quote:
aight heldquote:
Heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:41 schreef DeJori het volgende:
Ik volg de top 40 en zo niet zo, maar ik zat laatst in de auto en toen hoorde ik Joshua Radin langskomen. Begint hij nu hier ook een beetje door te breken?
Dan zou ik shifto even roepen, want hij is een die hard 3fm luisteraar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ze draaien nu bij coen&sander (voor de mensen die 3fm luisteren) de laatste dagen een nummer van een (blijkbaar) schots bandje. Ik vergeet verdomme al dagen de naam van zowel de band als het nummer, maar ik vind het echt een leuk nummer. (om auto mee te rijden that is, misschien vind ik het wel ruk als ik het nu hier thuis luister)
Ik loop al door de lijst op de site te kijken welke het kan zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan zou ik shifto even roepen, want hij is een die hard 3fm luisteraar.
Coen&sander vind ik altijd goed te doen, valt er nog eens te lahcen in je eentje in de auto..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan zou ik shifto even roepen, want hij is een die hard 3fm luisteraar.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zal zo eens zoeken inderdaad..
maar nu eerst even mn lasagna eten..
Ik ga ook niet miepen als jullie het over voetbal of mijn tandheelkundige carrièrequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
muziekdumptopic tijdens een saai college
Dit is misschien vloeken in de kerk, maar ik vind Giel bloedirritant. Infantiel en semi-hip doen is aan mij niet besteed in de vroege ochtend. Maar goed, ik ben sowieso geen fan van 3fm.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Coen&sander vind ik altijd goed te doen, valt er nog eens te lahcen in je eentje in de auto..
Giel heeft 'sochtends veel te veel tekst vind ik.. Dan wil ik gewoon muziek, gaat ie verdomme weer een kwartier lopen bellen met een of andere bekende debiel.
Hmm ik kan eigenlijk alleen dit vinden wat mss in de buurt komt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ze draaien nu bij coen&sander (voor de mensen die 3fm luisteren) de laatste dagen een nummer van een (blijkbaar) schots bandje. Ik vergeet verdomme al dagen de naam van zowel de band als het nummer, maar ik vind het echt een leuk nummer. (om auto mee te rijden that is, misschien vind ik het wel ruk als ik het nu hier thuis luister)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |