Oké, dat is op zich nog niet zo heel erg. Zolang je maar niet in de bediening oid staat is het in de horeca wel uit te houden!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:26 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of ik het heb verteld maar ik ga bij een sushizaak hier om de hoek werken. Kan er meer verdienen dan bij EW en heb ook een regelmatiger inkomen dan. Mag telefoontjes aannemen, koks orders geven en de 16-jarige scooterbroekies wegsturen
Dat heb ik sowieso nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:08 schreef Franknfurter het volgende:
Nope, is alleen afhaal en bezorgen. Maar bij dit baantje hoef ik niet een kilometer door een weiland te lopen
Waar ben je geflitst dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef maxmin het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van EW met als onderwerp 'bekeuring'.... altijd fijn om in je mailbox te zien staan. Ik moet 44 euro lappen voor gecorrigeerd 6km te hard. Da's weer een dagje voor niets gewerkt door die zakkenvullers bij de politie.
Aan de Hogeweg in Amersfoort... Ik had een uur om een BWM 1serie 10km te verplaatsen dus ik ging maar even wat rondrijden. Uiteindelijk een duur ritje geworden:pquote:Waar ben je geflitst dan?
Ik zie alleen een audi staan. Maar either way, men stuurt echt elke auto duurder dan een golf op naar EW, beetje jammer. Ik vond m'n bwm 5 laatst ook een erg mooie bak, maar zo'n ding heeft iedereen al wel een keer gereden dus overbodig om op te sturen.quote:En toen stond er weer een kansloze 316i op de EW-FB
Wij tanken gemiddeld 200 euro per dag denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn record is iets van 140 euro op één dag getankt
Auto die ik ophaalde moest afgetankt worden afgeleverd en was leeg bij ophalen, daar ging dus totaal al voor 100 euro in. Dan ben je blij met een tankpas
vanuit school duurt juist korter. Is maar der vraag of school morgen doorgaat. Anders 45 , minuten onderweg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Je krijgt betaald vanaf het moment dat je van huis weggaat totdat je weer thuis aankomt -30 minuten.
Ik weet niet of ze moeilijk doen als het vanaf je school langer reizen is naar het ophaaladres dan vanaf je huisadres. Heb zelf alleen maar vanaf huis gewerkt, dus geen ervaring mee.
Waar werk je dan, als je uit Nijmegen werkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Wij tanken gemiddeld 200 euro per dag denk ikAuto's moeten bij ons altijd afgetankt worden als ze terugkomen in Nijmegen.
(Record voor 1 auto is overigens 130 euro, Volvo S80 T4 die helemaal leeg was)
Vestigingswerk uren worden ingevuld door het bedrijf waar je gewerkt hebt, en zodra dit is gedaan krijg je een mailtje, en dan staan ze ook pas in het systeem om ze te controleren. Sommige bedrijven doen het gelijk als je daar de deur uitloopt, andere doen dit niet direct misschien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Jieuwst het volgende:
Vandaag eerste dag vestigingswerk gedaan. Werd om half 11 al weer gebeld of ik donderdag weer wilde.
Ik vond het wel prima, heb haast alleen maar gereden, 2 busjes schoongemaakt (met z'n tweeën).
Ik had alleen nog een vraagje. Toen ik net mn uren van vandaag wilde gaan invoeren stonden er geen uren voor me open om in te voeren. AR is dus waarschijnlijk vergeten de opdracht in het systeem aan mij te koppelen. Of is dit normaal bij vestigingswerk? Ik bel morgenochtend sowieso wel even, anders heb ik dadelijk de hele dag voor niks gewerkt
Oke, in dat geval wacht ik het nog een paar daagjes afquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Vestigingswerk uren worden ingevuld door het bedrijf waar je gewerkt hebt, en zodra dit is gedaan krijg je een mailtje, en dan staan ze ook pas in het systeem om ze te controleren. Sommige bedrijven doen het gelijk als je daar de deur uitloopt, andere doen dit niet direct misschien.
Dat zou ik niet doen, gewoon morgen nog even afwachten/morgenmiddag bellen. Straks krijg je een week later pas uitbetaald ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oke, in dat geval wacht ik het nog een paar daagjes af
WAAR????quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef S-RS het volgende:
1,625 voor een liter vindt ik anders best netjes.
Waar doe je dat dan? 1,709 was het hier aan de Bornholmstraatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef S-RS het volgende:
1,625 voor een liter vindt ik anders best netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |