Dat kan tochquote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
was een beetje moei, en had ff geen zin gister
je had iig aanspraak gisterquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan toch
Maar meestal zien we dan wel een #twexit, dus vandaar dat Ceetje 112 wilde bellen. Zo vaak is die hier niet meer hè.
quote:
daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat heb ik iedere avond wel op FOK! hoor
werken. kom net binnen. Vergader/ Kantoor dagjequote:Op maandag 12 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je moeten werken vandaag, of heb je nog kunnen uitrusten?
Was dus weer een lang dagje voor je.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
werken. kom net binnen. Vergader/ Kantoor dagje
heb geen zon gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was dus weer een lang dagje voor je.
Ik was blij dat in ieder geval vanochtend het zonnetje scheen. Was een prut-dag voor mij
Klopt zag ik op de satelliet. Jij zat te ver naar het oosten. Hier tot een uur of een, daarna trok het ook dicht. Was het direct een stuk kouder en zakte mijn humeur ook weerquote:
was gister ook. in het zonnetje was het lekker. Tegen 5en werd het bewolkt en trok de wind wat aan. werd toen gelijk een stuk kouderquote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt zag ik op de satelliet. Jij zat te ver naar het oosten. Hier tot een uur of een, daarna trok het ook dicht. Was het direct een stuk kouder en zakte mijn humeur ook weer
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
was gister ook. in het zonnetje was het lekker. Tegen 5en werd het bewolkt en trok de wind wat aan. werd toen gelijk een stuk kouder
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar volgens Drassss hebben we volgende week al kans op 17+ graden
![]()
Was toch lekker weer voor de football wedstrijd toch ?
Ik hoop niet dat ze zo gek is om de andere SC terug te lezen. Dat doe ik zelfs niet meerquote:
ben je nu nog niet leeg na die dagenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja dank je, ik moest nodig.... geen zin in natte bank
jawel, maar de plasjes waren dan net het enige wat ik wel binnen kon houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben je nu nog niet leeg na die dagen
Ech welquote:
Gaat een beetje hard daarquote:
Whut nu freakquote:
Freakquote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
van een vriend alle suskes en wiskes (van nr 1 t/m driehonderdnogwat), kuifjes, asterix en obeliksen gekregen voor op de iPad, geruild tegen 4000 digitale boeken
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal probeer-exemplaren
vast wel, maar ik blijf lekker hierquote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut nu freak![]()
Best leuke mensen daar
Ach, er komt toch af en toe wel eentje uit ABO hier binnen waaien tochquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel, maar ik blijf lekker hier
toen ik hier stopte met posten, stopte ik ook in posten met abo, had ik toen net een maandje denk.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut nu freak![]()
Best leuke mensen daar
quote:
nouja, als je portemonnee het wel goed vindt een keer, niet kopen hoor, 4000 boeken, en tig strips, effe gil geven, stuur ik stickje op, of we wisselen even uit via dropbox. En als je dat niet hebt, dan schaf je het maar effe tijdelijk aanquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb gister staan
over de Samsung Galaxy Tab, maar besloten dat mijn portemonnee het niet zou prettig vind als ik die aanschaf.
Wat moet ik nu met 4000 boeken zonder tabletquote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nouja, als je portemonnee het wel goed vindt een keer, niet kopen hoor, 4000 boeken, en tig strips, effe gil geven, stuur ik stickje op, of we wisselen even uit via dropbox. En als je dat niet hebt, dan schaf je het maar effe tijdelijk aan
ik zeg: als je portemonnee het wel een keer goed vindt, dan niet boekjes kopen, maar Ceetje gil geven, stuurt ze ze op, mag je ze zo hebben, gratiz en veur nop, aardig toch *klopt zichzelf op de schouderquote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met 4000 boeken zonder tablet
oh, maar die wil Ceetje welquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie zweert bij zijn neuk. Wil zelfs mijn staks gerepareerde HTC niet
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg: als je portemonnee het wel een keer goed vindt, dan niet boekjes kopen, maar Ceetje gil geven, stuurt ze ze op, mag je ze zo hebben, gratiz en veur nop, aardig toch *klopt zichzelf op de schouder
dank je Cquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
en dat geldt ook voor jou Kokje, zo ben ik dan ook wel weer
Moet binnenkort toch aan een ander abo komt de foon ook bijquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie zweert bij zijn neuk. Wil zelfs mijn staks gerepareerde HTC niet
Jij had het over augustus, dat noem ik nog niet binnenkortquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet binnenkort toch aan een ander abo komt de foon ook bij
daar zit ik idd wel aan te denkenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had het over augustus, dat noem ik nog niet binnenkort
Neem dan een foon uit de Samsung Galaxy serie. Of de HTC ONE
Kokje is over zijn Neuk-fobie heenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar zit ik idd wel aan te denken
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel dus, eerst zweerde je bij een neuk
is mijtoen min of meer geadviseerd. kennissen met dezelfde hadden op dat moment goede ervaring mee. Galaxy was er toen nog nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel dus, eerst zweerde je bij een neuk
daar is ie ook prima voor. werkt prima. Zijn meer ander nadelen. langzaam, vollopen van geheugen met. ja waarmee eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]kan ik mij ook nog herinneren..... Was zo ideaal voor navigeren en zo
heb je weer een leuk dagje uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
onze jongste doet met hemelvaart haar communie![]()
alles geprobeerd om haar er vanaf te houden, de nieuwe fiets krijgt ze toch wel, haar vader is tegen die tijd toch jarig, dus een feestje komt er toch wel, maar nee hoor, die stijfkop van een jongste moet en zal in een prinsessenjurk rondlopen in de kerk
Echt wel de samsung Galaxy was al in september 2009 in NL te koop. Je had gewoon de verkeerde kennissenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
is mijtoen min of meer geadviseerd. kennissen met dezelfde hadden op dat moment goede ervaring mee. Galaxy was er toen nog niet
niet te betalen toenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wel de samsung Galaxy was al in september 2009 in NL te koop. Je had gewoon de verkeerde kennissen
dagje uitquote:
dat hoeft nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dagje uit![]()
50 man over de vloer, de troggen weer vullen met kiloos en kiloos voer, drank voor een heel weeshuis halen, tegen de klippen op gaan lopen zuipen en vreten de hele middag/avond/nacht en de volgende dag puinruimen
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dagje uit![]()
50 man over de vloer, de troggen weer vullen met kiloos en kiloos voer, drank voor een heel weeshuis halen, tegen de klippen op gaan lopen zuipen en vreten de hele middag/avond/nacht en de volgende dag puinruimen
Gewoon een dagje kokje aan het werk zettenquote:
Kokkie, kan ik je inhuren voor een dagje?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een dagje kokje aan het werk zetten
eg niequote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een dagje kokje aan het werk zetten
gaat toch in 1 moeite doorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg niemoet rond die tijd ook al voor moeders aan de gang
kom ik het wel ophalenquote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, gaat Flaura nog steeds met die ridder
nee, Mo nog wel met Maik, heb ze nog op de twatteurquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, gaat Flaura nog steeds met die ridder
Ik gelukkig nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, Mo nog wel met Maik, heb ze nog op de twatteur
ze hadden gewoon veel jeukquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietwat een
stelletje was dat zeg
Blijkbaar krabben ze elkaar dus nogquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hadden gewoon veel jeuk
genezende wonden gaan jeuken
de wond wordt steeds weer open geprikt om wondvocht te laten ontsnappenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar krabben ze elkaar dus nog
ik denk ook telkens, oh, die moet ik nog steeds verwijderenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietwat een
stelletje was dat zeg
Is naar huisarts gaan misschien toch een betere optiequote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
de wond wordt steeds weer open geprikt om wondvocht te laten ontsnappen
moet gehecht wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is naar huisarts gaan misschien toch een betere optie
Amputeren is misschien beterquote:
Ik doe er nog eentje mee, en daarna nog wel een laatste peukje of tweequote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog eentje en dan ben ik weg
waar ga je naartoequote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog eentje en dan ben ik weg
daar hoef ik niet voor op Fok! te zitten, is hier standaardprocedurequote:Op maandag 12 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee, en daarna nog wel een laatste peukje of twee
de hobbykamerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waar ga je naartoe
[..]
daar hoef ik niet voor op Fok! te zitten, is hier standaardprocedure
aan of opquote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ben gezond bezig, zit aan de komkommertjes
ach, als ik er uiteindelijk lig, denk ik altijd, waarom ben ik niet vroeger gegaan eigenlijk, zeker als om 6.30 dat rotding naast m'n bed weer rammeltquote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
de hobbykamer
Daar heb ik geen last van, ben blij als ik in mijn nest lig over het algemeen
Ik heb een hekel aan mijn bedquote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
de hobbykamer
Daar heb ik geen last van, ben blij als ik in mijn nest lig over het algemeen
die rammelt bijna nooit bij mijquote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, als ik er uiteindelijk lig, denk ik altijd, waarom ben ik niet vroeger gegaan eigenlijk, zeker als om 6.30 dat rotding naast m'n bed weer rammelt
afhankelijk van het antwoordquote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
en de volgende vraag is zeker "Pics!"
Jij hebt het tegenover gestelde probleem van mij.... ik kom niet in slaap, jij wordt te vroeg wakkerquote:
ikke nie, net een gloednieuwe matras, slaapt heerlijk, maar ik ben altijd bang dat ik wat mis, op TV, twitter, Fok!, facebook, WF, Draw, blablablablablablaquote:
Ow, mijn bed/matras slaapt ook prima hoor. Heb alleen meestal problemen met in slaap komenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke nie, net een gloednieuwe matras, slaapt heerlijk, maar ik ben altijd bang dat ik wat mis, op TV, twitter, Fok!, facebook, WF, Draw, blablablablablabla
quote:
ik ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mijn bed/matras slaapt ook prima hoor. Heb alleen meestal problemen met in slaap komen
Ik heb alleen maar mijn katertjes bij mij liggenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook.
Zeker als er dan ook nog zo'n type naast je ligt dat heel hard zijn best doet de beste kettingzaagimitator van heel de wereld te worden
gewoon tv aan en op timer zetten lekker gaan liggen en ogen gaan vanzelf dichtquote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mijn bed/matras slaapt ook prima hoor. Heb alleen meestal problemen met in slaap komen
weet niet wat voor machine je bedoelt. Mengsel kan je altijd met keukenmachine maken denk ik. vullen van de darm wordt lastigerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
maar wel in dat gerechtje dat ze vandaag in topsjefke moesten maken.
Zelfgemaakte chorizo met bloemkool en andere zooi.
Zo jammer dat ik niet zo'n machine heb om de worst te mixen
Of kan dat ook met een mixer
Kokje?
ik helemaal niks of niemandquote:Op maandag 12 maart 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mijn katertjes bij mij liggen
Werd gewoon met keukenmachine gedaan, en daarna in keukenfolie gewoon als worstje in water gekookt, daarna gebakken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wat voor machine je bedoelt. Mengsel kan je altijd met keukenmachine maken denk ik. vullen van de darm wordt lastiger
zo kan het ook jaquote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werd gewoon met keukenmachine gedaan, en daarna in keukenfolie gewoon als worstje in water gekookt, daarna gebakken.
nee,quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wat voor machine je bedoelt. Mengsel kan je altijd met keukenmachine maken denk ik. vullen van de darm wordt lastiger
zal toch eerst vlees moeten malen en/of snijden. daarna mengen in mixerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee,
ze hadden 3 soorten vlees (mager/iets vetter en vet)
dat deden ze in zo'n professionele mixer,.
Kweet nog dat wij vroeger in een dergelijke mixer altijd toetjes moesten maken in het restaurant waar ik werkte.
En hoefde geen darm gevuld te worden. Rollen in folie, dichtbinden, in heet water, daarna bakken
ik verzin d'r wel wat op. Echtwaar, lang geleden dat ik zo'n enorme trek kreeg toen ik gewoon maar zoiets op TV zag. Zelfs die bloemkool leek me lekker, het water liep me in de mond, nu weerquote:Op maandag 12 maart 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal toch eerst vlees moeten malen en/of snijden. daarna mengen in mixer
Mijn keukenmachine heeft diverse platen. Eerst gewoon in stukken snijden, dan door de grove plaat, en daarna nog door de fijne plaat. Denk dat als je het in een blender probeert dat het te 'fijn' wordt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee,
ze hadden 3 soorten vlees (mager/iets vetter en vet)
dat deden ze in zo'n professionele mixer,.
Kweet nog dat wij vroeger in een dergelijke mixer altijd toetjes moesten maken in het restaurant waar ik werkte.
En hoefde geen darm gevuld te worden. Rollen in folie, dichtbinden, in heet water, daarna bakken
hooguit werd daarna de darm van Juultje gevuld
quote:
die folie die heb ik, die dikkere, zelfs dat gezellige keukentouw.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn keukenmachine heeft diverse platen. Eerst gewoon in stukken snijden, dan door de grove plaat, en daarna nog door de fijne plaat. Denk dat als je het in een blender probeert dat het te 'fijn' wordt.
Ow, en t.a.v. de folie, meestal gebruiken zij een wat dikkere folie dan de huishoudfolie die wij kunnen kopen. Dus dubbelle folie gebruiken
en jij mag de bloemetjes water gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die folie die heb ik, die dikkere, zelfs dat gezellige keukentouw.
euca heeft mijn keukenmachine een jaar of 7 geleden "geleend"
nooit meer teruggekregen.
was een heule goeie (en dure)
kon ik dat idd ook mee
Maar ik ga 'm niet terugvragen![]()
hooguit terugjatten, kwam er van de week achter dat ik nog steeds haar huissleutel heb![]()
ze gaat binnenkort toch op vakansie
Moet je zeker terugpakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die folie die heb ik, die dikkere, zelfs dat gezellige keukentouw.
euca heeft mijn keukenmachine een jaar of 7 geleden "geleend"
nooit meer teruggekregen.
was een heule goeie (en dure)
kon ik dat idd ook mee
Maar ik ga 'm niet terugvragen![]()
hooguit terugjatten, kwam er van de week achter dat ik nog steeds haar huissleutel heb![]()
ze gaat binnenkort toch op vakansie
noteert : bloemetjes en plantjes bij Euca water geven, met een scheutje chloorquote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij mag de bloemetjes water geven
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij mag de bloemetjes water geven
ik ook, daarom wilde die doos hem toen ook lenen. NOg steeds spijt van.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zeker terugpakken
Ik bleek met mijn machine jullienne te kunnen snijden. Is ook een beest van een aparaat. Nu ik weet hoe ik hem moet gebruiken ben ik erop
Dus gewoon terughalenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, daarom wilde die doos hem toen ook lenen. NOg steeds spijt van.
als ze op vakantie is, volgens ons Britt staat ie in de kelder, en die zit vlakbij de voordeurquote:
Echt gewoon kijken. En als ie toch in de kelder staat meenemen. Ding is toch van jou.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze op vakantie is, volgens ons Britt staat ie in de kelder, en die zit vlakbij de voordeur
doe ik ook. En ik zeg het ook tegen haar buurvrouw, voor die begint rond te bazuinen dat ik daar de hut leeg aan het laden ben.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt gewoon kijken. En als ie toch in de kelder staat meenemen. Ding is toch van jou.
Nee, niets ergquote:Op maandag 12 maart 2012 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe ik ook. En ik zeg het ook tegen haar buurvrouw, voor die begint rond te bazuinen dat ik daar de hut leeg aan het laden ben.
EN als ik er dan toch ben, dan grijp ik ook nog even in de keukenlade, waar ze mijn dure taartvorkjes uit m'n bestekcassette nog steeds heeft liggen, ook nooit teruggehad.
Erg hè
zou wel een overwinning zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, niets ergals euca het verschil tussen mijn en dein niet snapt, dan moet je mijn weer mijn maken, en niet dein laten zijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou wel een overwinning zijneen grote
![]()
![]()
dus: ik ga het doenheb ik vorige week besloten
![]()
ik wil het gezicht van d'r buurvrouw wel eens zien als ik met m'n keukenmachine en vorkjes naar buiten loop. Voor de gein zou ik Mark met een aanhanger moeten laten voorrijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En nu gewoon doen. Britt wijst je wel aan waar je je spulletjes kan vinden
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil het gezicht van d'r buurvrouw wel eens zien als ik met m'n keukenmachine en vorkjes naar buiten loop. Voor de gein zou ik Mark met een aanhanger moeten laten voorrijden
ik ook, was even de was aan het overladen van machine in machinequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
ga afsluiten, moet morgen geloof ik iets met werk doen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, was even de was aan het overladen van machine in machine
truste muisje, tot de volgende keer
niet op fokquote:
hyvesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niet op fokzit nu veel op hyves
![]()
ceetje
![]()
marymouse
![]()
superkokje
![]()
laysa
bestaat hyves nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niet op fokzit nu veel op hyves
![]()
ceetje
![]()
marymouse
![]()
superkokje
![]()
laysa
quote:
Het is FOK!quote:
wat is datquote:
Hyves (naar beehives, Engels voor bijenkorven, uitgespr. haivz) is een Nederlandse sociaalnetwerksite met voornamelijk Nederlandse bezoekers en leden, vergelijkbaar met de Amerikaanse sites MySpace en Facebook. Hyves werd in 2004 opgericht door Raymond Spanjar, Koen Kam en Floris Rost van Tonningen.quote:
quote:
Oh, een voorganger van Google+ dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hyves (naar beehives, Engels voor bijenkorven, uitgespr. haivz) is een Nederlandse sociaalnetwerksite met voornamelijk Nederlandse bezoekers en leden, vergelijkbaar met de Amerikaanse sites MySpace en Facebook. Hyves werd in 2004 opgericht door Raymond Spanjar, Koen Kam en Floris Rost van Tonningen.
In januari 2011 had Hyves meer dan 10,9 miljoen accounts, een stijging van ruim twee miljoen ten opzichte van anderhalf jaar ervoor.[1][2][3]
voor kinderen welteverstaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, een voorganger van Google+ dus
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, een voorganger van Google+ dus
quote:
Ik wou zeggen, die is allang deaudt, maar heeft dus ook een louche kleinzoonquote:
Ja, de herhaling is helaas op zondag voor TUDBquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ernstig programma op TV![]()
Barbies Bruiloft
heeft er al een de kop kapotquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ernstig programma op TV![]()
Barbies Bruiloft
* Ceetje.. doet dankbaar een greep van de schaalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat is het hier heerlijk gezellig!
* Vikingsmeisje gaat even met de schaal soesjes rond
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r leg nog niks kapot
't is weer bijgelegen
Lekkuh kaassoesjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dan doe ik de koffie welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. doet dankbaar een greep van de schaal
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:
quote:
quote:
* MaryMouse moet dus babyslofjes gaan hakenquote:
quote:
eerst maar eens slofjes voor jezelf haken!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse moet dus babyslofjes gaan haken![]()
ze is iets ouder dan de naam doet vermoeden!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als jesje een meisje van 11 is vind ik dat niet zo van harte gefeliciteerd!
jesje1982quote:
dat moeten bijna jute zakken wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eerst maar eens slofjes voor jezelf haken!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
o het is dus geen koe of hond ? *drachtig las ik ergens*
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eerst maar eens slofjes voor jezelf haken!
da's nie lievquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat moeten bijna jute zakken worden
dat krijg je d'r nou van Kokkie!!!quote:
allready donequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat krijg je d'r nou van Kokkie!!!
Gaan ze Jesje met een koe of hond vergelijken, schaam je diep enzo
Team bol is ontstaan tijdens SSTquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Team bol is ontstaan tijdens SST![]()
![]()
Toen was het Team Bol tegen Team Ban ofzo
was niet in de COS, maar in de SC van SSTquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Hoe ik dat gemist hebben ?? ik was hier elke dag
sommige mensen waren niet meer welkom in COSquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was niet in de COS, maar in de SC van SST
dan heb ik dat ook gemist...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
cos=commentaar op streamsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, we deden teveel zwaaienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
sommige mensen waren niet meer welkom in COS
SST= Secret Storyquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cos=commentaar op streams
sc= slow chat
Was in een van de vroegere SST-SC's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Hoe ik dat gemist hebben ?? ik was hier elke dag
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, we deden teveel zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en teveel waves
Miss Jquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was in een van de vroegere SST-SC's.
GevondenMiss J. begon ermee, PietPaniek maakte later het logo voor team Bol.
[SC #20] nieuwe stofzuigert voor Ceetje
op feesboekquote:
???quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, af en toe kan ik die kerel van mij wel tegen de muur knallen.. En heel sneu, want hij kan er niets aan doen dat zijn oor stuk is...
toch mee uitkijken, straks een stuk uit je muurquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, af en toe kan ik die kerel van mij wel tegen de muur knallen.. En heel sneu, want hij kan er niets aan doen dat zijn oor stuk is...
en een nieuw behangetje plakkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch mee uitkijken, straks een stuk uit je muur
Sorry, moest er even uit.. Ik moet soms bijna schreeuwen om me verstaanbaar te maken bij mijn lief. Hij is echt toe aan een nieuw gehoorapparaatje..quote:
dat probleem hebben we vaker gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
maar ik doe effe m'n eigen UItje weer terug, zie niet eens meer wie wat gepost heeft
wat zeg jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, moest er even uit.. Ik moet soms bijna schreeuwen om me verstaanbaar te maken bij mijn lief. Hij is echt toe aan een nieuw gehoorapparaatje..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
maar ik doe effe m'n eigen UItje weer terug, zie niet eens meer wie wat gepost heeft
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat probleem hebben we vaker gehad
ik zal langzaam typenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoek van Jesje, of we even wat rustiger aan kunnen doen. Ze moet vanaf haar blauwe bes posten
Héquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
mag jesje lapo pakken
doet kokkie de rest wel
jij goe lees moequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je wordt doof maar lekker?? nou, eerst zien dan geloven, kokkie!!
Kan plotseling heel hard gaan hoorquote:
quote:
Eens kijken of Bol en kokkie het nog kunnenquote:
wat nog kunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens kijken of Bol en kokkie het nog kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |