abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:45:36 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5121925
Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Zelf heb ik een tepelpiercing (als man zijnde) en ik moet zeggen dat het een ontzettend lekker gevoel geeft als mijn vriendin daar mee speelt .

Ik heb zelf geen piercings bij de geslachtsdelen dus daar kan ik niet over mee praten, maar de vraag is eigenlijk: denken jullie dat een piercing een uitbreiding van je sexleven kan zijn?

Ik heb zelf niet de intentie om bijvoorbeeld een piercing door mijn eikel te laten zetten, omdat het mij voor een vrouw helemaal niet gemakkelijk lijkt en dat zaken zoals een condoom het ook niet lang overleven. Hoe denk jullie daar over?

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:47:29 #2
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5121949
Vriendinnetje had een clitpiercing. Was niet helemaal 100% fun. Lijkt me trouwens ERG vervelend als je een beugel hebt en je vast komt te zitten
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:49:53 #3
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_5121984
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:47 schreef chown het volgende:
Vriendinnetje had een clitpiercing. Was niet helemaal 100% fun. Lijkt me trouwens ERG vervelend als je een beugel hebt en je vast komt te zitten
lichamelijk magnetisme...

Ik moet er zlef niet aan denken, het hele idee van iets laten piercen staat me bijzonder tegen. Al heb ik er geen problemen mee als de andere partij ze heeft.
Maar met piercings bij de geslachtsdelen..... gewoon niets voor mij.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:49:59 #4
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5121987
Na lang nadenken, andermans ervaringen navragen etc. heb ik besloten dit najeer twee dydoe's te laten plaatsen, staafjes door de rand van mijn eikel dus. Ik wil mijn tepelpiercings nooit meer kwijt, heel erg fijn.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:50:12 #5
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5121991
Ik vond het inderdaad ook erg lekker als mijn (ex)vriendin met mijn tepelpiercing speelde. Zelf had ze een tongpiercing en dat wel heel erg lekker bij het pijpen.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:57:55 #6
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5122068
hallo he, we hebben het hier over een stuk metaal door je leuter meppen!!... jesus zeg, wij slaan voor de lol, omdat het er leuk uitziet stukken metaal door gevoellige lichaamsdelen, en dan vinden we onszelf de kroon op de evolutie..

persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 23 juli 2002 @ 14:59:22 #7
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5122086
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
hallo he, we hebben het hier over een stuk metaal door je leuter meppen!!... jesus zeg, wij slaan voor de lol, omdat het er leuk uitziet stukken metaal door gevoellige lichaamsdelen, en dan vinden we onszelf de kroon op de evolutie..

persoonlijk vindt ik piercings (en tatoeages trouwens ook) echt enorm triest.. gewoon de overtreffende trap van het "ik wil anders zijn, net als al mijn vrienden" gevoel.

Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:01:15 #8
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_5122105
Van mij hoeft het ook niet zo. Liever puur natuur, zie ook het nut er niet van in om overal maar sieraden aan/in te gaan hangen.

Sterker nog, als mijn vriendin zou besluiten een piercing door haar geslachtsdelen te laten zetten zou het voor mij de laatste keer zijn dat ik met haar naar bed ga.

Astra is papa! van Lars
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:07:38 #9
7091 punchdrunk
pi_5122175
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:59 schreef chown het volgende:

[..]

Hmmm.....Ben benieuwd hoe je over Whigga's denkt dan

geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben

weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:

dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.

punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!

nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:12:32 #10
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122213
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

geen idee wat dat zijn, maar als het te maken heeft met het beschadigen van je lichaam om estetische redenen moet ik er waarschijnlijk niets van hebben

nogmaals: iedereen zijn keuze, maar ik wordt een beetje ziek van het popie-jopie, wannabee alternatief sfeertje at eromheen hangt.

Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:14:02 #11
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5122224
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:07 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

weet je wat het is?.. ik vindt dat iedereen het zelf moet weten natuurlijk, maar ik vindt 2 dingen echt heel sneu:

dat kinderen van 16 rondlopen met allerlei gepunnikte kleurplaten op hun rug, enkel, arm, etc. terwijl je gewoon aan ze ziet dat ze over 2 jaar voor de spiegel staan te janken omdat ze er zo'n spijt van hebben. iedereen tatoeert er maar op los tegenwoordig. dit punt geld voor piercings in mindere mate, maar goed, je kunt er toich een lelijk litteken aan over houden. en een knoepert van een etterende ontstekking natuurlijk.

punt 2 vindt ik het zo ontzettend sneu dat iedereen ook nog doet of het zo tegendraads en apart is om een tatoeage of piercing te nemen, terwijl je dat de laatste jaren zo ongeveer op de libelle-ontmoetingsdag kunt laten doen ( marjolein bastin tattoo??). als je tegenwoordig je ouders wil shockeren moet je tot je achtiende GEEN tatoeage of piercing nemen!

Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor

(off topic btw)

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:15:04 #12
7091 punchdrunk
pi_5122234
ok, got a lil' carried away i guess....

maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:18:30 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122264
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:14 schreef chown het volgende:

[..]

Marjolein Bastin maakt best aardige tekeningen hoor

(off topic btw)

off topic en te lange onodige quotes.. .. damn sjoe oh ik moest erbij zeggen read the FAQ

oeps sorrie liet me ff gaan.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_5122528
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:15 schreef punchdrunk het volgende:
ok, got a lil' carried away i guess....

maar over sex met piercings: ik heb toch liever sex met een vrouw denk ik..

LOL.

Piercings vind ik ook niet echt wat, een tattoo darentegen vind ik mits goed gelukt best mooi bij zowel man als vrouw.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:43:29 #15
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5122547
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:42 schreef slashme het volgende:

[..]

ehmm .. het gaat over sex & piercings niet over algemenen tatoo's cq piercings .. dank u
pi_5122813
Mezelf heb geen piercings noch tattoo's , mijn ex had een piercing door de lip, is leuk bij voorspel enz maar verder moet ik er ook niets van hebben.
[..::..] I'm Tomorrow and Tomorrow will die [..::..]
pi_5122908
Ik heb zelf een Tepelpiercing en moet zeggen dat het toch wel erg lekker is tijdens sex als daar mee gespeeld wordt.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 16:29:45 #18
5612 DarkIce
ik fok, jij fokt, wij fokken
pi_5123090
Heb zelf geen piercingen ofzo en heb nog nooit een vriendin gehad die zeg maar daar wat piercingen had.

Moet zeggen dat ik navelpiercings altijd wel leuk vind
Vooral op van die mooie buikjes natuurlijk

En een clitoris piercing bij mijn vriendin ofzo.. tsjah moet ze zelf weten. Denk niet dat ik er zelf veel van zou voelen.

Alleen bij beffen ofzo misschien. En als zij er makkelijker door klaarkomt ofzo moet ze vooral 1 nemen. Echt een eigen keus.

Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.

kill nothing but time
  dinsdag 23 juli 2002 @ 16:47:30 #19
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5123340
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 16:29 schreef DarkIce het volgende:

Maar ik zou zelf niks door mijn eikel willen ofzo. Lijkt me weinig toe te voegen aan het genot bij sex.

Zoals een man met een ampalang op zijn site schreef
Zou je hem ooit kwijt willen; "No, never"
Zou je het weer laten doen als dat moest "Hell, no!!"

ff doorbijten dus.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 23 juli 2002 @ 17:25:06 #20
21167 nrg
=meisje
pi_5123891
Ok, wat een hoop offtopic gelul hier...

Ik heb een tongpiercing en ik vind het geweldig. Je kan er heerlijk mee spelen met pijpen en ook met beffen. Ik denk erover om een piercing door het "kapje" over mijn klit te nemen, maar daar ben ik nog niet over uit. Tongzoenen is ook veel lekkerder met een tongpiercing, zeker als je er allebij een hebt.

Scary but true!
pi_5125490
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:12 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Het gaat puur over het onderwerp Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex. Niet over piercings in het algemeen . Als je daar een discussie over wilt dan kan je het best een topic openen in lifestyle denk ik

[centraal topic] Piercings!

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 20:23:58 #22
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_5126024
Ik heb mn tong gepierced en je kunt er leuke dingen mee doen
Maar zonder is ook wel es leuk
Respect my fucking authority!!
pi_5131446
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig. Ik vind het mooi, mijn vriend vind het SUPER mooi. Het is versiering, esthetiek. Zeker in combinatie met kaalscheren heeft het iets "kwetsbaars" (de helft begrijpt dit, de andere helft denk ik niet).

Dat anderen het niet mooi vinden: prima. Ik vind een oerwoud daar heel vies, maar laat iedereen in zijn waarde die dat graag wil laten staan.

Combi met sex: heerlijk, want "visuele stimulatio" helpt zeker: fysiek doet het niet veel.

Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
pi_5131539
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 11:00 schreef Dutchshaver het volgende:
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig.
<<offtopic>>
Heb je site gezien, maaruh kan het iets minder?? Vind het leuk dat je het laat zien, maar sommige foto's!
Had zoiets, van das gewoon ffkes een foto, of een paar shots over hoe dat eruit ziet, maaruh er staan behoorlijk pittig fotootjes op! (ik heb er verder geen problemen mee overigens)

<<ontopic>>
IK heb zelf geen piercings en hoef er ook geen, me vriendin moet het zelf weten, navelpiercing geen moeite mee, door de clit nog niet meegemaakt, denk ook geen moeite mee, alleen door de tepel vind ik niks hebben!
Verder ook in het gezicht ofzo vind ik het niks!

pi_5131833
Gepijpt worden door een vrouwtje met een tongpiercing lijkt me wel eens wat...

Verder geen ervaring met piercings behalve degene in de navel van m'n ex.

woensdag 24 juli 2002 @ 11:56:42 #26
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5132033
Ik denk dat een piercing overigens op meerdere manier voor een sexueel leven kan dienen, namelijk:

- Uiterlijk &
- Gevoelens.

Ik hou (persoonlijk) van piercings bij vrouwen vooral de zogenaamde labret (gezet vlak onder de onderlip) piercing. Ik vind dit een ontzettend mooie en opwindende piercing.

Daar en tegen vind ik een piercing door de schaamlippen al gauw wat hard op me dak vallen en wat ik daarmee bedoel is dat daar niets meer erotisch aanzit want die zijn (meestal) puur gericht op sex en ik vind sex en erotiek iets totaal verschillends. Dit betekend dat het dus wel afhankelijk is van de persoon en van de plek.

Daarnaast gevoelens: als je zelf een piercing hebt of je vriend of vriendin een piercing heeft en je speelt ermee of je word er mee gespeeld (lees: kussen, beffen, pijpen, etc) dan kan dit extra opwindend werken.

woensdag 24 juli 2002 @ 15:55:56 #27
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_5134674
Piercings en sex. Hmmm, ik heb zelf meerdere piercings, navel, beide tepels( laatste aanwinst voor mensen die me wat beter kennen), intiempiercing, neuspiercing en oorbellen. Mijn man, ex-man, man, exman vindt het heel erg super mooi. Als hij niet in staat van sexuele opwinding verkeert vindt hij het mooi, vrouwelijk en sierlijk, zijn we bezig met ons liefdes-spel vindt hij het een zeer grote toegevoegde waarde hebben. Ik zelf heb met name met mijn twee tepel-piercings best wel moeite, vind ze zelf niet zo geweldig. Betreffende de liefde kan ik niet zo goed oordelen, mijn tepels zijn nog niet zo goed geheeld, betreffende de intiem-piercing heeft het voor mij niet een extra waarde gehad. Navel evenmin.
Nog even een toevoegin: heb tevens een tatouage onder op mijn rug(pentagram-tribal) en als ik in mijn blootje sta vind ik mezelf daar soms sexy in. Hij niet, hij vind mijn tattoo niet mooi.
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 24 juli 2002 @ 17:25:03 #28
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5135931
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:23 schreef nietje83 het volgende:
Ik heb mn tong gepierced en je kunt er leuke dingen mee doen
Maar zonder is ook wel es leuk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5162017
Ik heb zelf een intiempiercing en heb dit laten doen puur en alleen om het aanblik wat florisanter te maken. Ik vind dat je er zo saai tegenaan kijkt. Op sexueel gebied vind ik niet dat het zoveel meerwaarde geeft. Eigenlijk helemaal geen meerwaarde. Ik vind het gewoon mooi staan.
het leven is hard, maar ik ben harder
pi_5162073
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 17:25 schreef nrg het volgende:
Ok, wat een hoop offtopic gelul hier...

Ik heb een tongpiercing en ik vind het geweldig. Je kan er heerlijk mee spelen met pijpen en ook met beffen. Ik denk erover om een piercing door het "kapje" over mijn klit te nemen, maar daar ben ik nog niet over uit. Tongzoenen is ook veel lekkerder met een tongpiercing, zeker als je er allebij een hebt.

is het cool als jij iemand beft met JOUW tongpiercing, of vind je het lekker als je gebeft word met ZIJN/HAAR tongpiercing?

ik vraag het me af of het überhaupt wel lekker is voor een meisje, gebeft worden door iemand met tongpiercing.

vrijdag 26 juli 2002 @ 22:21:56 #31
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5163096
Tongpiercings,... (die zilveren ballen in je bek) breken het glazuur van je tanden af door de menging van speeksel en zilver.

Vraag me niet hoe ik dit weet. Ik weet alleen dat de user Chaos een piercing in zijn anus heeft laten zetten.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5168368
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 11:00 schreef Dutchshaver het volgende:
Ik heb sinds 4 jaar een piercing door mijn linker schaamlip, en ik moet zeggen dat me dat prima bevalt. Foto is op onze site aanwezig. Ik vind het mooi, mijn vriend vind het SUPER mooi. Het is versiering, esthetiek. Zeker in combinatie met kaalscheren heeft het iets "kwetsbaars" (de helft begrijpt dit, de andere helft denk ik niet).

Dat anderen het niet mooi vinden: prima. Ik vind een oerwoud daar heel vies, maar laat iedereen in zijn waarde die dat graag wil laten staan.

Combi met sex: heerlijk, want "visuele stimulatio" helpt zeker: fysiek doet het niet veel.

Ik heb je foto's gezien maar ik vind het ringentje iets te groot
  dinsdag 30 juli 2002 @ 08:45:23 #33
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5198917
[off-topic]
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Tongpiercings,... (die zilveren ballen in je bek) breken het glazuur van je tanden af door de menging van speeksel en zilver.

Vraag me niet hoe ik dit weet. Ik weet alleen dat de user Chaos een piercing in zijn anus heeft laten zetten.

Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar dat is totale kul. Er zit in een piercing namelijk helemaal geen zilver (alleen titanium, chirugisch staal of goud), omdat je lichaam deze stof bijna meteen afstoot in een piercing. De enige manier waardoor ze het glazuur van je tanden kunnen breken is door het constante tikken of door het bijten op je piercing...
[/off-topic]
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:51:45 #34
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5199290
Ik heb een tepelpiercing en daarmee is mijn tepel een stuk gevoeliger geworden, op een lekkere manier.. Ik krijg soms al rillingen (goede rillingen dus) als iemand m'n piercing per ongeluk aanraakt..
  woensdag 31 juli 2002 @ 11:07:42 #35
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_5212851
Ik heb een wenkbrauwpiercing en een knopje in/door mijn neus en door mijn oren.
Om nou te zeggen dat ik er meer zou willen hebben, om de sex lekkerder te maken... nee, niet echt... zeg maar echt niet. Tuurlijk ik heb er wel eens aangedacht hoe het zou zijn als ik of hij een tongpiercing zou hebben. Hoe het zou voelen als ik een tepelpiercing zou hebben. Ik bedoel ze zeggen niet voor niets dat piercen verslaafd is
Maar of ik het daadwerkelijk zou laten zetten.. Nee, ik denk het niet.
Buiten mijn piercings heb ik ook een tatoo, niet omdat dat een bevordering zou zijn voor de sex maar omdat ik het mooi vind.
Ik denk dat als je een piercing zou nemen, dat je het zelf ook mooi moet vinden, anders vind ik het zonde, en voor je eigen gevoel, en van het geld.

En mocht ik me wel bedenken, zou ik het niet 123 laten zetten, dan ga ik er toch enigzins goed over nadenken, en eventueel ook met mijn vriend overleggen. Die zou er toch ook mee moeten leven.

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 31 juli 2002 @ 13:11:42 #36
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5214513
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik bedoel ze zeggen niet voor niets dat piercen verslaafd is
Geen last van hoor..
pi_5221200
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 15:55 schreef Wousje het volgende:
Ik zelf heb met name met mijn twee tepel-piercings best wel moeite, vind ze zelf niet zo geweldig. Betreffende de liefde kan ik niet zo goed oordelen, mijn tepels zijn nog niet zo goed geheeld, betreffende de intiem-piercing heeft het voor mij niet een extra waarde gehad.
En toch begrijp ik dit helemaal niet. Ik zou nooit een piercing laten zetten voor mijn ex omdat hij dat zo graag wil. Je hebt ook twee keer een tongpiercing laten zetten (voor hem) en twee keer er weer uitgetrokken omdat je het vreselijk vond. Met name zo'n tweede keer vind ik dan weer interessant. Was je vergeten hoe erg je het de eerste keer vond?

Ik heb twee gaatjes met oorbellen, dat zijn al mijn piercings. Op seksueel gebied lijkt me alleen een tongpiercing wel iets geils, andere piercings geven mijns inziens alleen esthetische toegevoegde waarde en prikkelen de mind en niet je body. Nou zijn je hersenen wel je beste seksuele orgaan

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:44:37 #38
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17412867
na 1 jaar en 4 maanden jaar zal ik deze topic eens een schopje omhoog geven,

ik draag een tepel & een hafada & een apadravya [voor uitzeg zie bme website]
de tepel en de hafada dragen meer bij voor het visuele aspect van eigen lichaam,
de apadravya is zeker een uitbreiding mbt mijn sex leven en het intieme gevoel.

en dan de gezond verstand vraag & antwoord, kan je er [veilig] mee vrijen ? JA !
en hoe was de reactie van de dames ? tot nu toe alleen nog positieve reacties.

pi_17412918
Ik heb een tongpiercing en ik heb geen flauw idee of dit beter of slechter is.
Misschien moet ik het maar eens vragen.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 22:22:59 #40
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17416642
Heb wenkbrauwpiercing, die is niet qua seks een toevoeging, is gewoon mooi.

Tongpiercing heb ik ook en daar krijg ik alleen maar erg blije reacties op qua pijpen. Je moet wel weten hoe je er mee om moet gaan maar het is qua seks zeker een toevoeging.

Ben door dezelfde gast gebeft met en zonder tongpiercing, en vond het allebei beroerd, weet niet of dat aan mij ligt of dat hij het gewoon niet kon. Ik denk dat zo'n ding alleen een verbetering is als je al goed erin was.

En ik wil nu graag een verticale clithood piercing, maar wacht even tot de vakantie voor ik hem laat zetten. Ik weet dat redelijk wat jongens piercings (op die plek) niks vinden, maar over het algemeen val ik op de wat wildere, meer kinky types en die waarderen het meestal wel.

Bij mij vallen die piercings trouwens nauwelijks op: die in mn tong heb ik vrij ver naar achter laten zetten (beter met pijpen en beter voor je glazuur), en die in mn gezicht valt mensen blijkbaar niet echt op, ze zeggen vaak als ik dan wijs van oh jah, het klopt gewoon bij het totaalplaatje. Nou, des te beter vind ik...

ik moet zeggen, de dingen di sommige mensen met hun geslachtsdelen uitvreten voor meer seksueel genot.... AAAAAHHH!!! sommige jakken hun lul gewoon in tweeen gek!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17416708
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 20:52 schreef Phynny het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 23 juli 2002 17:25 schreef nrg het volgende:<br>Ok, wat een hoop offtopic gelul hier...<p>Ik heb een tongpiercing en ik vind het geweldig. Je kan er heerlijk mee spelen met pijpen en ook met beffen. Ik denk erover om een piercing door het "kapje" over mijn klit te nemen, maar daar ben ik nog niet over uit. Tongzoenen is ook veel lekkerder met een tongpiercing, zeker als je er allebij een hebt.<hr></blockquote>is het cool als jij iemand beft met JOUW tongpiercing, of vind je het lekker als je gebeft word met ZIJN/HAAR tongpiercing?<p>ik vraag het me af of het überhaupt wel lekker is voor een meisje, gebeft worden door iemand met tongpiercing.
Geloof me.. Dat is erg lekker...
pi_17469014
Ik heb 2 jaar geleden een tepelpiercing laten zetten en geniet er eigenlijk nog steeds van. Vind het ook altijd wel leuk als een jongen opeens een ringetje in je tepel 'ontdek' en het staat ook mooi.

Clithoodpiercing heb ik lang over nagedacht, vind het idee wel enorm opwindend, maar ik ben bang dat ik er dan voorzichtig mee moet doen en dat zie ik niet zo zitten.
Is dat ook echt zo?
Lief, klein en onschuldig!
pi_17469671
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:39 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden een tepelpiercing laten zetten en geniet er eigenlijk nog steeds van. Vind het ook altijd wel leuk als een jongen opeens een ringetje in je tepel 'ontdek' en het staat ook mooi.

Clithoodpiercing heb ik lang over nagedacht, vind het idee wel enorm opwindend, maar ik ben bang dat ik er dan voorzichtig mee moet doen en dat zie ik niet zo zitten.
Is dat ook echt zo?
Neen, volmondig.....

Als ik die piercing pak kan ik hem helemaal omdraaien zonder dat het ook maar iets pijn doet.

Na de genezingsperiode kan je er echt alles mee wat je daarvoor ook kon, je hoeft totaal niet voorzichtig te zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:19:30 #44
85985 cazzie
pi_17791604
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef dafjedaf het volgende:
Heb wenkbrauwpiercing, die is niet qua seks een toevoeging, is gewoon mooi.

ik moet zeggen, de dingen die sommige mensen met hun geslachtsdelen uitvreten voor meer seksueel genot.... AAAAAHHH!!! sommige jakken hun lul gewoon in tweeen gek!
je doelt op de term "splitten" ... tjup ook niet mijn kopje thee ... ieks ieks ieks
zal het nevah laten doen, ben blij met mijn piercings en daar blijft het mooi bij
pi_17792299
M'n ex heeft sinds kort een tongpiercing en ze heeft me vandaag gepijpt. Dat was wel lekker
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 02:43:03 #46
89453 Sjanker
Ongezien de tyfus
pi_17816921
edit: offtopic

[ Bericht 81% gewijzigd door erodome op 19-03-2004 11:47:29 ]
Harde sjanker voor jou!
pi_17830051
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, volmondig.....

Als ik die piercing pak kan ik hem helemaal omdraaien zonder dat het ook maar iets pijn doet.

Na de genezingsperiode kan je er echt alles mee wat je daarvoor ook kon, je hoeft totaal niet voorzichtig te zijn...
En ik kan dat alleen maar beamen....enneh....ik kan niet wachten op het warme weer
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:07:57 #48
85985 cazzie
pi_17924534
hoe ervaren de dames een intieme piercing van hun partner eigenlijk ?
pi_17930255
Die heeft ie niet
pi_17945368
heeft mn vriend ook niet.. zal es vragen hoe hij mijn tongpiercing vind
(en eventuele andere piercings die nog moeten komen)
pi_18004419
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 20:52 schreef Phynny het volgende:
is het cool als jij iemand beft met JOUW tongpiercing, of vind je het lekker als je gebeft word met ZIJN/HAAR tongpiercing?
ik vraag het me af of het überhaupt wel lekker is voor een meisje, gebeft worden door iemand met tongpiercing.
Beide
Scary but true!
pi_18006141
Toch vraag ik me nu af,

Je neemt in vele gevallen, toch een piercing, in bijvoorbeeld je tepel, wenkbrauw of navel omdat je het zelf mooi vind. Wat brengt dit qua extra toe aan je seks?
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_18008077
Je navelpiercing brengt weinig extra's, je kan er leuk mee spelen, maar dat is alles, die is voornamelijk voor de sier.

Een tepelpiercing stimuleerd de tepel, dat moet erg ok zijn.
Een klitpiercing stimuleerd de klit, is jummy, erg jummy....

Het ligt er dus aan waar de piercing zit, sommige zijn net als een oorbel gewoon een versiering, sommige geven ook extra genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 20:41:20 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18008125
eentje in je tong kan voornamelijk bij het stimuleren van anderen goed zijn! denk maar aan beffen of pijpen .

en die in je oor: ehm.. .
put
your
clothes
on!
pi_18008197
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 20:41 schreef Jerruh het volgende:
eentje in je tong kan voornamelijk bij het stimuleren van anderen goed zijn! denk maar aan beffen of pijpen .
Dat niet alleen, ik vind mijn eigen piercings ook wel geil dus ik heb er zelf ook nog wat aan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_18009868
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef erodome het volgende:

Een klitpiercing stimuleerd de klit, is jummy, erg jummy....
Helemaal mee eens
pi_18044079
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:11 schreef nrg het volgende:

[..]

Beide
Jaja, jou Tongpierce was errug lekker Debje, en je CLitpierce helemaal , zeker wat er daarna allemala gebeurde, natte boel:P X
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:51:13 #58
85985 cazzie
pi_18065582
mijn intieme piercings zitten er ook niet alleen voor als versiersels,
ze voegen ook extra gevoel toe aan ter stimulering tijdens de sex.
  donderdag 1 april 2004 @ 22:31:20 #59
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_18119550
Het schijnt wel lekker te kunnen zijn. Maar ligt er volgens mij ook maar net aan wat voor piercing je in gedachten hebt. Persoonlijk lijkt een vent met een eikelpiercing me maar niets. Lekker zo'n ring in je prut geduwd krijgen :s ik bedank liever...
shaking that assssssss
pi_18119618
een navelpiercing of een neusknopje of zo vind ik nog wel gaan maar verder nee.
lijkt me totaal niks om me leuter langs een piercing te laten glijden in een spleet.
zelf hoef ik geen piercing.
Thorvald
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:01:34 #61
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_18121753
vandaag een frenum-piercing laten zetten, dus de eerste 3 weken geen sex.

mijn tepelpiercing zijn al wel flink ingewijd:)
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:10:40 #62
85985 cazzie
pi_18121987
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:31 schreef Meisssie het volgende:
Het schijnt wel lekker te kunnen zijn. Maar ligt er volgens mij ook maar net aan wat voor piercing je in gedachten hebt. Persoonlijk lijkt een vent met een eikelpiercing me maar niets. Lekker zo'n ring in je prut geduwd krijgen :s ik bedank liever...
ik kan jou beredenering best wel voorstellen en ik geef je ook zeker geen ongelijk in jou reactie.
wel kan ik toevoegen dat het een intieme piercing totaal geen belemmering behoeft te zijn in de
zin dat het geenigzins een obstakel is tijdens het liefdes-spel maw je kan er veilig mee vrijen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:28:41 #63
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18122308
Het mooie aan piercings: ze kunnen ook uit.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:08:11 #64
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_18135294
dat vind ik inderdaad het mooiste aan die dingen, alleen wil mijn vriendin dat niet
ik heb het niet met piercings en tatoo's en nou heeft ijn vriendin beide.. naja die tatoo is mijn naam
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_18143450
edit: begint minder vrolijk te worden, kan je oprotten met je idiote gedrag, bij voorbaat dank.....

[ Bericht 85% gewijzigd door erodome op 03-04-2004 20:53:33 ]
Big'Up Yourself
  maandag 5 april 2004 @ 20:15:29 #66
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_18202079
Kan je eigenlijk wel veilig vrijen met condoom als je een eikelpiercing hebt? Het lijkt mij dat het het condoom zou kunnen beschadigen van binnenuit..
pi_18202306
Die kans is minimaal, dit omdat de piercing geen scherpe kantjes heeft, hij is totaal rond en glad afgewerkt.

Is wel zo handig aangezien dat ding ook wat kan draaien en je je anders aardig kan bezeren, igg zou dat irritatie opleveren.
  maandag 5 april 2004 @ 20:51:05 #68
85985 cazzie
pi_18203152
goede vraag mbt veilig vrijen !

zoals erodome aangeeft zit er aan een normaal piercing sieraad
geen scherpe randen en zijn ze geheel glad en rond afgewerkt.

voor mijzelf, als er enige twijfel zou bestaan of hebben bestaan
tot enig risico van het dragen van een intieme piercing dan had ik
op zeker nimmer en te nooit gekozen voor het laten zetten ervan.
  maandag 5 april 2004 @ 21:04:00 #69
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_18203609
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:51 schreef cazzie het volgende:
goede vraag mbt veilig vrijen !

zoals erodome aangeeft zit er aan een normaal piercing sieraad
geen scherpe randen en zijn ze geheel glad en rond afgewerkt.

voor mijzelf, als er enige twijfel zou bestaan of hebben bestaan
tot enig risico van het dragen van een intieme piercing dan had ik
op zeker nimmer en te nooit gekozen voor het laten zetten ervan.
Ik heb zelf twee tepelpiercings, maar ik draag 1 daarvan met een 3/4 ringetje waarvan aan 1 kant een puntje zat.. ik zat daar waarschijnlijk te veel aan te denken. Daar zit namelijk wel een randje aan en een puntje: dubbelop dus..
Daar is misschien wel handig om aan te denken ... ook geen staafje nemen met twee puntjes aan de zijkant.. kan ook niet goed gaan...
pi_19462969
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 17:25 schreef nrg het volgende:
Ja dat heb ik ervaren ja
pi_19470778
Enige wat ik nog een keertje uit wil proberen, een vrouw met intiem piercing...
pi_23694056
Keertje proberen?
  woensdag 1 december 2004 @ 14:34:00 #73
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23694101
ik heb een tongpiercing en hoor altijd dat dat erg lekker is bij het pijpen...
To infinity…and beyond!
pi_23694731
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:45 schreef WaSTeiL het volgende:
Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex.
Ik heb zelf een schaamlip-piercing.

Dit is puur visueel, er wordt verder niets gestimuleerd.
Mijn vriend vind het wel heel spannend om te zienl, dus de visuele stimulatie die heb je wel ja!
Clithood piercing stimuleert de clitoris wel, dus dat is weer een ander verhaal.

San
pi_23725652
Hmmm, ziet er zeker niet verkeerd uit! Maarre, is bovenstaand plaatje willekeurig of is het een onderdeel van jou?

Ik zou in ieder geval niet meer zonder willen. Zelf heb ( tot nu toe ) ik alleen een tepelpiercing en de laatste jaren alleen partners gehad met zowel tepelpiercings als clitpiercings.... Tsja, ik kan er maar 1 ding over zeggen: voor mij is het als het toefje slagroom op een toetje!
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:05:17 #76
85985 cazzie
pi_23728071
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:31 schreef Dutchshaver het volgende:
Keertje proberen?

dit draadje heeft een weder opstanding dit doet me deugd
pi_23729636
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:31 schreef Dutchshaver het volgende:
Keertje proberen?

JAAAA
Keep on Tripp'n
pi_23729706
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23729931
tis toch geil ofwat?...
Keep on Tripp'n
pi_23732622
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:32 schreef ovi het volgende:
Hmmm, ziet er zeker niet verkeerd uit! Maarre, is bovenstaand plaatje willekeurig of is het een onderdeel van jou?

Is niet willekeurig, en uiteraard uit het prive-album...
Maar dat wist jij ook wel: wil je gewoon ff horen toch?

* vindt dit toch wel leuk*

x San
pi_23732638
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:40 schreef MiestOr het volgende:

[..]

JAAAA

LOL

pi_23732780
uuuh, nope, wist ik echt niet... maar nu ik nog wat andere posts van je gelezen heb, had ik het inderdaad wel kunnen weten! Ik zal proberen voortaan beter m'n huiswerk te doen...
pi_23732837
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:35 schreef ovi het volgende:
uuuh, nope, wist ik echt niet... maar nu ik nog wat andere posts van je gelezen heb, had ik het inderdaad wel kunnen weten! Ik zal proberen voortaan beter m'n huiswerk te doen...

Tis je vergeven hoor

pi_23734628
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

LOL

hahahahaha dan zou ik iemand zwaar ongelukkig maken
Keep on Tripp'n
pi_23735376
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef dafjedaf het volgende:
En ik wil nu graag een verticale clithood piercing, maar wacht even tot de vakantie voor ik hem laat zetten. Ik weet dat redelijk wat jongens piercings (op die plek) niks vinden, maar over het algemeen val ik op de wat wildere, meer kinky types en die waarderen het meestal wel.

Ik ben niet kinky maar vind en clithood piercing bij een vrouw (vooral als hij wat minder opvalt) een mooie toevoeging, en zeker niet lelijk...

Piercings niets voor mij... Als de vrouw ze heeft vind ik het prima, maar het brengt geen extra opwinding mee hoor (nog niet...)
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  zondag 5 december 2004 @ 18:07:33 #86
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23781982
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:39 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik ben niet kinky maar vind en clithood piercing bij een vrouw (vooral als hij wat minder opvalt) een mooie toevoeging, en zeker niet lelijk...
Dankje De reacties van vrienden e.d. vallen me ook enorm mee, maar twee vonden het echt zonde / lelijk / hoerig. Tis meer geaccepteerd dan ik dacht.
pi_23797720
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dankje De reacties van vrienden e.d. vallen me ook enorm mee, maar twee vonden het echt zonde / lelijk / hoerig. Tis meer geaccepteerd dan ik dacht.
Ja en nee... Ik merk in de sauna en zo toch echt ALTIJD wel blikken van mensen... Jong of oud, maakt niet uit, ze kijken, stoten mekaar aan etc. Dus als echt common ervaar ik het nog niet...
  maandag 6 december 2004 @ 14:44:57 #88
85985 cazzie
pi_23799408
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:20 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

Ja en nee... Ik merk in de sauna en zo toch echt ALTIJD wel blikken van mensen... Jong of oud, maakt niet uit, ze kijken, stoten mekaar aan etc. Dus als echt common ervaar ik het nog niet...
voor sommige mensen blijft het een bezondere bezienswaardigheid om een piercing te zien,
vooral als het een piercing betreft die normaliter niet geheel zichtbaar is voor het blote oog.
pi_23800065
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef cazzie het volgende:

[..]

voor sommige mensen blijft het een bezondere bezienswaardigheid om een piercing te zien,
vooral als het een piercing betreft die normaliter niet geheel zichtbaar is voor het blote oog.
da's helemaal waar, maar blikken zeggen soms genoeg..........
pi_23800483
Mwaw, krijg over het algemeen genomen voornamelijk positieve reactie's op mijn staafje door mijn klithoedje, al een heel aantal mensen tegengekomen die zeiden, een piercing daar vind ik maar niets, maar zo'n staafje is toch wel mooi...

En dat vind ik nou ook, daarom ook een staafje, waar ik persoonlijk een ringetje snel ordinair vind ogen vind ik een staafje heel subtiel en sexy...

Als ik sta zie je eigenlijk alleen het bovenste bolletje, heb ik mijn benen van elkaar dan zie je het bovenste bolletje en een stukje van het onderste bolletje die net onder mijn klithoedje uit komt gluren
pi_23800708
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef erodome het volgende:
Mwaw, krijg over het algemeen genomen voornamelijk positieve reactie's op mijn staafje door mijn klithoedje, al een heel aantal mensen tegengekomen die zeiden, een piercing daar vind ik maar niets, maar zo'n staafje is toch wel mooi...
Ja ik moet wel een onderscheid maken tussen mensen waar ik intiem mee ben (die zijn inderdaad stuk voor stuk positief) en mensen "gewoon in de sauna": daar zie ik wel degelijk geklets en blikken (die mij overigens NIETS maar dan ook helemaal NIETS kunnen deren!)
pi_23800780
een paar jaar geleden heb ik een tijd een tongpierciing gehad. mijn toenmalige vriend was nogal weg van dit sieraad, uiteraard tijdens tongen en pijpen. helaas jongens iki heb de pierciing niet meer. Mijn navelpiercing voegt weinig toe aan mijn sexleven
  maandag 6 december 2004 @ 16:01:31 #93
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23800835
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:32 schreef ovi het volgende:

Ik zou in ieder geval niet meer zonder willen. Zelf heb ( tot nu toe ) ik alleen een tepelpiercing en de laatste jaren alleen partners gehad met zowel tepelpiercings als clitpiercings.... Tsja, ik kan er maar 1 ding over zeggen: voor mij is het als het toefje slagroom op een toetje!
Het zit in de weg en het smaakt kut?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  maandag 6 december 2004 @ 16:31:25 #94
85985 cazzie
pi_23801399
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:51 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

daar zie ik wel degelijk geklets en blikken
(die mij overigens NIETS maar dan ook helemaal NIETS kunnen deren!)
bemerk ik een ergernisje jij hebt toch ook ogen om mee te kijken nietwaar
maar ik kan jou reactie wel voorstellen, vrouwen worden al met regelmaat als
lust object gezien en als een vrouw dan ook nog eens een piercing heeft ...
pi_23801679
Nou het toch weer eens onderwerp van gesprek is... Ik had laatst een topic geplaatst met wat vragen. Toen werd ik (volledig terecht) verwezen naar eerdere topics. Prima, want heb veel antwoorden op mijn vragen inmiddels gelezen, maar ééntje kom ik niet tegen...
Klopt het dat een clithood niet bij iedereen gezet kan worden? En weet iemand dan waar dat van af hangt?
Wat je niet doet is altijd belangrijker dan wat je wel doet...
pi_23801814
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:46 schreef withlove het volgende:
Nou het toch weer eens onderwerp van gesprek is... Ik had laatst een topic geplaatst met wat vragen. Toen werd ik (volledig terecht) verwezen naar eerdere topics. Prima, want heb veel antwoorden op mijn vragen inmiddels gelezen, maar ééntje kom ik niet tegen...
Klopt het dat een clithood niet bij iedereen gezet kan worden? En weet iemand dan waar dat van af hangt?
Ik ben weliswaar geen specialist, maar weet dat deze idd niet bij iedereen mogelikijk is. Een clit-hood gaat door je clitoris-kapje heen en raakt daarna je clit zelf: dat is de fun van die piercing.
Je moet dus voldoende "tissue" daar hebben (niet alle vrouwen hebben een clit en clitoriskapje die groot genoeg is dat er een piercing doorheen kan, bij sommige vrouwen is het zoeken of ze wel een clit/clithood hebben. Je piercer kan je binnen 1 min vertellen of het bij jou kan. Als je je niet wilt uitkleden: neem dan een foto mee, dan weet hij (meestal) ook wel genoeg.

Succes! San
pi_23802113
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:51 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

Ja ik moet wel een onderscheid maken tussen mensen waar ik intiem mee ben (die zijn inderdaad stuk voor stuk positief) en mensen "gewoon in de sauna": daar zie ik wel degelijk geklets en blikken (die mij overigens NIETS maar dan ook helemaal NIETS kunnen deren!)
Ik heb het vaak als het gesprek op piercings komt en ik vertel dat ik er zelf daar 1 heb dat ze zeggen laat eens zien, soms, heel soms laat ik het dan ook zien, ligt er een beetje aan waar ik ben en met wie ik ben, tot nu toe alleen maar positieve reactie's...
Sauna ben ik ook weleens geweest toen ik de piercing al had...

Tja mensen zijn nieuwschierig, dat kijken en kletsen ken ik ook wel ga maar eens dichtbij zitten en glimlach vriendelijk, met een beetje geluk vatten ze de moed op om je aan te spreken en 9 van de 10 keer zal je erachter komen dat het helemaal niet zo negatief is, maar dat mensen erg nieuwschierig zijn, het misschien een beetje eng vinden, maar na wat uitleg(je krijg dan wel gelijk een vragenvuur over je heen waar je rooie oortjes van kan krijgen, zo van aaah gewoon mens met dat soort vragen die ik zelf niet eens zomaar zou vragen aan iemand ) zijn verreweg de meeste ontzettend positief...

Dingen zijn niet altijd zo naar als ze lijken heb ik gemerkt, een blik en wat geklets kan heeeeeeeeeeel veel betekeken, niet altijd rottigheid...
pi_23802148
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

Ik ben weliswaar geen specialist, maar weet dat deze idd niet bij iedereen mogelikijk is. Een clit-hood gaat door je clitoris-kapje heen en raakt daarna je clit zelf: dat is de fun van die piercing.
Je moet dus voldoende "tissue" daar hebben (niet alle vrouwen hebben een clit en clitoriskapje die groot genoeg is dat er een piercing doorheen kan, bij sommige vrouwen is het zoeken of ze wel een clit/clithood hebben. Je piercer kan je binnen 1 min vertellen of het bij jou kan. Als je je niet wilt uitkleden: neem dan een foto mee, dan weet hij (meestal) ook wel genoeg.

Succes! San
Thnx voor je info. Heb voor zaterdag een afspraak gemaakt. Vriendje gaat mee, anders wil de piercer niet eens kijken. Lijkt me dus allemaal wel ok. En ach, hij heeft er vast meer gezien dan alleen de mijne
Maar op zich wel een goed idee van je, die foto...
pi_23802165
quote:
Het ligt eraan hoe je klithoedje is gebouwt, bij sommige vrouwen is die bijna afwezig, dan heb je geen plek voor de piercing, bij een staafje bv is het toch minimaal een cm wat door het vel heengaat, als je maar een heel klein klithoedje hebt heeft de piercing geen vel genoeg om in gedragen te worden, het kan wel hoor, daar niet van, maar het is linke soep, hoe kleiner het stukje om de piercing doorheen te halen, hoe groter de kans dat het bv een keer uitscheurt...

De piercer kan je binnen een minuut vertellen of het kan of niet...
pi_23802420
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:21 schreef erodome het volgende:

[..]
(off topic) Volgens mij zag ik een half uur geleden in jouw profiel nog hoe je op jouw homepage kon komen... Heb je dat toevallig net verwijderd?
Was wel erg benieuwd geworden door eerdere posts... Dus zou graag op de eoa manier nog een keer daar gaan kijken.
  maandag 6 december 2004 @ 17:36:51 #101
85985 cazzie
pi_23802428
quote:
Nou het toch weer eens onderwerp van gesprek is...
En weet iemand dan waar dat van af hangt?
of loop eens binnen bij skin-A-matic in de v. WelderenStraat en vraag naar Kim
pi_23802451
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je klithoedje is gebouwt, bij sommige vrouwen is die bijna afwezig, dan heb je geen plek voor de piercing, bij een staafje bv is het toch minimaal een cm wat door het vel heengaat, als je maar een heel klein klithoedje hebt heeft de piercing geen vel genoeg om in gedragen te worden, het kan wel hoor, daar niet van, maar het is linke soep, hoe kleiner het stukje om de piercing doorheen te halen, hoe groter de kans dat het bv een keer uitscheurt...

De piercer kan je binnen een minuut vertellen of het kan of niet...
Helemaal correct. Hetzelfde voor mijn piercing (schaamlip) Daarvoor moet je ook voldoende weefsel hebben. En die piercing is dan alleen maar zichtbaar als je binnenste schaamlippen niet te zeer naar binnen zitten.
Ja zoveel mensen zoveel verschillen.
  maandag 6 december 2004 @ 17:39:35 #103
85985 cazzie
pi_23802472
oops dubbel
pi_23803293
Heb zelf alleen een tepelpiercing, meer voor de versiering. Maar het is wel extra gevoelig geworden, dus dat is een hele mooie bijkomstigheid.
Sweet and innocent...
  maandag 6 december 2004 @ 18:50:00 #105
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23803818
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:22 schreef Innocence het volgende:
Heb zelf alleen een tepelpiercing, meer voor de versiering. Maar het is wel extra gevoelig geworden, dus dat is een hele mooie bijkomstigheid.
Ook ik heb een tepelpiercing en het is inderdaad extra gevoelig tijdens de sex (bij het aanraken al)
fotoboek
**You Eediot!!!**
pi_23804866
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:38 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

Helemaal correct. Hetzelfde voor mijn piercing (schaamlip) Daarvoor moet je ook voldoende weefsel hebben. En die piercing is dan alleen maar zichtbaar als je binnenste schaamlippen niet te zeer naar binnen zitten.
Ja zoveel mensen zoveel verschillen.
Is het geen geklooi met scheren als er een ringetje zit? Aan je foto te zien valt dat reuze mee maar ik wil het toch even vragen.
pi_23816723
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Is het geen geklooi met scheren als er een ringetje zit? Aan je foto te zien valt dat reuze mee maar ik wil het toch even vragen.
Nee hoor, het ringetje zit in een schaamlip, die hou je tijdens het scheren gewoon opzij.

Daarbij: het schaamhaar zit op andere plekken, gelukkig niet op je schaamlip....
pi_23824234
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Het zit in de weg en het smaakt kut?
als je niet van slagroom houdt wel ja
pi_23832007
Hee with love, misschien dat je je vriendje dan nog een foto moet laten maken??? haha..

Maare kan mij voorstellen dat je vriendje wel meewil, is toch wat intiems en zeker als hij er daarna nog extra lol aan kan gaan beleven..
Veel succes bij je afspraak, hoop dat het lukt.
pi_23886018
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:08 schreef liefeheersbeest het volgende:
Hee with love, misschien dat je je vriendje dan nog een foto moet laten maken??? haha..

Maare kan mij voorstellen dat je vriendje wel meewil, is toch wat intiems en zeker als hij er daarna nog extra lol aan kan gaan beleven..
Veel succes bij je afspraak, hoop dat het lukt.
Haha geen foto's van mijn piercing daar Vriendje ziet het vanzelf en da's genoeg. De hele wereld hoeft dat niet te zien. Is iets van ons samen dan. Dat andere mensen er geen probleem mee hebben vind ik prima. Maar niet bij mij. Helemaal privé...
Maareuhm wil hem er zelf ook wel bij hoor. Anders durf ik niet
En die lol... Net wat je er zelf van maakt toch?
Komt vast goed...
pi_23941415
En en en en ???

Heb je het gedurft???
  woensdag 15 december 2004 @ 11:43:47 #112
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_23985926
Gelikt worden door je vriend met tongpiercing MIJN GOD Lekker En dan ook nog van die bobbeltjes erop Op de piercing dan

Dat is pas klaarkomen

Kuszjahs
pi_23986763
Ik heb al jaren een tongpiercing, maar 'bobbeltjes' erop
  woensdag 15 december 2004 @ 13:35:00 #114
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23988457
Je hebt rubberen opzet dingetjes voor op je tongpiercing, die zijn er met bobbeltjes en ribbels enzo.
pi_23988553
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef dafjedaf het volgende:
Je hebt rubberen opzet dingetjes voor op je tongpiercing, die zijn er met bobbeltjes en ribbels enzo.
Ah, op die fiets.
Nou, als ik weer eens aan de vrouw raak zal ik het eens proberen.
pi_23993087
tvp
pi_24137986
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef erodome het volgende:

En dat vind ik nou ook, daarom ook een staafje, waar ik persoonlijk een ringetje snel ordinair vind ogen vind ik een staafje heel subtiel en sexy...

Als ik sta zie je eigenlijk alleen het bovenste bolletje, heb ik mijn benen van elkaar dan zie je het bovenste bolletje en een stukje van het onderste bolletje die net onder mijn klithoedje uit komt gluren
Ook ik heb eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad (niet gek veel, maar toch).
Ik heb zelf dan wel een ringetje met een zgn. pyramidebolletje eraan.
Het voordeel is dan dat je er ook plezier aan beleeft als je geen sex hebt, maar bv. zomers, als ik zonder slipje de deur uitgaat. Het pyramidebolletje tikt met elke stap precies tegen m'n klitje...heerlijk.
Kan dan ook niet wachten tot ik weer thuis ben

[ Bericht 1% gewijzigd door ZmokE op 22-12-2004 20:28:17 ]
pi_24143443
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:25 schreef ZmokE het volgende:
Ook ik heb eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad (niet gek veel, maar toch).
Ik heb zelf dan wel een ringetje met een zgn. pyramidebolletje eraan.
Het voordeel is dan dat je er ook plezier aan beleeft als je geen sex hebt, maar bv. zomers zonder slipje de deur uitgaat. Het pyramidebolletje tikt met elke stap precies tegen m'n klitje...heerlijk.
Kan dan ook niet wachten tot ik weer thuis ben

pi_24147709
Ik weet niet of het mag, maar heeft er iemand foto's van een clitpiercing? Mijn vriendin lijkt het ook wel leuk, alleen ze wil wat foto's zien met wat er allemaal mogenlijk is.
pi_24147916
Foto's mogen, mits ze maar een beetje netjes blijven, dus functioneel, in deze van de piercing, niet van iemands binnenwerk...
pi_24148206
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:32 schreef erodome het volgende:
Foto's mogen, mits ze maar een beetje netjes blijven, dus functioneel, in deze van de piercing, niet van iemands binnenwerk...
Desnoods achter een link
pi_24148535
Kijk eens op onze homepage zou ik zeggen.
Het is gratis, alleen effe mailen voor een wachtwoord.
  donderdag 23 december 2004 @ 02:05:07 #123
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_24152058
Hmm vind tepel piercings eigenlijk vrij weinig nut hebben, opzich wel geinig als er lichtjes aan getrokken word maar het is meer voor de looks geworden. Een Prins Albert schijnt wel een must te zijn voor de wederhelft, alleen als je gepijpt word hoor je van dat getik tegen d'r tanden, als ze hem niet diep genoeg neemt.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_24152659
Daar ben ik het niet mee eens, Nomad_k9. Ik heb nu één tepelpiercing en dat geeft bij aanraking een veel heftiger gevoel dan als je aan de andere tepel komt. Zou 'm niet meer willen missen
  donderdag 23 december 2004 @ 13:37:13 #125
85985 cazzie
pi_24157747
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:44 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Desnoods achter een link
  donderdag 23 december 2004 @ 18:32:37 #126
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_24163391
quote:
Op donderdag 23 december 2004 05:54 schreef Idril-2 het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, Nomad_k9. Ik heb nu één tepelpiercing en dat geeft bij aanraking een veel heftiger gevoel dan als je aan de andere tepel komt. Zou 'm niet meer willen missen
Vrouwen tepels zijn misschien gevoeliger enzo, ik weet ook niet hoelang je hem al hebt, ik heb die ringetjes er nu inmiddels weer een jaar of 4 inzitten mischien de prijs van gewenning.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_24164216
@ Aeroxie (fan van JMJ?).
Hier een fotootje van mijn "PyramideBall".

pi_24166740
Ik vind hem mooi eigenlijk!
pi_24167007
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:18 schreef ZmokE het volgende:
@ Aeroxie (fan van JMJ?).
Hier een fotootje van mijn "PyramideBall".

[afbeelding]
Ik ben geen ringetjes fan, maar deze vind ik wel mooi, niet te groot en dat piramideballetje eraan maakt het helemaal af...
pi_24168559
Dank je...leuk om te horen.
pi_24168629
Zelf ook nog wat gevonden

pi_24173342
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van piramideballetjes. Ik ben erg gek van piercings maar tevens erg gecharmeerd van stijlvolle piercings. Ik ben van mening dat 'mijn' piercings een aanvulling zijn op mijn uiterlijk, weliswaar een sieraad, maar het moet mooi zijn en bij je uiterlijk passen. Een piercing op de juiste plaats bij de juiste persoon kan een hele mooie aanvulling zijn, maar piramidebolletjes zijn dat mijns inziens niet.
pi_24180356
Aangezien de piramideballetjes op een plek zitten waar niet iedereen ze ziet hoeven ze van mij niet zo stijlvol te zijn, maar eerder functioneel. Ik bedoel, het hoeft geen aanvulling op mijn uiterlijk te zijn.
Zelf vind ik ze overigens wel mooi, maar das mjin persoonlijke voorkeur.
Wat vind jij dan wél stijlvolle piercings, en waarom vind je piramideballetjes juist geen mooie aanvulling?
pi_24226294
ik heb een tongpiercing en heb nog geen commentaar gehoord dusz blijkbaar vind de man et wel lekker
  maandag 27 december 2004 @ 13:25:06 #135
27236 PsyGho
Heeft 5 piranha's in aqua
pi_24234275
Dinnetje heeft clithood piercing, en ja ze heeft er veel plezier van , de eerste dagen was ze echt mega geil, door enkel te lopen en te fietsen

Zelf vind ik het ook erg leuk, je kan er zo lekker mee spelen, geintje die ik veel al maak, is :"even kloppen, en dan pas naar binnen"
Mess With the Best, DIE like the rest !
pi_24235813
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef ZmokE het volgende:
Waarom vind je piramideballetjes juist geen mooie aanvulling?
Zelfde als jou, kwestie van persoonlijke smaak.
pi_24369429
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef Goddesz het volgende:
Gelikt worden door je vriend met tongpiercing MIJN GOD Lekker En dan ook nog van die bobbeltjes erop Op de piercing dan

Dat is pas klaarkomen
Ik hoop er al jaren op dat ik een vriendje krijg met een tongpiercing. Eentje heeft er één gehad en hem er vlak voor dat ik hem kende uit gehaald. En mn huidige vriendje (waar overigens niks te klagen over heb) wil er helaas geen.
Zelf heb ik wel een tongpiercing (en sinds kort dus ook een clithood). Heb me laten vertellen dat ik macht heb door die tongpiercing hahahaha. Vraag eens of ik dat erg vind?
Toch jammer dat mannen over het algemeen minder snel een tongpiercing nemen dan vrouwen... Jammer, maar helaas....
Ach wie weet hoe kom ik het ooit nog eens tegen *grin*...
pi_24369487
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef withlove het volgende:

[..]

Ik hoop er al jaren op dat ik een vriendje krijg met een tongpiercing. Eentje heeft er één gehad en hem er vlak voor dat ik hem kende uit gehaald. En mn huidige vriendje (waar overigens niks te klagen over heb) wil er helaas geen.
Zelf heb ik wel een tongpiercing (en sinds kort dus ook een clithood). Heb me laten vertellen dat ik macht heb door die tongpiercing hahahaha. Vraag eens of ik dat erg vind?
Toch jammer dat mannen over het algemeen minder snel een tongpiercing nemen dan vrouwen... Jammer, maar helaas....
Ach wie weet hoe kom ik het ooit nog eens tegen *grin*...
Mijn ex had een tongpiercing, het was inderdaad wel een leuk extraatje maar ik ging er niet super van uit mijn dak. Ik heb er zelf ook een, en of het echt wat toevoegt... ik weet het niet.
Andere piercings weer wel, vind ik zelf
  maandag 3 januari 2005 @ 11:57:55 #139
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24369495
Navelpiercing en tongpiercing zijn OK!
pi_24369558
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:57 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Mijn ex had een tongpiercing, het was inderdaad wel een leuk extraatje maar ik ging er niet super van uit mijn dak. Ik heb er zelf ook een, en of het echt wat toevoegt... ik weet het niet.
Andere piercings weer wel, vind ik zelf
Is het niet zo dat je altijd nieuwsgierig bent naar iets nieuws? Ikke wel dus... Vandaar dat ik het soms jammer vind. Maar denk dat het voor iedereen weer anders ligt.
Het is iig geen must zeg maar... maar t zou wel een keer grappig zijn om mee te maken...
pi_24369567
Leuk, maar wat heeft een navelpiercing met seks te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')