Dat heeft iedere arts al gevraagd ja maar ik weet het niet.quote:
Koters werpen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
niet dat ik weet wat ik anders zou moeten.
*onderkaak gaat zoeken *jaloersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter informatie :
Mijn afbeul half uur op de sportschool gaat stress beter! Niet meer de neiging om door mn benen te zakken bij de lunges enzo.
En thuis, als bonus, alle trappen 2 keer op en af gerend.
En nu sta ik voor de moeilijke keuze welk boek ik ga lezen.
Nope, wordt het erger vanquote:
eerst Phaidra.. maar die gaat dwergwerpenquote:
Triple download.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook lijnzaadNu niet meer nodig
![]()
Zo gepoept, beide downloads binnen, klaar voor bed dus
Oh, dat heb ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef loveli het volgende:
http://www.gezondheidsweb(...)toelgang-veroorzaken
Bij zwangerschap schijnt het aan een meer ontspannen darm te liggen.
Ik heb naast mij liggen :quote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*onderkaak gaat zoeken *jaloers
Wat is de keuze?
De laatste 2 ken ik en ik twijfelquote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb naast mij liggen :
The book of lost things - john connoly
Geloof, hoop en liefdadigheid - helen fielding
The women - t.c. boyle
*check*quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef loveli het volgende:
http://www.gezondheidsweb(...)toelgang-veroorzaken
Bij zwangerschap schijnt het aan een meer ontspannen darm te liggen.
Een achtponderquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*check*
Uniek, mijn mini groeit vooralsnog volgens het boekje, mijn meneer gokt dat het een achtponder wordt. Geen dwergwerpen voor mij ben ik bang
.
Mijn neefje was uiteindelijk 3800 gram, komt in de buurt. Maar die kwam pas bij 42 weken. Ik gok op een ruime zesponder *fingers crossed*quote:
Een 8-ponder?quote:
Zegt degene die een complete bevalling heeft gefotografeerd!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef An24 het volgende:
Okay, ik haak af bij koters werpen. Slaap lekker allen!
Isch groot verschil tussen kittens en kotersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Een 8-ponder?
[..]
Zegt degene die een complete bevalling heeft gefotografeerd!
"quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Isch groot verschil tussen kittens en koters
Maar als je de foto's hebt dan wil je dat nooit meer kwijt, dan is alles het waard geweestquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Zegt degene die een complete bevalling heeft gefotografeerd!
ik ben zelf een dikkiequote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef the85mc het volgende:
Zo die topics gaan snel! Hier goed dagje:
O 4 boterhammen met ham, smeerkaas
L 4 boterhammen met ham, smeerkaas
T banaan
B 50 minuten fietsen
D Pasta met kip broccoli, rode paprika pesto en room (wel light en maar een klein beetje), vruchtenyoghurt na.
Misschien straks nog een appel of boterham, heb nog wel een beetje trek.
En die rel in dieet topic heb ik gemist! Helaas..Ik kan me soms ook ergeren aan mensen die zich overal achter verschuilen, behalve achter hun eigen gedrag. Maar een paar procent van de dikkies kan er echt niets aan doen, de rest eet gewoon teveel en/of sport te weinig. Zolang ze niet willen inzien dat het aan hun gedrag ligt dan zullen ze nooit afvallen en op gewicht blijven.
quote:
Jawel, ik heb ze dus ook niet allemaal gevolgd. Maar een aantal zijn essentieel en noodzakelijk om de lesstof te begrijpen dus die wil ik wel graag volgenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh! Wat een mooi weer buiten.
[..]
Zijn die colleges niet facultatief?
Gebakken lucht! Omnomnomquote:
Opgeblazen gevoel? Rennie deflatinequote:
Doe het doe het!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil trouwens de Odin tas, nu koop ik vaak geen (niet zo veel) groenten wegens te duur
veel slapen en vervang je gewone tandenborstel door een elektrische heb je minder kans op per ongeluk een voltreffer in je aft..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:46 schreef Chicolate het volgende:
Hier nog iemand huismiddeltjes tegen aften? Ik vrees dat ik niet tegen mandarijntjes kan ofzo, sinds ik die eet zit mijn mond helemaal vol en dat doet pijn. Genoeg om eigenlijk niet meer te willen eten of drinken (maar dat doe ik nog gewoon), en niet meer op mn hand te kunnen leunen (want dan duw ik door mn wang heen op mn tandvlees en komen de aften in de verdrukking). Heb al spoelspul van de apotheek maar dat werkt maar heel kort tegen de pijn.
Oké, ik doe het. Welke versie heb jij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Doe het doe het!
Ik ben moe en dizzy, ik heb drank genomen maar dat mag eigenlijk niet wegens medicijnen dus nu ben ik misselijk. Maar ik wil alleen zeggen dat mijn prikkelbare darm alleen maar gezond eten en een goed ritme wil, van vet eten heb ik soms nog dagen last. Ik ken dat gevoel van dat je darmen nog te leeg zijn en je iets moet eten maar ik verlang dan gewoon naar vezels en thee, daar gaat het namelijk heel goedvan lopen. Ik kan me heel slecht voorstellen dat je dan chips wil
Ik heb al een elektrische tandenborstel. En heb regelmatig een voltreffer ja, auquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Probability het volgende:
[..]
veel slapen en vervang je gewone tandenborstel door een elektrische heb je minder kans op per ongeluk een voltreffer in je aft..
dat idd. Ik kan er dan nog niet eens inquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Half 7 al op je werk?
Dat is wel heel bizar vroeg hoor!
ik niet want ik zit dan in de treinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggel!
Gister rug wat te hard getraind denk ik.
Vroeg beginnen in de zomer is echt heerlijk! Dan heb je nog de hele namiddag en avond om te genieten van het mooie weer.
^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Half 7 al op je werk?
Toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:45 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zat er om 6 uur al![]()
24-uurs eco dus dat gaat prima.
De mijne starten op kantoor tussen 8 en half 10 inderdaad op 1 na.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toen lag ik nog lekker te slapen.
Mijn collega's vinden rond 8 uur beginnen al vroeg, de meeste zijn er pas rond half 10.
Indertijd had ik een combi-abo (groente/fruit). Denk dat je voor een grotere tas een gezin nodig hebt om alles op te krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Oké, ik doe het. Welke versie heb jij?
^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Half 7 al op je werk?
Een persoons groente en fruittasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Oké, ik doe het. Welke versie heb jij?
Volgens mij wordt het vandaag niet zulk mooi weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Ik werd er nu al van verdacht een tentje op de parkeerplaats te hebben![]()
Dat ik gewoon van het mooie weer ga genieten vanmiddag kwam niet voorbij..
Lijstje:
O: warme choco en 2,5 ei met sugarsnaps en champi's
Verder heb ik 3 boterhammen en een salade bij me en wil ik uiterlijk half 3 pleitte hier
Dat lijkt me wel realistisch, ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:26 schreef Sarabi het volgende:
Mijn gemiddelde gewicht afgelopen week was 81.3, eerste doel is onder de 80.
Dat moet voor Pasen toch wel te doen zijn.
Ik weet echt niet wat ik kan verwachten op dit moment, daarom maar een doel dat toch wel moet lukkenquote:
Geen tijd of? Ik ben gisteren voor het eerst sinds maanden weer buiten gaan hardlopen! Ging echt heerlijk, beter dan verwacht zelfs. Maar had m'n conditie wel bijgehouden/verbeterd in de sportschool qua hardlopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik kan verwachten op dit moment, daarom maar een doel dat toch wel moet lukken
Alleen gaat het hardlopen er deze week alweer bij inschieten merk ik
Ik ben m'n ritme aan het verschuiven. Probeer door de weeks rond 10 uur in bed te liggen, half 11 te slapen. Ik heb echt m'n 8 uur slaap nodig, en m'n wekker gaat tegenwoordig rond 7 uur. Dat wil ik nog wat naar voren verschuiven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:03 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen! Half 7, dat zijn toch geen tijden. Al ben ik echt een avondmens.. Ik moet rond 12 uur mezelf echt in mn bed schoppen, anders ben ik de volgende ochtend zo sloom.. Maar dat is meer omdat het moet, niet dat ik dan moe ben.
Geen tijd, gelukkig vooral geen tijd door andere sporten maar ik had me juist voorgenomen deze week weer te gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen tijd of? Ik ben gisteren voor het eerst sinds maanden weer buiten gaan hardlopen! Ging echt heerlijk, beter dan verwacht zelfs. Maar had m'n conditie wel bijgehouden/verbeterd in de sportschool qua hardlopen.
Als je het vervangt voor andere sport is het niet echt een groot probleem, inderdaad!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen tijd, gelukkig vooral geen tijd door andere sporten maar ik had me juist voorgenomen deze week weer te gaan hardlopen.
Maar heb 1 extra buikdanstraining deze week en een vriend vroeg gisteren of ik morgen met hem wil gaan squashen dus zo blijft er geen tijd over voor hardlopen, niet erg maar wel jammer.
Ritme verschuiven gaat wel nog beter straks als het weer echt licht is 's ochtends!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben m'n ritme aan het verschuiven. Probeer door de weeks rond 10 uur in bed te liggen, half 11 te slapen. Ik heb echt m'n 8 uur slaap nodig, en m'n wekker gaat tegenwoordig rond 7 uur. Dat wil ik nog wat naar voren verschuiven.
Oh, en de duutser meldt dat hij ook is wezen hardlopen, "voor het forum"!
t was hier vanmorgen om kwart voor 7 al licht!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je het vervangt voor andere sport is het niet echt een groot probleem, inderdaad!Volgende week dan maar.
[..]
Ritme verschuiven gaat wel nog beter straks als het weer echt licht is 's ochtends!![]()
En yayyyyy Duutser!![]()
De autist in mij vind het niet zo fijn als de planning anders verloopt dan het plan wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je het vervangt voor andere sport is het niet echt een groot probleem, inderdaad!Volgende week dan maar.
Waarom heb je die autist dan ook opgegetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De autist in mij vind het niet zo fijn als de planning anders verloopt dan het plan was
MarMar ik hoop dat het een motivatie is mocht het niet lukken.....best eng.
Dan gelukkig maar dat ik heel veel soja, kikkerwerten en linzen eet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Minilot, wordt wel heel moeilijk omdat je toevallig deze week ook veganistisch doet, maar voldoende eiwitten helpen dus tegen spierpijn
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan gelukkig maar dat ik heel veel soja, kikkerwerten en linzen eet!
Ik had hongerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom heb je die autist dan ook opgegeten![]()
Raarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor de automobilisten hier:
http://www.politieacties.nl/flitsers/
Ze geven aan waar ze flitsen om solidair te doen.
het is door de politievakbondquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:22 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Raar
Oh wacht het is niet van de politie zelf?
Ja het gaat weer redelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat hebben jullie nog een hoop gekeuveld gisteren!
Anna voel je je alweer een beetje beter?
Chico, die aften kunnen volgens mij ook gewoon door een te lage weerstand (door de pfeiffer) komen. Heb je pyralvex? Doet zeer maar ze gaan wel sneller weg!
Goedkopere oplossing: een vinger in zout dippen en die tegen de aft aanhouden. Is ook superpijnlijk, maar daarna is het minder pijnlijk en het lijkt erop dat ze ook iets sneller weggaan. Brrr, die dingen zijn zo naarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat hebben jullie nog een hoop gekeuveld gisteren!
Anna voel je je alweer een beetje beter?
Chico, die aften kunnen volgens mij ook gewoon door een te lage weerstand (door de pfeiffer) komen. Heb je pyralvex? Doet zeer maar ze gaan wel sneller weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |