Ik dacht altijd dat alleen mannetjes pauwen zulke veren hadden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Bayswater het volgende:
Je kan ook naar Bat for lashes om het gejank van Eddie Vedder te ontlopen.
[ afbeelding ]
hapquote:
A, B en Dquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Welke camping adviseren jullie eigenlijk? Zit er veel verschil in?
A4quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
Welke camping adviseren jullie eigenlijk? Zit er veel verschil in?
Pciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg ik niet, want dan komt dadelijk iedereen op mijn camping en die is nu net zo lekker rustig.
Maar ik ben ook heel chill!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg ik niet, want dan komt dadelijk iedereen op mijn camping en die is nu net zo lekker rustig.
B0?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Klopt, maar het kon voorheen niet beide aangezien het altijd in hetzelfde weekend viel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef Extrawelt het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker beiden, Roskilde en Werchter. Niet echt te vergelijken.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:13 schreef mieknok het volgende:
[..]
Die foto's, zijn die ook te zien op een site? *nieuwsgierig*
Wat een deceptie zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, net gebeld met de klantenservice.
Mijn kaarten blijken dus 4 dagen na reservatie al opgestuurd te zijn![]()
Wat ik dus nu moet doen is een week voor Werchter terugbellen zodat ze de kaarten kunnen blokkeren en dan kan ik op Werchter zelf nieuwe kaarten krijgen.
Intern bij de PostNL is er echter een hoop te doen om de bezorgkwaliteit. Dus gewoon klachten in blijven dienen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Klote, er gaat zoveel mis met de post de laatste tijd. Ik merk dat met mijn werk ook, dingen die helemaal niet aankomen, of veel te laat (waardoor klanten boetes krijgen van de belastingdienst). En dan kun je klagen bij PostNL, die interesseert het geen bal.
Dat snap ik ook niet.quote:Maar wel raar, waarom stond er dan "klaar voor verzending" dan zijn ze toch nog niet verstuurd?
Klopt, zelfde ervaring, sinds eind 2011 is het daar een puinhoop. Wij hebben al verschillende gesprekken gevoerd op het werk met Post.nl, het rommelt daar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Klote, er gaat zoveel mis met de post de laatste tijd. Ik merk dat met mijn werk ook, dingen die helemaal niet aankomen, of veel te laat (waardoor klanten boetes krijgen van de belastingdienst). En dan kun je klagen bij PostNL, die interesseert het geen bal.
Mooi! Ga ze morgen eens goed bekijken op de computer (zit nu op telefoon), maar ze zien er nu al super uit!quote:
Zaterdag is inderdaad met afstand de beste dag. Zie mijn schema van die dag:quote:Op woensdag 4 april 2012 13:20 schreef Vatta het volgende:
Yes!! ik heb een kaartje voor de zaterdag wat voor mij ook de beste dag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |