Geen Apple, geen bril.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef Kluts het volgende:
Dat kind groeit op voor galg en rad met zo'n hipsterpa.
Aww, stroller-meat!quote:
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lostquote:
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lost
Schaar mij er dan ook maar onder
dan ben ik het zelfs! kan je nagaan!!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.quote:
Hoezo? Dit is toch een vrij land?quote:
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.
Of dat aangekoekte korstje rond de neus. Bah
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.quote:
en dan vol met zand natuurlijk van het buiten spelenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.quote:
Misschien vind je het dan volgend jaar leukquote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Ik heb het ook hoor, winkelen is moeilijk tegenwoordig.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Het is nog vroegquote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Ja, proces begint he. Ik las het net.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Daarnaast is de TT trouwens wel heel actueel, in het kader van de behandeling van de zaak van Robert M. vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |