gisteren al 200kg gesquatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Catch_me het volgende:
deze boy gaat zometeen weer wat deadlifts en squats pakken
weinig en dan loop jij te klagen over wat ectos je bent zelf ook ectoquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
gisteren al 200kg gesquat
kom net van een blessure moet rustig aan doen wat doe jij danquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weinig en dan loop jij te klagen over wat ectos je bent zelf ook ecto
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef RedFever007 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een sportschooltopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ectos allemaal
3,50 m
500 kg
Sq 15 ton
Bp 5 ton
DL 10 tonMaar ondertussen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ectos allemaal
3,50 m
500 kg
Sq 15 ton
Bp 5 ton
DL 10 tonZo weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoog tijd voor mij om weer dragonball te gaan kijkenquote:
Dikzakquote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef RichardHammond het volgende:
Sportschool is niks anders dan bouwvakkers palace. Broedplek voor de onderkant van de samenleving is het en niks anders.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef S1nn3rz het volgende:
soberso, de sportschool waar van die kwarkmannetjes komen___!
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef RichardHammond het volgende:
Sportschool is niks anders dan bouwvakkers palace. Broedplek voor de onderkant van de samenleving is het en niks anders.
Kijk al die dikzakken met hun stinkende vetrollen en speknekkenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:20 schreef chroestjov het volgende:
Sportschool, waar de homofielen onder het plebs elkaar komen bewonderen
Ik dacht dat wij fok! vrindjes warenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk al die dikzakken met hun stinkende vetrollen en speknekken
Je mag m'n bitch zijn, m'n persoonlijke dikke zeug.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij fok! vrindjes waren
Pleur op kuthufter.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag m'n bitch zijn, m'n persoonlijke dikke zeug.
hahahaahhh lagge man sportsgooltopik ik skwatte gistah tog 450 met jouquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
weinig en dan loop jij te klagen over wat ectos je bent zelf ook ecto
Op fok ook al niet? Hier op FOK! wel hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Waarom is het op fok not-done om aan je fysiek te werken?
Houd je vuile mond en eet je pizza's, terwijl het zweet over dat vettige kopje van je druppelt, gadverdamme manquote:Op maandag 12 maart 2012 20:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij fok! vrindjes waren
Dat is het niet, maar omdat het hier barst van de sportschooltrolls zie je dat een beetje terug in de reacties.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Waarom is het op fok not-done om aan je fysiek te werken?
quote:
Dat jullie de sportschool nodig hebben om niet dik te zijn dat is niet mijn probleem honeysquote:
God, jij bent zolangzamerhand ook wel wat over je hoogtepunt heen he?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond en eet je pizza's, terwijl het zweet over dat vettige kopje van je druppelt, gadverdamme maniedereeen kotst op jou maar dat vind joj wel lekker want jij stopt een patatje in je penisgaatje inde hoop dat daar ook absorptie plaatsvindt.
waar doe je het anders voor?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef ukga het volgende:
Van die kk kneuze die alleen komen om te trainen omdat ze dan denke een goed fysiek te hebben voor kreta, word ik ook moe van idd.
rot gewoon op. je zal nooit een goed fysiek krijgen/hebben
En je vond het daarna nog wel nodig om deye reactie te plaatsen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Opgehouden met lezen bij het woord 'battieboys'![]()
![]()
Ja, vond het noodzaak om nog even kritiek op het woord battieboys te leveren. Dat is toch ook vreselijk?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef sthomass het volgende:
[..]
En je vond het daarna nog wel nodig om deye reactie te plaatsen?
Het is geen woord nee, maar om dat te veranderen zal je eerst de gehele persoonlijkheid van de TS moeten veranderen. En dat is onmogelijk, dus het heeft geen enkele zin om jouw reactie te plaatsen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, vond het noodzaak om nog even kritiek op het woord battieboys te leveren. Dat is toch ook vreselijk?
Het is wel een woord, geen Nederlands woord dat niet, maar wel een woord.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is geen woord nee, maar om dat te veranderen zal je eerst de gehele persoonlijkheid van de TS moeten veranderen. En dat is onmogelijk, dus het heeft geen enkele zin om jouw reactie te plaatsen.
Prima woord, dekt de lading perfect.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, vond het noodzaak om nog even kritiek op het woord battieboys te leveren. Dat is toch ook vreselijk?
Geen officieel woord volgens mij, eerder straattaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is wel een woord, geen Nederlands woord dat niet, maar wel een woord.
Kijk, een ecto!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef ecktebaas123 het volgende:
hoe belangrijk is cardio nou? ik wil lagere bf%, moet ik daarvoor alleen krachtraining of cardio of gecombineerd? ik ben zogenaamd skinny-fat .... dun gewicht hoge bf% (17%)
eerst KT doen gevolgd door cardio, voordeel is dat je als je met cardio begint al bezig bent met kcal verbranden omdat je eerst begint met de koolhydraten (die je al verbrand tijdems KT)quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef ecktebaas123 het volgende:
hoe belangrijk is cardio nou? ik wil lagere bf%, moet ik daarvoor alleen krachtraining of cardio of gecombineerd? ik ben zogenaamd skinny-fat .... dun gewicht hoge bf% (17%)
als iedereen dat zou doen, zou de sportschool wel heel vol wordenquote:
Dit soort serieuze post zijn haast zeldzaam geworden hier op Fok! maar bedankt voor de tip, er werd mij eerder verteld om cardio te doen na KT, maar moet je niet na KT gelijk proteinen naar binnen werken? En cardio doen met een maag vol whey-shake of kwark is niet echt te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
eerst KT doen gevolgd door cardio, voordeel is dat je als je met cardio begint al bezig bent met kcal verbranden omdat je eerst begint met de koolhydraten (die je al verbrand tijdems KT)
Kijk, een troll!quote:
Jij bent zon dikke vmbo tokkie met bierbuik die een paar uur per week bijklust als bouwvakker?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Geld betalen om zware dingen rond te sjouwendaar kan je geld voor krijgen wist je dat
mongolen.
jij bent zeker een autist met paardenhaar die de hele dag in zinj keldertje zit??????????????????????????????quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij bent zon dikke vmbo tokkie met bierbuik die een paar uur per week bijklust als bouwvakker?
Ja hoezo?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
jij bent zeker een autist met paardenhaar die de hele dag in zinj keldertje zit??????????????????????????????
Autisten + paardenhaar + keldertje = Gemiddelde Fok!erquote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
jij bent zeker een autist met paardenhaar die de hele dag in zinj keldertje zit??????????????????????????????
Liften is geen sport? aightquote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef themole het volgende:
Wow, ik ben zowaar het een keer met S1nn3rz eens. Sportscholen.
Ga een echte sport beoefenen.
Toppunt is wel weer bereikt, vinden dat je in een sportschool niet echt aan sport doetquote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef themole het volgende:
haha dat was echt precies wat ik wou zeggen. Ik vind trouwens die lui die 24/7 machines draaien voor een beetje 'fit' te worden wel zieligerds, maar liften.. neequote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Toppunt is wel weer bereikt, vinden dat je in een sportschool niet echt aan sport doet![]()
Je zit op schaken zeker?
Geen echte sport, je 'sport' wel. Een echte sport zit een goed competitie-element in, helaas is het in de sportschool voornamelijk wie heeft de grootste.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Toppunt is wel weer bereikt, vinden dat je in een sportschool niet echt aan sport doet![]()
Nope, handbal + zwemmen.quote:Je zit op schaken zeker?
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef themole het volgende:
[..]
Geen echte sport, je 'sport' wel. Een echte sport zit een goed competitie-element in, helaas is het in de sportschool voornamelijk wie heeft de grootste.
[..]
Nope, handbal + zwemmen.
Ga lekker roeien. Met je ongeproportioneerde bootfysiek.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef themole het volgende:
Je bent je eigen competitie. Dat bouwt pas uitdaging en doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef themole het volgende:
[..]
Geen echte sport, je 'sport' wel. Een echte sport zit een goed competitie-element in, helaas is het in de sportschool voornamelijk wie heeft de grootste.
[..]
Nope, handbal + zwemmen.
niks mis mee om rond deze tijd te bulkenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben nu aan het bulken terwijl we (als het meezit) over een maandje op het strand liggen.
Come at me.
600 ml melk + scoop whey + 5 gr am creatine + 250 gram kwark, multi, 6 plakken grof volkoren met kaas/komkommer/slasaus, champignonsoep, half kaasbroodje + half frikandelbroodje, bord patat speciaal, meer melk, handje amandelnootjes, frikandel, meer melk, 4 plakken grof volkoren met pindakaas, 2 plakken grof volkoren met gerookte ham, melk/250 gram kwark/brinta/limonadesiroop-shake, 500 gram kwark. Zo word je shredded brahhh.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:47 schreef Xetran het volgende:
[..]
niks mis mee om rond deze tijd te bulken
melk is troep man krijg je fucking aids van weet je togquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
600 ml melk + scoop whey + 5 gr am creatine + 250 gram kwark, multi, 6 plakken grof volkoren met kaas/komkommer/slasaus, champignonsoep, half kaasbroodje + half frikandelbroodje, bord patat speciaal, meer melk, handje amandelnootjes, frikandel, meer melk, 4 plakken grof volkoren met pindakaas, 2 plakken grof volkoren met gerookte ham, melk/250 gram kwark/brinta/limonadesiroop-shake, 500 gram kwark. Zo word je shredded brahhh.
Ik ook van jouw comment.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
melk is troep man krijg je fucking aids van weet je tog
beetje veel carbs vind je niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
600 ml melk + scoop whey + 5 gr am creatine + 250 gram kwark, multi, 6 plakken grof volkoren met kaas/komkommer/slasaus, champignonsoep, half kaasbroodje + half frikandelbroodje, bord patat speciaal, meer melk, handje amandelnootjes, frikandel, meer melk, 4 plakken grof volkoren met pindakaas, 2 plakken grof volkoren met gerookte ham, melk/250 gram kwark/brinta/limonadesiroop-shake, 500 gram kwark. Zo word je shredded brahhh.
Mijn lichaam zet melk rechtstreeks om in ROCKSOLID SLABS OF MUSCLE.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
melk is troep man krijg je fucking aids van weet je tog
Groei als kool en nog steeds niet boven de 13%. Works wonders, uitmelken die shit.quote:
en toen werd je wakker?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had pasgeleden een proefles genomen. Staan daar zo'n paar gewichtige overgemuskulierte männer bij zo'n spiegel in de hoek te trainen. Dus ik zeg tegen zo'n gorilla met zijn anabolenpikkie, laat mij us, en druk zo 200 KG omhoog bij het bankdrukken.
Toen ben ik naar beneden gegaan, heb me gratis drankje gepakt en ben nooit meer terug gegaan.
Echt knap hoe je dat voor elkaar krijgt..quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn lichaam zet melk rechtstreeks om in ROCKSOLID SLABS OF MUSCLE.
[..]
Groei als kool en nog steeds niet boven de 13%. Works wonders, uitmelken die shit.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn lichaam zet melk rechtstreeks om in ROCKSOLID SLABS OF MUSCLE diarree.
zoals een mothafucking baas yooquote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had pasgeleden een proefles genomen. Staan daar zo'n paar gewichtige overgemuskulierte männer bij zo'n spiegel in de hoek te trainen. Dus ik zeg tegen zo'n gorilla met zijn anabolenpikkie, laat mij us, en druk zo 200 KG omhoog bij het bankdrukken.
Toen ben ik naar beneden gegaan, heb me gratis drankje gepakt en ben nooit meer terug gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |