quote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij kennen de meeste mensen elkaar hier nauwelijks, dus er valt weinig te roddelen.
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.quote:
Het kriebeltquote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Vooral de jonge malse exemplaren, zoals ik vanavond als avondeten had.quote:
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.
De tijden dat wij dingen op FOK! belangrijk genoeg vonden om via de telefoon of in persoon te bespreken liggen heel ver achter ons.
Weinig wol toch.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Doet me ineens denken aan mn spinnewielMeters schapenwol gesponnen, geverfd, gebreid
Jaaaaren geleden, iedereen deed het in mijn omgeving, zouden er nog mensen zijn die het kunnen?
[ afbeelding ]
Zo eentje had ik
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.
Nou ja goed, ik laat me niet wegjagen uit deze reeks. Ik zal vanzelf wel ophoeren natuurlijk.
Een beetje oplettende user ziet wel e.e.a. Kan wel tien bakken popcorn opgooien nu en een rel schoppen. Neuh, dat doe ik niet meer.
Het is me goed. Maar ik blijf nog wel even.. Waarom niet ook, er zitten ook zeker leuke users en verder gewoon een beetje ouwehoeren over van alles. Waarom ook niet.
"moeder, moeder", m'n moeder is overleden dat ik heel jong was, dat wist je, vuile heks. je doet 't er om!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Lieve ouwe lul, waar lees ik complotjes. Nou niet op FOK! hoor, die viezigheid speelt zich namelijk af op de achtergrond. Wees blij dat je daar geen donder mee te maken hebt. En ik gaf enkel aan dat ik daar ook geen ene hoer mee te maken wil hebben. Wat je er verder van vind maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.
en in eerdere posts een flink aantal mensen betichten van een complot contre toi..
terwijl ik als objectief en beedigd waarnemer niet meer bespeur dan dat je tamelijk paranoia bent en in gewone of grappige posts een aanval ziet. misschien toch iets meer naar jezelf kijken.
verder een fijne nachtrust straks, oma![]()
De vorige TT ging ook over wol. Ik heb er alleen "gelul" van gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |