Vermits hij al op Dour staat, zou ik er echt niet op rekenen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef fashionmanager het volgende:
Kaartjes gehaald, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wacht eigenlijk nog steeds op Bon Iver.
Rechtstreeks van de site gekopieerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Line-up in de OP is niet helemaal actueel meer.
Moet nog bekend gemaakt worden. Er komen zowieso nog namen erbij, dus er kan altijd geschoven worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
even vraagje,
Staan de namen op deze volgorde op het podium?
Dus Noel Gallagher's High Flying Birds staan gelijk met Steve Aoki & James Morrisson (zelfde tijdstip)?
Of moet dit allemaal nog bekend gemaakt worden?
Tijdschema is nog niet bekend. Al kan je het hoofdpodium wel ongeveer gaan verdelen naar de tijden van afgelopen edities.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
even vraagje,
Staan de namen op deze volgorde op het podium?
Dus Noel Gallagher's High Flying Birds staan gelijk met Steve Aoki & James Morrisson (zelfde tijdstip)?
Of moet dit allemaal nog bekend gemaakt worden?
Denk het niet. Daar was vorig jaar al die app voor in de plaatsquote:Op zondag 25 maart 2012 09:49 schreef ErikT het volgende:
Hopelijk is er dit jaar weer een programmaboekje.
Ja ik heb geen smartphone. Ik wil gewoon een boekje, want ik ken de helft van bands niet, en ik wil wat over ze lezen.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Denk het niet. Daar was vorig jaar al die app voor in de plaats
je hebt nu toch internet en youtube?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik heb geen smartphone. Ik wil gewoon een boekje, want ik ken de helft van bands niet, en ik wil wat over ze lezen.
Ja, maar ik wil niet alles al kennen voordat ik er ben. En ook niet alles gaan uitzoeken. Ik wil een programmaboekje waarin staat "dit is een band in de traditie van etc etc" en dan ben ik wel of niet geïnteresseerd en dan ga ik wel of niet kijken.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet alles al kennen voordat ik er ben. En ook niet alles gaan uitzoeken. Ik wil een programmaboekje waarin staat "dit is een band in de traditie van etc etc" en dan ben ik wel of niet geïnteresseerd en dan ga ik wel of niet kijken.
Ik beschouw een festival niet als een evenement waarvoor ik 2 maanden huiswerk moet maken.
Niet altijd. Mijn smartphone gaat eenmaal niet 6 dagen mee.quote:[img]!http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op zondag 25 maart 2012 18:00 schreef Arn0 het volgende:
Het is 2012. Ik ben blij dat ze met hun tijd meegaan, smartphone app is handiger.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
Als je een uurtje beschrijvingen van de bands op de website leest en er wat filmpjes bij bekijkt kom je al een heel eind.
Precies, met een jupilertje.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Ik wil in het gras liggen en in een boekje bladeren en kijken waar ik heen ga.
quote:Rock Werchter investeert zwaar in het terugdringen van zijn ecologische voetafdruk. De groene golf begint in 1995 met een beloningssysteem voor het verzamelen van bekers (1.530 kilo in 2009). Die worden gerecycleerd tot zitbanken. Vijftien jaar later ondergaat elk onderdeel van het festival een eco-test. Openbaar vervoer is inbegrepen in het festivalticket. Elke camping heeft een eigen containerpark, elke kampeerder krijgt een blauwe pmd-zak (4.360 kilo in 2009). De artiesten hebben recycleerbaar tapijt en wassen zich met zongewarmd water. Meer dan 70 procent van de tickets wordt elektronisch afgeleverd en vanaf 2010 worden er geen programmaboekjes meer uitgedeeld. Ze worden vervangen door een gratis applicatie voor gsm’s en smartphones. In 2008 krijgt het festival een mooie beloning voor die ecologische inzet. Radiohead wil alleen op plekken spelen die moeite doen om de impact op het milieu te beperken. Ook een Green’n’Clean Award van Yourope, de Europese festivalfederatie staat op de schouw ten huize Rock Werchter
Zeker kans op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:21 schreef Manon- het volgende:
Hmm Bloc Party op Pukkelpop, dat betekent zeker dat ze nu sowieso niet meer komen..?
Ja die zijn er dus niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:45 schreef Frenkel het volgende:
Maar kon je bij de Humo stand niet altijd boekjes halen met info?
Voor 100 euro maak ik voor jou een boekje met informatie over alle artiesten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja die zijn er dus niet meer.
Ik ben wel zo'n natuurhippie en alles, maar ik wil ook een boekjeIk wil er zelfs voor betalen.
Als je me er 1000 levert hebben we een deal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor 100 euro maak ik voor jou een boekje met informatie over alle artiesten.
Vorige week nog 36.000quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:45 schreef Arn0 het volgende:
Er zijn nog maar 800 combi-tickets beschikbaar.
Dat zullen vrij gekomen reserveringen zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 02:14 schreef dontpickme het volgende:
[..]
Zojuist men ticket besteld dus dat kan niet kloppen ;p
Vrijdagticket zeker ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 02:14 schreef dontpickme het volgende:
[..]
Zojuist men ticket besteld dus dat kan niet kloppen ;p
Ik bestel dan alvast bij jou 5 van die boekjes, 5 euro?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je me er 1000 levert hebben we een deal.
Lijkt me een mooie deal. Ik heb alleen wat twijfels over de levering. Ik vermoed dat Nielsch niet zo'n betrouwbare zakenpartner is.quote:Op zondag 1 april 2012 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik bestel dan alvast bij jou 5 van die boekjes, 5 euro?
quote:Festival line-up complete!
Monday 02 April 2012
Rock Werchter 2012 is offering more music, more party. The last round of 16 acts –some solid women, today's and tomorrow's top-notch talent and a serving of musical history– is once again impressive. Added to the line-up are: REGINA SPEKTOR, CYPRESS HILL, AGNES OBEL, LANA DEL REY, SIMPLE MINDS, KNIFE PARTY, MICHAEL KIWANUKA, AZARI & III, BOMBAY BICYCLE CLUB, M WARD, ALABAMA SHAKES, SCHOOL IS COOL, PERFUME GENIUS, EASTERN CONFERENCE CHAMPIONS, ISBELLS and METRIC.
Eindelijk om-en-om-programmeringquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo timetable online, aantal kleine clashes die ik kut vind, gelukkig niet te veel.
Chase & Status heb ik al vernomen in de Melkweg, dus dan wordt het of Paul of C&S toch, want Paul kan ik ook op Pinkpop zienquote:Op maandag 2 april 2012 17:22 schreef Manon- het volgende:
Die nieuwe namen vind ik (op Knife Party na maar die kan ik dan ook niet zien ) echt niet boeiend. Jammer dat Bloc Party niet komt. En dat Paul en Chase & Status tegelijk zijn! Voor de rest lijkt het wel mee te vallen met overlappingen
Dat was toch al langer zo?quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk om-en-om-programmeringGeen dooie momenten meer
Vorig jaar zou kunnen, 2 jaar geleden nog niet volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was toch al langer zo?Zo gruwelijk op Pinkpop bijvoorbeeld
BBCquote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, toen was het lekker rustig bij Underworld omdat iedereen bij Coldplay stond.
Van de nieuwste toevoegingen raak ik alleen lichtelijk opgewonden van School is Cool. Die ga ik over twee weken ook in de Effenaar zien.
Met WK twee jaar geleden was toch ook een scherm? Of ben ik nu in de war. Naja anders via de radio. Eerst maar eens die finale halen natuurlijk...quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk niet dat je het red om de Peppers nog te zien, je moet eerst helemaal naar Leuven om de EK Finale te zien.
In 2007 stonden de Beastie Boys in de tent, dat was toen ook dik te klein.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef CoJackso het volgende:
Opvallend dat Simple Minds is weggestopt in The Barn, terwijl The Cure Main Stage mag afsluiten.
Weet niet hoe het twee jaar geleden was, maar dit jaar is er geen scherm heeft de organisatie al gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met WK twee jaar geleden was toch ook een scherm? Of ben ik nu in de war. Naja anders via de radio. Eerst maar eens die finale halen natuurlijk...
Ow okee nouja dan niet. Jammer als NL de finale haalt dan maar ik ga niet naar Leuven ervoor. Wel raar trouwens, zeker als het NL - Eng zou zijn dan zijn er zo 30.000 man die wel willen kijken. Misschien zijn ze bang voor rellen met al die dronken Engelsen. Aan de andere kant ga maar eens aan 10.000 dronken Engelsen uitleggen dat ze geen voetbal kunnen kijken...quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het twee jaar geleden was, maar dit jaar is er geen scherm heeft de organisatie al gezegd
Denk dat de Kaiser Chiefs niet echt meer lekker op Werchter passen. Vorig jaar al heel veel gemekker in het voorste vak gehoord. En terecht, ze draaien nu al 6 jaar op hun eerste album. Als ze nummers van hun laatste album spelen, valt het hele publiek stil.quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Nielsch het volgende:
Liever dat Simple Minds op Werchter Boutique hadden gestaan en Kaiser Chiefs op Rock dan nu andersom. Maar ach...
Wellicht, al draaien de Simple Minds natuurlijk al 30 jaar op 2 nummers...quote:Op maandag 2 april 2012 20:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Denk dat de Kaiser Chiefs niet echt meer lekker op Werchter passen. Vorig jaar al heel veel gemekker in het voorste vak gehoord. En terecht, ze draaien nu al 6 jaar op hun eerste album. Als ze nummers van hun laatste album spelen, valt het hele publiek stil.
Simple Minds kan je dan ook niet vergelijken met de Chiefs.quote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht, al draaien de Simple Minds natuurlijk al 30 jaar op 2 nummers...
Inderdaad, KC zijn beterquote:Op maandag 2 april 2012 20:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Simple Minds kan je dan ook niet vergelijken met de Chiefs.
Ja of jij was gewoon dronken en lag te maffen. Dit staat namelijk op de Rock Werchter website:quote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
2 Jaar geleden was er helemaal niks van het WK op en om het terrein te zien. En dat was maar goed ook.
quote:Een groot scherm mag uiteraard niet ontbreken. Om voetbal te kijken (Wereldbeker 2010) of om alle hoogtepunten te zien die Canvas vanaf 2009 op zondagavond live vanuit Werchter vanuit Werchter. De beste manier om geen detail te missen van het - opvallend - vele kunst- en vliegwerk dat de editie 2010 te bieden heeft.
dan liegt de rock werchter website...quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt niet, er is nooit wat van voetbal te zien op Werchter. Twee jaar geleden was Nederland - Brazilie en daarvoor zijn we met De Lijn naar Leuven gegaan. Die dag (vrijdag) was het geloof ik 42 graden. Nederland won, feest dus. Daarna kwamen meteen Editors. Was wel grappig in Leuven. Daar in cafes gekeken met vele Werchtergangers en feest natuurlijk, de meeste Belgen vonden het maar vreemd geloof ik.
Bij sommige campings en dat luxe-gedoe was wel een scherm volgens mij (waar ook die zeepbaan lag). Op het festivalterrein niet toch?quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan liegt de rock werchter website...
Ik lag in de schaduw voor mn tentje, wat een hitte toenquote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Er was zeker weten nergens iets, wij hebben een uur gezocht en toen de bus genomen naar Leuven.
Op het festivalterrein niet, wel lieten ze de eindstand voorbij komen op zo'n ticker.quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij sommige campings en dat luxe-gedoe was wel een scherm volgens mij (waar ook die zeepbaan lag). Op het festivalterrein niet toch?
40 graden in de schaduw. De mensen vielen met bosjes om toenquote:Op maandag 2 april 2012 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lag in de schaduw voor mn tentje, wat een hitte toen
Proest, zet New Gold Dream op. (en daar staan die 2 nummers niet eens op)quote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht, al draaien de Simple Minds natuurlijk al 30 jaar op 2 nummers...
Ik ging toen gewoon een uurtje of anderhalf naar de weide, en dan weer naar mn tent om in de schaduw te kunnen zijn. Weinig gezien die dag, zo jammerquote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
40 graden in de schaduw. De mensen vielen met bosjes om toen
In mijn tent was het helemaal niet te doenquote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ging toen gewoon een uurtje of anderhalf naar de weide, en dan weer naar mn tent om in de schaduw te kunnen zijn. Weinig gezien die dag, zo jammer
Maar ja, over mooi weer mag je eigenlijk niet klagen
Ja, in de tentquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In mijn tent was het helemaal niet te doenWas het nog warmer dan buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |