Geen Viviani als alternatieve joker voor Sagan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef TheArt het volgende:
Vakansoleil met een k, Boris?
Sagan mijn absolute topfavoriet. Ook Goss, Gatto, Boasson Hagen, Boonen, Bennati, Cance en Ventoso gaan bij mij mee op het favorietenlijstje. Mijns inziens wordt het zeker geen echte volwaardige massasprint. Sowieso is dat nog amper gebeurd sinds Le Manie erin zit.
Is een heerlijke back-up, maar ik twijfel over of Viviani dit nu al kan. Als Liquigas slim is gaan ze sowieso de koers hardmaken. Als ze Cav en Greipel er dan af krijgen, en die kans lijkt me zeer aanwezig, dan is Sagan gewoon dé topfavoriet. Als dat niet lukt, hebben ze altijd Viviani nog achter de hand, want als Cav en Greipel overleven, dan kan Viviani dat ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen Viviani als alternatieve joker voor Sagan?
Ga je naar de Swim Cup? Nice.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Mooie rit. Ik hoop er nog wat van te kunnen volgend terwijl ik in Amsterdam in het zwembad zit.
quote:
Je doet mee ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik moet zelf ook zwemmen, maar misschien kan ik zaterdag tussen de middag even kijken en dan de uitslag maar teruglezen.
Ik ben ook niet super goed hoor, ik sta meestal ergens onderaan. 50, 200, 400 vrij en 50 vlinder. Startnr. 199204328quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je doet mee ookIk ben je niet tegengekomen in de inschrijvingslijsten, maar ik heb er ook niet op gelet natuurlijk
Welke nummers doe je?
Ik weet van je niveau, alleen wist ik niet dat je ook echt mee zou doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super goed hoor, ik sta meestal ergens onderaan. 50, 200, 400 vrij en 50 vlinder. Startnr. 199204328
Ik betwijfel ook steeds meer dat het in Londen een normale massasprint wordt. Ze moeten toch negen keer een klim van vijf minuten afleggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef TheArt het volgende:
Vakansoleil met een k, Boris?
Mijns inziens wordt het zeker geen echte volwaardige massasprint.
Dat denk ik al sinds het parcours bekend is. De journalisten die elkaar maar napraten dat het een puur sprintersparcours is, moeten de ballen uit hun broek schamen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook steeds meer dat het in Londen een normale massasprint wordt. Ze moeten toch negen keer een klim van vijf minuten afleggen.
Het is niet zo zwaar als in Peking, maar makkelijk wil ik het ook niet noemen. Als het dan ook nog eens regent en er de nodige wind staat, kan dat wel eens een harde koers worden.
Ik kan er ook met m'n kop niet bij. Naast de argumenten van LF speelt ook nog mee dat je maar een kleine ploeg kunt meenemen om evt. een koers te controleren, in tegenstelling tot het WK.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat denk ik al sinds het parcours bekend is. De journalisten die elkaar maar napraten dat het een puur sprintersparcours is, moeten de ballen uit hun broek schamen.
Duitsland en Amerika zouden wel gek zijn om Cavendish op een thuisparcours de helpende hand toe te steken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:07 schreef Leatherface het volgende:
Het kan natuurlijk wel zijn dat de Britten en eventueel Duitsers of Amerikanen andere landen gaan ronselen om mee te helpen in de jacht.
Alhoewel ik al betwijfel dat de Duitsers en Amerikanen het aandurfen om Kitttel en Farrar tegen Cavendish te laten sprinten.
Maar dan alsnog lijkt het me (op papier) een selectief parcours.
Oei, misschien krijgen we dan daar zelf Rabo-huilies.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef Szura het volgende:
Beter plan, leiding opent de fora voor EK, Tour en OS.
Wij blijven met onze topics hier.
zijn vorm is een wat dikkere man?quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:39 schreef Steven184 het volgende:
De voorbereiding voor Gilbert verliep niet vlekkeloos, maar het lijkt erop dat hij zijn vorm weer helemaal heeft teruggevonden:
[ afbeelding ]
Alleen heeft Van Avermaet een lichte blessure en is het nog maar de vraag of hij kan starten. Dan blijven er met Hushovd en Ballan nog wel twee spitsen over, maar echt zo sterk in de breedte is het dan niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, BMC heeft de luxe dat het nog altijd voor Hushovd of Van Avermaet kan gaan.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:39 schreef Steven184 het volgende:
De voorbereiding voor Gilbert verliep niet vlekkeloos, maar het lijkt erop dat hij zijn vorm weer helemaal heeft teruggevonden:
[ afbeelding ]
Hushovd start niet, hij heeft griep. Zo langzamerhand is er niemand meer goed in vorm bij het Barcelona van het peloton.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, BMC heeft de luxe dat het nog altijd voor Hushovd of Van Avermaet kan gaan.
Kittel zou hier toch nooit rijden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:22 schreef Leatherface het volgende:
Chavanel en Kittel hebben zich gisteren al afgemeld, of was dat hier al gemeld?
Ik dacht net 14.45 te hebben gehoord bij de NOS. Sporza denk ik niet veel eerder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe laat gaan de NOS en Sporza live in uitzending? Half 3 ongeveer?
twitter:PMartens83 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 22:52:27@KlierAndreas @millarmind when winning MSR '10 Oscar was walking around 9km taking fotos 2days before. He is definitely a special one! reageer retweet
Baas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:42 schreef Steven184 het volgende:
twitter:PMartens83 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 22:52:27@KlierAndreas @millarmind when winning MSR '10 Oscar was walking around 9km taking fotos 2days before. He is definitely a special one! reageer retweet
Het lijkt alsof Van den Berg meer koersen mag doen dit jaar. In het wielrennen doet hij het wel aardig vind ik, in ieder geval beter dan Herbert, maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef borisz het volgende:
De Nos stuurt Ducrot en Joris vd Berg naar Italië.
Vanaf de RVV toch als co-commentator?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:57 schreef DutchSL het volgende:
Boogerd zou toch vaste commentator worden, wanneer gaat die dan eens beginnen?
Ik vind hem een irritante schreeuwer (niet veel vooruitgang ten opzichte van Herbert dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Van den Berg meer koersen mag doen dit jaar. In het wielrennen doet hij het wel aardig vind ik, in ieder geval beter dan Herbert, maar dat is ook niet zo moeilijk.
In feite zijn alle andere ploegen dan Sky gebaat bij een harde koers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Voorbeschouwing op de NOS-site is echt om te lachenDie hebben het alleen maar over Cavendish en een massasprint. Geen enkele andere optie wordt daar besproken. De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat het een volwaardige massasprint wordt, maar de laatste jaren is dat amper meer gebeurd in MSR (alleen in 2009). Sinds de aankomst op de Lungomare en de klim van Le Manie halverwege het parcours is de wedstrijd toch wel wat veranderd.
Ik sluit een echte massasprint zeker niet uit (en dus ook een zege voor Cav niet), maar ik reken er niet op.
Juist niet vind ik dan altijd maar. Met, mede afgaand op zulke verhaaltjes die altijd de ronde doen, zoveel talent had hij met een serieuzere aanpak in principe zoveel meer uit zijn carrière kunnen halen.quote:
Sky en Lotto-Belisol. Voor de rest heeft inderdaad iedereen gebaat bij een harde koers. Ook Garmin moet wat proberen, want Farrar is toch kansloos zoals die de laatste tijd sprint. En ze hebben daar ook nog Haussler achter de hand.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In feite zijn alle andere ploegen dan Sky gebaat bij een harde koers.
3x Milaan-San Remo, 3x wereldkampioen, 7 etappes Vuelta, 4 Touretappes, Tirreno gewonnen, plus nog een handvol (semi)klassiekers. Er rijden mindere renners rond in het peloton.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:16 schreef wimderon het volgende:
Juist niet vind ik dan altijd maar. Met, mede afgaand op zulke verhaaltjes die altijd de ronde doen, zoveel talent had hij met een serieuzere aanpak in principe zoveel meer uit zijn carrière kunnen halen.
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:27 schreef Modus het volgende:
[..]
3x Milaan-San Remo, 3x wereldkampioen, 7 etappes Vuelta, 4 Touretappes, Tirreno gewonnen, plus nog een handvol (semi)klassiekers. Er rijden mindere renners rond in het peloton.
Dan ben je toch een baas? Ik denk echt niet dat hij amper traint enzoquote:
Wat had ie dan moeten doen? Een ronderenner is het iig niet. Nou ja, ms een keer RvV of Parijs Roubaix was leuk geweest, maar verder?quote:
Gewoon, veel meer winnen en ook een breder scala aan wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Een ronderenner is het iig niet. Nou ja, ms een keer RvV of Parijs Roubaix was leuk geweest, maar verder?
Genoeg kleppers die hem bij kunnen houden daar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef mrPanerai het volgende:
Alles bijeen denk ik dat Boonen op de Poggio gaat proberen weg te rijden... En z'n voorbereiding was zo, dat het best wel eens zou kunnen lukken.
Hij mag blij zijn als hij eraan kan blijven hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Genoeg kleppers die hem bij kunnen houden daar.
Hoezo? Je vind dat Freire er met zijn talent genoeg uitgehaald heeft? Ik sta dan toch echt aan de andere kant. Met zijn kwaliteiten zijn er hele reeksen wedstrijden die hij had kunnen winnen in plaats van elk jaar maar op een paar momenten echt goed te zijn omdat hij daar wél zin in had. Als je het over min of meer vergelijkbare renners hebt geef mij dan maar een Sagan die er overal en altijd voor gaat. (Hoewel, ik zat ook in het kamp Ullrich en niet in het kamp Armstrong, en Ullricht heeft net als Freire ook een prima erelijst maar er natuurlijk veel en veel te weinig uitgehaald met zijn enorme talentquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Szura het volgende:
Sorry wim maar ik vind dit een beetje zeiken op niks.
Je wilt toch niet beweren dat dat niet zo is?quote:Erg Calimero ook om de Rabobank erbij te halen.
Nu je Haussler noemt. Die zie ik dit jaar hoge ogen gooien. Ik zegt niet dat ie wint, maar hij rijdt behoorlijk goed volgens mij. Een hoge klassering moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sky en Lotto-Belisol. Voor de rest heeft inderdaad iedereen gebaat bij een harde koers. Ook Garmin moet wat proberen, want Farrar is toch kansloos zoals die de laatste tijd sprint. En ze hebben daar ook nog Haussler achter de hand.
Haussler is sinds dat sprintje in Parijs - Nice ook mijn favoriet. Lijkt eindelijk weer zijn vorm van 2009 te benaderen. Nu alleen eens niet omkijken in de sprint en hij kan m winnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nu je Haussler noemt. Die zie ik dit jaar hoge ogen gooien. Ik zegt niet dat ie wint, maar hij rijdt behoorlijk goed volgens mij. Een hoge klassering moet mogelijk zijn.
Het is niet omdat hij Rabo is hoor dat hij (voor mij) een cultheld is, al dat vergeetachtige van hem, vind ik prachtigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:31 schreef wimderon het volgende:
Je wilt toch niet beweren dat dat niet zo is?
Dat had bij Freire inderdaad niet gewerkt, lijkt me..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:11 schreef Leatherface het volgende:
Misschien heeft Freire juist wel ontspanning nodig om te kunnen presteren. Bij sommige mensen kan de boog niet altijd gespannend staan. Iedereen is anders wat dat betreft.
En ook nog van Heeswijk op de achtergrond, laatste keer dat een Nederlander top-10 reedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Szura het volgende:
Ieder jaar moet ik deze posten, opdat wij niet vergeten.
[ afbeelding ]
Thanks! Mooi om terug te zien. Doen de laatste tijd wel vaker bij Sporza, een groot deel van de historie van de koers online zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef franklop het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)an_Sanremo/1.1235866
Alle MSR's van de laatste 46 jaar
Dat vond ik juist het mooie, een sprint tussen de kapotte tenoren. Alleen miss maar beter dat je daar nu niet meer finisht, anders had je 8keer Cavendish op een rij gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die nieuwe aankomst een late aanval meer in de hand werkt. Hier heb je nog wat bochten op het eind, terwijl altijd met hoge snelheid op de Via Roma werd afgestevend.
Precies, Zabel kon er ook wat vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het mooie, een sprint tussen de kapotte tenoren. Alleen miss maar beter dat je daar nu niet meer finisht, anders had je 8keer Cavendish op een rij gehad
Dat vond ik ook een mooie aankomst. Vooral ook omdat de laatste 10 km van de Ronde van Vlaanderen praktisch vlak waren. Daardoor kon tot het laatste moment de koerssituatie nog drastisch wijzigen. De RVV had een unieke spankracht op dat parcours, vond ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:43 schreef franklop het volgende:
Net zo als de Ronde van Vlaanderen, allicht dat het een spannender slot krijgt nu, maar de aankomst op de brede iets hellende strook in Meerbeke heeft gewoon iets moois.
Nu was dit noodzakelijk natuurlijk vanwege de werkzaamheden daar, maar ze mogen van mij nu wel terug.
Is daar op youtube geen filmpje van? heb het destijds niet gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Szura het volgende:
Ieder jaar moet ik deze posten, opdat wij niet vergeten.
[ afbeelding ]
Weheh, Zabel.quote:
Voorsprong op het peloton is 4 minuten. Rui Costa hangt er eenzaam tussen op 1'30"quote:Gruzdev (Astana)
Suarez (Colombia-Coldeportes)
Pagani (Colnago)
Oroz (Euskaltel)
De Negri (Farnese-Vini)
Ji (Project 1t4i)
Morkov (Saxo Bank)
Berdos (Utensilnord Named)
Laengen (Team Type 1)
Voorseizoen mislukt, helaas..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef The_Hives het volgende:
ja hoor, Rabo zit er weer eens niet bij
Vorm van Breschel leek me steeds beter te worden. Die zal er wel bijzitten in de finale. Misschien kan ie nog sprinten voor een leuke ereplaats. Van Martens verwacht ik niets, van Boom des te meer. Die heeft me in Chieti echt verbaasd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef bjarki het volgende:
Na een half uur koers al helemaal weggereden. Rabo![]()
Maar even serieus, verwacht men wat van Martens of Breschel vandaag? Ik niet
Voor zijn blessure dacht ik echt dat Martens zou gaan doorbreken in dit soort werk. Lijkt er helaas (nog) niet van te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorm van Breschel leek me steeds beter te worden. Die zal er wel bijzitten in de finale. Misschien kan ie nog sprinten voor een leuke ereplaats. Van Martens verwacht ik niets, van Boom des te meer. Die heeft me in Chieti echt verbaasd.
Het was natuurlijk ook niet serieus bedoeld van beidequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:34 schreef Pedroso het volgende:
Het is toch een beetje een kopgroep van het B en C-garnituur. Geen probleem dat Rabo er niet bijzit.
Ze hoeven sowieso niet mee te werken in de achtervolging, dat is aan de ploegen met de topfavorieten.
Dat lijkt me echt niet gaan gebeuren dit keer. Normaal laten ze zich veel te snel vangen als iemand zegt dat zijn benen wel redelijk aanvoelen of dat ze weer eens 'de verantwoordelijkheid moeten nemen' (grootste onzin die er ooit in het wielrennen is gekomen), maar nu zijn er echt veel meer ploegen die dat eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:44 schreef Pedroso het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Rabo uiteindelijk toch gaat werken in de achtervolging. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Laten we het hopen. Wie is de ploegleider van dienst vandaag ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet gaan gebeuren dit keer. Normaal laten ze zich veel te snel vangen als iemand zegt dat zijn benen wel redelijk aanvoelen of dat ze weer eens 'de verantwoordelijkheid moeten nemen' (grootste onzin die er ooit in het wielrennen is gekomen), maar nu zijn er echt veel meer ploegen die dat eerder moeten doen.
Maassen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wie is de ploegleider van dienst vandaag ?
Blijft dit zo?quote:
Poe, tussen 16.45 en 17.26. Ze hebben na 2 uur een gemiddelde van 44 km/u, dus eerder in de richting van 16.45. Ik zou toch zeker om 16.00 maar klaar gaan zitten als je echt niets van de finale wilt missen.quote:
OK, dankjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Poe, tussen 16.45 en 17.26. Ze hebben na 2 uur een gemiddelde van 44 km/u, dus eerder in de richting van 16.45. Ik zou toch zeker om 16.00 maar klaar gaan zitten als je echt niets van de finale wilt missen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef Arcee het volgende:
Die Belgen zenden ook echt elke bewegende fiets uit.
Zon schijnt inmiddels door te wolken te komen, wind blijft er echter wel staan tot nu toe.quote:
Nee, werd al snel weer door het peloton gegrepen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:53 schreef Szura het volgende:
Die Rui Costa is er dus niet bijgekomen?
Lees er verder ook niks over bij André.
Het zal wel weer een massasprint worden? Ga jij eens tellen hoe vaak het de laatste jaren een volwaardige massasprint was? Welgeteld 1x, in 2009, een uiterst laffe editie van MSR.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef VDBisgod het volgende:
Ik ga uiteraard kijken. Maar het zal wel weer een massasprint worden en 9 op de 10 wint Cavendish.![]()
Dan maar hopen dat hij ingesloten geraakt en Boonen kan profiteren.
Hoe groot moet de groep zijn om van een massasprint te spreken. Toen Freire in 2010 won zaten de meeste sprinters in de voorste groep, ondanks dat die aan de finish nog maar uit 25 man bestond. Als je naar de top 3 kijkt dan had de groep net zo goed uit 180 man kunnen bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zal wel weer een massasprint worden? Ga jij eens tellen hoe vaak het de laatste jaren een volwaardige massasprint was? Welgeteld 1x, in 2009, een uiterst laffe editie van MSR.
Petacchi was toen bijzonder sterk, voor de rest zaten er allemaal mannen in de voorste groep die heel goed over de heuvels komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Hoe groot moet de groep zijn om van een massasprint te spreken. Toen Freire in 2010 won zaten de meeste sprinters in de voorste groep, ondanks dat die aan de finish nog maar uit 25 man bestond. Als je naar de top 3 kijkt dan had de groep net zo goed uit 180 man kunnen bestaan.
Doet het hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Nog steeds geen live stream op nos.nl!!!
quote:
Liever Vannieuwkerke dan Wuyts. Maar het bazenduo blijft toch José en Renaatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Karl VannieuwkerkeDoe mij maar José De Cauwer
Renaat ruleertquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Liever Vannieuwkerke dan Wuyts. Maar het bazenduo blijft toch José en Renaat
quote:
Forero is een sprinter, dus dat had ik wel verwacht dat hij daar zit. Geen idee wie daar nog meer zaten trouwens van Colombia-Coldeportes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef wimderon het volgende:
De halve Colombiaanse ploeg zit ook bij Cavendish
Die wapperden er in de Tirenno ook massaal af.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:04 schreef wimderon het volgende:
De halve Colombiaanse ploeg zit ook bij Cavendish
Was het ook. Het was de grootste kul die er bestond.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Chiappucci het volgende:
Maar ja, dat gelul van 'Cavendish topfavoriet' vond ik ook zo overdreven.
Als hij goed is niet echt toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Chiappucci het volgende:
Maar ja, dat gelul van 'Cavendish topfavoriet' vond ik ook zo overdreven.
Oh jawel. Kijk eens voor de grap naar de uitslagen van de afgelopen jaren. Bij een ietwat harde wedstrijd was hij voor mij echt kansloos.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als hij goed is niet echt toch?
Hij overleefd toch wel een paar heuvels en als je gaat spurtenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh jawel. Kijk eens voor de grap naar de uitslagen van de afgelopen jaren. Bij een ietwat harde wedstrijd was hij voor mij echt kansloos.
Veelers ook bij Cav dus.
Sinds Le Manie is het niet echt meer een sprinterskoers. Enkel die 2009 editie werd een sprint omdat er gewoon niet werd doorgereden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als hij goed is niet echt toch?
Het blijft wel een gekke koers hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sinds Le Manie is het niet echt meer een sprinterskoers. Enkel die 2009 editie werd een sprint omdat er gewoon niet werd doorgereden.
Er zijn ook teveel renners die belang hebben bij of een sprint na een harde koers of geen sprint.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Het blijft wel een gekke koers he
Lijkt me echt fijn om daar op te rijdenquote:
Ga eens heul snel sporza kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Drassss het volgende:
Er staat 20 seconde in beeld wie het klaarblijkelijk was en nog zien die 2 kneuzen van de NOS niks...
Edit: Ziet er beroerd uit.
Hij zou buiten bewustzijn zijn volgens de koersradio zeggen ze bij de Belg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Drassss het volgende:
Er staat 20 seconde in beeld wie het klaarblijkelijk was en nog zien die 2 kneuzen van de NOS niks...
Edit: Ziet er beroerd uit.
Sinds er Sporza HD is weet ik niet waarom je NOS zou kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga eens heul snel sporza kijken
Ik hoop het... Vind die valpartijen altijd zo jammerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hulpverleners waren wel heel rustig, dus dat zou wat beter nieuws zijn.
Dat waren ze bij Wouter Weylandt ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hulpverleners waren wel heel rustig, dus dat zou wat beter nieuws zijn.
Dat was een heel ander soort rust.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat waren ze bij Wouter Weylandt ook.
Maar dat zag er vanaf het begin een stuk slechter uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat waren ze bij Wouter Weylandt ook.
Klopt, toen wist je het gewoonquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat zag er vanaf het begin een stuk slechter uit.
Maar hier hebben we ook niet echt wat gezien, toch? Van de toestand van de renner?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat zag er vanaf het begin een stuk slechter uit.
Daarom vind ik het ook zinloos om meteen het ergste te denken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar hier hebben we ook niet echt wat gezien, toch? Van de toestand van de renner?
Doe ik ook niet. Vind het vallen alleen steeds zo jammerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zinloos om meteen het ergste te denken.
Na Wouter denk ik steeds het ergstequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zinloos om meteen het ergste te denken.
Heel simpel. Veel achterstand goedgemaakt in de afdaling.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:34 schreef Felagund het volgende:
Waar Cav ineens vandaan komt is mij ook een raadsel.
Bewijzen willen we zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel simpel. Veel achterstand goedgemaakt in de afdaling.
Ga sporzaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef TheArt het volgende:
Ducrot doe normaal en kijk gewoonHij rijdt vlak achter het 2e peloton. Dat is het eerste peloton helemaal niet
Dat snap ik, maar de enige info die we hadden dat het verschil 1"40 in de afdaling en het volgende moment zit hij opeens weer in het (2e) peloton.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel simpel. Veel achterstand goedgemaakt in de afdaling.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:35 schreef Chiappucci het volgende:
Quintero weer bij bewustzijn gelukkig. @sporza livestream
Die zaten ook te twijfelen of het eerste of het tweede peloton was.quote:
Hoaxquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zaten ook te twijfelen of het eerste of het tweede peloton was.
Kijk ik ook, bekijk de NOS via de stream voor als ik iets zou missenquote:
Wat is dat een peleton, ik ben 12quote:
Sporza had het over Sieberg, maar dan vraag ik me af of Greipel er ook zit, aangezien Sieberg de knecht van Greipel is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Daar is weinig duidelijkheid over. In ieder geval Farrar geloof ik.
Dat zal niet gebeuren, want ze zijn bijna bij de Capi's. En als hij terugkomt, gaat hij er op de Cipressa toch weer af. Kansloos dus.quote:
Nee, dat gaan ze niet toelaten hoor.quote:
Mag ie morgen met het rode rugnummer trainen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef Felagund het volgende:
Die Moldaviër gaat voor de prijs van de strijdlustigste van de dag.
Nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mag ie morgen met het rode rugnummer trainen.
Belangrijkste namen in peloton 2: Cavendish, Farrar, Viviani en Di Luca. Ik denk niet dat er verder nog belangrijke namen de boot gemist hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
Dat ze eens wat namen van Peloton 1 geven.
Je wist niet dat alle Belgen hun stembanden hebben laten mechaniseren?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:53 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom hebben ze die interviews met autotune opgenomen?
True, niet iedereen maar de belangrijkste renners ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
Dat ze eens wat namen van Peloton 1 geven.
Schedelbreuk en schouderblad gebroken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:35 schreef Chiappucci het volgende:
Quintero weer bij bewustzijn gelukkig.
Wel fijn om te weten dat het nog goed komt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Schedelbreuk en schouderblad gebroken.
Wel bij kennis inderdaad.
Volgens mij was Weylandt direct dood.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef The_Avatar het volgende:
oei dat had wouter weylandt ook. Maar die was toch op de plek van het ongeluk al overleden?
Ja ik heb het live op tv gezien en dacht dat ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens mij was Weylandt direct dood.
Ja, dat meldde de arts toen ook, ze hebben nog een kwartier geprobeerd hem te reanimeren maar had geen zin meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens mij was Weylandt direct dood.
Ja ik ook .... Waren geen leuke beeldenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja ik heb het live op tv gezien en dacht dat ook.
Ik ben erg dankbaar dat ik die middag toevallig een uitstapje met de klas had...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook .... Waren geen leuke beelden
Nee, ik kan best wat hebben maar toen werd ik echt wel slecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook .... Waren geen leuke beelden
die is gestoptquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Dacht dat Boogerd er al wel bij zou zijn.
Vanaf de RVV als co-commentator.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Dacht dat Boogerd er al wel bij zou zijn.
Sagan is erg sterk.quote:
Te vroeg.quote:
6 man, alleen Leezer en Wynants in peloton 2. Van 1t4i zitten er nog 3 voorin en van Vacansoleil nog 4 of 5 volgens mij.quote:
quote:
Daar verwacht ik niet heel veel van, maar hij mag mij verrassen.quote:
Dan wordt het ook lastig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
Haussler zou ook in peloton 2 zitten.
Wel raar kijken zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
Bij Sporza hebben ze een storing lijkt het.
Foutje, niet dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
Haussler zou ook in peloton 2 zitten.
Vergeet vooral Gavazzi niet! En dan hebben ze ook nog eens Iglinskiy, hier al eerder top-10.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd wat Astana kan met Ponzi, Gasparotto en Bozic.
Het is een soort van loterij. Waar zit die zwitserquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet vooral Gavazzi niet! En dan hebben ze ook nog eens Iglinskiy, hier al eerder top-10.
Gavazzi is misschien nog wel de belangrijkste troef inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet vooral Gavazzi niet! En dan hebben ze ook nog eens Iglinskiy, hier al eerder top-10.
Boeckmans helemaal voorin.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:29 schreef Szura het volgende:
Nou precies op tijd thuis!
Zit Boeckmans er nog bij?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:29 schreef Szura het volgende:
Nou precies op tijd thuis!
Zit Boeckmans er nog bij?
Wat een baas diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |