Iets van 20 jaar te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alleen dat gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster
Ik las dit.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster te gebruiken.
Voor mij wel ja. Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die haar aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Doesn't matter, had compliment.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Gisteren welquote:
Roy een vriendin ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zie ik nou dat Roy een vriendin heeft.![]()
Leuk voor je Roy.![]()
En wanneer hoort screw of hij aan is genomen?
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.quote:
quote:
Waarom? Gewoon gezellig wat wezen drinken en daarna ook gezellig gewezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.
En als opstapje naar firefly's hosselkunsten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Mensen die denken dat ze barb's hosselkunsten kunnen leren.
Die heb ik niet eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ook maar wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
He lucky wanker, of wacht juist geen wanker.quote:
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelenquote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelen
Of ik heb gewoon mazzelquote:
Waar twijfel je over?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik ben vandaag bij de sportschool wezen kijken. Gewoon ter informatie en zo. Ik zit nog zo te twijfelen
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.quote:
Ja, maar moet eerst zien wat ik daar ga doen. Ze hadden daar wel trainingsschema's. Ik heb ook gelijk om de huisregels gevraagd en zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:47 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Gewoon doenBen ook sinds een tijdje bezig, voelt echt goed. Goede keuze geweest.
Extra redenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.
Als je wilt gaan sporten, dan moet je dit gewoon doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb altijd zenuwen als ik iets nieuws moet regelen zeg maar.
Wat voor soort sportschool is het?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aan de ligging ligt het niet, het is maar iets van 5 minuutjes lopen van mijn huis. Das ideaal. En heb gelijk gevraagd welke tijdstippen het rustigst zijn
-ja, ze hebben een maandelijkse aboquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:53 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat voor soort sportschool is het?
Kun je per maand opzeggen?
Doen ze er ook andere dingen dan alleen fitness?
Is er persoonlijke begeleiding?
Mooi bos wel met al die kleurenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knappe meisjes die het Zelda thema op de viool spelen verkleed als Link in prachtige natuurlandschappen...
So much want....it hurts....
Mooi. Doen dus. Een uurtje vullen bij de sportschool is zo gebeurd. 10 minuten cardio als warming up, 10 minuten cardio voor cooling down op het eind. Dan heb je nog maar 40 minuten voor krachttraining. Kun je makkelijk gaan roeien en wat andere apparaten afgaan en voor je het weet ben je een uur verder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-ja, ze hebben een maandelijkse abo
-Ze hebben verder alleen wat massagestoelen of zo
-Ze zeiden van wel, dat ik hun kan vragen hoe een apparaat werkt en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |