Toen eroverheen gegaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat is heul geen lekker ventje.![]()
Vandaag gesproken met de docente van drama en die vond mij knapper in het echt dan op mijn foto.
Geen idee, maar ze is een stukje te oud voor mij. Misschien de docente frans.quote:
Hoeveel te oud?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is een stukje te oud voor mij. Misschien de docente frans.
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster en die docente drama te helpen met een nieuw programma dat ze moeten gaan gebruiken.quote:
Oud??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is een stukje te oud voor mij. Misschien de docente frans.
Iets van 20 jaar te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alleen dat gelezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster
Ik las dit.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee mang. Was hard bezig mijn begeleidster te gebruiken.
Voor mij wel ja. Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die haar aantrekkelijk vinden.quote:
quote:
Doesn't matter, had compliment.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Dat ze een complimentje geeft betekent niet dat ze spontaan begint druipen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Gisteren welquote:
Roy een vriendin ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zie ik nou dat Roy een vriendin heeft.![]()
Leuk voor je Roy.![]()
En wanneer hoort screw of hij aan is genomen?
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.quote:
quote:
Waarom? Gewoon gezellig wat wezen drinken en daarna ook gezellig gewezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil een uitgebreid verhaal zodat wij dat ook kunnen toepassen op de praktijk.
En als opstapje naar firefly's hosselkunsten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Mensen die denken dat ze barb's hosselkunsten kunnen leren.
Die heb ik niet eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer ook maar wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |