Kies is niet slecht. Kies is de grootste belediging van software sinds mensenheugenis. Titanium staat gewoon in de Market, maar je moet dan idd wel rooten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Ja nu ga je vast lachen maar ik gebruik dus dat programmatje kies.Ik weet dat vele deze slecht vinden werken maar voor mij werkte het tot voor kort. Ik maakte dan ook slechts een backup maak als er een update aankwam .![]()
Titanium, kun je mij een linkje geven per pm? dan ga ik deze proberen!
He MineraalWater, had jij last van battery drain onder Resurrection Remix 9.7? En werd ie bij jou ook zo warm?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Voor Titanium heb je Root nodig en ik weet niet of je dit hebt?
Nee echt nergens last van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
He MineraalWater, had jij last van battery drain onder Resurrection Remix 9.7? En werd ie bij jou ook zo warm?
Mooi, Als je er vragen over hebt kun je altijd hier terechtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:19 schreef tuintegel het volgende:
Oh heb inderdaad geen root. Ik ga mij er dit weekend in verdiepen!
Kies is zolang het werkt niet slecht en zeker niet waar ik hem dus alleen voor gebruikte... maar goed als het niet meer werkt (terwijl mijn toestel gewoon goed werkt geen rare dingen of vastlopers) , dan is het erg vervelend.
Ik heb gewoon de kernel meegeflasht die al in dat installatiebestand zat. XXLPJ.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee echt nergens last van!
Ook als hij een hele nacht op stand-by staat heeft hij er maar 3 procent vanaf terwijl dat normaal echt 8x zoveel was.
Heb je de recommended Kernel erop geflashed?
Hmm raar, Ik heb echt nergens last van en sinds die kernel werkt alles zonder bugs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kernel meegeflasht die al in dat installatiebestand zat. XXLPJ.
Jup. Dahlvik, battery stats. Ik kreeg de tip om de batterij er 10 seconde uit te halen. Dat ga ik zo even proberen als ie weer 100% opgeladen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm raar, Ik heb echt nergens last van en sinds die kernel werkt alles zonder bugs.
Heb je een clean install gedaan of niet? Wipe data factory enzo.
Hopen dat het lukt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jup. Dahlvik, battery stats. Ik kreeg de tip om de batterij er 10 seconde uit te halen. Dat ga ik zo even proberen als ie weer 100% opgeladen is.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef StookerT het volgende:
Weet er nog iemand een goede (online) zaak waar je de Galaxy S2 voor een prikkie kan krijgen zonder abbo[u]?
Na wat reviews (o.a. deze) gelezen te hebben ben ik eruit dat dit hem gaat worden, nu nog de goede prijs.
Beter maken ze 'm dan wat dikker en dus steviger. De s2 is ook al zo dun, maar mijn desire voelde veel beter aan.quote:
Ziet er leuk uitquote:
Het is nep want het kan nooit zo zonnig zijn in london.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Die ziet er best wel mooi uit, alleen jammer dat die ook weer zo'n witte voorkant heeft net als de HTC One X die alleen volledig in het wit te koop is, ik heb toch liever gewoon lekker zwart/zilver.
Op die agenda-widget staat trouwens 22 mei Galaxy SIII-event, dat is nog wel 2 maanden, is zo'n Unpacked-event een aankondiging of voor de echte launch?
Goeie prijs voor dit toestel!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Met wat geluk kan ik binnen een paar dagen een nieuwe S2 met bon ophalen voor 325 euro, S3 duurt me toch vast weer te lang en onnodige specs eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Daarnaast het volgende:
Die sletjes bij samsung mogen wel opschieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |