Zij toch niet? Ze is gewoon jurist.quote:
Aikido is geweldig, een van de mooiste verdedigingsporten.quote:
....... en 'moeilijk kijken' natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan Lana naar school brengen en Bing zoenen... Hoe kon ik dit weten
Nou ja ik ben allang blij dat ze komen, tussen seizoen 1;2 en 3 zaten echt 2 jaar of meerquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef LetsGame het volgende:
GTST seizoen 7 uitgesteld tot 4 december.
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.quote:
Ohhh okquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.
niets lelijks over dr. mikey iig
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohhh ok
Jaja 7 december en dan daarna 7 maart en daarna 7 juni en voor je het weet ben je een jaar verder
Laten we het hopen voor jullie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef LetsGame het volgende:
GTST seizoen 7 uitgesteld tot 4 december.
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk krijg je een boete(s) van rechercheur Aysenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die turk gaat de draagmoeder worden van Bing, heb ik uit bronnen vernomen.
Magic Affair Omen IIIquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk krijg je een boete(s) van rechercheur Aysen.
Het kindje van Bing & Aysen gaat vast Damien heten.
[ afbeelding ]
Dit was duidelijk Kennard Bos.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Sowieso alsof een kind van 1,5 binnen de lijntjes kleurt.
Wat een afschuwelijk uitnodiging. Die tekst ook! Kinderlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kaart_sjors_bing.xmlLana wat teken je mooi. Je nieuwe vader is alleen wel een neger
![]()
Die kaartquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk uitnodiging. Die tekst ook! Kinderlijk.
Kan je mijn hun email ff pm'en waarmee ze jou hebben gemailt?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.
Kreeg overigens een mail van JustBridge met de vraag of ik mijn adresgegevens kon doormailen, zodat "ze de vervangende disc naar mij toe kunnen sturen"
Oh, wacht ik snap al waarom ik die email niet gekregen heb, heb mn adres al gestuurd en ze hebben me verzekerd dat ik het ieder moment bij post kan vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.
Kreeg overigens een mail van JustBridge met de vraag of ik mijn adresgegevens kon doormailen, zodat "ze de vervangende disc naar mij toe kunnen sturen"
Hier ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Zo weet hij ook hoe hij erbinnen moet kleuren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die bepaald toch die verhaallijnen?
Dat is mooiquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, wacht ik snap al waarom ik die email niet gekregen heb, heb mn adres al gestuurd en ze hebben me verzekerd dat ik het ieder moment bij post kan vinden
Kijk daar alsnog wél mee uit; Van Houten Rules plaatste ook vrijwel alleen filmpjes van de boxen en nu is het account dankzij RTL helemaal verwijderd.quote:Ik zou de aflevering sws op Youtube uploaden voor de mensen die de disc nog niet hebben, door "© RTL Netherlands" in de beschrijving te plaatsen mag ik gewoon uploaden
JustBridge komt in actiequote:
Ik zal oppassen, maar ik krijg alleen emails over geldverdienen aan mn filmpjes blabla van Youtube ,geen interesse natuurlijk, maar zolang je laat merken dat de copyrights van RTL Netherlands zijn vinden ze het goed blijkbaar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is mooi
[..]
Kijk daar alsnog wél mee uit; Van Houten Rules plaatste ook vrijwel alleen filmpjes van de boxen en nu is het account dankzij RTL helemaal verwijderd.
[..]
JustBridge komt in actie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |