Alibabaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef thijs1994 het volgende:
@ Tokko
Waar heb je die besteld? Lijkt me ook lachen ! Van Fedex zullen ze wel uit Amerika komen?
Gewoon ff zoeken met de search enginequote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef thijs1994 het volgende:
Linkje misschien? Moet je er dan geen grote hoeveelheid van af nemen als je bij AB bestelt?
Vind ik leukquote:
Foto met jou in deze 2 kledingstukkenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:56 schreef tokko1 het volgende:
M'n Morhp-suits komen vandaag binnen![]()
En ook maar een one-piece joggings geval gekochtlekker hipster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, heb een refund in coins gekregen voor het verkeerde product.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef Yngwie het volgende:
Voor de eerste keer een probleem met BICVan een artikel 2 besteld en maar 1 geleverd, en 1 artikel was het verkeerde ding... Benieuwd wat voor reactie ik op mijn mailtje krijg. Iemand zoiets al eens gehad bij BIC?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Foto met jou in deze 2 kledingstukkenHopelijk paars
![]()
Ik zoek eigenlijk nog een goedkope morphsuit om eens een keer in te neuken, lijkt me waanzinnig kinkySpoiler even gecorrigeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
1 maand al! Hier had ik laatst 2 pakketjes die er resp 2 en 3 maand over hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef McManu het volgende:
Hier ook onacceptabel lang wachten op pakketjes. Volgens mij heeft HK post flinke achterstanden.
Alle 3 mijn pakketjes zijn al bijna een maand shipped!
Wehehhee.. Nu je het zegt.. Wat ene slechte google translate..quote:
Lokale spam-chineesje is weer langs geweest?quote:
Beetje offtopic of niet? Maar kan youtube ook? Dit filmpje is goed (zelf getest op onze tv):quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand advies welke film/spel ik kan kijken/spelen in HD 1080i/p 3D..?![]()
Dat kan je ook met een PS3 controller doen en een Bluetooth stick.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
R.I.P http://www.dealextreme.co(...)pc-usb-converter-789
Heeft me veel blijdschap gegeven dmv emulatorsIk wilde net even een potje Super Smash Bros spelen maar de 2e ingang doet t niet meer!
Dus maar ff nieuwe bestellen..
PS3 controllers zijn duur, moet ik ook nog is een bluetooth dongle kopen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat kan je ook met een PS3 controller doen en een Bluetooth stick.
Coffee/cappuccino stencil(s)/shapesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:32 schreef mcwops het volgende:
heb lopen zoeken maar niet kunnen vinden. Iemand die weet waar je van die mallen/patronen kan krijgen om de cacao op je cappucino te strooien?
Speelde zelf altijd Colin McRae Dirt (iz3D, kun je zo'n beetje alles dat 3D-rendering gebruikt in 3D weergeven). Hier nog een 3D YT-vid die wel tof is:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand advies welke film/spel ik kan kijken/spelen in HD 1080i/p 3D..?![]()
Nog nooit problemen met FP gehad..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Laatst via Focalprice een drietal horloges besteld. Maar na het betalen helemaal niks meer van Focalprice vernomen. Nu gaat het maar om een klein bedrag maar toch via paypal een geschil in gediend om mijn geld terug te vragen.
Komt dit vaker voor? Dat als je betaald hebt, verder helemaal niks meer hoort, geen factuur of shipment information o.i.d.?
Wel al een message gestuurd naar FP?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Laatst via Focalprice een drietal horloges besteld. Maar na het betalen helemaal niks meer van Focalprice vernomen. Nu gaat het maar om een klein bedrag maar toch via paypal een geschil in gediend om mijn geld terug te vragen.
Komt dit vaker voor? Dat als je betaald hebt, verder helemaal niks meer hoort, geen factuur of shipment information o.i.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |