idd! wil je jezelf greenscreenen ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Wat is dat trouwens met die morphsuits? Is iedereen hier een parttime superheld of zo?
nee parttime doen alsof we een leven hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, mijn laatste order @ DX was gewoon binnen 3 weken binnen hoor.
Wat is dat trouwens met die morphsuits? Is iedereen hier een parttime superheld of zo?
Ah, de zin van het leven is jezelf naakt in een fel gekleurd strak latex pakje te hijsen en krijsend door de buurt heen te rennen. Check.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
nee parttime doen alsof we een leven hebben.
check je spam?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Even een vraagje, ik ben van plan op een product te kopen op Buyincoins. Probleem is dat je een account nodig hebt. Ik heb al een aantal keer een account gemaakt, alleen krijg ik geen activation mail, dus ik kan mijn account niet activeren.
Weet iemand wat ik kan doen?
Even je cookies verwijderen? Andere browser gebruiken? Als recommender NewCoupon voor 5% korting gebruiken?quote:
Net even geprobeerd met een andere browser, en een hotmail account, en het luktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Even je cookies verwijderen? Andere browser gebruiken? Als recommender NewCoupon voor 5% korting gebruiken?
Bij registratie heb je een veld: recommender: daar vul je NewCoupon in. En bij het bestellen heb je ook een veld voor recommender, voor de zekerheid daar ook invullen bij het bestellen afronden en je hebt de korting!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net even geprobeerd met een andere browser, en een hotmail account, en het lukt![]()
NewCoupon voor 5%? Zou mooi zijn, maar hoe kom ik daaraan?
Ah, ik zie het. Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij registratie heb je een veld: recommender: daar vul je NewCoupon in. En bij het bestellen heb je ook een veld voor recommender, voor de zekerheid daar ook invullen bij het bestellen afronden en je hebt de korting!
De coupon die je dus moet invullen is: NewCoupon
Ebay.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke shop heeft accessoires voor mobiele telefoons (Samsung Galaxy S2) en verstuurt heel snel? Mag wat hogere prijzen hebben dan concurrenten, als het maar wat sneller binnenkomt dan DX-shit waar alles 2 weken lang 'temporarily out of stock' is.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Nickjuh16 het volgende:
Na 2 weken iets te hebben ontvangen van DX nou al kapot.
Daar gaat 30 euro.
Op bic stond dat eind februari alle pakketjes van CP een delay hebben gehad,quote:Op maandag 19 maart 2012 09:48 schreef tokko1 het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt het er op dat ChinaPost even de weg kwijt is?
Verschillende pakketjes doen er inmiddels al meer dan een maand over, wat zelfs voor china in deze tijd ongebruikelijk is?![]()
Blijf lekker wachten hoor, maar vroeg me af of iemand misschien een dieper liggende oorzaak wist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |