Heb net al 3 dingen afgetikt hoorquote:
Dus daarom speciaal voor jou nog een keer:quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Eurodance playlist: http://www.youtube.com/pl(...)3177DF3&feature=plcp
(al zullen sommige niet direct eurodance zijn)
Happy Hardcore/UK Rave/Early Hardcore http://www.youtube.com/pl(...)D728513&feature=plcp
http://www.youtube.com/pl(...)262C4CE&feature=plcp
De verschillende playlists zijn gemaakt omstreeks 2007/2008 :p
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dus daarom speciaal voor jou nog een keer:
[..]
Tis ook meer ter inspiratiequote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Nu nog op zoek naar de extended 320kbs edities en dan brouw ik er een fijn mixje van![]()
Dat gecombineerd met mijn reeds bestaande lijst:quote:
quote:Nu moet ik nog op zoek naar de extended 320kbs edities en dan brouw ik er een fijn mixje van![]()
Tuurlijk, maar op cd's staan meestal de radio edits en die zijn net te kort om netjes er in te gooien...quote:
ik snapput plaatje nie ...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op cd's staan meestal de radio edits en die zijn net te kort om netjes er in te gooien...
lees: ik ben te langzaam als ik het live doe...
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Nummer is 9:24 minuten langquote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik snapput plaatje nie ...
maar ik vraag me ineens iets af. Zou je cascada niet eens kunnen mixen tot een nr van een uur? dan heb me plat
Waarvan 60% remixes zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
van drie albums moet je toch iets kunnen brouwen? of ben ik nu naief?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascada#Albums
heldquote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarvan 60% remixes zijn![]()
Maar goed. Ik zal er eens aan gaan sleutelen voor je.... Eerst maar eens de nummers gaan verzamelen.
Leuk, maar daar heb ik erg weinig aan. Probleem bij mij is dat ik geen studiomixes kan maken. Alles moet dus gewoon in 1 take gemixt worden...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
held
't album everytime we touch heb ik iig voor je op m'n hd staan.
Doe nou verdorie eerst je eigen mixquote:
Dat zijn ze wel zo ongeveer allemaalquote:Op maandag 12 maart 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
everytime we touch, a neverending dream, evacuate the dancefloor, because the night , ready for love, miracle
Die 90's staat ook al een tijdje op de planning hoor, met daarboven nog een chicago oldskool house....quote:Op maandag 12 maart 2012 23:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Doe nou verdorie eerst je eigen mixDaar ben ik nu benieuwd naar, Cascada is er morgen of van't weekend ook nog wel hoor, kan DJMO lekker een serie nummers opschrijven enzo scheelt zoeken
![]()
ik zou 't morgen johan kunnen vragen .. die kent meer muziek van die tijd dan ikquote:Op maandag 12 maart 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die 90's staat ook al een tijdje op de planning hoor, met daarboven nog een chicago oldskool house....
Overigens, wie van de turn up the bass tijd kent de titel van het nummer met "New york, New York, come oooooooonnnnnn" met daarachter een sirene.... ? ben heb kwijt sinds de laatste hddcrash
truzzuhquote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
Maar ik word naar bed gestuurd dames en heren...Welterusten!
Ik wordt er net weer uitgegooid.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
Maar ik word naar bed gestuurd dames en heren...Welterusten!
Hey Rucky, is het dan toch geluktquote:
Als ik er aan denk... maar je kan natuurlijk ook een alarm/agendapunt in je slimmefoon zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:48 schreef DJMO het volgende:
zijn er nog mensen bereid om vanavond voor secretaresse te spelen om tien voor half acht? ik moet om half acht bellen naar dochterlief
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik jou secretaresse en wie wordt dan mijn beveiliger die potentiele dieven bij mn huis wegjaagt.. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan omdat ik dacht dat er mensen in huisnwaren... En met 3 verdiepingen en bang in het donker (ik slaap zelfs als k alleen ben met licht aan) ben ik ook niet zo'n held acht ik op onderzoek ga... Bah... Heb mezelf vermaakt met de tv (achtergrondgeluid) en WGR
Ik ben gewoon een held op sokken... Of naja in hipster :p toen ik geluiden waarnam heb ik maar een shirt aangetrokken...quote:
Zeg, hoe laat moet ik er zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een held op sokken... Of naja in hipster :p toen ik geluiden waarnam heb ik maar een shirt aangetrokken...
Toch maar weer eens op zoek naar een alarmsysteem!
Kijk maar op Google Papa..quote:
Zo lijkt het natuurlijk helemaal niks hè..quote:
quote:
*koffie senseo neerzetquote:
Net een Latte Machiato uit de koffiebar heeft gehaaldquote:
Gewoon een grote gemene hond nemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een held op sokken... Of naja in hipster :p toen ik geluiden waarnam heb ik maar een shirt aangetrokken...
Toch maar weer eens op zoek naar een alarmsysteem!
Er bestaan geen gemene honden. Alleen gemene mensen die niet met dieren om kunnen gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gewoon een grote gemene hond nemena dog is woman's best friend
eensch is. Een hond wordt niet vals geboren, maar vals gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er bestaan geen gemene honden. Alleen gemene mensen die niet met dieren om kunnen gaan
Kom op, je kunt het!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
Zoveel mooi vrouwelijk schoon hier....
maar durven aanspreken, ho maar![]()
Of je moet een Griek of Spanjaard zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
het is dan wel de dertiende .. maar geen vrijdag hoor gansje!
lunchdate makenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:34 schreef Merlijn het volgende:
Zoveel mooi vrouwelijk schoon hier....
maar durven aanspreken, ho maar![]()
Gezellig, enjoy!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vanmiddag een date met DJMO in de stad.
Openingszin "lunchen doe je toch, zin om bij mij aan te schuiven? dan lunchen we samenquote:
Of: "Ze hebben hier helaas geen beschuitjes, maar ik heb gehoord dat ze wel hele lekkere broodjes hebben. Heb je zin om samen een broodje te gaan eten vanmiddag?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Openingszin "lunchen doe je toch, zin om bij mij aan te schuiven? dan lunchen we samen"
Als je over beschuit gaat beginnen kun je net zo goed gelijk zeggen "Hoi, zullen we neuken en daarna wat eten?"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Of: "Ze hebben hier helaas geen beschuitjes, maar ik heb gehoord dat ze wel hele lekkere broodjes hebben. Heb je zin om samen een broodje te gaan eten vanmiddag?"
Waarom verbaast het me niet dat dat uitgerekend uit jouw mond komtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je over beschuit gaat beginnen kun je net zo goed gelijk zeggen "Hoi, zullen we neuken en daarna wat eten?"
En, werkt dat een beetje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je over beschuit gaat beginnen kun je net zo goed gelijk zeggen "Hoi, zullen we neuken en daarna wat eten?"
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat dat uitgerekend uit jouw mond komt
Het ijs is dan wel meteen gebroken, dus wie weetquote:
Tsja, er zit wel wat in natuurlijk.. Wanneer je op een eerste date meteen met elkaar de koffer in duikt dan ben je misschien (of waarschijnlijk) op wat anders uit dan op echt liefde/relatie..quote:Op [dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef Merlijn het volgende:
Ik las trouwens ergens in het R&P forum een analyse van iemand dat er twee typen dates zijn: Diegene wat op de eerste date in bed eindigen en op niets uitlopen, en de lange-termijn dingen met potentie zonder gelijk met iemand het nest in te duiken.
Ok, jij mag ook een keertje met me mee naar de stad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb een date met school in de stad
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:38 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vanmiddag een date met DJMO in de stad.
Gelukt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:40 schreef Merlijn het volgende:
Ik hou niet van beschuit. Mogen het ook verse roombotercroissantjes zijn?
Oh ik had niemand specifiek op het oog hoor.quote:
Bedoelde alleen maar: misschien heb je wel met iemand een roombotercroissantje gegeten i.p.v. een beschuitjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ik had niemand specifiek op het oog hoor.
Nee. Maar goed dat je het zegt, ik zal ze in huis halen voor het geval datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar: misschien heb je wel met iemand een roombotercroissantje gegeten i.p.v. een beschuitje
Lol.. Ik heb helemaal niks in huis, zelfs m'n brood is op. Dus geen logées voor mij voorlopigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Maar goed dat je het zegt, ik zal ze in huis halen voor het geval dat
Rol beschuit lenen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lol.. Ik heb helemaal niks in huis, zelfs m'n brood is op. Dus geen logées voor mij voorlopig
Hahaha, nee hoor! Ik heb op korte termijn absoluut geen plannen, en stel je voor dat jij zelf zonder beschuit komt te zitten. Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Maar goed dat je het zegt, ik zal ze in huis halen voor het geval dat
Idd ik sta al 3 kwartier klaar met 2 tassen aan afwas spullen.quote:
Je weet dat je je afwas niet in de droger moet flikkeren hoop ik?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef DJMO het volgende:
jup, even op m'n man wachten om de droger terug op z'n plek te flikkeren en dan vullen en wassen maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |