Ja want het vlak verspreid zich zodat het een heel dun snoepvliesje isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Briljant inderdaad! Maar is je koekje dan wel te eten met zo'n hard stuk in het midden?
Ik mag van mezelf niet bakken. Ik wil er niet zo'n 'foute' hobby bij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
want van teveel taart ende koekjens worden we dik
Leuke koekjes zijn datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja want het vlak verspreid zich zodat het een heel dun snoepvliesje is
Och... dat zijn we allemaal alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
want van taart ende koekjens worden we dik
Dat is mijn standaardantwoord als iemand zegt 'daar word je dik van'quote:
Ja maar als we af willen vallen kunnen we het beter even laten staanquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit hier lekker een zakje puntpaprikastukjes en komkommerschijfjes leeg te eten op kantoor. Ook lekker!
Ik zou een tomaat ook nooit zo eten. Behalve in landen waar ze lekker zijn dan. Tomaten horen ergens bij of door wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar als we af willen vallen kunnen we het beter even laten staan
[..]honger!
Heb alleen nog drie tomaten maar ik vind tomaten van die mweh dingen. Ga zo maar naar huis voor boodschappen
Precies, daarom ga ik maar aan de popcornquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal 'm anders stellen:
Want van taart ende koekjens blijven we dik
Ik heb dit recept geprobeerd: http://www.voedingscentru(...)scurrymettomaat.aspxquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou een tomaat ook nooit zo eten. Behalve in landen waar ze lekker zijn dan. Tomaten horen ergens bij of door wat mij betreft.
Oeh, viscurry! Ik had pas ook een lekkere gemaakt, die zet ik volgende week weer eens op het menu. Straks ga ik voor puntpaprika gevuld met tonijn en gebakken aardappeltjes.
Ik begin het steeds leuker te vinden om slank avondeten te maken. Ik vind het wel een uitdaging. Het moet wel voedzaam blijven natuurlijk.
Die ziet er lekker uit! Ik had deze gemaakt, zonder de garnalen en met minder kokosmelk. Ik had dit erbij zonder de omelet en met weer minder kokosmelk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb dit recept geprobeerd: http://www.voedingscentru(...)scurrymettomaat.aspx
En ik vind hem lekker. Nu afwachten wat mijn vriend ervan vindt..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardantwoord als iemand zegt 'daar word je dik van'
"Dat ben ik al!"
De Luxe Cherrytomaatjes van de Appie. Die aan tros. Die zijn goed zoet en errug lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou een tomaat ook nooit zo eten. Behalve in landen waar ze lekker zijn dan. Tomaten horen ergens bij of door wat mij betreft.
oh, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is mijn standaardantwoord als iemand zegt 'daar word je dik van'
"Dat ben ik al!"
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Joene het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!!!!! weegmoment was top !!!
van 86,1 , naar 83,7 gewoon -2,4KG in 1 week![]()
![]()
OMG , al die feestjes en verjaardagen geen hapjes en drankjes ,maar water ! heeft effect...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Joene het volgende:
![]()
OMG , al die feestjes en verjaardagen geen hapjes en drankjes ,maar water ! heeft effect...
Goed bezig man.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Joene het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |