Gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
Wat een leuk topic, hier ga ik vaker posten!
quote:De New Kids stoppen ermee. Maar ze gaan nog wel een enorm hardcorefeest geven op 24 oktober in de Gelredome. Vanmiddag komen de New Kids hun besluit toelichten in de Coen & Sander show!
Radio uit dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Nou dit waren dus die mysterieuze gasten die gisteren werden aangekonigd, mijn complimenten voor de anticlimax.
[..]
They will be missedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Nou dit waren dus die mysterieuze gasten die gisteren werden aangekonigd, mijn complimenten voor de anticlimax.
[..]
Wat leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
Wat een leuk topic, hier ga ik vaker posten!
Seinfeldquote:
"Her first husband, George Greenholme, ran off with her mum after just ten days." Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Op elk potje past een deksel zullen we maar zeggen. Wonderbaarlijk genoeg op dit potje meerdere:
29 jaar, 5e keer getrouwd
Vertel mij watquote:
Die eennalaatste foto van haar idd, iewl.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat
@CindieY: Ja mooi he![]()
![]()
Wat een figuren joh
Als ik ooit denk dat ik alleen achterblijf, lees ik gewoon dit verhaal
Overigens blijf ik liever alleen dan dat ik met zo iemand trouw
Wat is mijn leven dan toch enorm normaalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Op elk potje past een deksel zullen we maar zeggen. Wonderbaarlijk genoeg op dit potje meerdere:
29 jaar, 5e keer getrouwd
Nou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja like wtf, maar minder sick als die hoer die katten vermoord voor een tas.quote:
twitter:rudymackay twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 17:27:58Komt misschien doordat ie naast de Playboy ligt, maar is deze foto van Reinout Oerlemans niet wat ongelukkig genomen?
reageer retweet
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 17:27:58Komt misschien doordat ie naast de Playboy ligt, maar is deze foto van Reinout Oerlemans niet wat ongelukkig genomen? [ afbeelding ] reageer retweet
Vast niet.quote:
Nee dus.quote:In Het Geluid Van... SXSW belt Annemieke vandaag met Roosmarijn vanuit Austin, Texas. Zij is samen met Michiel Veenstra daar om de nieuwste trends op muziekgebied te spotten en vanavond peilt ze alvast de sfeer.
50 Euro. Die ik vervolgens mag betalen aan BrabantWater, dus tsja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgt er iemand nog wat terug van de fiscus? Ik 0 euro
Hoef ook niks bij te leggen, gelukkig.
Nope, krijg niks terug en hoef ook niet te betalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgt er iemand nog wat terug van de fiscus? Ik 0 euro
Hoef ook niks bij te leggen, gelukkig.
BrabantWater? Als in de biertap in het kroegske?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
50 Euro. Die ik vervolgens mag betalen aan BrabantWater, dus tsja.
Je hebt ons door!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BrabantWater? Als in de biertap in het kroegske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |