Dat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie dat het vrijdag en zondag wel eens zou kunnen gaan regenen, zou mooi zijn.
Godverdomme, het is nog niet begonnen of er is alweer een regenbericht zoals bij elke GP.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef Haarklip het volgende:
Ik zie dat het vrijdag en zondag wel eens zou kunnen gaan regenen, zou mooi zijn.
Ach.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Godverdomme, het is nog niet begonnen of er is alweer een regenbericht zoals bij elke GP.
Mwah ik kijk wel de quali live.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
Wie gaat er vrijdagnacht kijken eigenlijk? Ben wel van plan om FP2 mee te pikken, maar FP1 laat ik even schieten.
ik moet werken. dus dat wordt hem niet. kwali wel . want ik moet om 8:15 bij de voetbal wezen. kan mooi dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
Wie gaat er vrijdagnacht kijken eigenlijk? Ben wel van plan om FP2 mee te pikken, maar FP1 laat ik even schieten.
quote:Mercedes' hopes of delivering on its strong winter testing form have received a boost, with the FIA confirming ahead of the Australian Grand Prix that a radical wing concept the team has pioneered is fully legal.
...
Whiting would not reveal further details of how the Mercedes system works, but said that he viewed it as completely passive.
"What it appears some teams are doing is that when the DRS is operated, it will allow air to pass into a duct and do other things," he explained.
"That is all I can say you will probably have a pretty good idea of what it might be doing, and other teams will as well. But it is completely passive. There are no moving parts in it; it doesn't interact with any suspension. No steering, nothing. Therefore I cannot see a rule that prohibits it."
Is dat die testcoureur van Marussia?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Timo verveelt zich ook niet ..
Waar zijn die te volgen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Haarklip het volgende:
quote:Force India has confirmed that Gary Paffett will be its reserve driver at the Australian Grand Prix this weekend.
The team's current reserve driver Jules Bianchi is unavailable due to World Series by Renault commitments at Paul Ricard in France, so McLaren has allowed its test driver to be available for Force India. Paffett - who is also backed by Force India's engine supplier Mercedes in DTM - will only be called upon if either Paul di Resta or Nico Hulkenberg is unable to race.
Mag jij eens raden wat Raikkonen op z'n petje heeft staan:quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Funzel het volgende:
Kovalinen met een Angry Birds-helm.
[ afbeelding ]
Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |