abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:27:52 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109043579
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (fristi :7 )
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

Thinking about thinking of you.
pi_109043668
Ogerm @ TT
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109044300
Het is nou eenmaal altijd lente in haar ogen O+

:+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109044663
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het is nou eenmaal altijd lente in haar ogen O+

:+
What have you done...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109044933
Ik niks.
Heb al lente genoeg aan VV, ehm, de ogen van VV :+

Maar volgens mij zou MR wel een prima tandartsassistente zijn hoor :9
pi_109044963
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik niks.
Heb al lente genoeg aan VV, ehm, de ogen van VV :+

Maar volgens mij zou MR wel een prima tandartsassistente zijn hoor :9
Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:19:30 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109044966
:7
pi_109044996
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu baal je zeker dat je geen tandarts geworden bent?
Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggen :)
pi_109045010
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan ik toch nog niet in haar ogen kijken. Ik ga als tandarts niet in mn eigen stoel liggen :)
Dat lijkt me het moeilijke aan tandarts zijn: je assistente aankijken en dan zeggen: 'afzuigen'. :')
pi_109045094
_O-
pi_109045139
Kan je trouwens schnitzel warm maken in een tosti-ijzer? Moet zo naar school, eet dadelijk warm, maar zoek het niet om te koken :P
pi_109045176
Lol the fuck:P
Lijkt me niet heel succesvol, maar je kan het proberen. Denk dat de buitenkant dan veel te hard gaat, zodat je een flink verbrande buitenkant krijgt en de binnenkant nog half rauw is.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:29:11 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109045191
Weet zeker dat het werkt.
pi_109045211
Zo een update.
pi_109045370
Ben benieuwd :+
pi_109045475
spannend dit. duurt wel lang. voedselvergiftiging?
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:43:09 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109045550
Ik loog :')
pi_109045572
Hij wordt wel warm maar de spinazie is al klaar. Eet ik die maar eerst op :P
pi_109045593
Hij ligt op de grond dood te gaan in z'n eigen braaksel..

BDH ziet licht aan het einde van de tunnel.. Of zou dat de tandartslamp zijn met de oogjes van MR erbij?
pi_109045601
Ja, meot je verdomme niet net posten dat je nog leeft verdomme :(
pi_109045609
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hij ligt op de grond dood te gaan in z'n eigen braaksel..

BDH ziet licht aan het einde van de tunnel.. Of zou dat de tandartslamp zijn met de oogjes van MR erbij?
De tandarts staat hier buiten. Ik leef nog, de spinazie smaakt wel goed.
pi_109045662
De spinazie is op (had maar een klein blikje ;( ) en de schnitzel pak ik over een minuutje.
pi_109045700
Schnitzel is eruit, laat de papegaai even voorproeven :P
pi_109045834
Ik leef nog!
pi_109045845
In de tijd sinds je eerste post over die schnitzel tot het moment dat je hem gaat opeten (=nu), had je dat ding makkelijk al 2x kunnen opwarmen in een koekenpan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')