Can you, punk?quote:
Mooi ding, doe je goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaDit is degene die ik straks ga gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:
Maar een mp40 is volautomatisch en dat mag zelfs niet met een verlof. Kan goed zijn dat die daar voor de sier hingen maar toch. Ook al is die onklaar gemaakt: ik zou 'm willenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
MP40? volgens mij mag je daar inderdaad niet mee over straat
(Wat ook geldt voor die gun van jou, maar ok)
Dan moet je bij de schietvereniging komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zou wat zijn, iedereen bewapend over straat
Wel jammer dat ik zo (relatief) jong ben en dus nu student ben geweest en bij het korps nationale reserve heb gezeten.
Vroegah, toen er nog koude oorlog was, kregen alle leden van het korps hun dienstgeweer gewoon mee naar huis. *want stel dat de russen zouden komen*.
Nu mag ik helemaal niet meer schieten of iets in huis hebben
Bij zo'n vereniging hoef je echt niet veel te kunnen joh. Ik kon het ook amper toen ik er bij ging. Je leert ook niet om met magazijnstoringen om te gaan enzo, alleen een veilige houding e.d., stelt niks voor. En die proeven zijn ook niet zo boeiend als je denkt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zit er wel eens over te denken ja:P
Ik heb in principe mn bewijs basisschutter zwaar kaliber (diemaco c7).
Maar daar heb je geen reet aan met pistolen, dus dan moet ik die proeves allemaal weer halen. Aan de andere kant, wapenhandelingen zijn me niet onbekend. Dus dat zou snel te leren moeten zijn..
Uiteraard!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus jij komt ons straks redden als de atoombommen zijng evallen BDH?
Haha, lekker idee dan. En zulke verenigingen stellen mensen wel in staat om dus een wapen te kopen na zo'n proevequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij zo'n vereniging hoef je echt niet veel te kunnen joh. Ik kon het ook amper toen ik er bij ging. Je leert ook niet om met magazijnstoringen om te gaan enzo, alleen een veilige houding e.d., stelt niks voor. En die proeven zijn ook niet zo boeiend als je denkt.
[..]
Uiteraard!
Nee, je moet eerst een jaar lid zijn, genoeg schietbeurten hebben, verantwoord met het wapen om kunnen gaan en een VOG hebben, dán mag je kopen. Dat is wettelijk zo geregeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, lekker idee dan. En zulke verenigingen stellen mensen wel in staat om dus een wapen te kopen na zo'n proeve
Dan ga ik er in mijn na"iviteit even vanuit dat je munitie er niet bij mag/kan kopen. Maar kwaadwillenden kunnen daar toch wel aan komen
Ik ben meer van de revolvers hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zelf wil ik altijd nog eens een desert eagle, ook al een mooi ding
Moest dat van je vriendin of ben je homo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
net vrouw bij de doctor gekeken, wat een betreurenswaardig slechte kutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moest dat van je vriendin of ben je homo?
mijn maat had die opstaan omdat zijn vriendin er wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Stomquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
mijn maat had die opstaan omdat zijn vriendin er was__
En dat nog wel op steak & blowjobs day.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
mijn maat had die opstaan omdat zijn vriendin er was__
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |