Dus jij hebt liever een verschrompelde droge dan een lekkere dikke sappige worst?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik prik worst helemaal naar de gallemiezen want dan vind ik hem lekkerder.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Note to self, niet daten met MinderMutsig
Ja mijn wereldbeeld stort in.quote:
Als je gaat twijfelen aan de geaardheid van Piet, dan kun je overal wel aan gaan twijfelen.quote:
Dit vind ik inderdaad ook erg smerig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Asbakken met uitgedrukte sigaretten in de keuken
- Mensen die roken in de keuken terwijl ik of zijzelf eten aan het maken zijn
(Speciaal voor de mensen die moeite hebben met het onderscheiden van nuances: Dit is overigens een echte ergernis en dus meer dan alleen maar een verbazing.)
Komt dat omdat je gewoon iets tegen roken hebt? Snap namelijk niet waarom roken in een keuken zo erg zou zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Asbakken met uitgedrukte sigaretten in de keuken
- Mensen die roken in de keuken terwijl ik of zijzelf eten aan het maken zijn
(Speciaal voor de mensen die moeite hebben met het onderscheiden van nuances: Dit is overigens een echte ergernis en dus meer dan alleen maar een verbazing.)
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Komt dat omdat je gewoon iets tegen roken hebt?
Jij vindt het ook niet erg als je in een restaurant eet en je ziet het personeel uitgebreid roken in de keuken? Heb je zelf weleens in de horeca (eetgelegenheid) gewerkt trouwens?quote:Snap namelijk niet waarom roken in een keuken zo erg zou zijn?
Niet echt nee, als ze maar aan het werk zijn met een peuk in de bek. Zelf ben ik meer een hobbykok en liefhebber van kloten in de keuken. En nee ik heb nog nooit in de horeca gewerkt. Hoezo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Jij vindt het ook niet erg als je in een restaurant eet en je ziet het personeel uitgebreid roken in de keuken? Heb je zelf weleens in de horeca (eetgelegenheid) gewerkt trouwens?
Als het water maar heet genoeg is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mensen die kip snijden met blote handen en dan alleen met water hun handen afspoelen
Mensen die veel te bang zijn voor bacteriën daar erger ik me wel aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mensen die kip snijden met blote handen en dan alleen met water hun handen afspoelen
Gisteren was ik in een restaurant waar de varkenshaas lauw en gortdroog was. Toen ik er wat van zei, werd me verteld dat als ze het niet goed doorbakken dat het dan puur vergif zou zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
- Mensen die geen varkenshaas kunnen bereiden.
Nou ben ik zelf over het algemeen niet zo dol op varkensvlees, maar goed. Mijn vriend zei een keer dat hij niet van varkenshaas houdt omdat dat zo droog en taai is.
Ik:![]()
Hij scheen dat elke kerst bij zijn ex-schoonouders te krijgen, maar blijkbaar weten ze gewoon niet hoe ze het moeten bereiden.
nee met koud waterquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als het water maar heet genoeg is.
Nou ik ben niet bang voor bacterienquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen die veel te bang zijn voor bacteriën daar erger ik me wel aanmaar niet alleen in de keuken
Hmm mits je die groenten nog gaat koken/bakken is er weinig aan de hand. Maarja ik gebruik ook altijd wel een ander snijplankje voor vlees, en was mn handen tijdens het koken vaker dan tijdens mijn lab werkquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ik ben niet bang voor bacterien
Je zou mijn huis eens moeten zien
Maar eerst kip snijden en daarna met je gore handen groente snijden vind ik smerig
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Note to self, niet daten met MinderMutsig
Erg he?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doe jij aan daten met vrouwen, ik meende dat jij van de mannenliefde was of heb ik dat mis?
Ik ben gewoon verward nu... cognitieve discrepantie.quote:
Niet zo hokjes denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verward nu... cognitieve discrepantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |