Eigenlijk net zoals die jongen op het plaatje in de OPquote:
Niet echt.quote:
Mensen moeten gewoon meer openstaan voor alternatievelingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Hangt er vanaf wat je er verder bij aan doet.. Heb je ook van dat half-lange haar en zo'n hipsterbril? Dan is het namelijk geen gezicht..
En wat als ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon meer openstaan voor alternatievelingen.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan het op zich wel waarderen als er een leuk shirt bijgedragen word met muts op enzoSowieso ben ik niet zo van de 'normale' types.
Maar zoals de rest zegt, je moet wel het figuur ervoor hebben
Kijk je maar de andere kant op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
En wat als ik dat niet wil?
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Gewoon klassiek erbij lopen, krijg je meer sjans ook van de dames.
[ afbeelding ]
True, waarom zou je het niet dragen omdat ze weer eens met hanengedrag bezig zijn en jou homo noemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mij
Dat zijn geen dames.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nou je ziet het, 2 dames vinden het al leuk met een muts (heb ik). Puntje voor mij
Eindelijk iemand die begrijpt dat dit wel degelijk relaxt is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:17 schreef xSanjay het volgende:
Skinny jeans!
Ik vind dat het gewoon kan hoor, je moet er echter wel het figuur voor hebben. Ook zou ik dan goed op letten wat je erboven draagt. Waar heb je hem besteld?
Oh en btw, mannen die pantalons dragen als casual broek.
Haha, awesome post is awesomequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En toch trek je deze broek aan??
Ik vind het model van die groene een stuk nicer dan die van de H&M! Maar daar is de prijs ook naar ;D.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:20 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die begrijpt dat dit wel degelijk relaxt is.
Ik heb hem bij de h&m besteld. Ik ga waarschijnlijk ook nog een groene kopen, die koop ik hier. Dit soort dingen draag ik erboven, met eventueel een bijpassend vest met rits als het te koud is.
Held :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef BigSmurf het volgende:
Al dat gezeik over "Gay" en "Emo", Figuren die dat zeggen moeten hun nazi-boots en wolvenshirt uittrekken.
Model van de groene is inderdaad mooier. Als ik die van de H&M niet mooi vind in het echt stuur ik hem terug en koop ik die. De producten op die site vind ik niet echt mooi en er staat niet zoveel op, maar evengoed bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik vind het model van die groene een stuk nicer dan die van de H&M! Maar daar is de prijs ook naar ;D.
Nu de lente eraan komt zou ik ook op zoek gaan naar witte T's met een print in de kleur broek die je eronder doet! Hoewel ik het zelf nooit zou aantrekken, vind ik het toch altijd wel vet om te zien!
Dit is misschien wel een site voor jou: http://profoundaesthetic.com/shopmain.html
Dat is de goede houding.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef slacKard.x het volgende:
Ik zal de eerste dag dat ik hem op school draag waarschijnlijk flink uitgelachen worden. Tja, VMBO he
Couldn't care less.
Nee, ik fiets een uur per dag 5 dagen per week en ik zit op fitness. Wat een ecto is weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een magere ecto bent. Met je spillepootjes.
Gelukkig kunnen we er allemaal binnen 10 maanden uit zien als deze boy ;Dquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een magere ecto bent. Met je spillepootjes.
quote:
Triest. Jezelf meteen al in een hoekje plaatsen waaruit je je kan gaan verdedigen. Moet dat nou zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon meer openstaan voor alternatievelingen.
Maakt niet uit wat je ervoor doet, wat meten ze. Dat je nog in skinny's past zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee, ik fiets een uur per dag 5 dagen per week en ik zit op fitness. Wat een ecto is weet ik niet.
Dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Triest. Jezelf meteen al in een hoekje plaatsen waaruit je je kan gaan verdedigen. Moet dat nou zo?
Je speelt nu het zielige figuur dat zich "anders" kleedt voor de aandacht en dat dan van de daken schreeuwt om vervolgens te roepen dat je niet begrepen wordt.
Je hebt me verkeerd begrepen. Met die opmerking wou ik alleen voorkomen dat mensen hier "emo" en "homo" gingen posten wat met dit soort onderwerpen meestal het geval is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Triest. Jezelf meteen al in een hoekje plaatsen waaruit je je kan gaan verdedigen. Moet dat nou zo?
Je speelt nu het zielige figuur dat zich "anders" kleedt voor de aandacht en dat dan van de daken schreeuwt om vervolgens te roepen dat je niet begrepen wordt.
Zal ik doen. Maar momenteel draag ik een fitted cap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef Pan.da het volgende:
Wel vans bij dragen en een wayfarer bij je oversized muts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |