voorlopig ff niet weer nee, mocht ik weer een relatie krijgen dan kijk ik eerst wel een tijdje hoe het looptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samenwonen is dan ook heel stressig. Ik zou dat niet willen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
Wat wil je weten, ik weet er alles van.
Wat je dan onder controle houden? Ik doe toch altijd het huishouden dus maak je daar maar niet druk omquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh, ik word ook best gauw krengerig hoor, wanneer ik met iemand samenwoon.. niet zozeer omdat ik me dan ook echt zo voel, meer omdat ik bepaalde dingen in controle wil hebben en dat dat dan niet lukt.. ofzo
Ik zou nooit samen willen wonen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voorlopig ff niet weer nee, mocht ik weer een relatie krijgen dan kijk ik eerst wel een tijdje hoe het loopt
daar zou het dus al fout gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wat je dan onder controle houden? Ik doe toch altijd het huishouden dus maak je daar maar niet druk om
Dat lukte mij niet eens met Robin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijken hoe ze gaat reageren, ze heeft mijn uitnodiging wel geaccepteerd op facebook, jippie.
Ze was jonger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent in het bejaardentehuis wezen hosselen?
Ik had een vak met een leuk (roodharig) meisje. Ik wilde na de les op haar afstappen. Eerst wachten tot iedereen weg was. Duurde heel lang terwijl zij nog langzaam bezig was haar spullen in te pakken en ik bij de deur stond.quote:
Dit.quote:
controle.. in een relatie wil ik degene zijn die de ander verwend ditdat.. en ik raak in de war als de ander de rollen omdraait.. tenminste, als het zomaar ineens is en ik er niet van weetquote:
Ja want dadelijk stoot jij een van mijn beeldjes om en daar word ik niet zo blij van als dat gebeurt. En vrouwen kunnen toch niet schoonmakenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar zou het dus al fout gaan
En dat was het?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
Ze was jonger.
Haar precieze reactie was "Awww schatje toch"
Tragisch einde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een vak met een leuk (roodharig) meisje. Ik wilde na de les op haar afstappen. Eerst wachten tot iedereen weg was. Duurde heel lang terwijl zij nog langzaam bezig was haar spullen in te pakken en ik bij de deur stond.![]()
Ik durfde niet, ik wist ineens niet meer wat ik moest zeggen. Hoor ik ineens vanuit de gang: "He Kaneel, waar blijf je man!?"
Het meisje lachte naar me en ik droop af met de staart tussen de benen.
Daar stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
controle.. in een relatie wil ik degene zijn die de ander verwend ditdat.. en ik raak in de war als de ander de rollen omdraait.. tenminste, als het zomaar ineens is en ik er niet van weet
Klinkt fijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
controle.. in een relatie wil ik degene zijn die de ander verwend ditdat..
Ik zorg voor jou en niet andersom dus dit gaat al niet werken ik voorspel grote ruziesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
controle.. in een relatie wil ik degene zijn die de ander verwend ditdat.. en ik raak in de war als de ander de rollen omdraait.. tenminste, als het zomaar ineens is en ik er niet van weet
als jij eens wistquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ja want dadelijk stoot jij een van mijn beeldjes om en daar word ik niet zo blij van als dat gebeurt. En vrouwen kunnen toch niet schoonmaken![]()
ohquote:
Tuurlijk.quote:
dat worden lastige sitches jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik zorg voor jou en niet andersom dus dit gaat al niet werken ik voorspel grote ruzies
nee hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat jij er zo'n puinbak van maakte?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ja want dadelijk stoot jij een van mijn beeldjes om en daar word ik niet zo blij van als dat gebeurt. En vrouwen kunnen toch niet schoonmaken![]()
Ieehh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik zorg voor jou en niet andersom dus dit gaat al niet werken ik voorspel grote ruzies
Waarom ben je dan ook zo een schatje..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Dat is wel het teken dat je je nooit, nooit en dan ook nooit een kans maakt bij haar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]soms ben je best een held weet je dat?
Ligt er aan. Kan me best voorstellen dat het ook heerlijk kan zijn elke dag je lieffie te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
Samenwonen verschrikkelijk lijkt me dat, elke dag iemand zien. Verschrikkelijk.
Ik ben mezelf en mezelf is nou niet echt seksueel opwindend nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo een schatje..
Dat werkt niet bepaald seksueel opwindend
als je te snel gaat samenwonen wel ja, eerst de tijd nemen om elkaar te leren kennenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
Kroketquote:
Het is heerlijk loefje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
Lijkt mij echt serieus niks, iemand continu in je huis hebben.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kroket![]()
Samenwonen lijkt me heerlijk.
Thuiskomen, kankeren over je dag, eten krijgen, drank krijgen, ontspannen, neuken, slapen, naar werk, en terug naar stap 1.
Kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je te snel gaat samenwonen wel ja, eerst de tijd nemen om elkaar te leren kennen
Is het dat maisje uit Delft trouwens, die je nu gaat trachten te hosselen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo een schatje..
Dat werkt niet bepaald seksueel opwindend
Misschien moet je ook eerst op jezelf wonen. Eens het verschil merken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt mij echt serieus niks, iemand continu in je huis hebben.
De einzelganger in mij wil geen huis delen.
die vergissing maak ik niet nog een keer hopelijkquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je te snel gaat samenwonen wel ja, eerst de tijd nemen om elkaar te leren kennen
Gewoon eerst 10 jaar daten en dan pas samen wonenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die vergissing maak ik niet nog een keer hopelijk
Facebook stalker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dat maisje uit Delft trouwens, die je nu gaat trachten te hosselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |