Twee jaar geleden had ik nog nooit van bodybuilding gehoord en kwam ik op FOK! voor KLB.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef BigSmurf het volgende:
Kleding en muziek bepalen je persoonlijkheid, niet je intelligentie of geaardheid. Dat snappen sommige mensen niet helemaal volgens mij.
En Panzertje, jij was 2 jaar geleden ook een ecto'tje, eentje die liep te lurken in het bodybuildings-topic. Toen kon je ook normaal doen. Dus ga nou niet van die idiote "kijk mij breed zijn en stoer zijn" taal uitslaan, dat verraadt alleen maar je onzekerheid.
Verder agreed met M1stral's laatste zin, draag wat je tof vindt.
Mensen zouden je niet uit kunnen lachen om een felgekleurde skinny wou je zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
A: Om mezelf maar ook jullie moeite te besparen.
B: Ik heb nergens gezegd dat het me niks interesseert wat anderen ervan vinden, ik zei dat het me niks interesseert als ik word uitgelachen.
Mijn innerlijk kan je wel hipster noemen. Jij denkt dan zeer waarschijnlijk meteen aan zo'n aandachttrekker die alles van Apple heeft en daarmee in een Starbuckscafé gaat zitten terwijl ie het stiekem ook slechter dan Windows vindt waarvoor je teveel betaald. Zo ben ik niet. Ik draag wel veel dingen die anderen niet dragen (grijze skinny's, onbekende surf/skate merken, ketting met cassettebandje, zweetband, klavertje vier oorknopje etc.), kapsel wat weinig mensen hebben, doe veel dingen die anderen niet doen, heb een andere kijk op het leven en op de wereld dan de meeste, luister naar hele onbekende muziek & beginnende bands etc. Ik val er niemand mee lastig en ik voel me er zo goed bij, niet omdat ik mainstream haat, maar omdat de dingen die momenteel mainstream zijn niet mijn ding zijn/mij niet boeien/niet mijn smaak zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had ik nog nooit van bodybuilding gehoord en kwam ik op FOK! voor KLB.
En draag inderdaad wat je leuk vind, maar met ^ dat soort uitspraken komt TS een beetje over als de stereotype quasi-interessante onbegrepen 'hipster'. En daar heb ik het niet zo op, BigSmurf. Daar heb ik het niet zo op.
ja want niemand draagt grijze skinny'squote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mijn innerlijk kan je wel hipster noemen. Jij denkt dan zeer waarschijnlijk meteen aan zo'n aandachttrekker die alles van Apple heeft en daarmee in een Starbuckscafé gaat zitten terwijl ie het stiekem ook slechter dan Windows vindt waarvoor je teveel betaald. Zo ben ik niet. Ik draag wel veel dingen die anderen niet dragen (grijze skinny's, onbekende surf/skate merken, ketting met cassettebandje, zweetband etc.), kapsel wat weinig mensen hebben, doe veel dingen die anderen niet doen, heb een andere kijk op het leven en op de wereld dan de meeste, luister naar hele onbekende muziek & beginnende bands etc. Ik val er niemand mee lastig en ik voel me er zo goed bij, niet omdat ik mainstream haat, maar omdat de dingen die momenteel mainstream zijn niet mijn ding zijn/mij niet boeien/niet mijn smaak zijn.
Gast miljoenen jongeren denken zo en allemaal vinden ze zich anders dan de restquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:43 schreef slacKard.x het volgende:
In West-Friesland nog nooit iemand ermee gezien.
En daar heb je het grootste recht toe. Maar je moet wel beseffen dat afwijken van mainstream reacties te weeg brengt, evenals dit topic. Ik vind sommige mensen triest reageren, maar je kan er de donder op zeggen dat veel mensen het niks vinden. Care? Nee, gewoon lekker dragen als je dat wil, dragen waar jij je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mijn innerlijk kan je wel hipster noemen. Jij denkt dan zeer waarschijnlijk meteen aan zo'n aandachttrekker die alles van Apple heeft en daarmee in een Starbuckscafé gaat zitten terwijl ie het stiekem ook slechter dan Windows vindt waarvoor je teveel betaald. Zo ben ik niet. Ik draag wel veel dingen die anderen niet dragen (grijze skinny's, onbekende surf/skate merken, ketting met cassettebandje, zweetband etc.), kapsel wat weinig mensen hebben, doe veel dingen die anderen niet doen, heb een andere kijk op het leven en op de wereld dan de meeste, luister naar hele onbekende muziek & beginnende bands etc. Ik val er niemand mee lastig en ik voel me er zo goed bij, niet omdat ik mainstream haat, maar omdat de dingen die momenteel mainstream zijn niet mijn ding zijn/mij niet boeien/niet mijn smaak zijn.
Had ik ook verwacht, soms vind ik het goed om op de hoogte te zijn van wat anderen van dat soort dingen vinden, vandaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En daar heb je het grootste recht toe. Maar je moet wel beseffen dat afwijken van mainstream reacties te weeg brengt, evenals dit topic.
Behalve je visie op het leven en het feit dat je naar onbekende beginnende bandjes luisterd, gaat de rest van je post over je uiterlijke kenmerken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mijn innerlijk kan je wel hipster noemen. Jij denkt dan zeer waarschijnlijk meteen aan zo'n aandachttrekker die alles van Apple heeft en daarmee in een Starbuckscafé gaat zitten terwijl ie het stiekem ook slechter dan Windows vindt waarvoor je teveel betaald. Zo ben ik niet. Ik draag wel veel dingen die anderen niet dragen (grijze skinny's, onbekende surf/skate merken, ketting met cassettebandje, zweetband, klavertje vier oorknopje etc.), kapsel wat weinig mensen hebben, doe veel dingen die anderen niet doen, heb een andere kijk op het leven en op de wereld dan de meeste, luister naar hele onbekende muziek & beginnende bands etc. Ik val er niemand mee lastig en ik voel me er zo goed bij, niet omdat ik mainstream haat, maar omdat de dingen die momenteel mainstream zijn niet mijn ding zijn/mij niet boeien/niet mijn smaak zijn.
Het grappige is dat ik ook niet serieus genomen WIL worden, aangezien ik in het begin merkte dat dat blijkbaar niet kan, heb ik me er maar bij neergelegd en inmiddels vind ik het wel grappig. Maar bij mainstream denk ik eerder aan Nickelson, beige broeken, veel gel in je korte haar, uggs, top 40 muziek met zo weinig mogelijk niet-elektronische instrumenten er in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:15 schreef mawtje het volgende:
Zo dacht ik ook! Alles wat jij nu draagt, droeg ik 5 jaar geleden ook, en vond ik me zelf ook niet mainstream. En als ik nu zelf iemand zie lopen met Nike SB, felgekleurde skinny, oversized neon-kleur shirt met tekst, ketting van strijkkralen(gameboy, cassetebandje), pet of mutsje whatever. Dan denk ik echt 'ja je bent zo origineel' HAHA! Dude je word nergens serieus genomen, wat voor eerste indruk laat je ergens achter. Nu zie je het nog niet, maar later denk je, wat was ik voor clown !
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef Goofoyou het volgende:
Als je zelf al mannelijk genoeg bent (trouwens wie zegt dat je per semannelijkheid moet uitstralen? Ligt eraan wat je wil), heeft zo'n broek echt geen effect. Ik snap die mensen die opeens de seksuele orientatie erbij halen niet. Dat heeft echt niets te maken met kleding.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:53 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het leuk staan bij mannen! Vrouwen willen allemaal zo'n modieus type die goed voor zichzelf zorgt en mannen zijn dan boos dat ze van hun luie reet moeten komen en dus gaan ze dat soort jongens aanvallen.
Dat vind ik juist typisch vrouwengedrag.
Ook bij lange jongens zijn skinny's nais. Mijn vriend is lang maar hij draagt ze ook en ik vind het tof. Ik hou alleen niet zo van kleurtjes, maar ik heb er verder niets tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef BigSmurf het volgende:
Skinny moet als cut gewoon bij je passen qua figuur, gekleurd of niet. Ik draag ze niet omdat ik ze niet pas en van mezelf al lang ben. Als je klein bent dan is een dikke taper of skinny een goeie manier om langer te lijken. Kijk maar naar Aziaten in Nederland, die dragen het vaak.
Al dat gezeik over "Gay" en "Emo", Figuren die dat zeggen moeten hun nazi-boots en wolvenshirt uittrekken.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Hoezo, ben je al lid van een herensociëteit?
Nou ben je eigenlijk verplicht om een pic te postenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef slacKard.x het volgende:
Ik heb hem binnen en hij staat fucking dope.
so true hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef BigSmurf het volgende:
En Panzertje, jij was 2 jaar geleden ook een ecto'tje, eentje die liep te lurken in het bodybuildings-topic. Toen kon je ook normaal doen. Dus ga nou niet van die idiote "kijk mij breed zijn en stoer zijn" taal uitslaan, dat verraadt alleen maar je onzekerheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |