Gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
Wat een leuk topic, hier ga ik vaker posten!
quote:De New Kids stoppen ermee. Maar ze gaan nog wel een enorm hardcorefeest geven op 24 oktober in de Gelredome. Vanmiddag komen de New Kids hun besluit toelichten in de Coen & Sander show!
Radio uit dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Nou dit waren dus die mysterieuze gasten die gisteren werden aangekonigd, mijn complimenten voor de anticlimax.
[..]
They will be missedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Nou dit waren dus die mysterieuze gasten die gisteren werden aangekonigd, mijn complimenten voor de anticlimax.
[..]
Wat leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
Wat een leuk topic, hier ga ik vaker posten!
Seinfeldquote:
"Her first husband, George Greenholme, ran off with her mum after just ten days." Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Op elk potje past een deksel zullen we maar zeggen. Wonderbaarlijk genoeg op dit potje meerdere:
29 jaar, 5e keer getrouwd
Vertel mij watquote:
Die eennalaatste foto van haar idd, iewl.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat
@CindieY: Ja mooi he![]()
![]()
Wat een figuren joh
Als ik ooit denk dat ik alleen achterblijf, lees ik gewoon dit verhaal
Overigens blijf ik liever alleen dan dat ik met zo iemand trouw
Wat is mijn leven dan toch enorm normaalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Op elk potje past een deksel zullen we maar zeggen. Wonderbaarlijk genoeg op dit potje meerdere:
29 jaar, 5e keer getrouwd
Nou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja like wtf, maar minder sick als die hoer die katten vermoord voor een tas.quote:
twitter:rudymackay twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 17:27:58Komt misschien doordat ie naast de Playboy ligt, maar is deze foto van Reinout Oerlemans niet wat ongelukkig genomen?
reageer retweet
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 17:27:58Komt misschien doordat ie naast de Playboy ligt, maar is deze foto van Reinout Oerlemans niet wat ongelukkig genomen? [ afbeelding ] reageer retweet
Vast niet.quote:
Nee dus.quote:In Het Geluid Van... SXSW belt Annemieke vandaag met Roosmarijn vanuit Austin, Texas. Zij is samen met Michiel Veenstra daar om de nieuwste trends op muziekgebied te spotten en vanavond peilt ze alvast de sfeer.
50 Euro. Die ik vervolgens mag betalen aan BrabantWater, dus tsja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgt er iemand nog wat terug van de fiscus? Ik 0 euro
Hoef ook niks bij te leggen, gelukkig.
Nope, krijg niks terug en hoef ook niet te betalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
BrabantWater? Als in de biertap in het kroegske?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
50 Euro. Die ik vervolgens mag betalen aan BrabantWater, dus tsja.
Je hebt ons door!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BrabantWater? Als in de biertap in het kroegske?
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Snel indienen dan.. mijn meisje krijgt dik 500 euro terugquote:
Nee en ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Snel indienen dan.. mijn meisje krijgt dik 500 euro terugParttimers betalen vaak teveel
Werk jij parttime? Of studeer jij?
Ah ja. Dan zal je idd niet veel terugkrijgen van onze vrinden bij de belastingdienstquote:
Als je geen koophuis en geen bijzondere kosten (ziektekosten) hebt, hoor je in principe niks terug te krijgen of te betalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Geen last van, je generaliseertquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
So true..................
Je scheert alles over 1 kamquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik watteuuhh? Klopt in elk geval niets van ðŸ˜
twitter:AlleenHumor twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 21:45:12"Komt jouw kapper uit Australië?" ....Nee, hoezo? ..."Nou, je haar Sydney!" reageer retweet
Idem hier, ik ben op de bank belandquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens slapen, opeens kapot en trillerig op de benen.
bye bye vrouw bye byequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens slapen, opeens kapot en trillerig op de benen.
is toch leuk een avondje zuipen op kosten van onze belastingcentenquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat die debiele 3FM 'Awards' nog gehouden worden
Joh, ik kijk nu al uit naar de SC tijdens de show hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat die debiele 3FM 'Awards' nog gehouden worden
Dit dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, ik kijk nu al uit naar de SC tijdens de show hier.
Mensen kijken uit naar mequote:Op woensdag 14 maart 2012 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, ik kijk nu al uit naar de SC tijdens de show hier.
quote:Triest nieuws uit Frankrijk. De superstier Jocko Besne heeft zijn laatste adem uitgeblazen. Het beest, dat in 1994 werd geboren, was de vader van mogelijk honderdduizenden koeien. Dat heeft de landbouwcoöperatie die hem opvoedde vandaag gemeld aan Franse media.
Jocko was de trotste bezitter van heus 'superzaad'. Hij is de vader van zeker 161.888 en misschien zelfs 400.000 melkkoeien van het ras Prim'Holstein. Ook in Nederland loopt kroost van Jocko rond. Het superrund had ook mannelijke nakomelingen, maar die zijn niet geteld.
In zijn carriere doneerde Jocko 1,7 miljoen doses sperma, die geëxporteerd zijn naar meer dan 60 landen. De stier was een ware goudmijn. Hij leverde zijn eigenaars rond de 15 miljoen euro op. Het bijzondere dier wordt overgebracht naar het natuurhistorisch museum in Parijs.
Ze doet inderdaad gek. Vijf centtwitter:tralala_emma twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 14:37:34Ik doe even gek; ik doneer 5 cent voor elke retweet voor woensdag 23.59u aan #538WarChild !! Dusss RETWEET RETWEET reageer retweet
quote:
Hai mop!quote:
Wauw. Wie heeft er een retweet botje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:33 schreef Pino112 het volgende:
Ze doet inderdaad gek. Vijf centtwitter:tralala_emma twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 14:37:34Ik doe even gek; ik doneer 5 cent voor elke retweet voor woensdag 23.59u aan #538WarChild !! Dusss RETWEET RETWEET reageer retweet
Ik ben ook monteur. Alleen niet voor auto'squote:Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai mop!![]()
Ik zit even bij de garage, zal niet teveel naar de monteurs kijken
Mag hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai mop!![]()
Ik zit even bij de garage, zal niet teveel naar de monteurs kijken
Ja hoor, is goed!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag hoor
Kom je ook naar mij kijken als ik aan m'n auto sleutel?
Had je al eens gepost, hangt boven m'n bedquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Voorproefje(wel hele oude foto)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Had je al eens gepost, hangt boven m'n bed
Wanneer is die onzin weer? Even zorgen dat ik dan de avond vrijhoud.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Belangrijke dag vandaag." "Prestigieuze 3FM-award.".
.
In april pas.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer is die onzin weer? Even zorgen dat ik dan de avond vrijhoud.
Ik ga voor die nieuwe draak van een plaat van Keanequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:23 schreef Marcoss het volgende:
Rigby zal wel Megahit worden volgende week..
Gadverdammequote:
Speciaal voor jou worden ze nu ff gedraaidquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga voor die nieuwe draak van een plaat van Keane
Lang leve de Sky.FM oldies op woensdagquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou worden ze nu ff gedraaid
quote:Hakkuhblok
Hakkuh! Vandaag is het Hakkuh! Lekker hakkuh! Keihard Hakkuh! Dus stemmen en daarna om half 4 hakkuh!
Mark Oh - Love Song
U96 - Heaven
Dune - Are You Ready to Fly?
Tis ook nooit goed hèquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ziet mijn oog Skrillex op de playlist staan, nice
Zit ik met die oldies opgescheept
quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik draai hem thuis wel
Maar moet je nagaan, ikvoor een liedje wat ik niet eens hoor
Zie je dat ik niet altijd![]()
![]()
Als ik dat doe heb ik geen stem meer over dankzij Coldplay FMquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie hetIk los dat op door liedjes die ik niet leuk vind op m'n allervalst mee te blèren. Ik heb medelijden met m'n buren
Afgezien van de Atari: jepquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is zooooooooo waar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is zooooooooo waar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En over een jaar of 20 heeft de volgende generatie zo'n verhaaltje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is zooooooooo waar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
In het kader goed nieuws:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)voorlopig-niets.html
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:40 schreef alors het volgende:
[..]jammer dat de plaatjes van zijn cd al zijn opgenomen
ik ben het helemaal eens met de jongeman die gisteren vanuit de auto een kleine recensie deed in 3voor12. PUSA stelt nooit teleur. Geven altijd een strakke, geroutineerde show weg zonder dat het geroutineerd lijkt. het hele debuutalbum werd gespeeld, met een paar extra nummers omdat we anders binnen 40minuten buiten hadden gestaanquote:
Die jongeman heb ik helemaal niet gehoord, was niet thuis gisteravondquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben het helemaal eens met de jongeman die gisteren vanuit de auto een kleine recensie deed in 3voor12. PUSA stelt nooit teleur. Geven altijd een strakke, geroutineerde show weg zonder dat het geroutineerd lijkt. het hele debuutalbum werd gespeeld, met een paar extra nummers omdat we anders binnen 40minuten buiten hadden gestaanTussendoor beetje ouwehoeren met het publiek en een minimodeshow
voorprogramma was op zich wel aardig: Straight Lines uit Zuid Wales. Geluid was daarbij niet heel best en de muziek was verkeerd: Progrockachtig....dat moet niet voor kauwgomballenpretpunkpop.
als Pusa weer naar NL komt wil ik er weer heen!
quote:
Ik vrees nu al voor weinig muziek en veel Twitter/Apple/apps geneuzelquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ongelooflijk zeg, ze gaan ook nog uitzenden vanaf SXSW
Het is gewoon bullshit. Of de Zomer voorbij ofzo gaat niet door dit jaar.quote:
Zal wel zoiets, hij zit nu weer te lachen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef alors het volgende:
Het zou mij niet verbazen als ze deze zomer samen iets gaan doen omtrent het EK.
Jantje wordt ook zo vaak gedraaid op 3FM.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:16 schreef alors het volgende:
Het zou mij niet verbazen als ze deze zomer samen iets gaan doen omtrent het EK.
Jij keukenprins jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:25 schreef borisz het volgende:
China Town weer een bezoekje gebracht. Bamisoep, pepers, gember, kruiden, boemboe's, frituurspul, bami, noodles, garnalen en nog veul meer .
Dat vind ik nou een goede vraagquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij keukenprins jijWanneer was nou die meeting bij jou?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
"Toch wil ik de zwangerschap doorzetten"
Geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
"Toch wil ik de zwangerschap doorzetten"
Het zal erop neerkomen van Sander en Coen Nick & Simon gaan vervangen bij de Zomer Voorbij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef CindieY het volgende:
Gut, Jan Smit is gewoon trending op Twitter, maar ik heb geen idee wat ie nou allemaal vertelt, hij praat op een manier waardoor ik mijn aandacht er niet bij kan houden. Iets met de Zomer voorbij ofzo?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
"En of jullie ook Symphonica in Rosso willen doen?"
Op een vrijdag als Telstar thuis speelt! Gouden combinatie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan doe ik de afwas wel...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op een vrijdag als Telstar thuis speelt! Gouden combinatie.
Beeld heb ik geregeld, thuis vanaf de bank via remote desktop naar Hilversum, en vanaf daar via Skype naar een macbook in Texas. Talkin' about houtje-touwtje...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef alors het volgende:
Live from Texas, met beeldHmm vorig jaar om deze tijd zat ik Down South
![]()
En nog sync ook, complimenten voor Sirolfquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef alors het volgende:
Live from Texas, met beeldHmm vorig jaar om deze tijd zat ik Down South
![]()
Semi-sync, beeld en geluid worden volledig los van elkaar aangeleverd via Skype en een Comrex dus als het gelijk loopt is dat toeval.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En nog sync ook, complimenten voor Sirolf
dit is dus een screencapture van een PC. Ik had wel gedacht dat de regiecomputer wel Skype API had http://developer.skype.com/quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beeld heb ik geregeld, thuis vanaf de bank via remote desktop naar Hilversum, en vanaf daar via Skype naar een macbook in Texas. Talkin' about houtje-touwtje...
bij "Timur open huis" liep het ook lekker synchroon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Semi-sync, beeld en geluid worden volledig los van elkaar aangeleverd via Skype en een Comrex dus als het gelijk loopt is dat toeval.
Nope, gewoon de client versie van Skype op een Windows XP-pc, die met een speciale kaart via SDI aan de beeldmenger gekoppeld zit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is dus een screencapture van een PC. Ik had wel gedacht dat de regiecomputer wel Skype API had http://developer.skype.com/
Dan was dan ook dezelfde opzet qua techniek. Overigens was dat de allereerste keer dat 't zo gebruikt werd, na een eerder experiment met Ustream.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij "Timur open huis" liep het ook lekker synchroon.
Je zou toch niet serieus overwegen om voor een bandje in het voorprogramma ergens een ticket voor te kopen hè?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
Triggerfinger in het voorprogramma van RHCP. ik had ze liever op Rockin Park geweest. Daar staat nu net te weinig om het voor mij de moeite waard te maken erheen te gaan. flikker daar Selah Sue weg, zet Triggerfinger erneer en ik koop vandaag nog een kaartje. 60euro voor RHCP en Triggerfinger vind ik te duur daar ik RHCP een kutband vind.
voor Triggerfinger zou ik er nog over nadenken.....het voordeel van t Goffertpark is is dat ik altijd overnachting in de buurt heb en met een beetje mazzel kan ik gehaald en gebracht worden of gaat er iemand mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zou toch niet serieus overwegen om voor een bandje in het voorprogramma ergens een ticket voor te kopen hè?En er komen nog zat festivals komende zomer!
Een normaal concert kost al minimaal 40 euro voor grotere bands, 60 euro is een schijntje, zelfs zonder Triggerfinger.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Triggerfinger zou ik er nog over nadenken.....het voordeel van t Goffertpark is is dat ik altijd overnachting in de buurt heb en met een beetje mazzel kan ik gehaald en gebracht worden of gaat er iemand mee.
maar 60euro is me echt te gortig. als er nu bijv ook De Staat had gestaan of evt Go Back to the Zoo ofzo.
gewoon Triggerfinger naar Rockin Park. voor Triggerfinger, Elbow, Snow Patrol en Flogging Molly ben ik wel bereid geld neer te leggen
60euro voor RHCP is een schijntje? ik wil minimaal 60euro toe voor ik ernaar ga kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een normaal concert kost al minimaal 40 euro voor grotere bands, 60 euro is een schijntje, zelfs zonder Triggerfinger.
Ik doel dus op Rockin Park, niet op RHCPquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
60euro voor RHCP is een schijntje? ik wil minimaal 60euro toe voor ik ernaar ga kijken60euro voor Triggerfinger en nog een leuke supportact had ik zeker betaald. Presidents of the USA bijvoorbeeld!
en Rockin Park...voor mij zijn de enige 2 echt aansprekende namen Elbow en Snow Patrol, maar die zijn me geen 70 of 80euro waard....
De enige 2 concerten waar ik ooit veel geld voor heb uitgegeven waren Guns n Roses (met Stone Sour en Alice in Chains) en Muse (met Editors). Verder ga ik vooral naar kleinere concerten: PUSA, GBttZ, Fixkes, ...And you will know us by the trail of dead, Triggerfinger, De Staat
Hoi tegenwoordig haast buurmanquote:
Hoi schone bovenin nederland wonendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zwolle bovenin?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi schone bovenin nederland wonende![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef borisz het volgende:
Zullen we weer eens ouderwets iets leuks posten?Waar kan ik dat setje bestellen voor mijn vriendin ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Jaquote:
Volgens mij bestaat voor die lui beneden de rivieren niks meer boven de rivierenquote:
Ow jawel hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat voor die lui beneden de rivieren niks meer boven de rivieren
Je kunt in Nederland nog veel meer naar boven gaan dan Zwolle hoorquote:
Ok dat zou kunnen, ken de kaart niet helemaal uit mijn hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland nog veel meer naar boven gaan dan Zwolle hoor
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef borisz het volgende:
Zullen we weer eens ouderwets iets leuks posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja I know, weird hequote:
Sorry, ik ga alweerquote:
Het is half 10. Zit je in Azië?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, ik ga alweer, bedtijd enzulks
.
Nee de wekker gaat om 6 uurquote:
Bij mij om 6.07. Dus ik ga over 7 minuten naar m'n mandje, dan volg ik het goede voorbeeld.quote:
Mjah als ik om 10 voor 7 opsta kan ik om 7 uur alsnog op het werk zijn, be graag optijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij om 6.07. Dus ik ga over 7 minuten naar m'n mandje, dan volg ik het goede voorbeeld.
Oh ja, dat 7 over 6 doe ik expres. Erg he.
Dan woon je a) dicht bij of b) je werkt thuis of c) je slaapt tijdens je werk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah als ik om 10 voor 7 opsta kan ik om 7 uur alsnog op het werk zijn, be graag optijd. Ben blij als de 2 vroege diensten weer over zijn
.
Bij mij om 6.58 en 7.02 (eerste = wake-uplight radio aan, tweede = alarm op telefoon dat ik er echt uit moetquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij om 6.07. Dus ik ga over 7 minuten naar m'n mandje, dan volg ik het goede voorbeeld.
Oh ja, dat 7 over 6 doe ik expres. Erg he.
Tsja, de rest zou 's nachts zijn, verder willen zij ook graag een keertje slapen en hebben ze ook een privé-leven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Wat zegt ze nou? Zaterdag alleen van 20 tot 22u?
Dus dat zijn 6 uur vandaag, 6u morgen en dan zaterdag 2 uur?
Veel!
Ze kiezen er zelf voor om heen te gaan, dan moeten ze dat er maar even voor overhebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, de rest zou 's nachts zijn, verder willen zij ook graag een keertje slapen en hebben ze ook een privé-leven.
Zoveel mag waarschijnlijk niet eens van 't festival.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor om heen te gaan, dan moeten ze dat er maar even voor overhebben.
Blijf dan gewoon lekker thuis.
Dan moet je er niet heen gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoveel mag waarschijnlijk niet eens van 't festival.
Juist wel, lijkt me. Als er één festival om sharen draait, is het SXSW wel...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoveel mag waarschijnlijk niet eens van 't festival.
Voor privédingen boeken ze maar lekker een nachtje of wat bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, de rest zou 's nachts zijn, verder willen zij ook graag een keertje slapen en hebben ze ook een privé-leven.
Vervolgens droppen ze wat namen van obscure bandjes die het he-le-maal gaan maken en waar we vervolgens nooit meer van gaan horen en gaan we weer over op de orde van de dag:quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor privédingen boeken ze maar lekker een nachtje of wat bij. Ze kunnen iig weer een maand roepen dat ze op het geweldig gave SXSW geweest zijn.
Sooo truequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Vervolgens droppen ze wat namen van obscure bandjes die het he-le-maal gaan maken en waar we vervolgens nooit meer van gaan horen en gaan we weer over op de orde van de dag:
Gers.
Oh, fuck, da's waar.quote:
Gister waren ze bij Oud Sluisquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, fuck, da's waar.Maar ik zit Masterchef te kijken en me af te vragen waarom ik al die ranzig klinkende dingen zo mooi eruit vind zien en zo graag wil eten.
Ik spreek voor mezelf, maar ik ben van nature een zeikerd, een pessimist en kan dus niet beter. Tenzij er boybands, Queen of Travis op de radio wordt gedraaid of het weekend tussen 12 en 3 is. Dan word ik lyrisch en zit ik in m'n 3fm happy zone.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me echt af waarom een aantal van jullie (en niet alleen de mensen die net wat gepost hebben, just to be sure) nog 3FM luisteren. Kritiek is best, maar het wordt zo langzamerhand gezeik. Dit was ooit een leuk en gezellig topic om te posten, maar de lol voor mij gaat er wel steeds meer af zo.
Ik heb het gezien, de meneer gegoogled (want hij zag er haast net zo appetijtelijk uit als zijn eten), vervolgens via Wiki erachter gekomen dat ie het doet met Ellemieke, Ellemieke gegoogled, erachter gekomen dat ze als 31-jarige bovenop een 19-jarige Jan Smit zag, en zo verkwiste ik weer een uur van m'n leven met nonnieuwtjes. Om me aan het eind te ergeren aan zijn uitspraak van crap cakes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister waren ze bij Oud Sluis. Sergio Herman
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, de meneer gegoogled (want hij zag er haast net zo appetijtelijk uit als zijn eten), vervolgens via Wiki erachter gekomen dat ie het doet met Ellemieke, Ellemieke gegoogled, erachter gekomen dat ze als 31-jarige bovenop een 19-jarige Jan Smit zag, en zo verkwiste ik weer een uur van m'n leven met nonnieuwtjes. Om me aan het eind te ergeren aan zijn uitspraak van crap cakes.
Wat doet zij bij jou in de keuken?!quote:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:07:58Potverdorie. Erg leuk werkvoorstel in mijn email. Ik verklap niks. #ietsmetzon reageer retweet
twitter:PatrickWobben twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:10:01@rudymackay Met 3FM naar Sziget? reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:24:52@PatrickWobben oeh, dat zou wel mooi zijn maar nee. Wie weet komt dat nog! reageer retweet
De Jomanda van Telstarquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat doet zij bij jou in de keuken?!
En prima, als ze maar helpt met afdrogen
Ik zag het net, tof!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:07:58Potverdorie. Erg leuk werkvoorstel in mijn email. Ik verklap niks. #ietsmetzon reageer retweet
twitter:PatrickWobben twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:10:01@rudymackay Met 3FM naar Sziget? reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 14-03-2012 om 23:24:52@PatrickWobben oeh, dat zou wel mooi zijn maar nee. Wie weet komt dat nog! reageer retweet
![]()
.
Ah, dit geeft wel aan dat ik niets heb met (nationaal) voetbalquote:
Geen idee, ik heb de radio nog niet aan, maar vind het wel een supermooi woord!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
Zei ze nou net de laatste keer Cardioplas?
Ik verstond het echt, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de radio nog niet aan, maar vind het wel een supermooi woord!
Cardioplas klinkt mooier! Dat iedereen met hartproblemen daar zorgeloos kan zwemmen enzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verstond het echt, zal wel aan mij liggenGaat namelijk over de Kardingeplas in Grunn.
Joggen/skeeleren/fietsen om de plas heen, roeien, in de winter kun je binnen schaatsen. En voor de kinderen: ravotten in de apenkooi (als ze die nog hebben...). Dat was namelijk de cardio waar ik aan dachtquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Cardioplas klinkt mooier! Dat iedereen met hartproblemen daar zorgeloos kan zwemmen enzo
ah, ok.....nja, dan moet er nog 1 (voor mij) goede band bij komen en dan ga ik erover nadenken. vind Snow Patrol en Elbow net niet yeahwauwtegekgaaf genoegquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel dus op Rockin Park, niet op RHCP
Flogging Molly? The Temper Trap? Deus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok.....nja, dan moet er nog 1 (voor mij) goede band bij komen en dan ga ik erover nadenken. vind Snow Patrol en Elbow net niet yeahwauwtegekgaaf genoeg
hooguit Flogging Molly, maar ook niet genoeg. DAt is meer een bandje dat ik zou gaan kijken als ik er t och al was....Van Temper Trap ken ik alleen Sweet Disposistion en dan vind ik wel genoeg en van dEUS ken ik te weinig om te zeggen of ik het leuk vind.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Flogging Molly? The Temper Trap? Deus?
Waarom niet de random-stand aan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ow...mijn mp3 speler vandaag tijdens mijn reis van mn ouders naar hier...
we begonnen met onsmakelijke porngrindcore van Holly Lesporn. Vervolgens dat album van JayZ en Kany West. Daarna lekker Kelly Clarkson geluisterd om te eindigen met het debuutalbum van Korn.....
omdat ik hele albums, of soms zelf hele discografiën, wil horenquote:
Hm, ik wil altijd in een muzikale rollercoaster zitten als ik in de trein zit, maar om de een of andere reden pakt m'n random al-tijd Muse en Snow Patrol, terwijl dat heus niet 't enige is wat er op staatquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik hele albums, of soms zelf hele discografiën, wil horen
die tijd heb ik gehad toen ik nog veel muziek via pc luisterde en geen radio aanhad. alles in 1 map en dan op shufflequote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik wil altijd in een muzikale rollercoaster zitten als ik in de trein zit, maar om de een of andere reden pakt m'n random al-tijd Muse en Snow Patrol, terwijl dat heus niet 't enige is wat er op staat
Oké is tof!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ook wel oke![]()
Ik ga naar bed toe toedelsssz
Vakantie ga ik ook dit jaar weer overslaan, misschien nog een weekend naar Terschelling...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
kasabian...nee, dat kan mij niet boeien. tijd om naar bed te gaan. 2 dagen werken en dan weer weekend.....
en over 22 dagen zit ik met moederlief in Praag. mijn eerste echte vakantie in 3 of 4 jaar geloof ik...
Joh, ik ben in m'n hele leven misschien een keer of 7 op vakantie geweest...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
kasabian...nee, dat kan mij niet boeien. tijd om naar bed te gaan. 2 dagen werken en dan weer weekend.....
en over 22 dagen zit ik met moederlief in Praag. mijn eerste echte vakantie in 3 of 4 jaar geloof ik...
Ik nog nooit, op een weekend Schiermonnikoog en een bewonersvakantie naar Ameland na (was meer werk dan ontspanningquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, ik ben in m'n hele leven misschien een keer of 7 op vakantie geweest...
Slaap lekker
Da's toch ook op vakantie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik nog nooit, op een weekend Schiermonnikoog en een bewonersvakantie naar Ameland na (was meer werk dan ontspanning)
We hadden vroeger wel een stacaravan in Giethoorn staan, daar gingen we vaak heen
Ik vind van wel, maar de meeste mensen kijken mij vaag aan... Voor een echte vakantie schijn je naar het buitenland te moetenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, ik ben in m'n hele leven misschien een keer of 7 op vakantie geweest...
Slaap lekker
ik de laatste jaren ook amper meer. hooguit een weekendje op een bungalowpark ofzo. nu wordt het ook een weekendje, maar dan naar t buitenland. Als t bevalt wil ik in september ofzo naar de Baltische staten...daarom ook maar een paspoort ipv ID-kaart aangevraagd. was toch al verlopen en je weet maar nooitquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Vakantie ga ik ook dit jaar weer overslaan, misschien nog een weekend naar Terschelling...
Slaap lekker!!
Ik ben op werkweek geweest naar Parijs in havo3 en that's it. Ik wil al wel een aantal jaren, maar er komt altijd iets anders tussendoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar de meeste mensen kijken mij vaag aan... Voor een echte vakantie schijn je naar het buitenland te moeten
welnee, een paar dagen uit je eigen huis is "op vakantie gaan". voor m'n 13e was ik ook nooit in t buitenland en verder dan Belgie en Duitsland ben ik met mijn ouders nooit gekomen. m'n enige "echte" zonvakantie was een last-minute (vandaag boeken, morgen vliegen) naar Bulgarije. en dat vond ik doodeng.....ben nl én niet impulsief, én niet in de wieg gelegd voor zonvakanties in salouachtigen....én ik had nog nooit gevlogen en heb enorme hoogtevrees....quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar de meeste mensen kijken mij vaag aan... Voor een echte vakantie schijn je naar het buitenland te moeten
Tof! Ik kom bijna nooit mensen tegen die nooit op vakantie gaan naar het buitenland, voel me altijd ongemakkelijk in dat soort gesprekkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben op werkweek geweest naar Parijs in havo3 en that's it. Ik wil al wel een aantal jaren, maar er komt altijd iets anders tussendoor.
Parijs...wij gingen naar Middelfart in Denemarken....quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben op werkweek geweest naar Parijs in havo3 en that's it. Ik wil al wel een aantal jaren, maar er komt altijd iets anders tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |