Ik heb deze:quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Co_OL het volgende:
hehe eindelijk een passend lock screen achtergrond
[ afbeelding ]
Het lukte mij ook om m'n S te verkopen tegen een redelijke prijs dus moet lukken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil mijn S2 verkopen, zijn die tweedehands nog wat waard?
Ik zit nog met 9.6 maar denk dat ik vandaag overga naar 9.7.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik TJV, Gogosweden(?) en Ik gebruiken deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Ik heb nog nooit een PIT file gebruikt en ik zit ook op 4.0.3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Co_OL het volgende:
Weet het niet zeker maar volgens mij hoeft je maar 1x pit te gebruiken om naar 4.03 te gaan daarna niet meer. En de pit in sommige roms zijn hetzelfde als die bij odin zit
een voordeel met android dat als er wat mis gaat je bijna altijd in de download modus kan komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:49 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PIT file gebruikt en ik zit ook op 4.0.3.
Ik lees op veel plekken dat je PIT eigenlijk helemaal niet hoeft te gebruiken. Het wordt zelfs afgeraden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
een voordeel met android dat als er wat mis gaat je bijna altijd in de download modus kan komen
Ik blijf bij de XXLPJ vanwege de 3d scrolling effect op de startpagina's! snap Samsung niet helemaal waarom ze het eruit gehaald hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik lees op veel plekken dat je PIT eigenlijk helemaal niet hoeft te gebruiken. Het wordt zelfs afgeraden.
Ach ja. Laat nou maar eens de juiste 4.0.3. komen voor ons Nederlanders!
Valt me wel op dat in de officiele release nog steeds een bug zit als je apps op je sd laat installeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik blijf bij de XXLPJ vanwege de 3d scrolling effect op de startpagina's! snap Samsung niet helemaal waarom ze het eruit gehaald hebben
550 nieuw bij de phonehouse zag ik gister.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Nergens last van met 9.7, Alles werkt perfect en 0 reboots. (maar die had ik sowieso al niet.)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zit nog met 9.6 maar denk dat ik vandaag overga naar 9.7.
Heb regelmatig dat m'n S2 hangt omdat er weer een core proces gestopt is.....
Android acore proces dus....
Knap irritant.
Veel zo-goed-als-nieuwe toestellen die steeds met een hoesje zijn gebruikt en een paar maanden oud zijn, zijn rond de 350 euro op Marktplaats en Tweakers en dergelijke. Nieuw in doos nog wel 400 ofzo. Gewoon gebruikt rond de 300, en wat beschadigd 250-300.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Heb 'm ook maar even geprobeerd. Maar ik zit nu met die XXLPJ kernel en enorme battery drain.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik TJV, Gogosweden(?) en Ik gebruiken deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
Is onderwegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Spanky78 het volgende:
Maargoed, wanneer komt die fucking update nou eens. Ik wacht er al maanden op...tegen de tijd dat hij in nl verkrijgbaar is heb ik de S3 al gok ik.
Accountinstellingen bij een van programma's weghalen, of de sync van een van de twee uitzetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:18 schreef magneetstrip het volgende:
Ik krijg van gmail en mail steeds melding van nieuwe mails en moet dan beide programma's openen om die melding weg te krijgen. Ik gebruik ICS. Hoe zorg ik ervoor dat slechts een van de twee een melding geeft?
Wat gebruik je om te backuppen dan? Ik gebruik altijd Titanium.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef tuintegel het volgende:
Ik durf de update voorlopig niet te doen want elke keer als ik een backup probeer te maken geeft ie een foutmelding. Waar de fout zit werkelijk geen idee! Hij geeft ook niet aan wat de fout is ,slechts dat er iets is fout gegaan en dat de backup niet kan worden voltooid. Balen!
Ik verwacht KIES.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
Accountinstellingen bij een van programma's weghalen, of de sync van een van de twee uitzetten.
[..]
Wat gebruik je om te backuppen dan? Ik gebruik altijd Titanium.
ja helaas , maar zolang het werkte vond ik het dus prima... Ik deed het alleen voor mijn mailadressen, telefoonnummers en kalender. Dat werkte gewoon dus ik vond het allang prima, nu dus niet meer.quote:
Voor Titanium heb je Root nodig en ik weet niet of je dit hebt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Ja nu ga je vast lachen maar ik gebruik dus dat programmatje kies.Ik weet dat vele deze slecht vinden werken maar voor mij werkte het tot voor kort. Ik maakte dan ook slechts een backup maak als er een update aankwam .![]()
Titanium, kun je mij een linkje geven per pm? dan ga ik deze proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |