2 kleintjesquote:Op maandag 12 maart 2012 10:22 schreef chacama het volgende:
Wel een balkon vicky?
Dan zou de verticale tuin wat voor je kunnen zijn....
hangpotjes met viooltjes erinquote:
Wat zijn dan goede bodembedekkers? Ik heb vorig jaar wat gekocht, maar dat was niet echt een succes. Ik wil ook graag de voortuin met bodembedekkers. Al hebben de buren nu van dat boomschors erin gegooid in hun gedeelte... dus voor de eenheid het is 1 gezamenlijke tuin doen wij dat ook maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef chacama het volgende:
Dat is niet veel ruimte Vicky, maar met een beetje goed wil is er wel iets van te maken......toch? Heeft die van 4,5 een beetje een muurtje waar de zon ook komt?
Estrys, dat zou ik ook doen dan. Al dat grind *ril*....Lekker groen. Bodembedekkers met wat bloemetjes erin, erg mooi. Vergeet niet bij je bodembedekkers ook groenblijvende te kiezen, anders is het zo'n dooie boel in de winter. En plant bijvoorbeeld bloembolletjes er tussen zodat je vroeg in het voorjaar kleur in je tuin hebt. Vooral de crocussen en laagblijvende narcissen zijn er leuk tussen groene planten.
heb je ze niet opgerookt danquote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de hortensia's aan het kortknippen. Aangezien ik dat vorig jaar niet heb gedaan blijft er weinig struik over.
Ik heb het ook wel eens gehoord. Iemand wist mij toen ook te vertellen dat er bij de politie regelmatig aangiftes binnenkwamen van leeggeroofde planten...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
heb je ze niet opgerookt dan![]()
er gaat hier een hardnekkig (broodje aap) verhaal rond dat criminele jongeren de toppen eraf knippen om op te roken en daar worden ze dan stoned vande buurman stond het in de herfst nog aan te wijzen en al! "ooooooh, bij jullie hebben ze de toppen er ook al afgeknipt! jaha: dat doen ***junkies*** hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuin inrichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, is lei-fruit ipv leilinde iets voor jullie. Die zijn lager en passen dan misschien beter in het 'beeld' van de straat en je hebt lekkere appeltjes of peertjes in het najaar en in het voorjaar prachtige bloesem. En voor wat betreft het vocht, breng is de rest van je tuin wat bentoniet in. Dit is een kleisoort (stof) die vocht vasthoud op de plekken waar het nodig is, zo trekt de boom eerder van andere kanten af dan van daar waar het vocht plaatselijk goed wordt vast gehouden.
TipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chacama bedankt voor de tips.Ik ga eens kijken of we er wat mee kunnen.
Lei-fruit gaat hem niet worden. Dat lijkt me zo'n gedoe met appeltjes rapen enz.Ik wil het liefst een tuin waar je zo weinig mogelijk in hoeft te doen. En nee, bestraten mag niet. En grind vind ik niet mooi.
We hebben nu ook al en aantal platen er in. O.a. skimmia, hortensia's, hosta en een grote buxusbol. Chacama mag ik jou eens een foto sturen? Misschien heb jij nog ideetjes/tips.Make love, not war ☮![]()
Tuurlijk mag je een foto sturen. doe maar info@bluegreen.nl dan komt ie rechtstreek op mijn mail binnen.![]()
Bedankt voor de tips! Ik vind het best leuk om over na te denken wat ik wil. De uitvoering wat minderMijn vader heeft zelf een hele grote tuin en gaat het bij ons ook in orde maken eind deze maand gaan we er aan beginnen. Moet mijn lief alleen nog even een zonneterrasje aanleggen achterin de tuin. Zie me er al helemaal zitten met mijn kopje thee in het zonnetje.
ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
sorry buurvrouw, ik moest opeens aan je denken bij dit filmpje. zomaar opeens. parelkettingbroekrok enzo![]()
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh![]()
Ze gaan nu in cementkuipen, we kunnen ze in de schuur zettenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef chacama het volgende:
Hortensia's even in de gaten houden als ze vorst afgeven. Door de holle stelen kunnen ze invriezen
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?![]()
En wat een klerewerk is dat uitgraven.
In my life
Why do I smile
tof zeg die verticale tuin...
Wij hebben de handdoek in de ring gegooit![]()
De plantenbak aan de bakonreling gaat de berging inEn de klimopjes zijn al lang naar de eeuwige nachtvelden...
Helaas! We gaan wel felgekleurde tuinstoelen & een vrolijk geschilderd vogelhuisje zoeken voor een beetje kleur op t balkon..We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Oh echt mijn tuin is zó'n drama... En hij was ooit zo mooi. Zodra we onze cabrio verkocht hebben gaan we een hovenier inschakelen, want ik heb een tuin van 454m2, waarvan misschien 20m2 bruikbaar.![]()
![]()
Over huizen gesproken. Ik heb hulp nodig. Zondag gaan we naar de Ikea voor een opbergdressoirachtig iets om de ruimte te vullen waar nu altijd speelgoed ligt. Liefst een kast gecombineerd met een tafeltje en stoeltje voor Lente. En niet te hoog, want op die kale muur, beetje boven dat stoeltje, komt een wandhaard. Het mag wel over de hele breedte van de muur. En het moet onder de vesterbank passen natuurlijk
Hebben jullie ideeën?
Edit: en een lamp is ook nog steeds welkom.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ssserpente op 12-03-2012 15:39:35 ]![]()
Ik heb echt een hekel aan tuinieren...vind bloemen in mn tuin wel leuk, maar t planten ervan minder![]()
Mijn lief heeft nog een grotere hekel eraan, dus k ben altijd wel de sjaak![]()
Gelukkig hebben we een kleine tuin, met veel tegels![]()
Moet dit jaar wel wat leuke grotere vaste planten hebben voor de plek waar eerst de kas stond (gelukkig, uhm helaas is ie omgewaaid, was nog.work in progress zoals allr hobbyprojecten van mn lief...)
![]()
Dat probleem ken ikquote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef Sorbootje het volgende:
Oh echt mijn tuin is zó'n drama... En hij was ooit zo mooi. Zodra we onze cabrio verkocht hebben gaan we een hovenier inschakelen, want ik heb een tuin van 454m2, waarvan misschien 20m2 bruikbaar.Ik heb een tuin van 2000m2 waar ik effectief misschien 40m2 van gebruik
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
In verhouding is dat nog erger TF, dat doet me deugd![]()
Ssserpente, zoek je een staande lamp? Of meer een tafellamp voor op dat dressoir achtige ding? En moet het persé IKEA zijn? (die lamp)![]()
Een hanglamp voor dat peertje dat er al vier jaar hangt.
Hoeft niet per se Ikea, hoor. Maar als het er zondag niet van komt duurt het ws weer vier jaar.![]()
![]()
Ik hoor net dat iemand die mij best dierbaar is waarschijnlijk zal komen te overlijden, hij was al verlamd aan benen en rug door kanker.(op zijn 18e). Maar nu kan hij dus ook met de rest van zijn lichaam niets meer.. hij is nog maar 21 ik werd nu net door zijn vader gevraagd om mijn gegevens voor updates en begrafenis enzo.![]()
![]()
Ik ben helemaal van slag..![]()
Dit is een mooie kast. Heeft mn broer ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat? 64cm hoog.
Lamp ga ik ff zoeken
Pvoes, jeetje dat hakt er wel even in zeg. Sterkte!Make love, not war ☮![]()
Ik heb die kast ook, maar dan groter. Ben erg tevreden!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is een mooie kast. Heeft mn broer ook.
Pvoes, jeetje dat hakt er wel even in zeg. Sterkte!![]()
sterkte pvoesssquote:Op maandag 12 maart 2012 16:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik hoor net dat iemand die mij best dierbaar is waarschijnlijk zal komen te overlijden, hij was al verlamd aan benen en rug door kanker.(op zijn 18e). Maar nu kan hij dus ook met de rest van zijn lichaam niets meer.. hij is nog maar 21 ik werd nu net door zijn vader gevraagd om mijn gegevens voor updates en begrafenis enzo.![]()
![]()
Ik ben helemaal van slag..
Je kunt hem ook zo groot maken als je zelf wil toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb die kast ook, maar dan groter. Ben erg tevreden!Make love, not war ☮![]()
Sterkte pvoessWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Veel sterkte Pvoesss, dat hakt er in denk ik. Zo jong.
Ssserpente en de Stuva serie van Ikea? Heb nu even geen plaatje. Is ook een bureautje van.ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Wij hebben zo'n Stuva ladeding. Best handig, alle speelgoed erin en tis weg![]()
Wat ik handig vond was ook dat je de la eruit kan rijden en je dan een bureautje heb. kan ie straks daaraan tekenen ofzo. Ipv en een kastje en een tafeltje.![]()
het nadeel van de stuva bak is dat mijn peuter altijd het onderste wil en daar dan niet bij kan. En ik vind het lastig dat ik in de bak dus weer allemaal losse bakken zet om bv de kleinere duplo in te doen. Ik neig nu toch naar een extra trofast en die vind ik me toch lelijk. Maar ja, alles voor je kinderen he...* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *![]()
Pvoess, wat een naar nieuws.. Sterkte!
Heeft iemand hier nog een geniaal recept voor een soep?
Ik mag/moet donderdag ochtend voor mijn moedersgroepje gaan koken. Ik wilde geroosterde paprikasoep maken, maar de oven is nogal brak (lees niet heet te krijgen). Dus dat valt af, maar gewone paprika zou kunnen. Pompoensoep hebben we al eens gedaan, en dingen met rund&varken valt af ivm geloofsdingen..
Misschien dat iemand nog iets lekker weet?![]()
ik zag laatst in een tijdschrift dat ze zo'n ikea vakken kast (geen idee hoe die heet) maar een roomdivider, een laag van die hokjes. (:') ) t wordt steeds duidelijker hèquote:Op maandag 12 maart 2012 15:33 schreef Ssserpente het volgende:
Over huizen gesproken. Ik heb hulp nodig. Zondag gaan we naar de Ikea voor een opbergdressoirachtig iets om de ruimte te vullen waar nu altijd speelgoed ligt. Liefst een kast gecombineerd met een tafeltje en stoeltje voor Lente. En niet te hoog, want op die kale muur, beetje boven dat stoeltje, komt een wandhaard. Het mag wel over de hele breedte van de muur. En het moet onder de vesterbank passen natuurlijk
Hebben jullie ideeën?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: en een lamp is ook nog steeds welkom.maar die hadden ze op z'n kant gelegd en daar een plank opgelegd. echt heel erg leuk, spullies erin, bovenop zitten met kussentjes enzo, kan je ook naast de haard zitten.
Ah, de Expedit van Amaranta dus. Zij hadden een witte en dan zo'n doorleefde plank erop. heel mooi!Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Ja, met rijst! En kip, als je er toch iets van vlees door wilt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Deepfreeze, ik vind dat tomatensoep het eigenlijk altijd goed doet. Simpel, makkelijk te maken...
Lotte!
Noah!![]()
of zo'n grote mc wrap
Goeneavend!
Ik moet spullen bij elkaar zoeken voor de belastingaangifte morgen. Waar zal ik mee beginnen?
Iets downloaden?I'm so glamourous I piss glitter!![]()
Tomatensoep, zijn in ieder geval genoeg recepten van te vinden in Google![]()
Zie wel voorbijkomen met paprika ook..
Deze zou ook wel lekker kunnen zijn: http://www.voedingscentru(...)oentesoepmetkip.aspx![]()
Rock, je jaaropgave, hypotheekspullen, digiD-nummer-spul-geval, getal wat je niet gedeclareerd krijgt van je zorgverzekeraar, WOZ-waarde, voorlopige teruggave, spaartegoed, rentes en alvast een formuliertje downloaden, hoef je daar morgen niet op te wachtende rest kan je tijdens het downloaden zoeken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana![]()
Sserpente, allemaal Stuva:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Thanks, guys.
Expedit wilde ik een tijdje geleden al. Zelfs speciaal voor naar de Ikea gereden. Erg mooi, maar de kleur past voor geen meter bij de huidige meubels. Die laatste zijn spierwit; de expedit is crème. Naast de andere meubels moet ie eruit zien alsof ie jaren in een rokerige kamer heeft gestaan en geel is uitgeslagen.
En mss wil ik juist wel geen wit, maar een soort steigerhouten kleurtje. Of zoiets, maar dat ziet er mss een beetje beplakt uit.
Stuva vind ik niet erg gezellig, geloof ik.En die van jou een beetje plomp, Sorbo. En ik moet even zien hoe het kleurtje irl is. En mss dat ie minder kolossaal oogt als je 'm combineert of zo.
![]()
linzensoep met kippenbvouillon en veel groenten?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Pvoess, wat een naar nieuws.. Sterkte!
Heeft iemand hier nog een geniaal recept voor een soep?
Ik mag/moet donderdag ochtend voor mijn moedersgroepje gaan koken. Ik wilde geroosterde paprikasoep maken, maar de oven is nogal brak (lees niet heet te krijgen). Dus dat valt af, maar gewone paprika zou kunnen. Pompoensoep hebben we al eens gedaan, en dingen met rund&varken valt af ivm geloofsdingen..
Misschien dat iemand nog iets lekker weet?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Je kunt het gezellig maken, bijvoorbeeld met kussens en een kleedje:quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Stuva vind ik niet erg gezellig, geloof ik.En die van jou een beetje plomp, Sorbo. En ik moet even zien hoe het kleurtje irl is. En mss dat ie minder kolossaal oogt als je 'm combineert of zo.
Oh, da's al gezelliger dan ik dacht, Claudia.
Ik ben hier zo slecht in.
En ik ben het zo snel beu. Om dan maar snel iets te kopen om er snel vanaf te zijn, waar ik achteraf spijt van heb.
O, Pvoess, wat vreselijk!![]()
Da's geen Stuva, trouwens, maar gewoon een zielloos wit kastje. Aankleding kan veel doen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oh, zo is ie wél heel leuk, Claudia!
Ik denk alleen dat Nils dat te rommelig vind. Die wil iets dichts.
Maar mij lijkt het juist wel leuk om er echt een gezellig bankje/hoekje met kussens van te maken.![]()
![]()
Ah, thanks.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Da's geen Stuva, trouwens, maar gewoon een zielloos wit kastje. Aankleding kan veel doen.![]()
![]()
Dan heeft de expedit dus deurtjes. Je zou een vakje open en een vakje met deurtje kunnen doen.En dan om en om.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, zo is ie wél heel leuk, Claudia!
Ik denk alleen dat Nils dat te rommelig vind. Die wil iets dichts.
Maar mij lijkt het juist wel leuk om er echt een gezellig bankje/hoekje met kussens van te maken.
En inderdaad opleuken met kussens.
Enzo.![]()
Leuk bij je schilderijtjes!quote:
Da's idd best een idee, Amaranta. En ws valt dat kleurverschil dan ook minder op.![]()
Je moet gewoon eenst 'stuva' bij Google afbeeldingen intypen en kijken of je iets leuks tegenkomt, Ssserpente. Ik vind de Ikea nooit zo duidelijk in wat er allemaal precies mogelijk is. Er zijn in ieder geval best veel mogelijkheden, en het aardige vind ik dat het een kastserie gemaakt op kindproporties is.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat 'enzo' is nou juist hetgene dat ik mis.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heeft de expedit dus deurtjes. Je zou een vakje open en een vakje met deurtje kunnen doen.En dan om en om.
En inderdaad opleuken met kussens.
Enzo.![]()
![]()
Ik krijg sowieso al reetketelsteen van hun site.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet gewoon eenst 'stuva' bij Google afbeeldingen intypen en kijken of je iets leuks tegenkomt, Ssserpente. Ik vind de Ikea nooit zo duidelijk in wat er allemaal precies mogelijk is. Er zijn in ieder geval best veel mogelijkheden, en het aardige vind ik dat het een kastserie gemaakt op kindproporties is.![]()
En een Pinterest-account nemen en Stiemie volgen.
Ik ben daar ook heel slecht inquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat 'enzo' is nou juist hetgene dat ik mis.![]()
![]()
Gheghe, ik heb de uitnodiging nog staan, maar het moet via FB, en dan moet je perse de timeline nemen. En ik 'neem' pas de time line als het niet anders meer kan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
En een Pinterest-account nemen en Stiemie volgen.
Dus zolang geen pinterest...![]()
Die expedit die ik zag had dus een soort steigerplank bovenop! Dat was echt heel mooi. Zit me al suf te bladerenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Leuk bij je schilderijtjes!
Da's idd best een idee, Amaranta. En ws valt dat kleurverschil dan ook minder op.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Ook een interessante optie. Zal morgen eens recept zoeken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef simmu het volgende:
linzensoep met kippenbvouillon en veel groenten?![]()
Deze wil ik! Zou die ook Ikea zijn? Komt van Pinterest, maar als ik op het plaatje klik, kom ik o peen niet-bestaande VT-wonen pagina.
Edit: of zou hetgewoon een halve expedit zijn?
[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 12-03-2012 21:37:21 ]![]()
Ik herken het niet, Ssserpente. Het lijkt me maatwerk.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Die mand/doos is iig van ikea![]()
En dat bankje?/kastje lijkt deze zonder zij/onderkant
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje![]()
Die mand herkende ik idd. En die andere zou best eens kunnen! Zou ie stabiel zijn zonder onderkant en plankjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef snoopy het volgende:
Die mand/doos is iig van ikea
[ afbeelding ]
En dat bankje?/kastje lijkt deze zonder zij/onderkant
[ afbeelding ]![]()
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die mand herkende ik idd. En die andere zou best eens kunnen! Zou ie stabiel zijn zonder onderkant en plankjes?
Je zou het op kunnen lossen door verstevigende haakjes onder de plank te bevestigen, bij wijze van plankhouder. Die vallen niet zo op. Ik vraag me wel af of dit type kast het aankan dat er een kind op gaat zitten of springen. Het Ikeaspul is meestal hartstikke hol.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Voor pinterest hoef je niet per se facebook timeline te hebben. In mijn tijd iig nog niet
Kennen jullie ikeahackers.net? Briljante site
let op: verslavendti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Wij hadden zo'n wit Ikea ding als hierboven, waar ik een stuk af heb gezaagd. De binnenkant is een soort van karton en idd hol. Als je de onderkant erop laat is het nog vrij stevig, wij hadden de tv erop staan, en gingen er ook wel eens op zitten.
In my life
Why do I smile
Zitten en springen is sowieso niet de bedoeling.Haakjes zou ook moeten kunnen idd. Moeten wel die manden er nog onder passen.
Vraag me alleen af hoe ik Nils zo gek ga krijgen om iets te kopen waar we vervolgens de helft niet van gaan gebruiken. Mission impossible, vrees ik.
Ken ik niet, Estrys. En ik ga me er ook niet aan wagen. Ik heb al genoeg (digitale) verslavingen.
Dank voor het meedenken.![]()
![]()
*schuift een taart het bankje op. Tast toe! Vandaag vijf jaar getrouwd.![]()
volgens mij is het die expedit die je ook languit kunt zetten zonder onderplaatquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Deze wil ik! Zou die ook Ikea zijn? Komt van Pinterest, maar als ik op het plaatje klik, kom ik o peen niet-bestaande VT-wonen pagina.
[ afbeelding ]
Edit: of zou hetgewoon een halve expedit zijn?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Goede morgen. Kapot moe, gister tot laat model gespeeld.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Het ziet er meer uit als LACKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is het die expedit die je ook languit kunt zetten zonder onderplaattroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
De middelste planken zijn ook zo breed zo te zien dus ik denk ook dat het Lack is
laat maar, eerst volgende pagina lezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: of zou hetgewoon een halve expedit zijn?![]()
Vond je het leuk om te doen Tico?Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Werkdag vandaag. Echt zo geen zin. vanavond uiteten en naar de ladies nightWe hebben een brief gehad dat er voorafgaand aan de voorstelling een ladies night is. En de voorstelling is zonder pauze dus we vallen gewoon op het laatste moment binnen en vluchten snel weer naar buiten na de voorstelling.
Onze directeur is jarig geweest, trakteert op bonbons. Hij zei er nadrukkelijk bij dat je er 1 p.p. mocht. Nu is iedereen hem voor de gek aan het houden
Ach, het ging om de makeup, degene doet een opleiding voor visagie.. Dus gewoon een naturel makeup en een extreme.. Ik vond het wel best..quote:
Foto's tja, das gewoon mn ding niet.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Mogge!
Leuk, Tico. Krijg je de foto's zelf ook?
Oh ja, de Lack! Dát was die ene die zo gelig leek naast onze andere meubelen. Toch even naar kijken zondag. Mss valt het met wat accessoires wel mee.
Ik lees net dat er op de pc van Robert M. 8 terabyte aan gegevens werd gevonden. Da's gelijk aan een uitgeprinte stapel papier van 800 km.![]()
![]()
Oh fotos heb ik al.
Waarbij het verschil is dat elke mannelijke reactie is dat het mooie fotos zijn en elke vrouwelijk reactie de fotos blijkbaar niet mooi zijn.
Prima. Er zitten best mooie tussen, de zwarte makeup zou ik zelf nooit doen, maar om te oefenen prima.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
@ Tico
Ylana![]()
8 terabyte
abnormaal die man.
Waar las je dat?Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
8TB?!?! OMFG?!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef Ssserpente het volgende:
Mogge!
Leuk, Tico. Krijg je de foto's zelf ook?
Oh ja, de Lack! Dát was die ene die zo gelig leek naast onze andere meubelen. Toch even naar kijken zondag. Mss valt het met wat accessoires wel mee.
Ik lees net dat er op de pc van Robert M. 8 terabyte aan gegevens werd gevonden. Da's gelijk aan een uitgeprinte stapel papier van 800 km.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hmm, alle vrouwen vinden de foto's niet mooi? En de mannen wel? Dan zie je er dus gewoon te goed uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Tuurlijk, zo ben ik.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:00 schreef Troel het volgende:
Hmm, alle vrouwen vinden de foto's niet mooi? En de mannen wel? Dan zie je er dus gewoon te goed uitI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Provinciale Zeeuwse Courant.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:59 schreef Saffier het volgende:
8 terabyte
abnormaal die man.
Waar las je dat?![]()
Dat bedoelde ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:00 schreef Troel het volgende:
Hmm, alle vrouwen vinden de foto's niet mooi? En de mannen wel? Dan zie je er dus gewoon te goed uit
Die vrouwen zijn dus gewoon jaloers.![]()
Ik vind het ook jammer dat ze juist die kleur heeft gekozen om te knallen. Doe dan echte smokey eyes, of juist een felle kleur, dat staat haske mooi met je donkere haar. Ik vind dat je het nog een keer moet doen als ze klaar is met de opleiding!
In my life
Why do I smile
Het is een hijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ze juist die kleur heeft gekozen om te knallen. Doe dan echte smokey eyes, of juist een felle kleur, dat staat haske mooi met je donkere haar. Ik vind dat je het nog een keer moet doen als ze klaar is met de opleiding!
Nou ja, ik zal vast nog wel eens zitten daar.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
![]()
Dan weten we waar we over praten.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hij is toch wel homo dan he?In my life
Why do I smile
Nee hoor, want Tico is écht een mooie meid en ik vind het juist zonde dat dat op deze manier niet volledig tot z'n recht komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik natuurlijk.
Die vrouwen zijn dus gewoon jaloers.
(waarom ga ik er nou serieus op in?)
![]()
Nee best niet.. Geen leko..quote:
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Je wilt mequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee hoor, want Tico is écht een mooie meid en ik vind het juist zonde dat dat op deze manier niet volledig tot z'n recht komt.
(waarom ga ik er nou serieus op in?)
Terecht.. ;-)quote:
Ai ai ai, dan moet ie extra goed zijn best doen, want dan zit het er niet "in".
In my life
Why do I smile
Ik vind jou heel mooi, maar de make up wat minder idd. Te 'kattig' of zo en te strak, die lijnen. Hij had het wat meer moeten vervagen, vind ik. Dat maakt het wat subtieler, wat zachter.![]()
Jij bent gewoon mooier dan op de meeste foto's doet uitkomen en dat mag best gezegd worden!!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Wow. Sowieso al dat je zo op de foto durftHet is een keurige foto, maar ik heb er het lijf niet voor om zo op de foto te gaan. Het hoofd ook al niet trouwens
En wat ontzettend gaaf dat de lippenstift overeenkomt met de achtergrond en je ogen met je haar zeg maar. Dat maakt het wel heel sprekend vind ik.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
de ogen hadden wel wat minder gemogen van mij, maar is toch mooi verder?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Ik was speciaal nog even thuis geweest om dat te doen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef amaranta het volgende:
Mooie foto Tico.
En ik zou dan zo'n muts zijn die dr oksels niet heeft geschoren ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was speciaal nog even thuis geweest om dat te doen ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
![]()
Dit was zonder de zware makeup, die vond ik wel mooier.
Maar het was serieus de eerste keer dat ik voor een camera stond, dus echt de hele riedel eerste fotos konden we sowieso wegpleuren.. Ik haat fotos.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik heb dat dus ook gehad bij de reumatoloog. Ik dacht, we gaan praten. Kom ik daar. Kleed u zich maar uit.
Uh oke. Let niet op de 12 cm lange haren overal![]()
![]()
Nou dat afmatten loont! Je hebt een prachtige platte buik!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar het was serieus de eerste keer dat ik voor een camera stond, dus echt de hele riedel eerste fotos konden we sowieso wegpleuren.. Ik haat fotos.![]()
die vind ik ook mooier. maar ik vind je ook net wat te mager eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was serieus de eerste keer dat ik voor een camera stond, dus echt de hele riedel eerste fotos konden we sowieso wegpleuren.. Ik haat fotos.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Ja bij de dokter komen, dat jonge goddelijke ding treffen. Je denkt oh ik ga gewoon even afspraak maken en praten over anticonceptie.. Wilde spiraaltje... Zegt het jonge ding, gaat u maar even liggen ik zal meteen even monsterjes nemen... Lig je daar met je ongeschoren doosch.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik zie ook altijd pas in de kleedkamer van de chiropractor dat ik mijn benen wel eens had mogen harken. Gelukkig zit het er wel goed in dat ik altijd een degelijke onderbroek aantrek, anders sta je daar in je te strakke ministring met gaten
.
In my life
Why do I smile
Ik heb dat vaak in de sportschool. Terwijl dat toch niet geheel onverwacht komt dat ik met blote benen moet
Oh, mn benen hark ik als ik tarzan en jane erdoor zie jungelen?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Te mager??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef simmu het volgende:
[..]
die vind ik ook mooier. maar ik vind je ook net wat te mager eigenlijk
Nou, er moet nog minimaal 4 cm af, ben op de goede weg.
Mn enigequote:Die past.
Oh ik heb gewoon als doel gesteld maat 34, en dan wel een beetje onderaan... Het is nu ook niet te dik ofzo, denk ik..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Waar heb je die bh vandaan? Ik heb er ook wel 1 die ik nu pas
Ylana![]()
Gewoon v&d.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:36 schreef Saffier het volgende:
Waar heb je die bh vandaan? Ik heb er ook wel 1 die ik nu pasI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ah vandaar. Heb ik niet in dit gat. Ga ik naar op zoek!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Wauw Tico! Wat een prachtfoto'sje bent echt supermooi. Vind die zware make-up je geen recht doen, de lichte absoluut wel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Oh en liggend flubbert je buik veel minder, dan lijkt het nog wat
Ik ga morgen met mijn kleine (éénmeterzoveelennegentig) broertje naar The Presidents of the United States of America. Ik ben qua muziek vreselijk in de jaren negentig blijven hangen dus dat wordt echt heel erg leuk![]()
![]()
Oh ik had nog niet eens naar de make up gekeken
Maar dat is niet mijn ding, vind de vorm van het donkere echt lelijk gemaakt![]()
![]()
Mignonne
Ylana![]()
OMGI am unconditionally and irrevocably in love with him.
sorry ik kwam het plaatje net toevallig tegen en ik moest er zo om lachen (ik zocht plaatjes van een cape/poncho, waarom staat dat daar bij?volgens mij heb ik nog safe search ook
)
Maar serieuzer dan, tico je bent mooi <3 je hebt een mooi lijf en een knap gezicht![]()
stiekem willen we je allemaal natuurlijk
:)![]()
Die liggende foto's vond ik dus ook wél mooi. Maar er zaten ook echt draken bij.
En ik vind je ook te dun, maar dat is de kift. Dat zegt niks over jou (en je omvang), maar alles over mij![]()
![]()
Te mager? Wat vind je dan wel niet van mij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef simmu het volgende:
[..]
die vind ik ook mooier. maar ik vind je ook net wat te mager eigenlijk
Gek trouwens, dat mensen dát wel done vinden om te zeggen. Stel je voor dat jij een foto van jezelf zou posten en ik zou zeggen: Ik vind je wel wat te dik eigenlijk'![]()
![]()
hahaha sorbo![]()
je bent wel eerlijk.
tico heeft t lijf waar ik zo voor zou tekenen![]()
misschien moest ik ook maar weer es wat meer in beweging komen, dat helpt
Een Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Te mager? Wat vind je dan wel niet van mij?
Gek trouwens, dat mensen dát wel done vinden om te zeggen. Stel je voor dat jij een foto van jezelf zou posten en ik zou zeggen: Ik vind je wel wat te dik eigenlijk'![]()
![]()
gaaf!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga morgen met mijn kleine (éénmeterzoveelennegentig) broertje naar The Presidents of the United States of America. Ik ben qua muziek vreselijk in de jaren negentig blijven hangen dus dat wordt echt heel erg leukYour mind don't know how you're taking all the shit you see
Mensjes, ik kom ook gewoon van 85 kilo af he?
En het heeft best even geduurd dat de knop om ging. Ik had zoiets, ach ik heb kinderen gehad, dat kun je zien en dat is niet erg, ben toch getrouwd.. Maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Dus ik ben gewoon gaan sporten en iets meer opletten wat ik in mn gezicht duw.
Al staat er nu weer een emmer paaseitjes voor mn neus, waarvan ik weet dat die het einde van de week niet gaat halen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen ( omgquote:)
iemand zei ergens laatst 'een Yvon Jaspers' en dat klopte gewoon
je straalt hetzelfde uit op foto's.![]()
tsja. dat zeg je tegen mij. de dame tegen wie nogal graag 'openhartig' gedaan wordt. dus om eerlijk te zijn is dat laatste hier me al overkomen. da's nu juist waarom ik ongeneerd gewoon zeg wat ik denk. doen anderen hier tegen mij ook, maar dan heel wat botter. rotdog, kom er maar inquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
ja maar hallo, 85 op je hoogstzwanger dan wel zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:52 schreef Ticootje het volgende:
Mensjes, ik kom ook gewoon van 85 kilo af he?
En het heeft best even geduurd dat de knop om ging. Ik had zoiets, ach ik heb kinderen gehad, dat kun je zien en dat is niet erg, ben toch getrouwd.. Maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Dus ik ben gewoon gaan sporten en iets meer opletten wat ik in mn gezicht duw.
Al staat er nu weer een emmer paaseitjes voor mn neus, waarvan ik weet dat die het einde van de week niet gaat halen.:)![]()
Oh dat heb ik best regelmatig gehoord en het is ook gewoon zo. Maar ik vind Tico (even voor de duidelijkheid) helemaal niet te dun hoor. Ben gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja ok, dat was van Jen.. Maar daar bleef ook na de bevalling gewoon 75 kilo van over.. En toen ik stopte met borstvoeding ging ik ook weer in de plus... Want ik bleef wel vreten..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar hallo, 85 op je hoogstzwanger dan wel zeker?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
en als ik lig zin al mijn rolletjes ook weg xD
nee maar niet te dik of te dun, precies goed.
tiet genoeg enzo.![]()
Na deze zwangerschap wil ik ook weer terug naar maat 36, of hooguit 38. Ik mis mijn oude lijf. Heel erg.![]()
Oh maar ik ben ook echt niet te dun.. Het is ook echt neit zo dat als je me ziet dat je denkt, beter ga ik dat kind een boterham geven. Echt niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik best regelmatig gehoord en het is ook gewoon zo. Maar ik vind Tico (even voor de duidelijkheid) helemaal niet te dun hoor. Ben gewoon jaloers.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ok, dat was van Jen.. Maar daar bleef ook na de bevalling gewoon 75 kilo van over.. En toen ik stopte met borstvoeding ging ik ook weer in de plus... Want ik bleef wel vreten..
er is hóóp!![]()
danku
Nou dat dus.. Ik zat in maat 42 en dat heb ik een hele tijd best gevonden. En opeens dacht ik fck.. Ik wil gewoon weer zijn hoe ik me goed voelde. En daar werk ik hard voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Na deze zwangerschap wil ik ook weer terug naar maat 36, of hooguit 38. Ik mis mijn oude lijf. Heel erg.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I know, ik gaf je pasta.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben ook echt niet te dun.. Het is ook echt neit zo dat als je me ziet dat je denkt, beter ga ik dat kind een boterham geven. Echt niet.![]()
het past ook bij jouw bouw, vind ik, tenminste, de laatste keer dat ik je zeg (like what, driekwart jaar geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben ook echt niet te dun.. Het is ook echt neit zo dat als je me ziet dat je denkt, beter ga ik dat kind een boterham geven. Echt niet.) maar toen in zarautz was je ook zeker niet te dun, gewoon goed voor je bouw. Je hebt vast ook meisjes die er bij dezelfde lengte/gewicht stukken molliger uitzien maar ook meiden die er dan al uitgemergeld uitzien.
Meer koolhydraten!quote:
Dat was trouwens goed te eten!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik zit alweer 2 kilo ónder mijn streefgewicht (en dan bedoel ik dat ik daar absoluut NIET onder wilde komen) en ben minder straks dan jij Tico. Ben alleen bang dat als ik ga sporten ik nog meer gewicht verliesMijn maat 32 zakt van mijn kont af.
Ylana![]()
Tico e figuur is helemaal prima imho..
En ik was volgens iedereen altijd te mager, hoevaak ze daar wel niet over gebitcht hebben..
Nu ben ik te dik, probeer ik af te vallen en zegt iedereen goedzo![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ik straks weer voor commentaar ga krijgen..![]()
![]()
Met sporten, hoef je geen gewicht te verliezen. Het is maar net wat je doel is? Ik doe een hoop krachttraining, ik val niets af dus. Maar mn vetpercentage neemt wel af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:58 schreef Saffier het volgende:
Ik zit alweer 2 kilo ónder mijn streefgewicht (en dan bedoel ik dat ik daar absoluut NIET onder wilde komen) en ben minder straks dan jij Tico. Ben alleen bang dat als ik ga sporten ik nog meer gewicht verliesMijn maat 32 zakt van mijn kont af.
Naar wat ik heb begrepen is dat best een compliment coming from youquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer koolhydraten!
Dat was trouwens goed te eten!![]()
![]()
joh pvoesss er is altijd wel wat.
en als je niet te mager wordt gevonden dan wel te dik en anders vindt een ander je haar wel stom of je kleding niet te pruimen.
gewoon doen wat goed voelt qua hoe je in je vel zit, zolang je gezondheid niet in t geding is lijkt me dat t beste.:)![]()
hahahaha ik wilde alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen is dat best een compliment coming from youtikken
en zonder mayo tico?:)![]()
Best wel, iemand die de gok neemt zelf te koken en niet gewoon meteen patat in huis haalt en dat ik het dan nog eet ook. Drama eter ben ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen is dat best een compliment coming from youI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ja OMG en zelfs zonder pindasaus..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahaha ik wilde altikken
en zonder mayo tico?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Was ook geen verwijt, hoor. Meer een constatering.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:53 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. dat zeg je tegen mij. de dame tegen wie nogal graag 'openhartig' gedaan wordt. dus om eerlijk te zijn is dat laatste hier me al overkomen. da's nu juist waarom ik ongeneerd gewoon zeg wat ik denk. doen anderen hier tegen mij ook, maar dan heel wat botter. rotdog, kom er maar in![]()
Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat iemand te openlijk voor 'te dik' wordt uitgemaakt. Wel voor 'te dun'.
Ik maak het irl ook vaak mee trouwens. Sommige mensen hebben er echt totáál geen moeite mee om te roepen hoe vreselijk dun ik wel niet ben.
Zal me roesten trouwens. Ik ben tevreden met mezelf. Hoewel mn buik wel wat strakker mag. Hij is dun idd, maar er is geen buikspier te bekennen. Ben bang dat ik anders over een paar jaar zo'n fliederig buideltje heb. Niets is zo vreselijk als dun én slap.![]()
Situpsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt, hoor. Meer een constatering.
Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat iemand te openlijk voor 'te dik' wordt uitgemaakt. Wel voor 'te dun'.
Ik maak het irl ook vaak mee trouwens. Sommige mensen hebben er echt totáál geen moeite mee om te roepen hoe vreselijk dun ik wel niet ben.
Zal me roesten trouwens. Ik ben tevreden met mezelf. Hoewel mn buik wel wat strakker mag. Hij is dun idd, maar er is geen buikspier te bekennen. Ben bang dat ik anders over een paar jaar zo'n fliederig buideltje heb. Niets is zo vreselijk als dun én slap.
Ik vervloek ze..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
En ik te weinig naar mn zin. Da's de pest van dun zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:
en als ik lig zin al mijn rolletjes ook weg xD
nee maar niet te dik of te dun, precies goed.
tiet genoeg enzo.![]()
Erg groot compliment dus
Ik ben blij met het kleine beetje vet dat ik momenteel heb, dat zorgt ervoor dat ik het ietsje minder steenkoud heb continue nl. Neemt niet weg dat ik graag wat strakker zou zijn en dát kan ik bereiken door te sporten. Eerst 's nachts iets beter slapen waardoor ik energie krijg en dan ga ik iddd ook weer sporten.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Ik ben te zwaar (niet heul erg hoor) met naar mijn smaak te weinig tiet. Da's pas gemeen. Gelukkig ben ik zwanger en beginnen ze al lekker te groeien![]()
![]()
Ja genoegquote:Damn... Hoofdpijn de volgende dag, niet goed.
Dat heb ik niet afgewacht, sinds ik sport, kan ik ook beter slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:03 schreef Saffier het volgende:
Erg groot compliment dus
Ik ben blij met het kleine beetje vet dat ik momenteel heb, dat zorgt ervoor dat ik het ietsje minder steenkoud heb continue nl. Neemt niet weg dat ik graag wat strakker zou zijn en dát kan ik bereiken door te sporten. Eerst 's nachts iets beter slapen waardoor ik energie krijg en dan ga ik iddd ook weer sporten.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben te zwaar (niet heul erg hoor) met naar mijn smaak te weinig tiet. Da's pas gemeen. Gelukkig ben ik zwanger en beginnen ze al lekker te groeien![]()
ik val altijd eerst af bij mn benen en mn tetten, terwijl mn buik juist mn probleemgebied is. Dus dan zie k dr eerst een paar weken nog veul vetter uit dan voorheen en daarna komt er pas een beetje schot in, dat werkt ook nooit zo motiverend.
Het ligt niet aan mijn slapen, het ligt aan mijn dochter haar niet-slapen zeg maar
Ylana![]()
Het was vermakelijk. En ik maar nuchter zijn met dat embryootje in m'n buik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja genoegDamn... Hoofdpijn de volgende dag, niet goed.
![]()
oh en duimen jullie mee? vanmiddag moet k op nacontrole bij de endocrinoloog. Hopen dat mn schildklierwaarden gewoon goed zijn en dat de andere helft het heeft overgenomen.
*hoopt*:)![]()
+1quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Saffier het volgende:
Het ligt niet aan mijn slapen, het ligt aan mijn dochter haar niet-slapen zeg maar
Ik heb de wallen onder mijn ogen staan![]()
![]()
![]()
Ik vind ze prima?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Ssserpente het volgende:
Jíj te weinig tiet, Sorbo? Jij hebt toch best een bos hout voor de deur?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik duim heul hardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef mignonne het volgende:
oh en duimen jullie mee? vanmiddag moet k op nacontrole bij de endocrinoloog. Hopen dat mn schildklierwaarden gewoon goed zijn en dat de andere helft het heeft overgenomen.
*hoopt*![]()
![]()
ah, zo'n bouw heb ik ook. verschil is dat ik inmiddels wel echt te zwaar ben, maar niet zwanger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef Sorbootje het volgende:
hele mooie foto's, tico! alleen je gezicht vind ik op de bovenste wat te strak staan, kan ook door de makeup komen idd.in de haak.![]()
We hebben het maar zwaar, jij en ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik val altijd eerst af bij mn benen en mn tetten, terwijl mn buik juist mn probleemgebied is. Dus dan zie k dr eerst een paar weken nog veul vetter uit dan voorheen en daarna komt er pas een beetje schot in, dat werkt ook nooit zo motiverend.![]()
![]()
Ja dat deed je goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het was vermakelijk. En ik maar nuchter zijn met dat embryootje in m'n buik.
Maar ik liep nog aardig recht... Vorige zaterdag was ik dus weer eens droknen, en toen werd de weg naar de plee ook steeds langer door alle bochtjes.
Mwoah... C-tje bij mijn omvang is niet echt groot hoor. MAAR... ze laten zich wel altijd mooi omhoog douwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Ssserpente het volgende:
Jíj te weinig tiet, Sorbo? Jij hebt toch best een bos hout voor de deur?![]()
Ik duim!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef mignonne het volgende:
*hoopt*![]()
Dat je zo heel bewust gaat nadenken over je stappen. En faalt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat deed je goed.
Maar ik liep nog aardig recht... Vorige zaterdag was ik dus weer eens droknen, en toen werd de weg naar de plee ook steeds langer door alle bochtjes.![]()
Dat ja.. Precies dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat je zo heel bewust gaat nadenken over je stappen. En faalt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
had je beter deze reeks bij moeten houdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt, hoor. Meer een constatering.
Zal me roesten trouwens. Ik ben tevreden met mezelf. Hoewel mn buik wel wat strakker mag. Hij is dun idd, maar er is geen buikspier te bekennen. Ben bang dat ik anders over een paar jaar zo'n fliederig buideltje heb. Niets is zo vreselijk als dun én slap.
en och. de een is dik en de ander is dun. ik ben te dikals puber zat vooral mijn moeder me altijd op mijn huid en moest er om de haverklap gedieet worden. daar werd ik enkel steeds maar dikker van terwijl toen dat begon (toen was ik 12 ofzo) ik geeneens een dik figuur had. na al dat lijnen wel
als jong volwassene dus nog een tijdje door gejojo'ed en vanaf mijn 28ste ofzo ben ik mooi stabiel wat te dik. niet obesitas ofzo, gewoon wat te dik. moeke-achtig dik. ach ja. tis wel mooi stabiel, terwijl ik redelijk gezond leef, dus tis me best
Pics van je tieten sorbo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mwoah... C-tje bij mijn omvang is niet echt groot hoor. MAAR... ze laten zich wel altijd mooi omhoog douwen.![]()
En dat dus.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik duim.
Ik.kreeg vanorgen een compliment van een collega.had dr al 2w niet gezien. Ze zei: wow je ziet er goed uit, je bent afgevallen... Staat je goed!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Ik duim Mignonne!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Ik duim ook Mignonne.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik duim ook mee!
ticootje, geloof dat ik je voorbeeld maar ga volgen. Meer sporten minder kanen. En ook ik vind de onderste foto mooier!
Pvoessss, sterkte!![]()
Ik had ook joekels.. Tot het mes erin.ging..♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten en duimen, gaat ook goed samen
Je hebt nog steeds wel prammen hoor dame.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef Vicky het volgende:
Ik had ook joekels.. Tot het mes erin.ging..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik heb gister mijn eerste Zumba les gehad..![]()
Niet leuk om jezelf te zien schudden voor de spiegelwand.![]()
ja maar jiet meer zo mega als eerst...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds wel prammen hoor dame.
Van een G/H naar een c/d cup..♥ A ♥ & ♥ T ♥
NiceI am unconditionally and irrevocably in love with him.
wij hebben geen spiegelwand!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:18 schreef Pvoesss het volgende:
Niet leuk om jezelf te zien schudden voor de spiegelwand.
Gister gebalanced, morgen weer shapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
oiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:18 schreef Pvoesss het volgende:
Niet leuk om jezelf te zien schudden voor de spiegelwand.dat is nooit zo leuk
ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als je voorbij een etalage loopt en dan ziet dat je een bh/shirt vetrol hebt. Dat trinny en susannah je wat aan zouden doen zeg maar.en je dan realiseren dat je er al de hele dag zo bijloopt
duimen draaien mignonne!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Sowieso, ik denk regelmatig: "Ik zou Trinny en Susannah nu niet tegen moeten komen"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
oidat is nooit zo leuk
ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als je voorbij een etalage loopt en dan ziet dat je een bh/shirt vetrol hebt. Dat trinny en susannah je wat aan zouden doen zeg maar.en je dan realiseren dat je er al de hele dag zo bijloopt
![]()
![]()
Tetten showen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Nice Sorbo
Tico je moet ze wel zoeken door je haar daar
Ylana![]()
Haha.. Ja, van de action, 80cnt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Zijn wel nepwimpers toch? Anders haat ik je echt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Oh en de lintjes om mn arm, dat zijn lintjes die aan kleding zit om het niet van een haakje af te laten pleuren...
Cheap ass...I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik heb bijna geen wimpers.Boven wel,maar aan de onderkant van mn oog zitten drie haartjes ofzo.
Gelukkig hebben mijn kinderen wat dat betreft de genen van hun vader, en hebben ze superlange mooie wimpers.![]()
![]()
Dit was zoals het bij mij was toen ik nog slank was enzo en preborstvoeding..
Nu is het eerder andersom![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHA... Dat andersom... OMG..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ja in zwangere toestand heb ik ook wel pornotieten... Jammer alleen dat je buik dan niet zo porno is..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Whahaha pvoess♥ A ♥ & ♥ T ♥
Porno is in the eye of the beholder. Ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Ja in zwangere toestand heb ik ook wel pornotieten... Jammer alleen dat je buik dan niet zo porno is..
TF, ik klaag ook niet, mopper hooguit een beetje.![]()
mijn tetten zijn compleet leeg aan de bovenkant. Zo`n beetje van die theezakkenGelukkig lijkt het met een knappe bh nog enigzins wat..maar toch zie je wel dat ze niet bij een 18jarige horen :-/
Tja, ieder zn ding. Ik vond mezelf verre van aantrekkelijk met een dikke buik. Gewoon absoluut niet. Kan me er dus ook geen voorstelling bij maken dat mannen het wel mooi vinden ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Porno is in the eye of the beholder. Ofzo.
TF, ik klaag ook niet, mopper hooguit een beetje.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Dat moet je denk niet willen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mijn tetten zijn compleet leeg aan de bovenkant. Zo`n beetje van die theezakkenGelukkig lijkt het met een knappe bh nog enigzins wat..maar toch zie je wel dat ze niet bij een 18jarige horen :-/
18 jarige tieten? Ik ben best wel een beetje trots op mn memmen, ze hebben /doen dienst voor waar ze voor zijn.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
En toch zijn ze er genoeg. Mafketels.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, ieder zn ding. Ik vond mezelf verre van aantrekkelijk met een dikke buik. Gewoon absoluut niet. Kan me er dus ook geen voorstelling bij maken dat mannen het wel mooi vinden ofzo.![]()
Mafketel meldt.
Ik heb me juist nog nooit zo mooi, sexy en vrouwelijk gevoeld als tijdens mn zwangerschap. Wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn.![]()
Mn eerste zwangerschap kwam ik 25 kilo aan... Niet erg bevordelijk voor je sexy voelen.
Tweede zwangerschap bleef ik wel binnen de perken maar liep mn huwelijk al niet meer, dus helpt ook niet.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
omg, ik word zo nooit meer zwanger he als ik dit allemaal lees.
ik geloof dat ik er goed uit ben gekomen de eerste keer![]()
![]()
Bij jen dus 25 kilo erbij. Toen ik zwanger werd van Leyla zat daar nog 10 kilo aan. Eind bij leyla 8 kilo erbij, maar eind kraamweek weer op de 70.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:44 schreef Pvoesss het volgende:
ik kwam bij beide 20 kilo aan.. en zit nu nog bijna 15 kilo boven mijn startgewicht
Toen ik ging hardlopen, dat ik vorig jaar, toen ging er 5 af.. Daarna had ik geen zin meer, want ik had mn doel gehaald namelijk 5 km lopen. En daarna dus gewoon lijnen, en toen ging er nog iets meer dan 5 af.. Dus ik schommel rond de 60. Als ik erboven zit, dan let ik een weekje extra op.. Duik ik eronder dan eet ik een boterham extra.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik heb tiet zat en buik te veel. Veel te veel. En volgens mij niet eens echt in kilo's maar als in het ontbreken van buikspieren. Vrijdag naar fysio, eens even vragen of ik met slechte rug en bekken iets met die buikspieren kan/mag doen. Ik heb ook zo'n bal Amaranta. Ligt hier op zolder stof te happen.
En Tico, mooie foto's!* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Ja jij zag er ook wel verrekte mooi uit toen je zwanger was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:36 schreef Ssserpente het volgende:
Mafketel meldt.
Ik heb me juist nog nooit zo mooi, sexy en vrouwelijk gevoeld als tijdens mn zwangerschap. Wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn.![]()
inderdaad...jaloers was ik, jij lag daar heel bevallig in je zwembadje en ik lag hier ook in een zwembadje, maar was net een walrus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja jij zag er ook wel verrekte mooi uit toen je zwanger was.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Zwembadje? Ik deed wel regelmatig na het werk een paar rondjes in de Oosterschelde.
Ik denk dat het voor mn gevoel weinig uitmaakte hoe ik eruit zag. Het waren ws vooral de hormonen die maakten dat ik me zo voelde.![]()
Nee, Ssserpente, er is volgens mij wel ooit 1 foto van jou geweest in een zwembadje. Toen het zo warm was...dat was jij toch? Ik ben in staat om te gaan zoeken nu...* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
ik ben al aan het zoeken...* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Nou, zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:02 schreef Sorbootje het volgende:
Zo in d'r bikini en d'r dan met 8 maanden zwangerschap beter uitzien dan menig niet zwangere![]()
![]()
wellus!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou, zo erg was het nou ook weer niet.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
en ik kan de foto niet gevonden krijgen. Maar ja, het was heet in 2009, dus er zullen toen wel meer zwangeren in badjes gelegen hebben.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Was het niet het bevallingsbad?
dat bevallingsbad heeft nooit online gestaan, toch?
Sorbo, was jij het dan, in dat bad?* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Ik vind geen ssserpentebadjesfoto's maar deze is ook sexy zwanger in bikini!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een trip down memory lane zeg... Ik ga ook maar es zumba-en ofzo
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
mooooi, die foto....ik heb wel een badfoto, maar die zet ik echt niet meer online. Meer walrus zeg maar.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
We bellen greenpeace wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:08 schreef mefke79 het volgende:
mooooi, die foto....ik heb wel een badfoto, maar die zet ik echt niet meer online. Meer walrus zeg maar.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Wat ik me vooral van jou herinner is dat je mooie benen hebt, mefke. Zo zie je maar weer.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Poppedein, jij was het! Je hebt alleen de foto weggehaald, maar de omschrijving klopt Het grote buikentopic deel 51
zo, kan ik ook weer aan het werk, hoef niet verder te zoeken...* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Hahahhaha echt? Nou dikke dank, maar helaas paste de omschrijving "bevallig in mn zwembadje" daar echt niet bij hoor
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Bij Elin was t +25 en bij Lex +9 (+5 kg die ik in t begin van de zw. schap al via dikmakertjes op recept had)![]()
![]()
bij selene was het -2 en bij ravi en kiro -6. wel elke keer netjes teruggeplooid naar wat ik altijd zo ongeveer weeg![]()
Ik heb echt geen idee hoeveel er bij mij aan is gekomen tijdens de zwangerschap. Ik hoefde ook nooit op de weegschaal.
In my life
Why do I smile
een kilo of 12 volgens mij. Kwam er laatst achter dat ik bijna geen foto's heb waar ik zwanger op sta. Gek eigenlijkti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Ik ook niet. Een kilo of 12,5 geloof ik. Da's het gemiddelde, toch?
Ik ga kapot van de migraine atm. Ben er zo misselijk van dat mn mond continu volloopt met speeksel. Alsof je achterin een auto na een avondje zuipen misselijk zit te wezen maar niet tegen de chauffeur wil zeggen dat je eigenlijk over je nek moet.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: