Vanwege het tijdverschil. Er zijn een aantal landen op de wereld met een vreemde tijdzone. India, deel van Australië en bijvoorbeeld Nepal vallen hier onder. En China ligt bijvoorbeeld verspreid over 5 tijdzones maar gebruikt er slechts één.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Geralt het volgende:
Kom je nou mee. Ik heb net handmatig alles zelf op zitten zoeken![]()
Waarom start overigens de race in India op het half uur?
Ik krijg net te horen dat mijn werkzaamheden voor morgen zijn afgeblazenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:11 schreef Geralt het volgende:
Godver wat baal ik dat ik morgen Q1 en Q2 volledig mis
Q3 kan ik gelukkig wel zien als het verkeer een beetje mee zit op de terugweg naar huis.
Maargoed dat morgen de laatste nacht alweer is, want als ik er nog 1 had dan had ik mooi de voorbeschouwing en de start gemist
Die Romain Grosjean kan me tot nu toe ook niet echt overtuigen, van Kimi verwacht ik wel dat hij voor de Force India's kan blijven, Mercedes heeft toch wel de aansluiting gevonden bij de top.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:08 schreef Scarsick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed Lotus is. Ik verwacht veel van Kimi, maar Mercedes lijkt ook een goede auto gebouwd te hebben. Ik verwacht toch wel dat Mercedes sneller gaat zijn dan Lotus eigenlijk.
Is gelukt dusquote:
blijkt toch weer dat je veel meer ziet in het echt dan in spelletjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef koffiezwartsterk het volgende:
staat er weer op, voor zo lang het duurt...
mwah... ik vond albers ook geen toegevoegde waarde en van vd garde heb ik een niet veel hogere pet opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Gauner het volgende:
Toch jammer dat v/d Garde geen racestoeltje heeft, maakt het toch altijd nog net iets leuker om te kijken. Hopelijk in de loop van het seizoen.
Doornbos vond ik wel een leuke gozer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah... ik vond albers ook geen toegevoegde waarde en van vd garde heb ik een niet veel hogere pet op
Albers ook nooit iets mee gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah... ik vond albers ook geen toegevoegde waarde en van vd garde heb ik een niet veel hogere pet op
voor doornbos heb ik symphatie gekregen sinds ie tijdens hockenheim weekend uit zichzelf naar ons toe kwam toen ie hoorde dat we nederlanders waren, wij zaten in een restaurantje te eten en ineens staat ie langs de tafel om te vragen of we het naar onze zin hadden en welke tribune we zatenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Doornbos vond ik wel een leuke gozer.
Ik denk dat Melker het wel redelijk kan doen.
En dat is éééééénquote:
Sutil zou wel een optie kunnen zijn, heeft vorig jaar in de 2e helft van het seizoen heel erg sterk gereden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Fiorano het volgende:
Gokje dat Massa dit seizoen niet gaat afmaken...
Zo doe je dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
voor doornbos heb ik symphatie gekregen sinds ie tijdens hockenheim weekend uit zichzelf naar ons toe kwam toen ie hoorde dat we nederlanders waren, wij zaten in een restaurantje te eten en ineens staat ie langs de tafel om te vragen of we het naar onze zin hadden en welke tribune we zaten![]()
Die hadden ze al veel eerder moeten lozen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Fiorano het volgende:
Jos was een prima coureur imo. Jammer dat hij die kotsengarbler nooit de deur uit getrapt heeft want die heeft zijn carriere toch redelijk om zeep geholpenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
of was hij op juiste moment op de juiste plek? Jos stond ook ooit met een Minardi op 1 na een opdrogende sessie
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:55 schreef Sinister-D- het volgende:
sorry als ik het je nu emotioneel moeilijk maak![]()
Zou knap zijn als ze zich weten te kwalificeren, overigens wel duidelijk dat Karthikeyan met Tata nummer 1 rijder is daar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, toch best humor:
Discovered that Sky Sports have more people in Melbourne this weekend than HRT. 80 in total. Probably the same as Marrussia&HRT together -- allard kalff (@allardkalff)
oh zo waar. hij heeft echt mooie dingen laten zien en jammer dat hij bij een Benetton nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Weet zeker dat hij niet heel erg veel voor Schumacher onder zou hebben gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos was een prima coureur imo. Jammer dat hij die kotsengarbler nooit de deur uit getrapt heeft want die heeft zijn carriere toch redelijk om zeep geholpen
denk het ook niet. Het is jammer dat Sutil veroordeeld is, anders had hij misschien al in kunnen stappen bij Ferrariquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Fiorano het volgende:
Zou wel verstandig zijn van Ferrariquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Fiorano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |