Lulu APmid is prima te doen, jungle was meer troll van Phreak. Scaling staat op de wiki, ziet er netjes uit, CD wel aan de hoge kant voor lategame imoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Jaaaa!!! Lulu jungle!
Is er een champion die phreak niet als jungler gebruikt?
En het is wachten op de eerste lulu ap mid volgens mij. Maar dat is ofc afwachten wat de scaling is.
hij is anders meer dan rendabel na een stack of 6, 7quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Daarom dus. Fully stacked pas krijg je waar voor je geld, en dan nog is de buff die je krijgt niet wereldschokkend. Sword of the Occult is noobtrap.
quote:
Ik kan geen filmpje van haar vinden en ik zie geen cijfers bij haar skills, maar op mij komt het neer alsof die Pix dus constant wat damage doet aan de champions, maar ook de minions om haar heen. En dat is vrij vervelend voor een AD champion die er naast staat. Je gaat als soraka ook niet constant je Q gebruiken en wat willekeurig auto attacken op minions.quote:Pix, Faerie Companion (Passive) - Pix fires magical bolts of energy whenever his owner attacks another enemy unit. These bolts are homing, but can be intercepted by other units.
Nee, die doen alleen damage als jij iets autoattackt, als jij een champion autoattackt en er staan minions tussen, dan raakt hij die minions, maar het is niet dat er constant aoe damage gedaan wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Ik kan geen filmpje van haar vinden en ik zie geen cijfers bij haar skills, maar op mij komt het neer alsof die Pix dus constant wat damage doet aan de champions, maar ook de minions om haar heen. En dat is vrij vervelend voor een AD champion die er naast staat. Je gaat als soraka ook niet constant je Q gebruiken en wat willekeurig auto attacken op minions.
Ik ben ook een knuppel, ik dacht dat het was bij een spell casten (dus supporten)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die doen alleen damage als jij iets autoattackt, als jij een champion autoattackt en er staan minions tussen, dan raakt hij die minions, maar het is niet dat er constant aoe damage gedaan wordt.
Dat deed ik altijd alquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef ems. het volgende:
Vooralsnog prefereer ik andere MR denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |