Mja, die zijn natuurlijk moeilijk te vergelijken. Kan je beter met wit's end doen oidquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd alBanshees of FoN vind ik nog altijd veel beter
Voor Olaf!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Adames het volgende:
925 gold blijft achterlijk veel. Het zou een leuker item zijn als het je bonus AD geeft per verloren hp, niet in percentage. Dan is het wel een leuk item voor Chogath, Mundo, Sejuani en iedereen die al atmog gaat.
Ik zie alleen maar goede, maar ik doe alleen maar normal draft of ranked. Daar zie ik niet zo vaak rampzalige spelers. Champions oefenen doe ik wel in Blind.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef Xetran het volgende:
zit nog te twijfelen of ik haar wil kopen :x ik zie echt ALLEEN maar slechte.maar de meesten spelen ook support, idk of dat uitmaakt.
Ik vind mezelf te noob voor draft pick dus ik doe dat bijna niet =p zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar dat is dan wel erg omschakelen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar goede, maar ik doe alleen maar normal draft of ranked. Daar zie ik niet zo vaak rampzalige spelers. Champions oefenen doe ik wel in Blind.
Het is een support, maar dan met redelijke auto attack en spell damage en voornamelijk disable. Het is haar damage dat haar onderscheid van de andere support champions, maar verder zie ik liever een Janna als mijn support.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik vind mezelf te noob voor draft pick dus ik doe dat bijna niet =p zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar dat is dan wel erg omschakelen.
anyway, is she worth it? en als wat kan je haar als beste spelen of is het allemaal wel ok-ish? Ik vond Fiora best wel meh, namelijk dus ik ben wat voorzichtig
ah, jij bent één van die mensen die in blind pick chat zeggen: "First time <naam champion>" of iets dergelijks? Meeste van dat soort mensen heb ik echt een schurft hekel aan. Nu wil ik vooraf zeggen dat ik jou niet slecht vindt, maar de meeste mensen die zogenaamd champions "oefenen" in blind pick en hard falen omdat het "first time" is report ik achteraf altijd. Waarom? Er zijn ook mensen die blind pick wel serieus nemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar goede, maar ik doe alleen maar normal draft of ranked. Daar zie ik niet zo vaak rampzalige spelers. Champions oefenen doe ik wel in Blind.
Mooie aanname, maar nee. Elke champion speel ik wel minstens 1 keer tegen bots, om te zien hoe het werkt. Maar als je na 10 minuten 10/0 staat hebben de bots ook weinig meerwaarde. Vandaar dat je daarna gaat oefenen in blind. Met een nieuwe champion ben ik niet zo vaak de uitblinker, maar het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik zwaar heb gefeed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:20 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
ah, jij bent één van die mensen die in blind pick chat zeggen: "First time <naam champion>" of iets dergelijks? Meeste van dat soort mensen heb ik echt een schurft hekel aan. Nu wil ik vooraf zeggen dat ik jou niet slecht vindt, maar de meeste mensen die zogenaamd champions "oefenen" in blind pick en hard falen omdat het "first time" is report ik achteraf altijd. Waarom? Er zijn ook mensen die blind pick wel serieus nemen.
En ja, er is natuurlijk ook normal draft. Maar ik kom te vaak de situatie tegen dat het starten van een game via draften langer duurt dan de game zelf omdat zodra de laatste speler moet picken en zijn opgeiste role niet krijgt, gaat queuedodgen. En het proces van bannen en picken duurt al zo lang...
Ik vind namelijk dat je nieuwe champions tegen bots moet oefenen. Met uitzondering van support want die kun je niet echt trainen. Maar 2-3 potjes (des noods 1) tegen bots met een nieuwe champion zorgt er zo vaak voor dat je geen beginnersfouten maakt en dus niet 4 andere mensen een free loss bezorgt.
Een goed voorbeeld is deze week, nu nocturne free is. Ik kan niet eens meer op 2 handen tellen hoe vaak mensen first time nocturne spelen (en dan ook gelijk junglen) en slechts 1 of 2 succesvol hun ulti kunnen gebruiken omdat ze de range van die ulti zwaar onderschatten. Of blitzcranks, die deze week ook free is, misschien maar 5% van hun grips succesvol weten te krijgen. Moe wordt ik van die noobs.
En wat betreft lulu (om dit bericht toch positief af te sluiten) Ik vind lulu (als eerste indruk) geweldig
Al heb ik haar tot nu toe alleen als support gespeeld.
Even mobafire build op tweede beeldscherm, dan weet ik even wat fijn is om mee te starten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen. First time betekend niet meteen dat ze zuigen met een champ. Ik pick ook firsttime champs in blindpick , maar lees me wel in op skills. Items zijn logisch te beredeneren en afhankelijk van je tegenstanders ook.
maarja, misschien ben ik daar wel enigzins alleen in
Nee ze waren goed. Maar het leuke was dat we wouden surrenderen maar ik zag nog een klein kansje dus ik dacht van naaah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
hoe slecht waren de tegenstanders dan wel niet
Het handige aan cho is zijn range met knock up ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:51 schreef jespertje het volgende:
Ach, chogath jungle kan opzich wel, heeft niet de beste gank, maar als je je knock up kan raken in combinatie met je silence(of hoe die ook heet) kun je toch nog een redelijke gank uitvoeren
Je kunt hem zien aankomen ja, maar als je bijvoorbeeld een solo top of mid hebt die kan slowen/snaren/stunnen bijvoorbeeld, dan zijn die ganks wel goed. Plus dat als je net niet even oplet en die knock up je toch raakt, dan ben je toch de pineut.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Then again, tis best makkelijk te dodgen, je moet al best slapen om er vol in te komen.
Beter dan mobafire vind ik solomid.net.. Mobafire is zijn glorietijd voorbij keek ik vroeger ook altijd op, maar nu staat het vol met slechte niet geupdate builds.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooie aanname, maar nee. Elke champion speel ik wel minstens 1 keer tegen bots, om te zien hoe het werkt. Maar als je na 10 minuten 10/0 staat hebben de bots ook weinig meerwaarde. Vandaar dat je daarna gaat oefenen in blind. Met een nieuwe champion ben ik niet zo vaak de uitblinker, maar het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik zwaar heb gefeed.
[..]
Even mobafire build op tweede beeldscherm, dan weet ik even wat fijn is om mee te starten.
Logisch nadenken is voor pakweg 75% van de LoL community teveel gevraagd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef jespertje het volgende:
Oefenen met nieuwe champs tegen bots is overratedAls je het spel een beetje snapt is het ook wel mogelijk om de champ te leren tijdens een blind pick/draft pick etc. Die bots doen toch niks behalve dom rond lopen en proberen wat te hitten. Je kunt dan wel de skills proberen etc maar das toch totaal anders als tegen mensen.
want? Ik denk dat je eerder bedoeld: "de lulu die mij supporte was echt bagger". met lulu support kan je blijven kiten en poken, dat heeft geen andere support nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:30 schreef apenkont het volgende:
Ik vind lulu als support zo baggerecht een veredelde yordle versie van janna
Wel grappige mechanics :d kwil mijn ip terug :p
Dat is het een beetje denk ik. Ik denk dat lulu gewoon een iets lastigere champ om te spelen is dan de meesten, en dat de meesten haar ook verkeerd spelen. De ene zie ik vol voor damage gaan (dat is nooit een goed idee als support) en de ander zie ik continue passief in de lane blijven hangen terwijl je met Lulu juist plays kan maken (zoals met Janna tornado bijv. dat ook kan).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
want? Ik denk dat je eerder bedoeld: "de lulu die mij supporte was echt bagger". met lulu support kan je blijven kiten en poken, dat heeft geen andere support nu.
Klopt, solomid heeft betere guides met daadwerkelijk goede in-depth informatie. Alleen is mobafire een site waar ik snel even wat stats kan kijken (scaling van skills, voldoende mana regen, etc), wat starter items kan oppikken en de skills kan doorlezen. Als ik eenmaal een champ heb gespeeld en hij ligt me wel, dan lees ik solomid nog eens door. Alleen moet ik een champion wel eerst een keer hebben gespeeld om een guide goed te kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef apenkont het volgende:
[..]
Beter dan mobafire vind ik solomid.net.. Mobafire is zijn glorietijd voorbij keek ik vroeger ook altijd op, maar nu staat het vol met slechte niet geupdate builds.
Solomid heeft integendeel veel uptodate guides van pro's
Sowieso vind ik het wel fijn om een kwartier tegen bots te spelen, daarna geloof ik het wel en sluit weer af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
Ik vind bots vooral handig als ik te lui ben de tooltips van de abilities te lezen en gewoon even wil knallen.
Niet per se nodig, Janna heeft ook geen heal en is imo de beste support champ.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Exactly. Lulu heeft een slow, een hard disable, speedboost, shield, vision en ranged herass. Daarbij een OMGURHUGE tanky slowing ult.
Lulu een slechte supportchamp noemen is een beetje raar, enige wat mist in haar kit is een heal.
lolpro.com is ook wel een aardige site. Daar staan echt alleen guides van pro's en 2k+ elo spelers op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt, solomid heeft betere guides met daadwerkelijk goede in-depth informatie. Alleen is mobafire een site waar ik snel even wat stats kan kijken (scaling van skills, voldoende mana regen, etc), wat starter items kan oppikken en de skills kan doorlezen. Als ik eenmaal een champ heb gespeeld en hij ligt me wel, dan lees ik solomid nog eens door. Alleen moet ik een champion wel eerst een keer hebben gespeeld om een guide goed te kunnen begrijpen.
[..]
Sowieso vind ik het wel fijn om een kwartier tegen bots te spelen, daarna geloof ik het wel en sluit weer af.
Hoe zit dat eigenlijk als de buff afloopt en je hebt geen full hp? Welk hp wordt er af gehaald.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat bedoel ik, Lulu heeft geen heal maar voor de rest eigenlijk al het andere wel. Haar ulti is btw geen heal maar een flat HP boost (soort van redpot) dus niet affected door ignite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!timer [type] [message] - Starts a timer to remind you about a jungle camp respawning. Message is optional and for your own benefit.
--- Valid types: wolves, wolf, wraiths, wraith, golems, mini | blue, red, lizard, golem, buff | dragon, drag, drake | baron, nashor
Erg hendig.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef znarch het volgende:
Oja, iets waar ik vandaag pas achter kwam. Een perfect timer ingame:
Jadebot toevoegen aan friendslist.
Commandlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!timer [type] [message] - Starts a timer to remind you about a jungle camp respawning. Message is optional and for your own benefit.
--- Valid types: wolves, wolf, wraiths, wraith, golems, mini | blue, red, lizard, golem, buff | dragon, drag, drake | baron, nashor
Erg hendig., ja want tot 5, 6 of 7 tellen is wel lastig.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Oh jij, jij timed alles ff uit je hoofdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..], ja want tot 5, 6 of 7 tellen is wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |