Dat je dit topic nog kon vinden!

Om het een beetje goed te maken heb ik net even snel wat foto's gemaakt, anders zijn we weer 3 maanden verder.
Ik hoop dat jullie een beetje door de zooi heen kunnen kijken. Ik heb nog niet opgeruimd, en we hebben ons konijn nu binnen zitten. (Tot het warmere voorjaar, wanneer ze met een vriendje naar het balkon terug kan verhuizen.) En haar ren neemt nogal wat ruimte in.
We liggen hier wel een beetje stil, maar we moeten onszelf gewoon even een flinke trap onder de kont geven om (voornamelijk kleine) klusjes eens af te maken. Bijvoorbeeld:
- Lampen ophangen. (Minimalistisch design-peertjes zijn zo 2012

)
- Eetkamerstoelen zoeken (houten klapstoeltjes zitten ook maar zo zo....

)
- Radiatorombouw in de woonkamer en in de eethoek maken
- "Takkenplank" voor boven de bank maken
- Hier en daar wat kabels netjes wegwerken
- Nog twee stuks geel (

) schakelmateriaal vervangen
- Iets zoeken voor aan de muur boven het bureau.
Maar goed, foto's! Want we hebben nu wel gordijnen, een vloerkleed, een klok (we zijn weer bij de tijd

) en een boekenkast.
We beginnen maar eens in de keuken. Weining veranderd, (jaja, er moet nog een lamp opgehangen worden

) en ik pleit nog voor vrolijke kruidenbakjes.
![bfac4e22-7d0d-4835-976e-6cc2b29d1849_zpse8d356fd.jpg]()
Maar ik heb wél handdoekhaakjes!
![DSC_9514_zps99fd7371.jpg]()
En we hebben dus een eettafel, met een lamp erboven, een boekenkast (die naar mijn mening nog even naar rechts gezet moet worden, door de gordijnen staat hij nu niet meer in het midden

), en gordijnen

. Nog even een fraaie radiatorombouw knutselen en bijpassende stoelen zoeken, en dan kunnen we de familie wel eens uitnodigen voor een fatsoenlijk diner

![36453452-c2a8-4967-bad1-5a02e9b6583a_zpsb1fc257c.jpg]()
(En om de een of andere reden lijkt het op de foto's veel rommeliger, en de kast kleiner, dan in het echt...

*niet in de wieg gelegd voor fotograaf* )
Kijk je dan vanuit de eethoek richting eetkamer, zie je dit:
(En het staat nu dus even ietsje krapper bij de stoel en harp, door de konijnenren.)
![8c6f1dcd-e029-443a-bfdc-50c031b06e49_zps42159365.jpg]()
En vanuit een andere hoek:
![DSC_9510_zps0a75a6be.jpg]()
En weer een andere hoek:
![0509f2c8-f1d1-45ad-828a-17fc4cef3bb3_zpsd0a1a67f.jpg]()
Die 'takkenplank' komt dus boven de bank, want ik vind het nu veel te kaal daarboven. (De flits maakt het nog wat killer dan in het echt trouwens.) Maar het kleedje maakt de zithoek al veel 'huiselijker'!
En we hebben nu dus ook een klok. De plek was aanleiding tot een lange dicussie (qua 'locatie' vonden we dit een goede plek, maar qua kleur steekt 'ie eigenlijk mooier tegen de groene muur af), maar omdat mijn vriend hem toch wel heel erg graag hier wilde hebben, ben ik akkoord gegaan.

In het echt is de muur minder rood, en donkerder. Maar voor het idee:
![DSC_9512_zpsbb1a4cd6.jpg]()
(En ja, het is tijd om de hertjes weg te halen en er wat voorjaars-achtigs neer te zetten. De narcisjes alleen zijn wat karig

.)
Op de slaapkamer is alleen een lamp opgehangen en verder vooral een bom ontploft (wasgoed...), dus dat is nu even niet echt iets voor op de foto'

. En de badkamer is onveranderd sinds de vorige keer. (Saai hè?

)
Oh, en tot slot: we hadden dit jaar ook een heuse kerstboom!
![DSC_9468_zps0e8a38a6.jpg]()
]