SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
What have you done...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het is nou eenmaal altijd lente in haar ogen
Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik niks.
Heb al lente genoeg aan VV, ehm, de ogen van VV
Maar volgens mij zou MR wel een prima tandartsassistente zijn hoor
Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?
Dat lijkt me het moeilijke aan tandarts zijn: je assistente aankijken en dan zeggen: 'afzuigen'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggen
De tandarts staat hier buiten. Ik leef nog, de spinazie smaakt wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hij ligt op de grond dood te gaan in z'n eigen braaksel..
BDH ziet licht aan het einde van de tunnel.. Of zou dat de tandartslamp zijn met de oogjes van MR erbij?
Ik heb dat 1x gedaan en toen heb ik een stuk kool weg kunnen gooienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In de tijd sinds je eerste post over die schnitzel tot het moment dat je hem gaat opeten (=nu), had je dat ding makkelijk al 2x kunnen opwarmen in een koekenpan...
Dude!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
Kan je trouwens schnitzel warm maken in een tosti-ijzer? Moet zo naar school, eet dadelijk warm, maar zoek het niet om te koken
Tandheelkunde is echt helemaal niets voor mij, moet er niet aan denken! Waar is de 'bananen pellen met onze voetjes'-TT heen trouwens? Oh en beterschap BB!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik niks.
Heb al lente genoeg aan VV, ehm, de ogen van VV
Maar volgens mij zou MR wel een prima tandartsassistente zijn hoor
Incubatietijd, mijn beste, incubatietijd. Lees: soon, very soon. Alhoewel dat ik denk dat het bij een schnitzel wel mee zal vallen aangezien het al een bewerkt product is en voor een aanzienlijk deel uit paneermeel bestaat, maar toch.quote:
De papegaai is ook nog niet ziek. Ik ben van staal, kan hier zeker tegen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Incubatietijd, mijn beste, incubatietijd. Lees: soon, very soon. Alhoewel dat ik denk dat het bij een schnitzel wel mee zal vallen aangezien het al een bewerkt product is en voor een aanzienlijk deel uit paneermeel bestaat, maar toch.
Incubatietijd..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Incubatietijd, mijn beste, incubatietijd. Lees: soon, very soon. Alhoewel dat ik denk dat het bij een schnitzel wel mee zal vallen aangezien het al een bewerkt product is en voor een aanzienlijk deel uit paneermeel bestaat, maar toch.
Was totaal niet aangebrand en goed warm hoor:Pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Incubatietijd..
Bij een infectie via andere kanalen misschien. Maar niet bij een gevalletje voedselvergiftiging. Dat merk je wel binnen no-time.
Hoewel je van verkoold vlees niet zo snel (dood)ziek zal worden. Gezond is het niet, maar het is iets anders dan bedorven vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:23 schreef DeJori het volgende:
Dafuq, hoe moeilijk is het om een schnitzel te maken?Weet ik niet, warm hem alleen maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Heet volgens mij nog steeds incubatietijd bij voedselvergiftigingen en voedselinfecties, maar die is inderdaad vele malen korter dan bij andere ziektes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Incubatietijd..
Bij een infectie via andere kanalen misschien. Maar niet bij een gevalletje voedselvergiftiging. Dat merk je wel binnen no-time.
Hoewel je van verkoold vlees niet zo snel (dood)ziek zal worden. Gezond is het niet, maar het is iets anders dan bedorven vlees.
quote:
Hopelijk langquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
Hoe lang moet ik nog grappen over die opmerking aanhoren?
Ik lees zequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
Hoe lang moet ik nog grappen over die opmerking aanhoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |