Dat kan tochquote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
was een beetje moei, en had ff geen zin gister
je had iig aanspraak gisterquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan toch
Maar meestal zien we dan wel een #twexit, dus vandaar dat Ceetje 112 wilde bellen. Zo vaak is die hier niet meer hè.
quote:
daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat heb ik iedere avond wel op FOK! hoor
werken. kom net binnen. Vergader/ Kantoor dagjequote:Op maandag 12 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je moeten werken vandaag, of heb je nog kunnen uitrusten?
Was dus weer een lang dagje voor je.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
werken. kom net binnen. Vergader/ Kantoor dagje
heb geen zon gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was dus weer een lang dagje voor je.
Ik was blij dat in ieder geval vanochtend het zonnetje scheen. Was een prut-dag voor mij
Klopt zag ik op de satelliet. Jij zat te ver naar het oosten. Hier tot een uur of een, daarna trok het ook dicht. Was het direct een stuk kouder en zakte mijn humeur ook weerquote:
was gister ook. in het zonnetje was het lekker. Tegen 5en werd het bewolkt en trok de wind wat aan. werd toen gelijk een stuk kouderquote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt zag ik op de satelliet. Jij zat te ver naar het oosten. Hier tot een uur of een, daarna trok het ook dicht. Was het direct een stuk kouder en zakte mijn humeur ook weer
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
was gister ook. in het zonnetje was het lekker. Tegen 5en werd het bewolkt en trok de wind wat aan. werd toen gelijk een stuk kouder
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar volgens Drassss hebben we volgende week al kans op 17+ graden
![]()
Was toch lekker weer voor de football wedstrijd toch ?
Ik hoop niet dat ze zo gek is om de andere SC terug te lezen. Dat doe ik zelfs niet meerquote:
ben je nu nog niet leeg na die dagenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja dank je, ik moest nodig.... geen zin in natte bank
jawel, maar de plasjes waren dan net het enige wat ik wel binnen kon houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben je nu nog niet leeg na die dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |