abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109106879
Porta Pro is mooi ja, heb er eentje meegenomen uit USA een tijd terug. Maar zoek nu echt ear buds :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:25:00 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109106936
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109107115
Heeft er hier iemand al echt ervaring met je jbm800's?
Zien er wel mooi/degelijk uit.
pi_109110420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Alleen jammer dat die dan meteen 10 euro is, dat is met (de oude) HDD-prijzen voor mij al niet meer interessant voor zo'n oud traag 250GB-ding
Ik had nog een 250gb en 500 gb in een PC zitten die sowieso naar de sloop vertrok. USB 2.0 gaat met ongeveer 22 mb/s per seconde, altijd handig als je het bijvoorbeeld gebruikt bij een laptop om series/films op te stallen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:22:21 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109110681
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef jonasr het volgende:
Heeft er hier iemand al echt ervaring met je jbm800's?
Zien er wel mooi/degelijk uit.
Jup, heb hier een setje liggen. ZItten super, leuk geluid. Alleen beetje veel bass. Doen hier hun werk als fietsoordopjes omdat ze het goed doen in de wind :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109111247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup, heb hier een setje liggen. ZItten super, leuk geluid. Alleen beetje veel bass. Doen hier hun werk als fietsoordopjes omdat ze het goed doen in de wind :)
mm dank je. Ja ik denk dat ik ze ook als 2de paar ga binnehalen. Als ik eens wat meer up-beat muziek ga luisteren :P. En dan brainwavz of x-ears'tjes als eerste paar :P.
pi_109115274
Hmm net via uitzending gemist even dat over namaak gezien bij de tros;

helaas zelf ook al eens gepakt, en daarmee in contact gekomen bij react ( de organisatie die merken ondersteunt in opsporen van namaak artikelen..)
wat een maupies daar zeg.. :O

helaas toen ook een flinke boete gekregen.. en inderdaad het contract ondertekend om nooit meer in aanraking te komen met nep producten :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 14-03-2012 23:46:26 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:02:00 #158
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109116090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:40 schreef Downstar het volgende:
Hmm net via uitzending gemist even dat over namaak gezien bij de tros;

helaas zelf ook al eens gepakt, en daarmee in contact gekomen bij react ( de organisatie die merken ondersteunt in opsporen van namaak artikelen..)
wat een maupies daar zeg.. :O

helaas toen ook een flinke boete gekregen.. en inderdaad het contract ondertekend om nooit meer in aanraking te komen met nep producten :')
En wat als dat wel zo is? Heeft die organisatie wel enige macht als non-overheid dienst?
Don't let my username fool you...
pi_109122945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik, heb een refund in coins gekregen voor het verkeerde product.
Was dat het volledige bedrag? Ik heb een voorstel gekregen maar dat ligt een stuk onder wat ik betaald heb terwijl ik 1 item helemaal niet gekregen heb en 1 item het verkeerde (nutteloos goedkoop ding voor in de plek gekregen....). Dus ik ben benieuwd, heb aangegeven dat ik er niet mee akkoord ga aangezien het hun fout was. *zuchtje*
pi_109124185
http://www.dhgate.com/

Is dit een betrouwbare site ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_109124195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En wat als dat wel zo is? Heeft die organisatie wel enige macht als non-overheid dienst?
Ze lossen het civiel op in dit geval. Je kan er ook voor kiezen om aangeklaagd te worden en voor de rechter je te moeten verantwoorden.

Ik vond dat de aflevering wel goed in elkaar zat. Je kan niet ontkennen dat een imitatie accu zonder beveiliging extreem gevaarlijk kan zijn. Daarnaast is het zo dat er veel in handen van de maffia is als het om imitatie gaat.
pi_109124247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://www.dhgate.com/

Is dit een betrouwbare site ?
Volgens mij zijn er wel mensen die daar besteld hebben. Zelf geen ervaring mee, wordt vooral gebruikt voor illegale producten/imitatie waar we het hier niet over mogen hebben.
pi_109124324
Dhgate, 1x besteld maar niet meer voor mij.
Wel mijn geld uiteindelijk terug gekregen maar dat duurde ook 4 maanden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_109124328
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel mensen die daar besteld hebben. Zelf geen ervaring mee, wordt vooral gebruikt voor illegale producten/imitatie waar we het hier niet over mogen hebben.
Aah oke, maar waarom staan tinydeal dan in de OP ?
Daar is niks anders dan illegaal en na-maak producten.
Wapen verkoop en dergelijke.
:P :P :P Al goed.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:35:58 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109124416
op tinydeal staan ook wel normale dingen hoor.

Helicopters en laserpennen (legale pennen) bijvoorbeeld. Waar ik al 3,5 week op wacht.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109124480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik zeg het alleen omdat meestal de volgende vraag is of product x of y goed is en of het echt is. Wat wil je bestellen bij DHGate?

Ik
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:40:10 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109124601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

DHGate is net iets beter dan iOffer, waarvoor geldt:
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

iOffer is een marktplaats voor Jan en alleman. Neppe recensies, illegale items, louche verkopers... iets waar je het beste ver vandaan kunt blijven.
DHGate zit ook vol met louche verkopers natuurlijk. :P Daar gaat het om, je kunt alleen met zekerheid webshops aanraden, omdat je ervaring hebt met die verkoper. Als we DHGate of iOffer gaan aanraden en je koopt bij zo'n louche verkoper en ziet je item en geld nooit, ga je ook vragen: 'waarom raden jullie die in de OP aan?', nou, jouw verkoper niet, maar soms kan het wel goed gaan. ;( Mja, je begrijpt, beter wegblijven. :D Bij een normale webshop heb je geen andere verkopers, dus zou het er hetzelfde aan toe moeten gaan voor ieder.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109127180
Iemand toevallig die ebay search bij de hand. Dingen onder de 1 of 2 euro, gratis verzenden en binnen 1 uur aflopend..
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:05:13 #169
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109127272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ze lossen het civiel op in dit geval. Je kan er ook voor kiezen om aangeklaagd te worden en voor de rechter je te moeten verantwoorden.

Ik vond dat de aflevering wel goed in elkaar zat. Je kan niet ontkennen dat een imitatie accu zonder beveiliging extreem gevaarlijk kan zijn. Daarnaast is het zo dat er veel in handen van de maffia is als het om imitatie gaat.
Dat is toch ook een verhaaltje dat behoorlijk overdreven wordt. De meeste accu's die je in China koopt zijn ook gewoon voorzien van een beveiliging. Je lader heeft daar dan ook nog eens invloed op. Ik heb Chinese imitatie accu's voor telefoons, camera's e.d., allemaal werken ze probleemloos.
pi_109127532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Goed in elkaar zat?
Het is een volledig eenzijdige reportage.
Veel van de accu's die je in China besteld zijn niet eens nep/imitatie.

Denk je daarbij dat grote firma's ook niet op die maffia rekenen? Men gaat de productie naar lage loon landen verhuizen, en dat is toevallig waar de producten die wij aankopen ook vandaan komen.
Wel is het waar dat het dikwijls om producten zijn die een 'foutje' vertonen, maar dikwijls komen ze uit dezelfde fabriek hoor :).

En dan heb je nog IEM oortjes of IEM producten. Ik heb buiten accu's bijna uitsluitend IEM producten aangekocht. De reportage maakt van iedereen die in China besteld een ondersteuner aan de maffia, volledig fout.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:17:14 #171
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109127623
Ja, net alsof het enige dat uit China komt, imitatie is. Genoeg artikelen uit China die gewoon origineel zijn of waar geen merkrecht op zit.
pi_109127748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:01 schreef Superrudi het volgende:
Iemand toevallig die ebay search bij de hand. Dingen onder de 1 of 2 euro, gratis verzenden en binnen 1 uur aflopend..
Alstu. Van 08gnoT waar we niets meer van vernomen hebben ;(
(Misschien heeft iemand anders een betere. Deze levert nu maar 3 resultaten op :') ...)
pi_109128216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:14 schreef jonasr het volgende:

[..]

Goed in elkaar zat?
Het is een volledig eenzijdige reportage.
Veel van de accu's die je in China besteld zijn niet eens nep/imitatie.

Denk je daarbij dat grote firma's ook niet op die maffia rekenen? Men gaat de productie naar lage loon landen verhuizen, en dat is toevallig waar de producten die wij aankopen ook vandaan komen.
Wel is het waar dat het dikwijls om producten zijn die een 'foutje' vertonen, maar dikwijls komen ze uit dezelfde fabriek hoor :).

En dan heb je nog IEM oortjes of IEM producten. Ik heb buiten accu's bijna uitsluitend IEM producten aangekocht. De reportage maakt van iedereen die in China besteld een ondersteuner aan de maffia, volledig fout.
Wat had je dan verwacht? Dat een publieke omroep gaat promoten dat we alleen maar imitatie moeten kopen, er niks mis mee is en het bijna niks kost?

Daarnaast roepen wel meer mensen dat het uit dezelfde fabriek komt en het gewoon een klein foutje bevat. Maar er zijn natuurlijk legio fabrieken waar ze zich richten op imitatie producten. Daarnaast zijn er massa's imitatie accu's te koop. En ik gebruik zelf ook een Chinese accu in mijn telefoon naar volle tevredenheid, maar ik zou sommige accu's, producten nooit aangesloten hebben als ik niet erbij ben..

Ik vond niet dat ze deden alsof iedereen die imitatie koop de maffia steunt, maar feit is wel dat de maffia heel veel doet met imitatie.
pi_109128236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, net alsof het enige dat uit China komt, imitatie is. Genoeg artikelen uit China die gewoon origineel zijn of waar geen merkrecht op zit.
Waar reageer jij nou eigenlijk op? Niemand zegt toch dat alles wat uit China komt imitatie is? Het is wel een land waar het meeste imitatie gemaakt wordt.
pi_109128750
Weet iemand toevallig waar je goedkoop morphsuits kan kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')