abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109083784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef verplichtveldje het volgende:

[..]

kostst? Ik smile waar ik wil. Dank u.
En ja, je punt is? Lees je het stuk 'goed spelen' ook?
Hier, nog een smile. :)
Begon jij immers mee, niet? Bewaar jij ze dan ook? Klein kind.

[quote]1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kots.. Zo beter? Zulke smileys zijn leuk voor in onzin, niet hier...

Willens en wetens de boel besodemieteren, dat is inderdaad een perfect advies.
Ho, mij hoor je nergens zeggen dat dit een perfect of goed advies is, het is echter een optie. Ik vind het velen malen erger om dingen zomaar als onzin te bestempelen, terwijl het gewoon in het echt gebeurd, of je het nu leuk vind ofniet, en dan hoef je niet offtopic te gaan reageren op smilen, vind ik gewoon kinderachtig.
Als je hier geen smiles wilt zien, raad ik je aan om het eruit te slopen uit WGR, en daarbij je begon zelf met een smile. Have a nice day.
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:57:29 #202
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_109083803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die idioten met slecht advies die de weg naar WGR hebben gevonden? Waar komen ze vandaan, wie stuurt ze door en beter nog, hoe komen we ervanaf?
We geven ze allemaal een tagje 'Baggeradviseur' :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_109083866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef verplichtveldje het volgende:

[..]

Ho, mij hoor je nergens zeggen dat dit een perfect of goed advies is, het is echter een optie. Ik vind het velen malen erger om dingen zomaar als onzin te bestempelen, terwijl het gewoon in het echt gebeurd, of je het nu leuk vind ofniet, en dan hoef je niet offtopic te gaan reageren op smilen, vind ik gewoon kinderachtig.
Als je hier geen smiles wilt zien, raad ik je aan om het eruit te slopen uit WGR, en daarbij je begon zelf met een smile. Have a nice day.
Je auto tegen een betonnen muur aanrijden is ook een optie, net zoals van een brug springen. Wil niet zeggen dat dat soort advies gewaardeerd wordt in WGR. Wat jij nu doet is een optie geven waarin fraude plaatsvind, wat dus ook niet gewaardeerd wordt.
pi_109083868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die idioten met slecht advies die de weg naar WGR hebben gevonden? Waar komen ze vandaan, wie stuurt ze door en beter nog, hoe komen we ervanaf?
De opkomst van de straatsoldaten, jwz.
pi_109083871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef sanger het volgende:

[..]

We geven ze allemaal een tagje 'Baggeradviseur' :D
Met stempel van mod erbij _O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:59:49 #206
65960 sanger
pi_109083899
quote:

[..]

De reactie dat het onzin is slaat op het deel dat de werkgever niets te willen heeft. Dat heeft hij namelijk wel, en doet dit door het inzetten van een arbodienst. Je moet wel heel goed kunen faken wil je zover komen dat je geen aangepast werk zou kunnen doen bijvoorbeeld. Ook als werknemer heb je verplichtingen in het reintegreren :Y
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2012 @ 12:02:20 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109083992
quote:

[..]

dat je het überhaupt een optie vindt, geeft al aan hoe je mentaliteit is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_109084004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je auto tegen een betonnen muur aanrijden is ook een optie, net zoals van een brug springen. Wil niet zeggen dat dat soort advies gewaardeerd wordt in WGR. Wat jij nu doet is een optie geven waarin fraude plaatsvind, wat dus ook niet gewaardeerd wordt.
Nou, overleggen met werkgever = geen optie schijnbaar. Er nog werken = geen optie schijnbaar. Onbetaald verlof krijgen = waarschijnlijk geen optie. Dan blijft dat dus over. Allemaal opties idd, een wat beter dan de ander.
pi_109084058
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat je het überhaupt een optie vindt, geeft al aan hoe je mentaliteit is...
Wat moeten we met dit geval doen dan? Andere opties blijken geen opties te zijn.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:05:17 #210
65960 sanger
pi_109084089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:02 schreef verplichtveldje het volgende:

[..]

Nou, overleggen met werkgever = geen optie schijnbaar. Er nog werken = geen optie schijnbaar. Onbetaald verlof krijgen = waarschijnlijk geen optie. Dan blijft dat dus over. Allemaal opties idd, een wat beter dan de ander.
Misschien heeft Corry Konings toch wel gelijk en verloedert de NL samenleving. Het plegen van fraude als optie zien past wel prima in dit plaatje dan....
pi_109084097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:59 schreef sanger het volgende:

[..]

De reactie dat het onzin is slaat op het deel dat de werkgever niets te willen heeft. Dat heeft hij namelijk wel, en doet dit door het inzetten van een arbodienst. Je moet wel heel goed kunen faken wil je zover komen dat je geen aangepast werk zou kunnen doen bijvoorbeeld. Ook als werknemer heb je verplichtingen in het reintegreren :Y
Precies, en na 12 weken gaat dit pas echt van start. 2 maanden faken, kan goed hoor. Nogmaals, ik zeg niet dat dit goed is, maar dit topic echt, wat moet je er nu mee.
pi_109084135
quote:
9s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien heeft Corry Konings toch wel gelijk en verloedert de NL samenleving. Het plegen van fraude als optie zien past wel prima in dit plaatje dan....
Jij mist het punt waar ik zeg: Dat dit geen correcte optie is, maar er wel een is?
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2012 @ 12:07:27 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109084151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:04 schreef verplichtveldje het volgende:

[..]

Wat moeten we met dit geval doen dan? Andere opties blijken geen opties te zijn.
Dit geval moet inzien dat alles begint met een gesprek met de werkgever, ipv alle logische opties onmogelijk te vinden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_109084225
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dit geval moet inzien dat alles begint met een gesprek met de werkgever, ipv alle logische opties onmogelijk te vinden.
Precies, en ik wilde niet in herhaling vallen met dat advies, dus ik gaf een nieuwe :p En nee, dat is niet mijn mentaliteit of wat dan ook, spijtig dat het zo opgepakt werd, misschien lag het ook aan de manier van hoe ik het poste. @TS: Waarom zijn de normale manier van zaken, geen optie?
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:36:40 #215
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109085085
:|W Tjezus. :') In dit dorp zit een psychiatrisch ziekenhuis, maar aan de mensen daar zitten minder steekjes los dan aan TS.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')