Een kromme vergelijking maken maakt het echt niet minder waar hoor. En ja, ook als genoeg burgers geen belastingverhoging willen, gebeurd het idd niet. Overheden zijn geen mysterieus onafhankelijk orgaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja echt hoor net als bij een belastingverhoging ofzo, als de burger het niet pikt, stoppen ze gewoon met belasting betalen ...... echt waar hoor
Het wordt te abstract voor je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De burger kan helemaal niet beslissen over die zaken, daarvoor kiezen zij een kabinet.
Dus jij dacht werkelijk dat wanneer de Navo niet had bestaan, jij hier nog steeds lekker, fluitend, frank en vrij je mening had kunnen zitten verkondigen vanachter je computertjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waar heeft het leger ons tegen beschermd de afgelopen 50 jaar? Een beetje wateroverlast, dat is het wel.
Nee kom op, wat een onzin. Moeten we ze nou echt dankbaar zijn voor het feit dat ze hun beroep uitoefenen? Dat komt je bij elke beroepsgroep op hoongelach te staan, waarom dan bij militairen niet?
Je spiegelt je kantoorbaantje op de defensie. Dat is hetzelfde als kassameisjes niveau spiegelen aan CEO's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik hou me op mn werk aan de basale regels ja, jij waarschijnlijk ook. Ik zou niet weten waarom dat jou of mij een nerd zou maken.
Maar als het om militairen gaat moeten we ze opeens maar aan lagere normen toetsen, omdat dat ze echte mannen zou maken![]()
Dit soort gedrag levert geen betere militairen op, het levert alleen slechte professionals op die zich niet aan de regels houden, waardoor we om de paar maanden in de krant kunnen lezen over de zoveelste knokpartij met burgers in het buitenland. Ook tegen de regels, maar ach, het zijn tenminste echte mannen...
Haha, ja dat hebben we natuurlijk te danken aan het Nederlandse leger... Bang dat die Chroetsjov was voor ons joh!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus jij dacht werkelijk dat wanneer de Navo niet had bestaan, jij hier nog steeds lekker, fluitend, frank en vrij je mening had kunnen zitten verkondigen vanachter je computertje
Die vergelijking is niet krom, want het leger wordt gewoon betaald van belastinggeld. En je verhaal over als genoeg ... etc. is natuurlijk een puur theoretisch verhaaltje. En in genoeg landen in de wereld zijn overheden wel een soort "mysterieus" onafhankelijk orgaan, waar het leger ten dienste staat van de overheid en de burgerbevolking daar geen reet over te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een kromme vergelijking maken maakt het echt niet minder waar hoor. En ja, ook als genoeg burgers geen belastingverhoging willen, gebeurd het idd niet. Overheden zijn geen mysterieus onafhankelijk orgaan.
Eigenlijk moet het verkrachten van vrouwen in het leger ook kunnen, ze moeten een beetje de man kunnen uithangen nietwaar? En die vrouwen zijn niks waard als ze daar niet tegen kunnen.quote:
Je begint te trollen. Dan ben je dus door de argumenten heen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het verkrachten van vrouwen in het leger ook kunnen...
Ik hoop dat je zelf snapt hoe dom deze opmerking is ...... jaaaah, dat snap je welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, ja dat hebben we natuurlijk te danken aan het Nederlandse leger... Bang dat die Chroetsjov was voor ons joh!
Wat in andere landen gebeurd is niet interessant.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Die vergelijking is niet krom, want het leger wordt gewoon betaald van belastinggeld. En je verhaal over als genoeg ... etc. is natuurlijk een puur theoretisch verhaaltje. En in genoeg landen in de wereld zijn overheden wel een soort "mysterieus" onafhankelijk orgaan, waar het leger ten dienste staat van de overheid en de burgerbevolking daar geen reet over te zeggen heeft.
Wat ben je ook een panfluitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je begint te trollen. Dan ben je dus door de argumenten heen.
Mooi. Zijn we klaar.
. Ik probeer bijvoorbeeld iets aan de energiecrisis te doen door een softwareoplossing te maken wat mensen bewust maakt van de alomvattende, wereldwijde problematiek omtrent energie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:01 schreef 3-voud het volgende:
De rest van correct Nederland wordt ondertussen steeds ergere zeikerds met een zelf opgedaan ego en verhevenheid die een grote mond heeft over alles, maar zich omdraaien als het er toe doet. Ofwel, internethelden.
Kom op, ons leger heeft ons niet beschermd tegen de Russen. Dat hebben we gewoon aan Amerika te danken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf snapt hoe dom deze opmerking is ...... jaaaah, dat snap je wel
Bedrijven en stichtingen zijn uitermate geïnteresseerd in mijn werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Daar heb je weer van die internethelden...
Theoretisch omdat het in de praktijk niet gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat het grootste deel van de Nederlandse bevolking de accijnzen op brandstof veel te hoog vindt en toch blijven we lekker betalen. Dat was ongeveer de strekking van de opmerking "theoretisch" De hele verhandeling over de constructie van onze Parlementaire Democratie kun wat mij betreft verder achterwege laten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat in andere landen gebeurd is niet interessant.
Verder is het niet puur theoretisch, het is de politieke praktijk. Dat ontkennen is ronduit merkwaardig. Dus de minister was niet verantwoordelijk voor Srebrenica om maar wat te noemen? De minister wordt niet gecontroleerd door de tweede kamer? De tweede kamer vertegenwoordigt niet het volk?
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit 'theoretisch' zou zijnWat een vreemde manier om onder de verantwoordelijkheid van wangedrag uit te komen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klop jezelf niet te veel op je schouder met die 80's HTML rommel van je. Straks bezeer je je nog.
Echt .....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op, ons leger heeft ons niet beschermd tegen de Russen. Dat hebben we gewoon aan Amerika te danken.
En in de huidige internationale verhoudingen is de beschermende rol van ons leger al helemaal verdwenen. Tegen een grootmacht zullen we ons nooit kunnen verweren en op terroristische acties is ons leger totaal niet ingericht (niet voor niets dat dit grotendeels civiel wordt tegengegaan).
Het leger heeft allerlei nuttige rollen, maar het is echt niet zo dat we ze dankbaar moeten zijn omdat ze ons beschermen tegen allerlei kwaad.
Wie heeft het hier over beschaving, vechtmachines willen we kwekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Van welke beschaving is er sprake wanneer iemand zijn ongewassen wellicht ietwat bruine achterwerk drapeert in het vochtige face van een ander?
Kan iemand mij dat eens uitleggen?²
Toch wil in de praktijk de SP de belasting verhogen en de VVD niet. het volk heeft bepaald dat de VVD 'gelijk' krijgt. In de praktijk heeft het volk bepaald dat het een beroepsleger is. In de praktijk heeft het volk bepaald dat het leger moet bezuinigen. In de praktijk heeft het volk bepaald dat het leger ingezet moest worden in Afghanistan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Theoretisch omdat het in de praktijk niet gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat het grootste deel van de Nederlandse bevolking de accijnzen op brandstof veel te hoog vindt en toch blijven we lekker betalen. Dat was ongeveer de strekking van de opmerking "theoretisch" De hele verhandeling over de constructie van onze Parlementaire Democratie kun wat mij betreft verder achterwege laten.
Je kan het ook niet uitleggen, dus logisch dat je dat niet doet...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt .....Navo ... één internationaal leger, gevormd door meerder nationale legers, (waaronder natuurlijk het Amerikaanse leger.) Een aanval op één van ons is een aanval op ons allen, etc. etc.
Ik ga het echt niet uitleggen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |