SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
What have you done...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het is nou eenmaal altijd lente in haar ogen
Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik niks.
Heb al lente genoeg aan VV, ehm, de ogen van VV
Maar volgens mij zou MR wel een prima tandartsassistente zijn hoor
Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?
Dat lijkt me het moeilijke aan tandarts zijn: je assistente aankijken en dan zeggen: 'afzuigen'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggen
De tandarts staat hier buiten. Ik leef nog, de spinazie smaakt wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hij ligt op de grond dood te gaan in z'n eigen braaksel..
BDH ziet licht aan het einde van de tunnel.. Of zou dat de tandartslamp zijn met de oogjes van MR erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |