tussendoor toch ook wel weer eraf mag ik hopen....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef lily het volgende:
Migraine..ik kan me er niets bij voorstellen
beterschap Ssserpente
oh, en zwangerschap: 3 x 25 kilo erbij
Dit , geen daglicht kunnen verdragen , kotsen , en niet tegen geluid kunnen. #hel.quote:
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit , geen daglicht kunnen verdragen , kotsen , en niet tegen geluid kunnen. #hel.
Ik had nergens last van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.
Jij moet broeden..quote:
Gelukkig kan je goed tegen de warmtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde na een avondje doorhalen bij Sorbo en man... God wat had ik het zwaar.
Arch... De hel... Dat je je net bij elkaar hebt geraapt. En dan beneden komen waar de verwarming op 24 staat... Niet tof..quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arch... De hel... Dat je je net bij elkaar hebt geraapt. En dan beneden komen waar de verwarming op 24 staat... Niet tof..
da's balen.... hopelijk slaapt lente lekker lang, zodat jij ook even kan tanken....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:33 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Lente slaapt dus ik ga ook maar een poging wagen.
En Imigran heb ik. Maar die is over de datum.
Vooral dat dode vogeltje / kat in je bek gescheten...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:45 schreef chacama het volgende:
[..]
da's balen.... hopelijk slaapt lente lekker lang, zodat jij ook even kan tanken....
Doorzakken en wakker worden met de smaak van een dooie mus in je bek en stampende kaboutertjes in je hoofd die graag op boomstammen staan te hakken.
ondertussen je afvragend waarom je kleine kiezelsteentjes in je bek hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vooral dat dode vogeltje / kat in je bek gescheten...
mn schildluierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef Ssserpente het volgende:
Da's idd fijn nieuws, Mignonne! En wat neemt dan nu de functie van je schildluier (autocorrect) over?
Slaapje heeft of goedgedaan gelukkig. Voel me nog wel een beetje beurs (de tweede dag na een kater ongeveer) maar de hoofdpijn is weg.
ja dat dus!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Dus je hebt m maar voor de helft nodig? Net als dat je prima kan leven op 1 long en 1 nier.
quote:LEES DIT ALSJEBLIEFT!!
Donderdag 15 maart wordt Gillian 8 jaar oud. Gillian heeft hersenstamkanker en zit in het laatste stadium van deze vreselijke ziekte. Onlangs is Gillian via de Doe een Wens stichting Prinses geworden. Donderdag viert zij dus haar laatste verjaardag. De vraag is stuur Gillian een verjaardagskaart. Er hoeft niets bijzonders op te staan. gewoon gefeliciteerd van Prinses en dan je voornaam. In de prinsessenwereld is geen ziekte en ellende. Deze wereld heeft haar familie voor haar gecreeerd om even niet bezig te zijn met haar ziekte. Haar wens is dan ook een postzak vol met kaarten. Dus kleine moeite heel groot plezier en stuur een kaart naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Stuur het door en laten we er voor zorgen dat de postbode met een bus moet komen donderdag!!!Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
vragen of die collega eens heel snel 4 broodjes kroket gaat halen.. en misschien wilt ze zelf ook nog iets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh jongens (en meisjes) ik heb zó'n trek, maar het enige wat we hier op kantoor hebben is een bak chocoladepaaseitjes en ik lust sinds ik zwanger ben geen chocola meer (Echt WTF?!?!)
Wat te doen? Mijn collega maar opeten? Maar ja, da's rauw vlees...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
vragen of die collega eens heel snel 4 broodjes kroket gaat halen.. en misschien wilt ze zelf ook nog iets.
Balen is dat. Zou het aan het weer liggen? Ik heb ook hoofdpijn... maar ik ben ook erg moe steeds.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:01 schreef Saffier het volgende:
Mijn hoofdpijn is helaas weer terug
Zucht.
Haha, ik vind het wel leuk klinken eigenlijk. Zonnetje mag er van mij doorkomen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:16 schreef Saffier het volgende:
Ja het is wel fris, maar prettig fris, niet snijdend koud. Je voelt dat er wat gaat veranderen in de lucht zeg maar.
Ik klink zweverig nu
ik ook!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga vandaag een kaartje voor Prinses Gillian op de bus doen, jcdragon! Ik hoop dat ze héél veel post krijgt morgen.
Huh? Wat?quote:
Volgens mij was dat omdat OUD z'n eigen awards heeft of omdat mod's niet wilden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef trui het volgende:
dank je wel gao!grappig hoor, gaat in m'n prijzenkast.
maar 't is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom OUD als subforum niet meedoet.
zie hier lady-wrb!
omdat de modjes van Oud niet iemand wilden voordragen. Ze vinden íedereen leuk, niet één leuker of minder leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef trui het volgende:
dank je wel gao!grappig hoor, gaat in m'n prijzenkast.
maar 't is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom OUD als subforum niet meedoet.
zie hier lady-wrb!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind hem zéér verdiend trui! Je bent niet alleen creatief maar ook heel belangstellend.
jahoor!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
alsj je je dan toch zo graag met iedereen bemoeit, wil je mij dan een keer leren hoe je zo'n appeljasje maakt?
Bedankt dat je de moeite nam om dit te posten. Kaartje is verzonden. Een prinsessenkaartje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef jcdragon het volgende:
Hoi, ik heb nooit in OUD gepost. Maar ik denk dat dit de enige plek is waar hierover serieus gereageerd word. Ik ben dit op Facebook tegengekomen. Eerst dacht ik dat het een hoax was. Maar dit heb ik wel op google gevonden. http://nijmegen.nieuws.nl/47847/prinses_gillian_in_nijmegen
Prinses Gillian zal een kaartje wel leuk zal vinden.
[..]
Nee hoor. Want daar krijg je een huil-van-keuken voor terug. En toffe behangetjes.quote:
Nou dat! Dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat de modjes van Oud niet iemand wilden voordragen. Ze vinden íedereen leuk, niet één leuker of minder leuk.
Veeeeeeeeeel minder onderhoud dusquote:
dat is leukquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook iets gewonnen. Ik mag vrijdag naar het besloten miniconcert van de 3js op het dak van de mediamarkt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedankt dat je de moeite nam om dit te posten. Kaartje is verzonden. Een prinsessenkaartje.
Ik denk ook wel dat Prinses Gillian veel kaartjes gaat krijgen. Uiteraard ook een kaartje van mij. Eerst dacht ik dat het een hoax was, maar dat is dus niet zo. Veel mensen hebben via Social Media over haar gehoord.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga vandaag een kaartje voor Prinses Gillian op de bus doen, jcdragon! Ik hoop dat ze héél veel post krijgt morgen.
haha! ik zocht advertenties in de buurt, gewoon om te kijken wat er stond. Nadat ik mijn vaste rondje van wat ik zoek had afgewerkt. Verveling dus eigenlijk. Ik vind marktplaatsen enorm leuk, net als Funda gluren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Maar wat ik raarder vind, waarom zoekt lois doodskisten?
Ze voldeet wel een beetje aan wat ik gehoord had over haar...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja of ze is dood en dit was een kennis. Zolang je niet weet of het de buurvrouw is weet je niet of ze dood is.
Klinkt geloofwaardig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
haha! ik zocht advertenties in de buurt, gewoon om te kijken wat er stond. Nadat ik mijn vaste rondje van wat ik zoek had afgewerkt. Verveling dus eigenlijk. Ik vind marktplaatsen enorm leuk, net als Funda gluren.
in welke kist lag jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Saffier het volgende:
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat de action ook een folder heeftEn dat zij stoepkrijt en bellenblaas verkopen voor idioot weinig
Ook zoiets, dat iemand er al dood in hheeft gelegen en dat ie daarna om de kosten te drukken zonder kist in de grond is gegooid ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gezellige aankoop!waarom zou je die nou thuis hebben liggen? Ik ben er nu al vies van. Ik hou al niet van matrassen van anderen enzo, laat staan dat er iemand dood in heeft liggen wezen
Van de action?quote:
ja!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef Saffier het volgende:
Ik lag onder een steen overigensIn mijn verdediging; wij hebben nog maar heel kort een action in dit gat, nooit eerder een folder nodig gehad/gezien van ze omdat ik die winkel dus niet had hier. Scheelt dat?
maar daar achter staat een hond. die inderdaad éng dun is.quote:
quote:
Ik denk dat ik die kist nodig heb.quote:
Een heet lijk. Dat dan weer wel.quote:
oh dat doe ik ook wel esquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
haha! ik zocht advertenties in de buurt, gewoon om te kijken wat er stond. Nadat ik mijn vaste rondje van wat ik zoek had afgewerkt. Verveling dus eigenlijk. Ik vind marktplaatsen enorm leuk, net als Funda gluren.
Ik heb wel een auto, maar weet er ook zo gauw geeneen in de buurt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik ben afgelopen zomer voor het eerst in een action geweest. Een moeder van een vriendinnetje van Katja nam me mee. Als je geen auto hebt en geen action in de buurt, dan gaat het wel aan je voorbij.
ik heb ook geen action meer in de buurt. gelukkig en helaas.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik ben afgelopen zomer voor het eerst in een action geweest. Een moeder van een vriendinnetje van Katja nam me mee. Als je geen auto hebt en geen action in de buurt, dan gaat het wel aan je voorbij.
Bummer. Je weet niet waar de kortsluiting van komt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
de kachel werkt ook niet. het begint nu wel koud te worden
en douchen gaat m ook niet worden met koud water
Straks... eerst douchen zo. Dan zit mn haar mooier vind ik. Na knippen/kleuren is het altijd zo zacht en zit het de volgende ochtend nergens naar.quote:
ik nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bummer. Je weet niet waar de kortsluiting van komt?
[..]
Straks... eerst douchen zo. Dan zit mn haar mooier vind ik. Na knippen/kleuren is het altijd zo zacht en zit het de volgende ochtend nergens naar.
Lennon is net 3, voor hem is het denk ik wel leuk... hmm. Lastig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb heel lang getwijfeld over een trampoline. we hadden er eentje van een meter doorsnee, maar daar was eigenlijk niks mee te beginnen, zo klein. daar was L. snel op uitgekeken en de enige reden dat we het ding lieten staan, was dat mijn oude kat er graag op lag te slapen. na het overlijden van de kat hebben we het geval weggemikt.
ik denk dat ze meer aan een flinke maat trampoline hebben, maar dat is weer zo'n sta in de weg. hoewel je ze op kan klappen en op zijn kant zetten. maar dan nog.
en een glijbaan vind ik ook niks. ik had er een en heb mijn kind er een keer achterover af zien vallen.
doodeng. dan kan je m nooit alleen in de tuin laten spelen.
quote:
selene heeft zo'n kleintje van 1 meter doorsnee en is er dolblij meequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is net 3, voor hem is het denk ik wel leuk... hmm. Lastig.
zolang je er geen parelketting en een broekrok bij draagt is er volgens mij niks aan de handquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Diaan!
Ik heb ook net mn haar (zelf) geverfd. Dat vinden jullie vast fout, want `pittig kort rood`
ha dat is het betere werk! geniet er maar van!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef k_i_m het volgende:
Hallo! Alle spullen zijn over, en ik zit nu in het zonnetje in mijn nieuwe tuin.
Dat doe je goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef k_i_m het volgende:
Hallo! Alle spullen zijn over, en ik zit nu in het zonnetje in mijn nieuwe tuin.
kun je niet beter een dubbele espresso halen om wakker te blijven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef trui het volgende:
heerlijk kim, een welverdiende pauze! nu rustig aan installeren.![]()
ik heb ongeveer de hele afgelopen nacht doorgewerkt om iets af te krijgen. vandaag wel wat later begonnen, maar ik begin 't slaaptekort nu toch wel echt te voelen hoor.ik ga maar weer een bekertje koud water halen om wakker te blijven...
quote:
ook dat! of dat ik een kwijlsliert zou hebben hangen ofzo ;')quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Keshet het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik geen spullen meer over heb als ik in slaap zou vallen!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef trui het volgende:
ik kan heeeel goed slapen in de trein. en meestal word ik wel op tijd wakker hoor. de polsen-tip was een goede, moussy. ik ga zo voor nog een rondje.
je bent jannes van der wal toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kun je dat, slapen in de trein? Ik ben altijd zo bang dat ik echt ver wegzak en pas in groningen wakker word. De volgende dag
Zo hebben wij dat twee keer gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, ik kon niet echt geloven dat dit m nou was, zo voor de rest van je leven en alles.maar goed, ik kon écht niet zonder m. Of nou ja, kunnen misschien wel, maar willen niet. We waren ook nog maar 17. T leek mij wat vroeg
En ik moest nog studeren en alles
maar ja hè, t laat zich niet regiseren.
Dan mis je alle google-lol. Ik vermaak me soms wel met de associaties van google. Ik zag trouwens dat er nog maar zo'n 5.000 euro te gaan is op de Ted-teller. Dat had ik niet verwacht.quote:
http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=151112&tx_ttnews%5BbackPid%5D=17quote:AL MEER DAN 2000 KAARTEN VOOR GILLIAN
Het Haagse meisje Gillian heeft al 2300 verjaardagskaarten gekregen. Gillian is donderdag acht jaar geworden. Ze heeft een bijzondere vorm van kanker en zit in het laatste stadium van haar ziekte. Het meisje wilde haar waarschijnlijk laatste verjaardag vieren met een postzak vol kaarten gericht aan prinses Gillian. Via de 'Doe een Wens Stichting' werd Gillian onlangs uitgeroepen tot prinses.
Gillian kreeg naast de kaarten ook een speciale verjaardagstaart en een accordionist speelde 'Happy Birthday'. Nog altijd versturen mensen kaarten na oproepen op Facebook, ADO websites en bij Omroep West en Den Haag FM.
wat geweldig! ik dacht er vandaag nog aan en vroeg me af of er nog bekend zou worden hoeveel ze er ontvangen heeftquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Geef mij maar de schuld van je rare google adsIk zelf zie reclame over luxe meubelen.
Ik vind het toch bijzonder en mooi hoe mensen toch iets kleins doen voor anderen.
[..]
http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=151112&tx_ttnews%5BbackPid%5D=17
Sorryquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
ik over schoenen en trampolines![]()
Laatst had ik er 1 over mailorder thaise vrouwen
Oh wow, dat is snel gegaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik zag trouwens dat er nog maar zo'n 5.000 euro te gaan is op de Ted-teller. Dat had ik niet verwacht.
Dat is nu mijn advertentie. Als je CITO slecht was, dan heb je een tweede kans.quote:Een professioneel afgenomen Nio toets
Uw kind gaat naar de middelbare school…
weet u al welke?
De Cito uitslag en het schoolkeuzeadvies binnen maar u heeft behoefte aan een second opinion? De NIO toets biedt u een betrouwbaar en valide alternatief voor de Cito-eindtoets.
Een verkeerde schoolkeuze heeft grote gevolgen
Een te moeilijke of te makkelijke opleiding kan grote gevolgen hebben voor de schoolcarrière van uw kind. Daarom is het van belang dat de keuze voor een vervolgopleiding met grote zorg wordt genomen. Als school, Cito en uw eigen gevoel niet op één lijn zitten kan de NIO toets helderheid brengen.
Binnen enkele dagen meer zekerheid met een NIO toets
Laat daarom door orthopedagogisch test- en adviesbureau Het Testkabinet een NIO toets doen. De toets wordt afgenomen, geïnterpreteerd en beoordeeld door een gekwalificeerde onderwijskundige/orthopedagoog. U ontvangt binnen 5 werkdagen de uitslag thuisgestuurd.
Waarom een NIO toets bij Het Testkabinet?
Centrale testlocatie in het midden van het land
Binnen enkele dagen een second opinion voor de schoolkeuze van uw kind!
Een betrouwbaar en erkend alternatief voor de Cito-toets
Afgenomen door een professioneel orthopedagogisch testinstituut
Recent al een NIO toets gedaan?
Dan kunnen wij helaas niet nogmaals een Nio toets afnemen. Een goed alternatief voor een second opinion is dan een algemene intelligentietest zoals de WISC. Ga voor meer informatie naar www.WISCtest.nl of bel met onze orthopedagogen op 030 - 214 53 95.
Nu een professioneel afgenomen NIO toets voor slechts ¤ 295,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |