alle DLC en direct daarna deel 3 (niet gerushed op moeilijkste moeilijkheidsgraad en geprobeerd met iedereen te praten)...
[ Bericht 1% gewijzigd door Dragonetti op 14-03-2012 08:35:36 ]![]()
Had je reactie al gequote, dus hier mijn antwoord.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:16 schreef Dragonetti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Na uitgespeeld te hebben vind ik veel levels maar klein.. Side quest is ook alleen heen en weer lopen en af en toe een probe op planeet schieten.
heb nog wel 20 dingen maar is gewoon dat het spel veels te duur is voor wat het eigenlijk waard is. Beetje dragon age 2 syndroom.
wel paar pluspunten het verhaal en die ingame filmpjes zijn dan wel weer geweldig
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Dat is wel de meest belachelijke kritiek die ik gelezen heb over de game. Er zit zo belachelijk veel content in, veel meer dan in de meeste andere games.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:59 schreef genakt het volgende:
Na uitgespeeld te hebben vind ik veel levels maar klein.. Side quest is ook alleen heen en weer lopen en af en toe een probe op planeet schieten.
heb nog wel 20 dingen maar is gewoon dat het spel veels te duur is voor wat het eigenlijk waard is. Beetje dragon age 2 syndroom.
wel paar pluspunten het verhaal en die ingame filmpjes zijn dan wel weer geweldig
And if you listen very hard
To be a rock and not to roll![]()
Alleen die N7-levels zijn klein vergeleken met de priority missions, maar in het leveldesign zit juist de grootste vooruitgang (toevoeging van jumps/ladders o.a.)quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:59 schreef genakt het volgende:
Na uitgespeeld te hebben vind ik veel levels maar klein.. Side quest is ook alleen heen en weer lopen en af en toe een probe op planeet schieten.49-60 euro voor 40 uur gameplay te veel?quote:heb nog wel 20 dingen maar is gewoon dat het spel veels te duur is voor wat het eigenlijk waard is.quote:Beetje dragon age 2 syndroom.![]()
Nee.Erg vrijgevig van je.quote:wel paar pluspunten het verhaal en die ingame filmpjes zijn dan wel weer geweldig![]()
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Dit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:09 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is wel de meest belachelijke kritiek die ik gelezen heb over de game. Er zit zo belachelijk veel content in, veel meer dan in de meeste andere games.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik denk dat ik nog wel even bezig ben; ga na ME3 nog een keer een volledige playthrough doen van ME1, 2 en 3 dus ik denk dat ik tot het eind van het jaar wel bezig ben!
Lukt me niet met een avondje uit ter waarde van 50 euro (ok 150 euro) hoor!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef The_Substitute het volgende:
Had je reactie al gequote, dus hier mijn antwoord.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien bedoelt hij/zij dat een level op zich compact/klein is (en niet zo zeer kritiek op de hoeveelheid content, wat dat betreft is ME3 behoorlijk groot). Wat betreft de "kleine" levels, kan ik wel begrijpen maar aan de andere kant komt dat ook doordat er enorm veel te doen is qua opdrachten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wel de meest belachelijke kritiek die ik gelezen heb over de game. Er zit zo belachelijk veel content in, veel meer dan in de meeste andere games.
Maar als je op de moeilijkste setting speelt dan voelen zelfs de kleinere levels groot aan (was mijn ervaring).![]()
Ik speel op de één na zwaarste setting als Infiltrator en vind genoeg uitdaging in het spel.
Als je als makkelijke combo / makkelijke setting speelt en alles omver blaast, kan ik begrijpen dat alles wat klein aanvoelt.I love my mispoken words.![]()
Als je overal zonder moeite doorheen banjert, staat 'ie gewoon te makkelijk ingesteld. Dit is precies waar de difficulty settings voor zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:11 schreef Sejt het volgende:
Ik speel op de één na zwaarste setting als Infiltrator en vind genoeg uitdaging in het spel.
Als je als makkelijke combo / makkelijke setting speelt en alles omver blaast, kan ik begrijpen dat alles wat klein aanvoelt.![]()
Niet iedereen wil tot het uiterste uitgedaagd wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je overal zonder moeite doorheen banjert, staat 'ie gewoon te makkelijk ingesteld. Dit is precies waar de difficulty settings voor zijn.
Sommigen zetten het spel makkelijk of gaan voor de 'overpowered' class / combo van skills en gaan dan achteraf zeiken dat het spel maar makkelijk was, maar wat klein aanvoelde en dergelijke..I love my mispoken words.![]()
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "tot het uiterste uitgedaagd worden" en geen enkele weerstand merken van de vijanden. Als dat laatste aan de hand is, staat 'ie gewoon te makkelijk. En dan voelen sommige levels inderdaad klein aan, maar dat is vooral omdat je er gewoon te hard doorheen wandelt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet iedereen wil tot het uiterste uitgedaagd worden![]()
Daar heb je story mode voorquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet iedereen wil tot het uiterste uitgedaagd worden
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb wel al een zwik vissen in mijn aquarium zitten, met de feeder VI geinstalleerd. Ben alle shops die ik tegen kom door aan het browsen of ik de hamster zie zitten.quote:
Ik mis daarnaast nog een deel van mijn miniature ships collection.![]()
de hamster zit toch onder de trap in je schip?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
He tis mijn meningquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Alleen die N7-levels zijn klein vergeleken met de priority missions, maar in het leveldesign zit juist de grootste vooruitgang (toevoeging van jumps/ladders o.a.)
[..]
49-60 euro voor 40 uur gameplay te veel?
[..]![]()
Nee.
[..]
Erg vrijgevig van je.had er meer van verwacht gewoon
ze haddne er vele meer uit kunnen halen.
Die 40 uur bij lange na niet gehaald. binnen 20 uur en dan heb ik alle werelden 100% en voor zover ik weet alle missies gedaanOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Dat is snel, ik zit op 20 uur maar ik denk op de helft van de missies.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.![]()
![]()
EA en gratis DLC
Mocht het waar zijn eet ik mijn monitor op.Women with dicks and weak men with vaginas.
Wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:34 schreef genakt het volgende:
[..]
He tis mijn meninghad er meer van verwacht gewoon
ze haddne er vele meer uit kunnen halen.
Die 40 uur bij lange na niet gehaald. binnen 20 uur en dan heb ik alle werelden 100% en voor zover ik weet alle missies gedaan
Ik ben nu bij mijn 2e playthrough en doe alle missions enzo en zit op 24 uur nu. En ik ben nog lang niet bij het eind.![]()
Verken je schip wat en gij zult vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik heb wel al een zwik vissen in mijn aquarium zitten, met de feeder VI geinstalleerd. Ben alle shops die ik tegen kom door aan het browsen of ik de hamster zie zitten.
Ik mis daarnaast nog een deel van mijn miniature ships collection.![]()
Ik had al een vermoeden dat het echte einde nog zou worden uitgebracht in de vorm van DLC. Omdat EA.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
EA en gratis DLC
Mocht het waar zijn eet ik mijn monitor op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Eerst vond ik Activision ergquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat het echte einde nog zou worden uitgebracht in de vorm van DLC. Omdat EA.Moet nu toch mijn mening bijschroeven en zeggen dat EA erger is
![]()
Maar mocht het waar zijn, en het ís gratis dan koop ik ME3 misschien wel. Enige probleem dan wel is Origin
Ik heb ME3 ook gekuikt (ja ja, shame on me) Best kut dat je readiness rating wordt beïnvloed door de MP.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst vond ik Activision ergMoet nu toch mijn mening bijschroeven en zeggen dat EA erger is
![]()
Maar mocht het waar zijn, en het ís gratis dan koop ik ME3 misschien wel. Enige probleem dan wel is Origin![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ME3 ook gekuikt (ja ja, shame on me) Best kut dat je readiness rating wordt beïnvloed door de MP.![]()
En offtopic: Waar komt 'gekuikt' vandaan?
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)
En ik vraag me nog steeds ernstig af of het uberhaupt wel klopt van die readiness rating en dat alternatieve einde... kan iemand spoileren wat je dan te zien zou moeten krijgen?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Tim Kuik, da's de directeur van BREIN.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden xbox gebruikers dan het spel kunnen terugbrengen omdat ze niet het volledige spel hebben 8)
Dus als je iets Kuikt dan doe je iets waardoor hij werk heeft.
Overigens hoef je maar een uurtje MP te spelen om je galactic readiness dusdanig op te krikken dat je het maximale einde hebt. Je krijgt ook 2 dagen gratis xbox live gold bij het spel, dus alles zit in het doosje om de MP toch te doen. Dus je kunt het spel niet terugbrengen helaas.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Activision was eerst de boosdoener, maar EA heeft zich hard naar de eerste plek gewerkt. En dan te denken dat ik er gewerkt heb.![]()
![]()
Activision heeft een nieuwe directeur he die niet evil isquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Activision was eerst de boosdoener, maar EA heeft zich hard naar de eerste plek gewerkt. En dan te denken dat ik er gewerkt heb..
Een gedicht over Maanvis
Ah, sweet. Niks van gehoord. Werd wel tijd iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Activision heeft een nieuwe directeur he die niet evil is.
![]()
Je moet Xbox live gold hebben om te kunnen multiplayeren. Dat is niet gratis, maar er zit wel 2 dagen gratis xbox live gold bij ME3. Daarvoor moet je een code intikken die op een flyer staat die in het doosje zit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?quote:En ik vraag me nog steeds ernstig af of het uberhaupt wel klopt van die readiness rating en dat alternatieve einde... kan iemand spoileren wat je dan te zien zou moeten krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je geen xbox live hebt dan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want xbox spelers hebben geen multiplayer?
En ik vraag me nog steeds ernstig af of het uberhaupt wel klopt van die readiness rating en dat alternatieve einde... kan iemand spoileren wat je dan te zien zou moeten krijgen?Women with dicks and weak men with vaginas.
Ook wetende dat ze je laten betalen voor een best wel belangrijke Prothean?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst vond ik Activision ergMoet nu toch mijn mening bijschroeven en zeggen dat EA erger is
![]()
Maar mocht het waar zijn, en het ís gratis dan koop ik ME3 misschien wel. Enige probleem dan wel is Origin
EA en gratis..![]()
![]()
Ja dat zeg ik toch. Zit je nog maar 2 dagen in dit topic ofzo? Iedereen hier weet inmiddels hoeveel ik dag 1 DLC haatquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ook wetende dat ze je laten betalen voor een best wel belangrijke Prothean?
EA en gratis.. [ afbeelding ]
En dat is wat ik zeg.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja. Maar in dat geval zou multiplayer geen effect moeten hebben op de singleplayer omdat het content wegneemt. Dat stukje content is dan maar een cutscene van 5 seconde maar alsnogquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is toch altijd zo bij xbox? Als je online wilt moet je betalen. Of heb ik het nu mis?
Stimmt, maar zo te zien mis je er bar weinig aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je geen xbox live hebt dan niet.
Heb het ook gekocht voor de PC waar ik de multiplayer wel speel en eens kijken of het wat uitmaakt op het eind.
hmmm:
http://www.gamenews.name/(...)s-single-player-dlc/
[ Bericht 14% gewijzigd door Ceased2Be op 14-03-2012 12:50:06 ]"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: