opbokken dan?quote:
Wat de neuk heeft Gaalbeestje nou op de Boschdijk te zoekenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef HetBrabandertje het volgende:
Op psv.netwerk.to wordt overigens gemeld dat van Gaal op de Boschdijk gesignaleerd zou zijn
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:57:16#tenhag gaat niet naar #fceindhoven reageer retweet
haha verander je hem over half uurtje weerquote:
over een half uur niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha veranderd je hem over half uurtje weer. Nu ben je iig niet kinderachtig bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Fredje verdiend zeker nog een laatste applaus
Uitzwaaien bij de Herdgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lulquote:
Maar geen Fredjequote:
quote:Ronald Koeman is niet verrast dat Fred Rutten maandag ontslagen is bij PSV. De Eindhovense club moet het congé van de trainer officieel nog bevestigen, maar om 15:00 uur gaat een persconferentie van start en de vooruitzichten zijn allesbehalve positief. Koeman was zelf in het verleden ook trainer van PSV en vertrok daar vrijwillig: bij AZ werd hij echter ook ontslagen. Koeman geeft aan dat Rutten bepaald geen leuke dagen doormaakt.
“Als je werkt bij Ajax of PSV, moet je kampioen worden. Niet ieder jaar, maar wel vaak. Als je dan niet presteert, weet je dat dit kan gebeuren”, zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. Hij zegt dat hij zich niet voor kan stellen dat Rutten verrast werd door het slechtnieuwsgesprek in Eindhoven, maandag. Daarna volgde een directieoverleg bij PSV.
“Uit eigen ervaring weet ik ook dat dit niet de leukste dagen zijn in het leven van een trainer, het is best ingrijpend. Daarom leef ik van een afstand toch mee met mijn collega Fred Rutten”, aldus de trainer van Feyenoord. Volgens hem is de optelsom heel simpel. “Wij trainers maken dit allemaal wel een keer mee en zullen het vaker meemaken. Als je in de top werkt en de resultaten vallen tegen, is zo’n proces niet meer om te keren en volgen er consequenties. Los van de vraag wiens schuld het nou echt is.”
ik verwacht een huilende fredquote:
R Koeman moet gewoon zijn mond houden, want die heeft nog nergens zijn contract vol gemaaktquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fred zag dat het tijd was om te gaan
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fred zag dat het tijd was om te gaan
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu, de man die al z'n hele leven speed snuift
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu, de man die al z'n hele leven speed snuift
Mister Plakhaarquote:
Dat is al een uur duidelijkquote:
interview bij Eredivisie Live.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Cocu die straks een perscon na de wedstrijd geeft
Ja, gewoon keihard ontslagenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef Xaobotnik het volgende:
E énzijdig, dus Rutte wilde wel blijven, maar is gekicked...
Guardiola en Mourinho staan te schaken op hun benenquote:
De vraag herhalen voor de kijkerquote:
kan je schaken op je benen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Guardiola en Mourinho staan te schaken op hun benen
Schaken.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Hebben we een nieuwe minister president? En ik maar denken dat het om PSV ging...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Eénzijdig, dus Rutte wilde wel blijven, maar is gekicked...
Schaken? Ik denk dammen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te schaken?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Ook goed nieuws voor eredivisie live trouwens.
Zij hoeven nu niet meer telkens die cameralens schoon te maken na een interview met Fredje.
Wat? Komt Ruben Schaken?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Ook goed nieuws voor eredivisie live trouwens.
Zij hoeven nu niet meer telkens die cameralens schoon te maken na een interview met Fredje.
Elke club heeft een eindbaas.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn voor onze twee eindbazen
Faber gaat een klein stapje omhoogquote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Bergkamp & FDB > fabertje en cocuquote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Shreyas het volgende:
Aan de andere kant, heel veel slechter kan PSV het niet doen dit seizoen. Dus met Cocu en Faber aan het roer heeft PSV weinig te verliezen. Bedenk wel dat PSV kwalitatief op dit moment de beste selectie heeft,
Op papier wel ja.quote:
op teletekst ookquote:
Ja? wat is daar zo gek aan?quote:
Dat gezwam hoorde ik net ook al op Omroep Brabant. Maar waar is dat in godsnaam op gebaseerd dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:12 schreef Shreyas het volgende:
Bedenk wel dat PSV kwalitatief op dit moment de beste selectie heeft
Ja, niets eigenlijk. Gewoon de herkenning.quote:
Beter dan jullie selectie iigquote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gezwam hoorde ik net ook al op Omroep Brabant. Maar waar is dat in godsnaam op gebaseerd dan?
verdediging is zo lek als een mandje. 10 tegengoals zondag.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gezwam hoorde ik net ook al op Omroep Brabant. Maar waar is dat in godsnaam op gebaseerd dan?
Welke club heeft een betere selectie dan?quote:
Oh lolquote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, niets eigenlijk. Gewoon de herkenning.
Hmm dat kan kut voor je uitpakken Cocutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 12-03-2012 om 15:13:08#Cocu heeft de baan aanvaard in het belang van de club, meldt #Sanders. reageer retweet
ik vind het wel goed. Ik haaaat het altijd als ik alleen het antwoord kan horen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef Syntix het volgende:
die kneus die er doorheen praaten te weinig tijd heeft om zijn zin af te maken
Echt hè???quote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben toch 3-1 verloren?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verdediging is zo lek als een mandje. 10 tegengoals zondag.
Is ie alweer dronkenquote:
No shit, neppert. Niet zo gek ook met een dubbele begroting. Nu weer terug in je hok.quote:
Twente.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke club heeft een betere selectie dan?
Ajax, Twente, AZ.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke club heeft een betere selectie dan?
Ja, en zonder Messi, Xavi en Iniesta is Barcelona eigenlijk best matig. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op maandag 12 maart 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zonder blessures heeft Ajax het beste team
Die vergelijkingquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en zonder Messi, Xavi en Iniesta is Barcelona eigenlijk best matig. Zo lust ik er nog wel een paar
Daarom staan ze ook 2dequote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en zonder Messi, Xavi en Iniesta is Barcelona eigenlijk best matig. Zo lust ik er nog wel een paar
Met blessures & een groot bestuurlijke rampjaar staan we nog steeds 2e en doen we mee om de titelstrijd. Hoe slecht zijn de andere selecties dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zonder blessures heeft Ajax het beste team
Dit is idd bijna het slechtste seizoen ooit voor Ajaxquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met blessures & een groot bestuurlijke rampjaar staan we nog steeds 2e en doen we mee om de titelstrijd. Hoe slecht zijn de andere selecties dan?
Echt hè.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax, Twente, AZ.
ook als meetwaarde Valencia nemen, dat is toch appels met peren?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op maandag 12-03-2012 om 15:18:08BREKEND: Fred Rutten per direct aan de slag bij klantenservice #Ziggo. #PSV #rutten reageer retweet
Ajax heeft op papier een gelijkwaardige selectie, maar 50% is in de ziekenboeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax, Twente, AZ.
ook als meetwaarde Valencia nemen, dat is toch appels met peren?
wat zijn dan die wereldspelers van PSV, behalve matavz en toivonen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft op papier een gelijkwaardige selectie, maar 50% is in de ziekenboeg.
Twente en AZ hebben slechts enkele topspelers.
Mertens is niet ontslagen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef TakAFCA het volgende:
3 weken terug nog de kampioenswedstrijd winnen, en nu ontslagen zijn.
Hoe vaak zou dries dat nog moeten aanhoren als psv geen kampioen wordtquote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef TakAFCA het volgende:
3 weken terug nog de kampioenswedstrijd winnen, en nu ontslagen zijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe vaak zou dries dat nog moeten aanhoren als psv geen kampioen wordt
Wat een paardenlul ben je danquote:
En Twentequote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een paardenlul ben je dan. Zoiets roepen met op komst Valencia, NAC, Heerenveen en Ajax.
![]()
.
Absoluut geen fijne sfeer maar als ik het vergelijk met de andere 2 clubs die er om bekend staan viel dit nog wel mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
Ik wil toch even mededelen dat ik het stom vind dat de supporters zo gemeen deden tegen de spelers en de trainer.
Dit snapte ik ook al niet...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom wordt Cocu de hoofdcoach en niet Faber?
Snap ik ook niet. De hoofdcoach wordt nu assistent en andersom. Bizar, eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom wordt Cocu de hoofdcoach en niet Faber?
Ja de manier waarop was inderdaad wel een beetje triestquote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Ziba het volgende:
Ik wil toch even mededelen dat ik het stom vind dat de supporters zo gemeen deden tegen de spelers en de trainer.
Verschil is dat wij het doen als we 15e staanquote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut geen fijne sfeer maar als ik het vergelijk met de andere 2 clubs die er om bekend staan viel dit nog wel mee.
Ga jij nou maar je eigen groep aan spreken om te verliezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verschil is dat wij het doen als we 15e staan. Wat een knurften.
Toch vind ik het vreemd en sneu dat er zo wordt gereageerd. Alsof het het einde van de wereld is. Alsof de spelers en de trainer er wat aan kunnen doen. Blijkbaar zit er op dit moment niet meer in.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut geen fijne sfeer maar als ik het vergelijk met de andere 2 clubs die er om bekend staan viel dit nog wel mee.
Toivonen zal niks zeggenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een verklaring van Strootman of Toivonen gekomen?
Hoop dan van Strootman. Durft tenminste nog in gesprek te gaan met de aanhang.quote:
Waterreus heb ik ook alleen maar zien vechten voor zijn mening gisterenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Warreus is ook een homo, cocu zal et niet overnemen
Die zal beter op zijn woorden moeten letten
Dat het ergens anders erger gebeurd houdt nog niet in dat dit niet heel triest is!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij werd door ieder persoon daar uitgekotst maar kreeg applaus toen ie vertrok in plaats van klappen. Heel veel beter kan niet, ook al zou ik er zelf voor geen goud tussen staan.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat het ergens anders erger gebeurd houdt nog niet in dat dit niet heel triest is!
Cocu wou het ook helemaal niet overnemen, maar is in feite ook gewoon 'gedwongen' gezien de omstandigheden. Dus in dat opzicht had Waterreus gisteren gelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Warreus is ook een homo, cocu zal et niet overnemen
Die zal beter op zijn woorden moeten letten
Waarom wordt Faber dan geen hoofdtrainer?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Cocu wou het ook helemaal niet overnemen, maar is in feite ook gewoon 'gedwongen' gezien de omstandigheden. Dus in dat opzicht had Waterreus gisteren gelijk
Dit zijn goede leermomenten voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Cocu wou het ook helemaal niet overnemen, maar is in feite ook gewoon 'gedwongen' gezien de omstandigheden. Dus in dat opzicht had Waterreus gisteren gelijk
Het blijft toch te zielig voor woorden dat deze dreigende houding gezien kan worden als meevaller. Dan staat daar zo'n mongool met een stadionverbod "Wij zijn PSV". Als hij echt PSV was dan had hij PSV ook niet benadeeld met zijn onnozele acties die resulteren in dat stadionverbod!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij werd door ieder persoon daar uitgekotst maar kreeg applaus toen ie vertrok in plaats van klappen. Heel veel beter kan niet, ook al zou ik er zelf voor geen goud tussen staan.
Als je vanaf nu gewoon degene die de laatste post plaatst het nieuwe topic laat openen, hoef je het daarna ook niet te lijmen met flauwe humor. Het is een tip. Gratis.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och kom ophij kan wel tegen een grapje.
Na dat programma wat er nu op is geloof ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat komt dat programma met @Aad300 nu?
Waar is Nilis in je UI??quote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waarom wordt Faber dan geen hoofdtrainer?
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat komt dat programma met @Aad300 nu?
quote:1 ontslagen coach, opgevolgd door 1 assistent en 1 nieuwe coach = 2 coaches. 11 basisspelers gedeeld door 2 = 6,5 per coach + 5 bankzitters is 11,5. Daarnaast nog 1 scheids en 2 grens is 3. Gedeeld door 11,5 = kampioenschap. Goeie keus dus van PSV.
Twee pagina's terug staat dat Aad in Onder Ons te zien is, daarvan is de eerste uitzending om 17.54 uur, dat wordt vervolgens ieder uur om xx.54 uur herhaaldtwitter:aad300 twitterde op maandag 12-03-2012 om 12:32:05Vnm interviews met @PownedTVFeed en omroep brabant.#crisispsv. reageer retweet
Strootman, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Derijck...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Einthovuh het volgende:
http://nos.nl/video/350701-overzicht-loopbaan-fred-rutten.html
Lekker filmpje weer van de NOS. Hoe komen ze bij 30 miljoen aan investeringen?
Stroot/Mertens 14quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Strootman, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Derijck...
Dan zitten we al over de twintig, geloof ik?
Strootman + Mertens = 13quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Einthovuh het volgende:
Derijck zo weinig zelfs?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stroot/Mertens 14
Matavs 6.8?
Derijk 275.000?
Wijnaldum 5
Tyton 2.5
Ook zonder zit je op ruim 30 inclusief de extra kosten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Einthovuh het volgende:
Tenzij ze Willems en Betancourt er ook bij tellen natuurlijk, maar die zijn niet voor de hoofdselectie gekocht in eerste instantie.
Hoe zit dat eigenlijk, dat weten jullie beter dan ik. Ik meen ergens te hebben gelezen dat Rutten wel degelijk veel heeft meebeslist over de aankopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Lol op RTL 4, "nadat Rutten 30 miljoen heeft geïnvesteerd"
Wat lief van Fredje dan
30*8^4=3317760000-1200/100*4-12710400=30000000quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Einthovuh het volgende:
Wel meer dan alleen Balasz hequote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Strootman + Mertens = 13
Matavz = 6
Wijnaldum = 5
Derijck = 0.7
Tyton = 2,5
Zit je in totaal toch op bijna 30 miljoen (27,5) en dan is het nog de vraag hoe creatief ze de extra tekengelden hebben geteld. Al staat daar natuurlijk wel Balasz tegenover.
Gewoon ff zijn hele privévermogen in PSV gestoken.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Lol op RTL 4, "nadat Rutten 30 miljoen heeft geïnvesteerd"
Wat lief van Fredje dan
Is wat wazig. Want Rutten stond ook naast Brands in de hiërarchie, war de TD normaal gesproken de baas over de trainer is. Het zou kunnen dat Rutten meebesliste. Maar het zou ook kunnen dat dit meebeslissen beperkt bleef tot instemmen met voorstellen...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk, dat weten jullie beter dan ik. Ik meen ergens te hebben gelezen dat Rutten wel degelijk veel heeft meebeslist over de aankopen.
Hutchinson kan simpelweg niet goed verdedigen, iets wat Manolev in beperkte mate wel kan alleen wat hij daarna doet met een bal is op z`n zachst gezegd dramatisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 04:25 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja oke voor een paar ton.. maar ik vraag me dan stiekem af of er dan echt niets rondloopt in onze eigen jeugd ?
En Manolev een betere optie dan Hutchinson ? Manolev is echt geen verdediger !
Hutchinson ook geen echte rechtsback maar heeft al een paar keer rechtsback gespeeld vorig seizoen waarin hij mij positief verraste.
Heeft geen rare fratsen zoals Manolev..'Hutch' is zeker geen wereldvoetballer.. maar hij kost PSV alleen maar salaris en heeft ook geen transfergeld gekost.
Op basis waarvan wil je Manolev er dan in laten staan ? Kijk hoeveel kaarten hij dit jaar al heeft gepakt..als ik het goed begrijp krijgt hij voor elke gele kaart nu een wedstrijd schorsing ?
En ben bang dat Manolev er nog wel een paar gaat pakken dit seizoen.Kijk hoe vaak hij voor Jan lul op komt en dan gewoon een klote bal geeft terwijl er zat opties zijn. Ook dan vraag ik me af.. loopt er dan echt geen fatsoenlijke rechtsback in onze eigen jeugd ? Je zou verdorie maar rechtsback zijn bij Jong PSV en geen kans krijgen in het eerste bij PSV omdat Manolev rechtsback speelt.
278 reacties hier hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
336 alHMF heeft flink lopen kutten hier.
Is in overleg gegaan geloof ik. Rutten wilde heel graag Matavz hebben enzovoort. Maar spelers als Marcelo en Engelaar zijn wel volledig door hem aangekocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk, dat weten jullie beter dan ik. Ik meen ergens te hebben gelezen dat Rutten wel degelijk veel heeft meebeslist over de aankopen.
Wel apart dat Rutte dat in zijn laatste jaar mag beslissenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is in overleg gegaan geloof ik. Rutten wilde heel graag Matavz hebben enzovoort. Maar spelers als Marcelo en Engelaar zijn wel volledig door hem aangekocht.
Het kampioenschap gaat voor alles alleen jammer dat de verdediging totaal overschat werd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wel apart dat Rutte dat in zijn laatste jaar mag beslissen
Dat klopt, maar zolang het voetbal altijd achterin begint is een goede verdediger wel een noodzaak. Niemand kan zijn stempel drukken als de verdediging zo dramatisch is en het elftal als geheel komt er heel rommelig uit te zien. Als je bijvoorbeeld kijkt naar FC Twente die wel kunnen leunen op een redelijke verdediging dan zie je dat het elftal als geheel een stuk stabieler is. Qua middenveld en aanval kunnen we ons makkelijk meten met de top maar de verdediging is ronduit dramatisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef Einthovuh het volgende:
Ik denk dat er mogelijk ook is ingekocht door Brands met het oog op doorverkoop en winst. En eerlijk is eerlijk, een middenvelder of aanvaller levert veel meer geld op dan een verdediger
Ik ben er al vaker op in gegaan: wees blij als we voor die spelers die we nu hebben gekocht de 30 miljoen terugkrijgen die er voor betaald is. Wijnaldum, Matavz en Tyton zijn dit seizoen nou niet bepaald méér waard geworden.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef Einthovuh het volgende:
Ik denk dat er mogelijk ook is ingekocht door Brands met het oog op doorverkoop en winst. En eerlijk is eerlijk, een middenvelder of aanvaller levert veel meer geld op dan een verdediger
Onzin, met twee keer kampioen worden en CL spelen hark je veel meer binnen; direct zat ik al te rekenen. En daar heb je ook een goede verdediging voor nodig.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef Einthovuh het volgende:
Nou, van wie zou jij een kloon zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef AadDeMos het volgende:
[..]
Onzin, met twee keer kampioen worden en CL spelen hark je veel meer binnen; direct zat ik al te rekenen. En daar heb je ook een goede verdediging voor nodig.
Waar wil je Wijnaldum neerzetten dan? Ik zie in hem eerder een rechtsbuiten dan een centraal aanvallende middenvelder (waar Toivonen nu staat). Daar heeft hij het overzicht (nog) niet voor, laat 'm maar lekker dribbelen en z'n man uitkappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
Wijnaldum gaat heeel veel meer waard worden als Toivonen vertrekt en als Bommel terugkomt. Dan komt hij eindelijk tot zijn recht. En het middenveld ook...Met een goede Zanka, Marcelo, een RB en opvolger van Pieters zijn we er.
1) Speculatie, je wéét gewoon niet zeker of hij zijn belofte in gaat lossen (dit seizoen laat hij weinig zien).quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
Wijnaldum gaat heeel veel meer waard worden als Toivonen vertrekt en als Bommel terugkomt. Dan komt hij eindelijk tot zijn recht. En het middenveld ook...Met een goede Zanka, Marcelo, een RB en opvolger van Pieters zijn we er.
Daar zal hij het overzich ook nooit voor krijgen. Simpelweg omdat hij niet zo'n speler is.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef AadDeMos het volgende:
[..]
Waar wil je Wijnaldum neerzetten dan? Ik zie in hem eerder een rechtsbuiten dan een centraal aanvallende middenvelder (waar Toivonen nu staat). Daar heeft hij het overzicht (nog) niet voor, laat 'm maar lekker dribbelen en z'n man uitkappen.
Net als Cabral een blind paardquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zal hij het overzich ook nooit voor krijgen. Simpelweg omdat hij niet zo'n speler is.
Ja. Maar gelukkig ziet Cabral wel in dat hij gewoon een buitenspeler isquote:
jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Powerplant. het volgende:
Volgend seizoen 100 jaar PSV
Dan is er toch ook een oefenwedstrijd met Barca? Was toch onderdeel van de transfer van Ibi?
Messi tegen Marceloquote:Op maandag 12 maart 2012 17:00 schreef Powerplant. het volgende:
Volgend seizoen 100 jaar PSV
Dan is er toch ook een oefenwedstrijd met Barca? Was toch onderdeel van de transfer van Ibi?
quote:
Op doelsaldo gaat het dit seizoen in ieder geval al niet meer lukken.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:55 schreef Powerplant. het volgende:
Juist als je het niet verwacht, is het kampioenschap het mooist![]()
Remember '07
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En zo vertrekt Fred zonder commentaar voor de laatste keer van de Herdgang...
http://nos.nl/video/350736-geen-commentaar-rutten-op-ontslag.html
Heb het te doen met FredOokal is het voor PSV sportief beter.
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ookal is het voor PSV sportief beter.
Sanders en co verwachten niet grootse kunststukken hé.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Ben benieuwd of Cocu het nou zoveel beter gaat doen.
Nee,maar jij zei dat het sportief beter was.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanders en co verwachten niet grootse kunststukken hé.
Ja, Fred haalde te weinig uit de aanvallende en middenveldkwaliteitenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee,maar jij zei dat het sportief beter was.
Of ze hopen op hetzelfde scenario als bij Frank de Boer. Ook maar interim, maar toen het duidelijk was dat hij het goed deed in elk opzicht was het duidelijk dat hij een contract moest krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
Daarom snap ik ook niet dat Faber geen hoofdtrainer gaat worden...
quote:
Maar Cocu komt in principe uit dezelfde lijn als Rutten en Ten Hag. De Boer kwam uit de A1 volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Of ze hopen op hetzelfde scenario als bij Frank de Boer. Ook maar interim, maar toen het duidelijk was dat hij het goed deed in elk opzicht was het duidelijk dat hij een contract moest krijgen.
Ik kan me goed voorstellen dat je Faber of Cocu nog geen jarencontract wilt aanbieden.
Dat is waar, maar allebei jonge onervaren oud-voetballers die duidelijk mee gaan met het beleid van de club en op het moment van aanstellen eigenlijk nog aan het oefenen waren voor het grote werk.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:30 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar Cocu komt in principe uit dezelfde lijn als Rutten en Ten Hag. De Boer kwam uit de A1 volgens mij.
Faber heeft het goed gedaan bij Eindhoven, komt oorspronkelijk uit Geldrop dus een echte man uit de stad.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Faber ken ik niet zo goed, buiten dat hij altijd een beetje overkomt als een triangeljosti in interviews na wedstrijden van Eindhoven. Maargoed, dat heb ik al snel als ik Brabanders hoor praten.
Is er binnen de club veel draagvlak voor hem, wat is het voor trainer? Want ik neem toch aan dat Cocu geen hoofdtrainer gaat worden.
Faber is een zeer groot talent als trainer. Heeft het met FC Eindhoven boven verwachting gedaan en de defensie daar op orde gekregen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Faber ken ik niet zo goed, buiten dat hij altijd een beetje overkomt als een triangeljosti in interviews na wedstrijden van Eindhoven. Maargoed, dat heb ik al snel als ik Brabanders hoor praten.
Is er binnen de club veel draagvlak voor hem, wat is het voor trainer? Want ik neem toch aan dat Cocu geen hoofdtrainer gaat worden.
Dat is zo inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 17:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is waar, maar allebei jonge onervaren oud-voetballers die duidelijk mee gaan met het beleid van de club en op het moment van aanstellen eigenlijk nog aan het oefenen waren voor het grote werk.
Welke ervaren assistent trainer wilt voor weinig salaris en uitzicht voor volgend jaar aan de slag gaan bij PSV. Iets veel beters dan Atteveld kan je niet halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef Einthovuh het volgende:
Er komt trouwens nog een ervaren assistent-trainer bij. Maar het is nog niet bekend wie, waarschijnlijk meer nieuws deze week.
Misschien is mijn topografie wel fucked, maar Geldrop is toch juist een dorp?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Faber heeft het goed gedaan bij Eindhoven, komt oorspronkelijk uit Geldrop dus een echte man uit de stad.
quote:Volgens technisch manager Marcel Brands was het ontslag van trainer Fred Rutten bij PSV onvermijdelijk. “Er kwam sinds vorige week een onmenselijk grote druk op de ploeg, dan moet je een keuze maken”, laat de sportbestuurder weten aan radiozender BNR. Volgens de PSV-manager kwam de druk vooral van buitenaf.
“Kijk alleen maar naar hoeveel media er zijn vandaag, dan weet je genoeg”, zegt Brands, die wel aangeeft dat de matige resultaten zeker hebben meegespeeld. “We hebben gekeken naar de periode vanaf de winterstop en als je wat langer kijkt, is het probleem dat het drie jaar achtereen mis is gegaan.”
Rutten zelf wilde, toen hij trainingscomplex De Herdgang verliet en de directie het nieuws naar buiten bracht op de persconferentie, niet reageren. “Dat lijkt me logisch, of niet”, tekent De Telegraaf op uit de mond van de coach. Vooralsnog is Wilfred Bouma de enige speler die een korte reactie heeft gegeven. “We voelen ons allemaal schuldig, de trainer ligt goed bij de spelers”, aldus de verdediger.
Geldrop even googlenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is mijn topografie wel fucked, maar Geldrop is toch juist een dorp?
Geen idee haha.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke ervaren assistent trainer wilt voor weinig salaris en uitzicht voor volgend jaar aan de slag gaan bij PSV. Iets veel beters dan Atteveld kan je niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |