Ik neem aan dat je je Spaans kent ...quote:Op maandag 12 maart 2012 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die variant ben ik nog niet tegengekomen![]()
Voetbalzondag natuurlijk, en als je dan zulke wedstrijden tegenkomt: PSV verlies tegen NAC, Twente verlies tegen NEC en Feyenoord gelijk tegen Utrecht, dan gaat dat heel snelquote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
Mijn vraag over wat jullie op deze heerlijke zondag hebben gedaan is voor een aantal mega-posters wel beantwoord
Sierd uploaden doet ie dat niet zelf???quote:Op maandag 12 maart 2012 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalgekeken, en Sierd filmpjes uploaden, nothing beats that!
Nee, op youtube natuurlijk, www.youtube.com/sdvfanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd uploaden doet ie dat niet zelf???
op FB?
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa League winnaar 2012-2013
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, op youtube natuurlijk, www.youtube.com/sdvfan
Ken je toch wel? Heb het niet voor niets een miljoen keer geplugged.
Je heb een nic of niet ..quote:Op maandag 12 maart 2012 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had de link met Spaans nog niet gelegd
Ok Mijn idea dus... Ik ken je verder niet maar voor mij een DonRaja is een persoon die door zeurt, een zeikerd is en zoiets ..... schuren op zn Spaans, maar dan op het randje of zo ietsquote:Op maandag 12 maart 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan weer geen link met Spaans...
kutkindquote:
Je hebt echt wisselende stemmingen he jij.quote:
Ik slaap nooit zondag. Ben alweer 50 uur wakkerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef De_kromme het volgende:
Hehe, neehoor. Altijd vrolijk, zeker met dit weer.
Maar 4 uurtjes geslapen jij? Niet best voor je man.
In dat geval, moet je nog wat goede speed? Ik zie dat je gaat survivallen trouwens, dat waren de verjaardagsfeestjes toen je 12 was manquote:Op maandag 12 maart 2012 08:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik slaap nooit zondag. Ben alweer 50 uur wakker
Slapen is voor pussies
quote:Op maandag 12 maart 2012 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor een survival weekend zoek ik een zo goedkoop mogelijk en simlockvrij telefoontje.
Merk enz maakt niet uit. Aangezien ik zelf een goede telefoon heb (S2) is het toch alleen voor dat weekend.
Enige voorwaarde is dat de batterij in redelijk staat is (niet dat hij na 2 uur uitvalt) en dat het toestel simlock vrij is.
Heb je wat liggen? Doe maar een voorstel
Stok zal nooit meer antwoord kunnen geven op deze vraag.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In dat geval, moet je nog wat goede speed? Ik zie dat je gaat survivallen trouwens, dat waren de verjaardagsfeestjes toen je 12 was man.
[..]
Permban.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit lijkt me wat overdreven, toch?
En of ze bestaan. Geloof dat SCH er ook nog steeds een heeft. En nog wel meer. Al zijn er die gewoon weer op nieuwe accounts zijn terug gekomen. Toch Caland?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
Onzin, perm bans bestaan niet op Fok!.
Wie is Caland dan? Dirk-Kuijt?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
En of ze bestaan. Geloof dat SCH er ook nog steeds een heeft. En nog wel meer. Al zijn er die gewoon weer op nieuwe accounts zijn terug gekomen. Toch Caland?
Nee.quote:
Ik kreeg een DM van iemand die ik niet ken, gaf me wel een idee van de persoon aan wie Staart de ban te danken heeft...quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
Geen idee. Permban hoorde ik van Donraja.
Misschien omdat Raymania een beetjequote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
Had Kopbal een permban dan?
SCH zag ik laatst nog posten in ELF, maar die is gewoon verkast. Waarom ben jij eigenlijk gebleven, Happel? Je dacht: ik ben nu eindelijk mod, dit nemen ze me niet meer af?
Openheid van zaken.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed, bans worden niet besproken op het forum
Jij snapt het.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
Had Kopbal een permban dan?
Waarom ben jij eigenlijk gebleven, Happel? Je dacht: ik ben nu eindelijk mod, dit nemen ze me niet meer af?
Iedereen zat zo van: ahh wat zielig voor Happel, is hij net een dag mod, wordt VBL opgedoekt. Jij was lange tijd de grootste troll die rondliep, er is dus nog hoopquote:
Wie zegt dat ik er toen ook al was?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen zat zo van: ahh wat zielig voor Happel, is hij net een dag mod, wordt VBL opgedoekt. Jij was lange tijd de grootste troll die rondliep, er is dus nog hoop.
En HMF was er toendertijd dus ook al, hmm, care to share?
Was wel mooi. Beetje vermoeiend alleen, 3 dagen zuipen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yo. Hoe was het in Londen City? Ik miste je al gisteren.
Jammer dat je van gedachten bent veranderd dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er toen ook al was?
Als lurkert ja.
Hehehe, helaas helaas.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat je van gedachten bent veranderd dan.
Ik vraag een klooncheck aan met gebande user uit die tijd. Aangezien hij er een aanvroeg voor Guidetti en mij.
Volgend weekend moet je dus naar Duitsland, 3 punten veilig stellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hehehe, helaas helaas.
Begreep dat het weer een saaie kutpot was. Voorspelbaar +1
Heel saai en heel slecht.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hehehe, helaas helaas.
Begreep dat het weer een saaie kutpot was. Voorspelbaar +1
Daar is echt 90% jood.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:20 schreef Muto het volgende:
Ik was een lurker die een keer per week ofzo er was. Net de avond van de revolutie was ik er, waarna ik na een maand naar de nieuwe ging met account + actiever posten. Nu ben ik terug.
Waarom? Is het dood daar? Of zijn alle Feijenoorders weer verkast?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:20 schreef Muto het volgende:
Ik was een lurker die een keer per week ofzo er was. Net de avond van de revolutie was ik er, waarna ik na een maand naar de nieuwe ging met account + actiever posten. Nu ben ik terug.
Zitten, op een enkeling, allemaal hier volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Is het dood daar? Of zijn alle Feijenoorders weer verkast?
Ga gewoon een andere studie doen ipv tijdens je college niks anders te doen dan Fok!-en en klagen hoe kut het college wel niet is.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Is het dood daar? Of zijn alle Feijenoorders weer verkast?
Kutcollege, laat me buiten chillen gek.
Die Irritatie vond ik toch altijd zon kutventje. Blij dat ie weg is.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten, op een enkeling, allemaal hier volgens mij.
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga gewoon een andere studie doen ipv tijdens je college niks anders te doen dan Fok!-en en klagen hoe kut het college wel niet is.
Permpje toch...quote:
Was te verwachten met twee van zulke buitenspelers.quote:
Idd. Die dacht gewoon 'been there, done that'quote:Op maandag 12 maart 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Was te verwachten met twee van zulke buitenspelers.
Toch vannacht wel even moeten lachen om het 'werken voor je kankergeld' in Brabants accent. Ik zag zelfs Wijnaldem een- doen.
Dat was Robinhoo volgens mij. Blij dat ik van sjimz afben iig, die jood smeerde me altijd bans aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, laatst was Robbie toch even terug met de awards?
?.. Die zit hier gewoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Irritatie vond ik toch altijd zon kutventje. Blij dat ie weg is.
En goed gedaan, baas.
Die post ook wel eens hier op een ander account.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat was Robinhoo volgens mij. Blij dat ik van sjimz afben iig, die jood smeerde me altijd bans aan.
Aah ok, ik dacht dat TerroRobbie ff terug was.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat was Robinhoo volgens mij. Blij dat ik van sjimz afben iig, die jood smeerde me altijd bans aan.
Dat filmpje is echt briljant man. Heb hem net nog een keer gekeken.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die dacht gewoon 'been there, done that'
Welk accountquote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die post ook wel eens hier op een ander account.
ChaseUtley ofzo.quote:
Mooiste is nog die pauper. 'Ik geef 2500 euro aan PSV uit. GELDDAKHEULEMAALNIEHEB.'quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
Dat filmpje. "wa zijn da hier voor Feijenoord taferelen".
Nou, dat zijn t NIET. WIJ staan na een 10-0 verlies met 48.000 man in t stadion. WIJ kankeren pas bij het staan op de 15e plek.
Hell, als wij stonden waar PSV nu staat ging de wave door de kuip
En ik maar denken dat New Kids volledig verzonnen was...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
ChaseUtley ofzo.
[..]
Mooiste is nog die pauper. 'Ik geef 2500 euro aan PSV uit. GELDDAKHEULEMAALNIEHEB.'
Ja, wiens probleem is dat dan?
Rot op man, er werd zelfs gereld en geëist dat er verloren werd van PSV, zodat Ajax geen kampioen werd. Het maasgebouw bestormen, moet ik verder gaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
Dat filmpje. "wa zijn da hier voor Feijenoord taferelen".
Nou, dat zijn t NIET. WIJ staan na een 10-0 verlies met 48.000 man in t stadion. WIJ kankeren pas bij het staan op de 15e plek.
Hell, als wij stonden waar PSV nu staat ging de wave door de kuip
Dat ontkent hij toch niet, hij zegt alleen dat het pas gebeurde toen we 15e stonden...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rot op man, er werd zelfs gereld en geëist dat er verloren werd van PSV, zodat Ajax geen kampioen werd. Het maasgebouw bestormen, moet ik verder gaan?
En de wave. Laat wel weer zien hoe diep het Feijenoord publiek is gezonken
.
Komt me wel bekend voor die naam, maar post amper volgens mij?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
ChaseUtley ofzo.
[..]
Mooiste is nog die pauper. 'Ik geef 2500 euro aan PSV uit. GELDDAKHEULEMAALNIEHEB.'
Ja, wiens probleem is dat dan?
Die boerenlul bedoelt 2009/2010 tegen TWENTE. Toen we al zeker waren van EL. HEEL iets anders dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onzin de Kromme... niemand wou van Psv verliezen zodat Ajax geen kampioen werd.
Is ook niet gebeurd uiteindelijk.,
Twente, PSV, een pot nat joh.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ontkent hij toch niet, hij zegt alleen dat het pas gebeurde toen we 15e stonden...
Oh dat gesprek om te verliezen was tegen Twente, zeker niet PSV.
Geeft weer aan hoe weinig verstand van zaken je hebt.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Twente, PSV, een pot nat joh.
Je hebt wel gelijk hoor, Feijenoorders zouden niet gaan rellen als ze het kampioenschap uit het zicht verloren nee. Maar dat komt meer door het verval van jullie cluppie.
Serieus? Valt me pas dit jaar op, jammer dat die wave zon verpauperd imago heeft danquote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef Happel het volgende:
De wave bij Feyenoord was er al in de jaren 80. Is niets nieuws.
PSV is het kampioenschap niet uit t zicht verloren, dat is juist mijn hele punt. Maar daar snap jij weer niets van, of je verdraait moedwillig mijn woordenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Twente, PSV, een pot nat joh.
Je hebt wel gelijk hoor, Feijenoorders zouden niet gaan rellen als ze het kampioenschap uit het zicht verloren nee. Maar dat komt meer door het verval van jullie cluppie.
Dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe weinig verstand van zaken je hebt.
Hehe. En ze eisten ook nog dat van het gemeentegeld de seizoenkaarten werden betaald.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Iedereen gratis naar binnen.![]()
8-7? Korfbal je ook net als 422?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hehe. En ze eisten ook nog dat van het gemeentegeld de seizoenkaarten werden betaald.
Vanmiddag weer ef een balletje trappen.Gisteren 8-7 verloren van een paar snotapen, moet niet gekker worden.
Nee man, gewoon op het plaatselijke voetbalveldje. Ik hoop vanaf september weer competitie te gaan voetballen, bezig met vriendenteam opstarten.quote:
Misschien moet jij maar in de goal gaan staan. Paar goeie strepen tegen je hoofd zullen misschien wel helpen om de boel even te herstructureren daar bovenin.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, gewoon op het plaatselijke voetbalveldje. Ik hoop vanaf september weer competitie te gaan voetballen, bezig met vriendenteam opstarten.We hebben nog een keeper nodig
.
Toen ik nog in Den Haag woonde/werkte speelden wij elke maandagavond zaalvoetbal in de Ballonhal (Leidschenveen). In de zomer op het veld ernaast. Was wel leuk veldje, hoort volgens mij bij het Ado complex.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, gewoon op het plaatselijke voetbalveldje. Ik hoop vanaf september weer competitie te gaan voetballen, bezig met vriendenteam opstarten.We hebben nog een keeper nodig
.
Genieten die eerste gast.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Haag woonde/werkte speelden wij elke maandagavond zaalvoetbal in de Ballonhal (Leidschenveen). In de zomer op het veld ernaast. Was wel leuk veldje, hoort volgens mij bij het Ado complex.
Hehe. Nee man, ik heb veel te veel talent om in het goal te staan. Sterspelertje.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar in de goal gaan staan. Paar goeie strepen tegen je hoofd zullen misschien wel helpen om de boel even te herstructureren daar bovenin.
Sluit maar aan in de rij bij de Fok! topspelers. Dat zegt iedereen hier over zichzelf.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker.Waarom ben je verhuisd uit de mooiste stad van Nederland dan?
En zaalvoetbal vind ik nep man, moet wel gewoon op het veld staan als ik weer ga voetballen.
[..]
Hehe. Nee man, ik heb veel te veel talent om in het goal te staan. Sterspelertje.
Was daar toen ik nog voor Shell werkte. Eerst 2 jaar boven CS in Stichthage, vervolgens nog 3 jaar aan de Oostduinlaan. Was wel een toffe tijd, elke dag een ander restaurant omdat al die expats hun dagvergoeding moesten opmaken...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker.Waarom ben je verhuisd uit de mooiste stad van Nederland dan?
En zaalvoetbal vind ik nep man, moet wel gewoon op het veld staan als ik weer ga voetballen.
[..]
Hehe. Nee man, ik heb veel te veel talent om in het goal te staan. Sterspelertje.
True that, maar bij mij is het echt zo. Voetbal jij nog? En de rest hier? Aangezien bij mijn vorige poging niet zoveel man online was.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij bij de Fok! topspelers. Dat zegt iedereen hier over zichzelf.
Ik ben in mijn team serieus een topspeler, maar helaas zegt dat meer over mijn medespelers dan over mij...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij bij de Fok! topspelers. Dat zegt iedereen hier over zichzelf.
Hij speelt nu toch geen Eredivisie?... (he who must not be mentioned)quote:Op maandag 12 maart 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
Een Nederlands Eredivisievoetballer had een hekel aan me omdat ik zijn benen haast brak keer op keer bij het schoolvoetbal.hij speelde toen al in de Eredivisie.
Kenners weten wel wie
VVV toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelt nu toch geen Eredivisie?... (he who must not be mentioned)
Oh ja, hij is terug naar Kralingenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VVV toch?
Oh nee dat werd weer Exceksior.
Zeker. Die pubcrawls waren afgelopen zomer echt legendarisch.. Helpt ook wel dat we een app voor 15e pn hadden met jacuzzi.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je lekkere wijven wil neuken moet je echt naar Praag..
damn die studentjes daar allemaal kk geil en naief.
Ja, ik voetbal nog. (gelukkig, blijft echt geweldig om te doen).quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that, maar bij mij is het echt zo. Voetbal jij nog? En de rest hier? Aangezien bij mijn vorige poging niet zoveel man online was.
Oh was een verwijzing naar die Roosvicee reclame en de laatste discussie van het vorige topicquote:Op maandag 12 maart 2012 12:15 schreef De_kromme het volgende:
Wat bedoel je met die TT eigenlijk Raja?
Was het wel eens met je laatste post. Triest dat er hier mensen zitten die met zulk lekker weer (voor het eerst dit jaar), de hele dag op Fok! zaten.
Eraf gekickt omdat je te vaak stoned kwam opdagen? Nee, je team was opgeheven toch? Zonde man.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat op voetbal tot afgelopen Zaterdag.
Dat was ook die gast die in die microfoon schreeuwde tijdens die 'march of madness' voor PSV-Feyenoord, volgens mij postte jij toen ook nog dat filmpje daarvanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
Was toch een kut team.. kereltje had een droom voor een vrienden team.,quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eraf gekickt omdat je te vaak stoned kwam opdagen? Nee, je team was opgeheven toch? Zonde man.
Het was echt een retesaaie wedstrijd man, waar Doncaster uiteindelijk nog wel met de overwinning weg kon gaan. Typisch Engelse wedstrijd. fysiek, lange ballen op een negert voorin en gaan met die banaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was ook die gast die in die microfoon schreeuwde tijdens die 'march of madness' voor PSV-Feyenoord, volgens mij postte jij toen ook nog dat filmpje daarvan![]()
Was Doncaster Rovers nog iets Caland? Ga over 2 weken naar Southampton-Doncaster
Goed bezig, gewoon meteen op zoek naar iets nieuws.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch een kut team.. kereltje had een droom voor een vrienden team.,
Kwam er via via bij.. maar dat ventje is zo arrogant en verwend als het maar kan .. totaal geen plezier in het spelletje alleen maar winnen winnen winnen. En na de match ook allemaal weer snel naar huis., dat was geen vrienden maar een kennissen team. Mijn vader heeft jaren lang het G-team van min broertje getraind.. ze hebben hier ook zo een team misschien eens vragen of ze daar wat meer begeleiding bij nodig hebben., heb ik teminste nog iets te doen op de mooie vrije Zaterdag.
Dat is het echte leven. Maar op een gegeven moment raak je dat ook wel zat hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben afgekeurd lekker van andermans belasting centen in de shop zitten.,
Zie TTquote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al lang man.. ach was me pa nooit vreemdgegaan had ik nu nog thuis gewoond en al een keer afgestudeerd., En was ik nu met mijn HBO studie bezig.. Maar zo gaan die dingen in het leven man.,
Sometimes u win.., sometimes u lose thats life..
Elke tiener met een webcam in Amerika staat garant voor boobisch.,quote:Op maandag 12 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Er waren drie naaktfotos van Scarlett. Die derde erg onbekende heb ik nooit meer terug gevonden
Nog half uurtje tot persco, voorspelling:quote:
Ahw dat wordt weer in de grote natte puppy oogjes van Rutten staren vanmiddagquote:Komst zaakwaarnemer Rutten duidt op ontslagprocedure
Cocu, dat wordt weer typisch zo'n voorbeeld van leuke voetballer maar enorm slechte trainer.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog half uurtje tot persco, voorspelling:
Cocu neemt waar gedurende de rest van het seizoen, daarna Faber.
Tja, je doet nog mee.. maar andere kant veel te laat met Rutten. PSV had aan het eind van dit seizoen imo al afscheid moeten nemen,op een nette manier. Maarja..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog half uurtje tot persco, voorspelling:
Cocu neemt waar gedurende de rest van het seizoen, daarna Faber.
Kans zit er dik in, maar nu maakt het niet uit voor PSV al zet je de ijscoboer erneer.. een 'frisse wind' / nieuwe gezicht doet opeens veel, dan gaan die spelers allemaal op bloeien waarschijnlijk en zeggen heerlijk nu nieuwe trainer blabla.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu, dat wordt weer typisch zo'n voorbeeld van leuke voetballer maar enorm slechte trainer.
Bij Been.. , Gullit en de Boer maar aansluiten dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu, dat wordt weer typisch zo'n voorbeeld van leuke voetballer maar enorm slechte trainer.
Ze hebben nu het perfecte excuus:quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kans zit er dik in, maar nu maakt het niet uit voor PSV al zet je de ijscoboer erneer.. een 'frisse wind' / nieuwe gezicht doet opeens veel, dan gaan die spelers allemaal op bloeien waarschijnlijk en zeggen heerlijk nu nieuwe trainer blabla.
Zo gaat dat ..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben nu het perfecte excuus:
Draait ineens goed: Ja, de groep was toe aan een frissewind
Draait nog steeds niet goed: Ja, het ontslag van Fred heeft ons meer aangegrepen dan we dachten. En je wil wel het verstand op 0 zetten en de volle 100% geven, maar het blijft toch meespelen in je hoofd...
Sowieso een genante bedoeling man in dat Eindhoven. Het begon al voor het seizoen, supporters die doen alsof ze kampioen zijn geworden na ordinaire staatssteun. Zo'n algemeen directeur die daarvan handig gebruik maakt om de topaankopen op dat bordes aan te kondigen, betaalt door de burgers.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef Muto het volgende:
Duurt allemaal zo lang hea, lijken net ambtenaren. Oh... Wacht.
Met Labydad hebben ze er 1 maar die gozer overtreft El Hamdaoui bijna qua het hebben van een verrotte persoonlijkheidquote:Op maandag 12 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een genante bedoeling man in dat Eindhoven. Het begon al voor het seizoen, supporters die doen alsof ze kampioen zijn geworden na ordinaire staatssteun. Zo'n algemeen directeur die daarvan handig gebruik maakt om de topaankopen op dat bordes aan te kondigen, betaalt door de burgers.![]()
Briljant dat dat hele zooitje in elkaar pleurt nu. Helemaal omdat ze totaal geen jeugdopleiding hebben waarop ze kunnen terugvallen.
Die CL komt een Nederlandse club ook nooit meer in als ze tweede worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Muto het volgende:
Wat dat betreft hoop ik van harte dat ze geen eerste of tweede worden, dan krijgen ze lekker veel problemen qua financien.
Ajax nog vorig seizoen. Ajax heeft sowieso een beschermde status, dus die treft de makkelijke tegenstanders.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die CL komt een Nederlandse club ook nooit meer in als ze tweede worden.
In het jaar dat AZ op de laatste dag het kampioenschap verspeelde, hadden ze halverwege Koeman ook al uitgekotst bij PSV. Zie het uiteindelijke resultaat...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een genante bedoeling man in dat Eindhoven. Het begon al voor het seizoen, supporters die doen alsof ze kampioen zijn geworden na ordinaire staatssteun. Zo'n algemeen directeur die daarvan handig gebruik maakt om de topaankopen op dat bordes aan te kondigen, betaalt door de burgers.![]()
Briljant dat dat hele zooitje in elkaar pleurt nu. Helemaal omdat ze totaal geen jeugdopleiding hebben waarop ze kunnen terugvallen.
Verliezen van Excelsior door een verhuurde spelerquote:Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het jaar dat AZ op de laatste dag het kampioenschap verspeelde, hadden ze halverwege Koeman ook al uitgekotst bij PSV. Zie het uiteindelijke resultaat...
Laten wij het maar wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat het die kaasboeren uit Alkmaar maar worden.
Zolang het kan uiteraard..quote:
Ajax: nee, want Ajaxquote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat het die kaasboeren uit Alkmaar maar worden.
Uitzondering, regel.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax nog vorig seizoen. Ajax heeft sowieso een beschermde status, dus die treft de makkelijke tegenstanders.
Die fout heeft UEFA in Zagreb gecorrigeerd.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax nog vorig seizoen. Ajax heeft sowieso een beschermde status, dus die treft de makkelijke tegenstanders.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die fout heeft UEFA in Zagreb gecorrigeerd.
Ik hoop op gelijkspel.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef Muto het volgende:
Zondag gaat Feijenoord zo hard onderuit. Geen Nelom, Bakkal en wellicht Karim.
Dat riep je ook tegen Ajax-uit, Ajax-thuis, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse thuis, etc. etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef Muto het volgende:
Geen Karim? (heb niets meegekregen van de wedstrijd gisteren)quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef Muto het volgende:
Niet, want toen waren Bakkal, Karim en Nelom er gewoon bij. Althans, niet allemaal tegelijk er niet bij.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat riep je ook tegen Ajax-uit, Ajax-thuis, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse thuis, etc. etc.
Geblesseerd geraakt. Al denk ik dat het wel meevalt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen Karim? (heb niets meegekregen van de wedstrijd gisteren)
Ajax in normale doen zou dit feyenoord ook gwn moeten verslaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat riep je ook tegen Ajax-uit, Ajax-thuis, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse thuis, etc. etc.
Wordt gewoon weer vier - twee dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax in normale doen zou dit feyenoord ook gwn moeten verslaan.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien is dit wel jullie normale doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In normale doen moeten ze iedereen verslaan. Bij Ajax staat het publiek er tenminste echt achter.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer joh. Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Smoofie het volgende:
4-2 was kut ja.
Maarja, als straks Ajax 1 staat en Feyenoord 6![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In normale doen moeten ze iedereen verslaan. Bij Ajax staat het publiek er tenminste echt achter.
Dat aantal werd alleen gehaald bij de kampioenswedstrijd van vorig jaar. Nog maar net, trouwens.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
Gisteren zat hij ook bijna vol. Denk 49k man.
En ook dat geniepige gedrag: Even vantevoren een gesprek plannen met Castillion over zijn terugkeer. Hadden ze blijkbaar vorig jaar bij Boerrigter ook gedaan.quote:
Dit jaar zouden ze zelfs een wedstrijd gehad hebben met 50.009 bezoekers.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat aantal werd alleen gehaald bij de kampioenswedstrijd van vorig jaar. Nog maar net, trouwens.
Schijnen het ook te hebben geprobeerd bij C. Ronaldo maar hij leek weinig onder de indruk.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook dat geniepige gedrag: Even vantevoren een gesprek plannen met Castillion over zijn terugkeer. Hadden ze blijkbaar vorig jaar bij Boerrigter ook gedaan.
Ja, ik ga ook niet weer dat NRC stuk plaatsen hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar zouden ze zelfs een wedstrijd gehad hebben met 50.009 bezoekers.. Driekwart van die betontroep was leeg man.
Je snapt wat ik bedoel konijnquote:Op maandag 12 maart 2012 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnen het ook te hebben geprobeerd bij C. Ronaldo maar hij leek weinig onder de indruk.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook niet weer dat NRC stuk plaatsen hoor.
Gemiddeld 35.000 ofzo in de arena, met zelfs flinke uitschieters naar beneden.
Was geen provocatie, trainer van RKC zei het in een interview. Ik herhaal enkel zijn woorden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie provoceren ik verlaag mijn IQ zowaar mogelijk
Dat was nog een calimero niveautje groter dan Pastoor over het tonen van beelden uit andere wedstrijden. Hij geloofde nog echt dat Excelsior daarom geen kansen had in de Arena ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was geen provocatie, trainer van RKC zei het in een interview. Ik herhaal enkel zijn woorden.
Ajax blijft Ajax. Wij zijn de beste van Nederland, wij zijn arrogant.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
Ajax doet nu hetzelfde met Gouweleeuw en Douglas.
Ondanks alles ben ik deze loop van zelfde argumenten en verwijten wel zat aan het raken. Feyenoorders hebben iig wel een gebrek aan creativiteit al is dat natuurlijk ook wel logisch met hun resultaten.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax blijft Ajax. Wij zijn de beste van Nederland, wij zijn arrogant.
Haters gonna hate.
Ajax - NECquote:Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
Allerlaatste keer dan.
[ afbeelding ]
Percentage thuisblijvers ligt bij Ajax op zo'n 25% gemiddeld, bij Feyenoord op 10%.
Wij zijn arrogant...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax blijft Ajax. Wij zijn de beste van Nederland, wij zijn arrogant.
Haters gonna hate.
Nigga plz..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij zijn arrogant...![]()
Ga lekker in je maandverband-shirt rondlopen...
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 12-03-2012 om 14:00:56Eerste officiële bevestiging binnen. #Rutten ontslagen bij #PSV reageer retweet
Die afkoopsom moesten ze sowieso betalen aan het eind van dit seizoen toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Yes, Kutten weg bij PSV, weer een afkoopsom van enkele miljoenen gok ik zo. HéérlijkDie club financieel naar de kanker, TERECHT, LEKKER VOOR ZE.
Als hij zijn contract uitdiende niet, deze zomer zou hij 'klaar' zijn met werken. Hij zou nog maar 9 wedstrijdjes zitten dusquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die afkoopsom moesten ze sowieso betalen aan het eind van dit seizoen toch?
Met minder dan een half jaar contract? Denk dat ze financieel gelijk blijven er niet van uitgaande dat Cocu zijn salaris ineens wordt verhoogt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Yes, Kutten weg bij PSV, weer een afkoopsom van enkele miljoenen gok ik zo. HéérlijkDie club financieel naar de kanker, TERECHT, LEKKER VOOR ZE.
Wat verdient zo'n man, 1,5 miljoen?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Smoofie het volgende:
De afkoopsom is niets. Zijn contract liep nog maar een halfjaar.
D en t blijft lastig he.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met minder dan een half jaar contract? Denk dat ze financieel gelijk blijven er niet van uitgaande dat Cocu zijn salaris ineens wordt verhoogt.
Ik denk eerder 180k, doei!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat verdient zo'n man, 1,5 miljoen?
750.000 euro, doei!
Als Been al 1,1 miljoen verdiende per jaarquote:
Bedrag zal wel lager liggen en hadden ze dus ook betaald als hij was gebleven. Zullen wel met een interne oplossing komen, kost het ze dus uiteindelijk helemaal niks.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat verdient zo'n man, 1,5 miljoen?
750.000 euro, doei!
Ik denk niet dat hij veel vraagt en denk ook niet dat hij veel krijgt als er maar 3 maanden over zijn van 3 jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Been al 1,1 miljoen verdiende per jaar. Dan zou Kutten met een halfjaarsalaris minimaal 750.000 motten krijgen van der kloep.
Been had al een topsalaris bij Nec vandaar... Dat Feyenoord nog harder faalt qua financien kan ook geen verrassing voor je zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Been al 1,1 miljoen verdiende per jaar. Dan zou Kutten met een halfjaarsalaris minimaal 750.000 motten krijgen van der kloep.
Ok dat wist ik niet, ik dacht dat hij een doorlopend contract had.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Smoofie het volgende:
De afkoopsom is niets. Zijn contract liep nog maar een halfjaar.
Het afgelopen jaar faalt Feijenoord alles behalve als het neerkomt op financiën. Niet voor niets zijn we opgehoogd naar categorie 2, prijst de KNVB ons beleid, et cetera.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Been had al een topsalaris bij Nec vandaar... Dat Feyenoord nog harder faalt qua financien kan ook geen verrassing voor je zijn.
Ajax naar 3quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar faalt Feijenoord alles behalve als het neerkomt op financiën. Niet voor niets zijn we opgehoogd naar categorie 2, prijst de KNVB ons beleid, et cetera.
Maarja... Geel hé.
Dat is 1 jaar zonder veel verlies inclusief met paar mazzeltjes. Het is wel erg vroeg om nu al te juichen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar faalt Feijenoord alles behalve als het neerkomt op financiën. Niet voor niets zijn we opgehoogd naar categorie 2, prijst de KNVB ons beleid, et cetera.
Maarja... Geel hé.
Tuuluk joh geloofwaardigquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dalijk hoofdsponsor weg, begroot op CL, komt helemaal goed hoor met de teneergang van ojox
Hoofdsponsor die weggaatquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dalijk hoofdsponsor weg, begroot op CL, komt helemaal goed hoor met de teneergang van ojox
Ik begin nooit ik copy paste gewoon wat standaard antwoorden omdat de Feyenoorders toch altijd met de zelfde steken/argumenten komenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we het niet over voetbal hebben met deze kinderachtige discussies elke 2 dagen
Wens is vader van de gedachte.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofdsponsor die weggaat. Wat lul jij
.
Waar wil jij het over hebben dan Littlewabbit?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin nooit ik copy paste gewoon wat standaard antwoorden omdat de Feyenoorders toch altijd met de zelfde steken/argumenten komen. Al met al best vermakelijk om mij naar het stereotype te gedragen moet ik zeggen.
Kony en het feit dat er "toevallig" net een half jaar terug een gigantisch olieveld in Oeganda is gevonden. Toeval of slimme marketing van Obama en zijn vriendjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben dan Littlewabbit?
Kripke is that you?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben dan Littlewabbit?
Gemma Aktinson.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit plaatje werkt echt fucking goed als thumbnail als je veel kliks wil
De enige serie die ik toch wel blijf volgen, de rest ben ik eigenlijk afgehaakt na 1 / 2 seizoenen (of ze waren al gecancelled na 1 seizoen)quote:
Ik haak heel moeilijk af, Two and half men zit ik nu echt aan te denken om mee te stoppen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige serie die ik toch wel blijf volgen, de rest ben ik eigenlijk afgehaakt na 1 / 2 seizoenen (of ze waren al gecancelled na 1 seizoen)
Al Bundy is ook schoenenverkoper maar ik weet niet wat zijn opvattingen over knoflook zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Die galatasarayhardekernturkmaat van mij gaat altijd keihard lachen als de verslaggever "Van Haaren..." zegt (wanneer hij aangespeeld wordt).
Altijd als ik vraag "waarom lach je"
"IESH SCHOENENWIENKEL!"![]()
.
Hij woont hier nu 4 jaar, elke keer sta ik weer versteld hoe anders "echte" Turken hun humor is t.o.v. Nederlanders..
NO MA'AMquote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al Bundy is ook schoenenverkoper maar ik weet niet wat zijn opvattingen over knoflook zijn.
Ja dat klopt, ze is ook gewoon te lelijk om haar irritatie-factor enigszins te compenseren.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haak heel moeilijk af, Two and half men zit ik nu echt aan te denken om mee te stoppen.
Maar TBBT is ook niet meer wat het geweest is, sinds de komst van Amy is het echt naar de tering gegaan
Amen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ze is ook gewoon te lelijk om haar irritatie-factor enigszins te compenseren.
Al bundy heeft het nu wel voor elkaar in Modern Familyquote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Net als The A-team zo'n serie die over 100 jaar nog in Nederland wordt uitgezonden.
Ik moet je gelijk geven, maar het Amerikaanse publiek slikt het als zoete koek.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik haak heel moeilijk af, Two and half men zit ik nu echt aan te denken om mee te stoppen.
Maar TBBT is ook niet meer wat het geweest is, sinds de komst van Amy is het echt naar de tering gegaan
Hej vergeet je Flodder nie?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Net als The A-team zo'n serie die over 100 jaar nog in Nederland wordt uitgezonden.
Elk jaar zijn er weer een nieuwe groep 12 jarige jongens die dat leuk vinden hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Die galatasarayhardekernturkmaat van mij gaat altijd keihard lachen als de verslaggever "Van Haaren..." zegt (wanneer hij aangespeeld wordt).
Altijd als ik vraag "waarom lach je"
"IESH SCHOENENWIENKEL!"![]()
.
Hij woont hier nu 4 jaar, elke keer sta ik weer versteld hoe anders "echte" Turken hun humor is t.o.v. Nederlanders..
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 18-12-2011 om 00:35:01Merknamen 11-tal: De Ruiter; Ferrari, Van Bommel, Kras, Wilkinson; Van Haaren, Honda, Luijckx, Bentley; Stegeman, Gillet. Trainer: Gall reageer retweet
Met de huidige realistische gameplay van sommige spellen, denk ik dat The A-Team binnenkort voor 12-jarigen nog braver overkomt dan Bassie en Adriaan...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elk jaar zijn er weer een nieuwe groep 12 jarige jongens die dat leuk vinden he
Ga dan naar Oekraïne, die feministen gaat weer protesterenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef VcrAux het volgende:
Heeft hier iemand gisternacht Ross Kemp op Discovery gekeken? Ik denk dat ik deze zomer maar thuis blijf en Polen oversla.
Nope, maar wel een leuk programmaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef VcrAux het volgende:
Heeft hier iemand gisternacht Ross Kemp op Discovery gekeken? Ik denk dat ik deze zomer maar thuis blijf en Polen oversla.
Paulo Thiago toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Een UFC fighter (mixed martial arts) werkt bij BOPE in Brazillie, doet de UFC erbij lol
Die kan ook wel wat training gebruiken nu de ghetto's daar worden schoongeveegd ivm het WK in 2014.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Een UFC fighter (mixed martial arts) werkt bij BOPE in Brazillie, doet de UFC erbij lol
Marco van Basten zijn persconferentie na zijn aanstelling bij Heerenveen was nog boeiender dan dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Live.aspx?mode=tv
Dit was een snoozefest inderdaad..quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Marco van Basten zijn persconferentie na zijn aanstelling bij Heerenveen was nog boeiender dan dit.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Willem Van Hanegem over PSV:
'Het is een holle club geworden, in een amateuristische sfeer aangestuurd door flapdrollen'
Ach, zijn de emoties. Ik weet ook dat onze flanken volkomen ruk zijn: maar als iemand van een ander team er iets negatiefs over zegt, schiet ik automatisch in de verdediging voor die lamballen...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
!!!!!!! WILLEM
Al die PSV'ers die beweren dat hun team het beste van NEderland isDie zeggen dat PSV het beste middenveld van Nederland heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Er zit er zelfs daar één die zegt dat PSV de beste verdediging van Nederland heeft. LOL!!!!!!!!
Die flankaanvallers van onsquote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach, zijn de emoties. Ik weet ook dat onze flanken volkomen ruk zijn: maar als iemand van een ander team er iets negatiefs over zegt, schiet ik automatisch in de verdediging voor die lamballen...![]()
Ik kan het de PSV-ers nu echt niet kwalijk nemen dat ze nonsense verkondigen.
Verwachtten die mafkezen dat dan werkelijk? Op grond waarvan?!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
PSV'ers krijgen te horen dat ze geen gratis seizoenskaarten krijgen.
Komt op manquote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verwachtten die mafkezen dat dan werkelijk? Op grond waarvan?!
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt op mandit zijn niet de meest snuggeren maar wel vol passie en emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |