Terwijl Lucas zat te dinerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vroeg me af hoelaat het was toen Bing & Sjors sushi aten. Noud & Nina komen van de disco en gaan naar bed en hun eten sushi. Hoelaat was het
Ja verrek, dat is wel zo ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is weer veel leuker nu Edwinweg is.
Ik vond Lucas altijd een verwend zeikerig aanstellerig rotjong. Maar nu toont ie wel dat ie familie is van The Bossquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
En kwam Sjors van haar werk of wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En kwam Sjors van haar werk of wat?
Conclusie: Noud & Nina gaan om 19.00 naar bed of Sjors & Bing eten om 1.00 s'nachts sushi
LucasIk ben benieuwd naar het plan wat ze gaan verzinnen
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.
Dat kan. Of je geeuwt uit verveling dus ga je lekker met je vrouw rollebollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgen
sjors gaat nooit meer naar t werk lijkt tquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En kwam Sjors van haar werk of wat?
Conclusie: Noud & Nina gaan om 19.00 naar bed of Sjors & Bing eten om 1.00 s'nachts sushi
LucasIk ben benieuwd naar het plan wat ze gaan verzinnen
Huh? Heeft ze werk dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
sjors gaat nooit meer naar t werk lijkt t
Niet haten op Aïkido.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef LetsGame het volgende:
Bing had het pak aan uit de leader van seizoen 16 en z'n oude Aikido sessies
Dit moet wel echt leuk worden hoor, en niet zo'n slappe verhaallijn.quote:
Tja ik ben hem ook allang zatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef vencodark het volgende:
Brrr hoe kan Sjors nog opgewonden raken van dat stuk vreten? Wat een saaie scène. Denken de schrijvers nu echt dat wij daar warm van worden?
Ik ben het helemaal met je eens,.. in Sjors en Bing zit toch gewoon geen toekomst meer schrijvers verzin wat anders voor die twee dan dit en laat Noud en Nina lekker bij elkaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja ik ben hem ook allang zat![]()
Mikeverpest de enige jonge koppel die nog enigszins leuk is in de serie.
Noud heeft net een goedbetaalde megaklus achter de rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Nouds klusbedrijfje loopt kennelijk goed
Typisch GTST weer, Mike wil Noud & Nina uit elkaar drijven en ja hoor, ze hebben al hun eerste onenigheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja ik ben hem ook allang zat![]()
Mikeverpest de enige jonge koppel die nog enigszins leuk is in de serie.
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Frey het volgende:
RTL is weer bezig, dus ik upload helemaal niks meer.
Nou idd zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Jack had vandaag een zeer boeiende rol, moet ik zeggen.
Oké... RTL is dus écht krankzinnig gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:07 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |