Ik niet, heb een extra dagje weekendquote:Op maandag 12 maart 2012 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik haat maandagen
Zeker met dit weer op kantoor zitten is een fikse straf!
Ja om vervolgens in het weekend natgeregend te gaan wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, heb een extra dagje weekend![]()
Eind van de week ga je het weer nog veel vervelender vinden
Zou nog best eens mee kunnen vallen, is nog ver wegquote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja om vervolgens in het weekend natgeregend te gaan worden
Life's not fair
Domientje? Zal vanavond MetMichiel ook wel overnemenquote:
Jouw optimisme siert jequote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou nog best eens mee kunnen vallen, is nog ver weg
Ik ben meestal misselijkmakend positiefquote:
Tof!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Goed moment om ook vandaag een vrije dag te hebben
Sterktequote:Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef minthy het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Op naar het ziekenhuis, later
Sterkte!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef minthy het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Op naar het ziekenhuis, later
Dat accent van die man ookquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een HBO-opleiding Hondengedragstherapie. Schaf die onzin es snel af!
Ik miste dat het om een hbo-opleiding ging, zo'n uitstroom hebben ze op het mbo ook wel. Ik heb wel eens met honden in de klas les gegevenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een HBO-opleiding Hondengedragstherapie. Schaf die onzin es snel af!
quote:
quote:
Niks ernstigs hoor, alleen maar bloed prikkenquote:
Die samenwerking met Rihanna is echt een hemeltergend kutnummer. Geef toe.quote:
Zelfs die fluit ik mee, kan me niets schelenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die samenwerking met Rihanna is echt een hemeltergend kutnummer. Geef toe.
Schande. Zwaar overrated dat Coldplay.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs die fluit ik mee, kan me niets schelen
Omfg, jij bent echt de kloon van SC!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande. Zwaar overrated dat Coldplay.
Nu weet ik het niet meer, raak helemaal in de warquote:
Ik neuriede ook meequote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
Plage wordt voor mij toch wel een beetje een guilty pleasure met dit weer
Hey broer!quote:
Lief, maar nu ga ik me de rest van de dag afvragen waar ik zitquote:
Dan kon ze het toch gewoon in het Help ik zoek-topic vragen? Dit was echt supermakkelijk.quote:
Was niet moeilijk, nee! Alleen de link naar ABBA snap ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kon ze het toch gewoon in het Help ik zoek-topic vragen? Dit was echt supermakkelijk.
You play all zonesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, maar nu ga ik me de rest van de dag afvragen waar ik zit
Ik had godver net m'n auto gestofzuigd, kan nu kots scheppen...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik was te laat met m'n radio uitzetten. Nu moet ik huilen.
Een Stanleymes werkt ook prima.quote:
Wat denk je zelfquote:
Geen idee, maar aan je smilies te zien krijg jij er trek vanquote:
Ik heb altijd trek, dat weet je ondertussen toch welquote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar aan je smilies te zien krijg jij er trek van
Oh ja, das waar ook...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek, dat weet je ondertussen toch wel
Wat ben jij huilerig vandaag, ik krijg meelijquote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Sersjee het volgende:
Kennen ze Pump up the jam niet... Mijn oude hart huilt.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Sersjee het volgende:
Kennen ze Pump up the jam niet... Mijn oude hart huilt.
Ja, en dat soort dingen onthou ik dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2012 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom maar door met de Veenstra-uitvoering.
Verder ben ik vandaag hartstikke fris en fruitig en vrolijk, hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ben jij huilerig vandaag, ik krijg meelij
Afgezien van die bananen, jammie, ik krijg er trek vanquote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Precies, Sersjee is zo fruitig vandaag dat dit z'n avatar zou moeten zijn:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verder ben ik vandaag hartstikke fris en fruitig en vrolijk, hoor!
Tijd om de wedstrijd te staken wegens klimatologische omstandigheden...quote:
ok, hier moest ik om lachentwitter:Domien twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:29:08Bij T-Mobile spaar je blijkbaar punten. Ik heb er 886. Dat betekent dat ik nu een vouwvaas kan bestellen! Deze dag wordt niet meer beter! reageer retweet
Nu al?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
hoi!
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
yup, 2 dagen vrij. en dat 2 dagen werken en dan weer.....weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!quote:
Mooi op tijd!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
hoi!
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
Lekker succesvol ook...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die 538 op de lachspieren vind werken?
Hoe goedkoop kan je een concept jatten.
Ja, op de een of andere manier vind ik hem ook niet vervelend meerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef gerbenp het volgende:
Die valt weer eens even fijn zeg, dat Bouncer.![]()
Mneh, ze hanteren zelfs een SMS nummer 4333 ( Lees hier maarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die 538 op de lachspieren vind werken?
Hoe goedkoop kan je een concept jatten.
Allenig, geen zin om met schoolprut bezig te gaan en de chatslet uithangend op Facebook.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Allenig, geen zin om met schoolprut bezig te gaan en de chatslet uithangend op Facebook.
En met jou??
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Forumknuf
Lekker hoor, net weer thuis. Morgen gelukkig al om 5:50 uur op dus nog tijd genoeg om ff hier te chillen
Heerlijk hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet jaloers op je werktijden, hoef pas om 11u op school te zijn![]()
Ik moet wel door tot 20:30, dat dan weer wel...
Slaap lekker!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk hoor.
Hmja dan maar eens mn bedje in.
Mooi op tijd al. Trustenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk hoor.
Hmja dan maar eens mn bedje in.
Neuh, ik mis Roos.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde net pas dat Annemiek er zit, klinkt niet eens zoveel anders dan Roos
Ook. Corton zou ik eigenlijk ook wel vaker willen horen.quote:
Dat ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook. Corton zou ik eigenlijk ook wel vaker willen horen.
bye bye man bye byequote:
godallejezusmariajozef. wat is dat SLECHT!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
Dit is hier zeker al vaak gepost
![]()
Ja ja, met Ekdom
en ze hadden een fatsoenlijke productiebedrijf http://www.youtube.com/user/verystrawberrymediaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godallejezusmariajozef. wat is dat SLECHT!
bye bye vrouw bye byequote:
ik kom ook zo!quote:
ik ben bang dat van RSF uberhaupt weinig goeds meer te maken valt.....de clip is van het niveau eric dikeb en het liedje van het niveau eric dikeb....keer 2!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ze hadden een fatsoenlijke productiebedrijf http://www.youtube.com/user/verystrawberrymedia
ojeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:44 schreef minthy het volgende:
Telefoon dood, allerlei links die me verder zouden moeten kunnen helpen zijn dood, leuk!
Zeg dat wel! Telefoon komt niet verder dan het downloadscherm, KIES en Odin zien hem niet meer. Mooi kut, gebruik dat kreng bij zo'n beetje alles...quote:
dit al geprobeerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Telefoon komt niet verder dan het downloadscherm, KIES en Odin zien hem niet meer. Mooi kut, gebruik dat kreng bij zo'n beetje alles...
Vastlopers tijdens het downloaden, tof
quote:Pressing Power for at least 8 seconds will reboot the Phone.
Ik zat al over de helft in het upgradeproces, ik kom mijn hele telefoon niet meer inquote:
quote:
quote:
Ciao!quote:
Have funquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga mijn spullen maar eens inpakken, wachten tot de wasmachine klaar is, was ophangen en dan de deur richting m'n ouders, dan door naar m'n broertjes werk en dan naar Presidents of USA in Eindhoven![]()
![]()
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 11:06:57Pssst.. Waar koopt een koe zijn kleding?In een boe-tiek reageer retweet
Missed itquote:
Mja, da's een ander verhaal. Bij jou ook dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt balen, ik wilde hem net harder zetten omdat Gers kwam.
Dat mag op zich wel vaker gebeuren bij een plaat van Gers Pardoelquote:
Damn, ik ben te snel voor mijn laptoppietwitter:Domien twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 11:24:29Storing alle zenders NPO. We werken er aan! #3FM reageer retweet
Ja maar bij de eerste klanken van Gers was ik al overgeschakeld op de mp3fm...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, da's een ander verhaal. Bij jou ook dan?
twitter:Passetti twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 11:24:10Gers is van z'n fiets gevallen. #3FM reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
twitter:Passetti twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 11:24:10Gers is van z'n fiets gevallen. #3FM reageer retweet
quote:
FM doet het iig weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand heeft hier het gore lef gehad 10 Gold op te zetten
![]()
Geef ff een seintje als de stream het weer doet, dan ga ik hem stiekem terugzetten
Hey!quote:
Webcamstream, begrijp ik via Twitter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey!
Z'n gangetje
Stream is nog steeds gaar
Blijf dan ook van die stekker afquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:22 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... even bijkomen van de chaos net. Ether lag er 5 minuten uit, maar online audiostreams een stuk langer (half uur). Gelukkig is er nog de webcamstream.
Doet de gewone stream het nou alweer? Ik ga stiekem overschakelen dan tijdens de lunchquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:22 schreef Sirolf het volgende:
Pfff... even bijkomen van de chaos net. Ether lag er 5 minuten uit, maar online audiostreams een stuk langer (half uur). Gelukkig is er nog de webcamstream.
Boefje!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet de gewone stream het nou alweer? Ik ga stiekem overschakelen dan tijdens de lunchdan merkt niemand het
Sinds 12u zou die het weer moeten doen ja. Heeft er van 11.30 tot 12.00 uit gelegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet de gewone stream het nou alweer? Ik ga stiekem overschakelen dan tijdens de lunchdan merkt niemand het
Irritante was dat het probleem niet eens in het 3FM-gebouw lag... maar ergens anders op een centraal distributiepunt van alle NPO-radiozenders. Enige wat we hier konden doen was dus de webcam omzetten naar direct studiosignaal. Dan hadden we daarop wél door kunnen gaan.quote:
Collega van me begon ook al te zeggen: 10 Gold? Wie heeft die ouwe huismutsenzender opgezetquote:
Je had als alternatief natuurlijk ook nog om kunnen schakelen naar een 3FM themazender, zoals 3FM Live, 3FM Alternative of KX Radio.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Collega van me begon ook al te zeggen: 10 Gold? Wie heeft die ouwe huismutsenzender opgezet
Nu dus weer 3FM
Mocht 'ie nog een keer uitvallen vandaag (wat ik niet hoop) dan kan je evt. de webcamstream ergens openen. Gooi ik de schuif wel om, zodat het daar gewoon door gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Die staan niet standaard in ons lijstjeDus dan moet ik ze toe gaan voegen en da's een gedoe en krijg ik ruzie met de IT man hier
Ach 3FM word ik nu ook nie vrolijk vanWombats
Maar goed, die ellende is nu weer voorbij
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mocht 'ie nog een keer uitvallen vandaag (wat ik niet hoop) dan kan je evt. de webcamstream ergens openen. Gooi ik de schuif wel om, zodat het daar gewoon door gaat.
Is er iets dat je wel goed vindt dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik heb liever goeie muziek![]()
2 door cinema club
Als ik niet reageer ben ik neutraal over het nummer (zoals nu)...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er iets dat je wel goed vindt dan?Zie je alleen maar
ipv
doen.
Ik zou 10 Gold of Arrow Classic Rock maar weer eens aanzetten als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik niet reageer ben ik neutraal over het nummer (zoals nu)...
Als ikmoet ik het wel heel tof vinden
Komt regelmatig voor hoor
Maar da's vaak bij klassiekertjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 10 Gold of Arrow Classic Rock maar weer eens aanzetten als ik jou was
Je zou eigenlijk een zender als Waterstad FM daar in het westen moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ja maar die draaien continu hetzelfde... 3FM ook wel (over het algemeen zijn DAT de baggerplaten), maar die hebben af en toe nog een "vernieuwende" of "andersklinkende" plaat tussendoor
Ik was ook al even bezigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Oke, google maar op Driving my toyota lyrics dan vind je hem niet zo snel, eindelijk eentje die wat "lastiger" is
Gitaarfetisjistquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Valt me nu pas op dat er een steelguitar in dit nummer zit
quote:
Heb je veel gitaren dan? En wat voor gitaren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan wil ik binnenkort nog een erbij gaan kopen ook
Ik heb:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je veel gitaren dan? En wat voor gitaren?
Vetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mist alleen 1 akkoestische gitaar (m'n spongebob gitaar). Die had ik toen nog niet
Was een verjaardagscadeautje van m'n vrienden, als grapje
wel een geinige gitaar!
Was een mooi excuus om Moves like Jagger te mutenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Hier m'n spongebob gitaar en een voorbeeld van hoe je dobro speelt(althans, het type wat ik heb)
Thanksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was een mooi excuus om Moves like Jagger te mutenEn die Spongebob-gitaar
Praktisch alles is beter dan Moves like Jaggerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ThanksOndanks dat het bijna niet slechter kan dan die plaat, vind ik het toch een compliment
![]()
Die gitaar speelt voor geen meter (heb het ook opgenomen met m'n andere gitaar, deze was alleen voor de video).Maar goed, wel een grappig ding om in je huis te hebben hangen
Ik ben bang dat 't een faal wordt als zij terug komtquote:
Eyesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gayboy
En dan de eerste regel ook van het nummer wat'ie aanvraagt;
"When I look into your ass"![]()
Ik vind "vent" een groot woord in dit geval.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind "vent" een groot woord in dit geval.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gayboy
En dan de eerste regel ook van het nummer wat'ie aanvraagt;
"When I look into your ass"![]()
Die haar raakt, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De penis die je raakt", was beter voor 'm geweest, denk ik.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De penis die je raakt", was beter voor 'm geweest, denk ik.
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, iedereen moet zelf weten wat ie luistert, ik ben de laatste om daar commentaar op te hebben. Ik luisterde dit toen ik 18 was ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Razornicht
Sorry CindieY
Ondanks dat ik zelf veel gitaar speel heb ik het nit zo op die gitaarpoprock/indie bandjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |