Iets van 20 jaar te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alleen dat gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster
Ik las dit.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster te gebruiken.
Voor mij wel ja. Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die haar aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Doesn't matter, had compliment.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Gisteren welquote:
Roy een vriendin ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zie ik nou dat Roy een vriendin heeft.![]()
Leuk voor je Roy.![]()
En wanneer hoort screw of hij aan is genomen?
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.quote:
quote:
Waarom? Gewoon gezellig wat wezen drinken en daarna ook gezellig gewezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.
En als opstapje naar firefly's hosselkunsten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Mensen die denken dat ze barb's hosselkunsten kunnen leren.
Die heb ik niet eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ook maar wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
He lucky wanker, of wacht juist geen wanker.quote:
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelenquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelen
Of ik heb gewoon mazzelquote:
Waar twijfel je over?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelen
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.quote:
Ja, maar moet eerst zien wat ik daar ga doen. Ze hadden daar wel trainingsschema's. Ik heb ook gelijk om de huisregels gevraagd en zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:47 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Gewoon doenBen ook sinds een tijdje bezig, voelt echt goed. Goede keuze geweest.
Extra redenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.
Als je wilt gaan sporten, dan moet je dit gewoon doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |