Ik neem aan dat je je Spaans kent ...quote:Op maandag 12 maart 2012 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die variant ben ik nog niet tegengekomen![]()
Voetbalzondag natuurlijk, en als je dan zulke wedstrijden tegenkomt: PSV verlies tegen NAC, Twente verlies tegen NEC en Feyenoord gelijk tegen Utrecht, dan gaat dat heel snelquote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:
Mijn vraag over wat jullie op deze heerlijke zondag hebben gedaan is voor een aantal mega-posters wel beantwoord
Sierd uploaden doet ie dat niet zelf???quote:Op maandag 12 maart 2012 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalgekeken, en Sierd filmpjes uploaden, nothing beats that!
Nee, op youtube natuurlijk, www.youtube.com/sdvfanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd uploaden doet ie dat niet zelf???
op FB?
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa League winnaar 2012-2013
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, op youtube natuurlijk, www.youtube.com/sdvfan
Ken je toch wel? Heb het niet voor niets een miljoen keer geplugged.
Je heb een nic of niet ..quote:Op maandag 12 maart 2012 00:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had de link met Spaans nog niet gelegd
Ok Mijn idea dus... Ik ken je verder niet maar voor mij een DonRaja is een persoon die door zeurt, een zeikerd is en zoiets ..... schuren op zn Spaans, maar dan op het randje of zo ietsquote:Op maandag 12 maart 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft dan weer geen link met Spaans...
kutkindquote:
Je hebt echt wisselende stemmingen he jij.quote:
Ik slaap nooit zondag. Ben alweer 50 uur wakkerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef De_kromme het volgende:
Hehe, neehoor. Altijd vrolijk, zeker met dit weer.
Maar 4 uurtjes geslapen jij? Niet best voor je man.
In dat geval, moet je nog wat goede speed? Ik zie dat je gaat survivallen trouwens, dat waren de verjaardagsfeestjes toen je 12 was manquote:Op maandag 12 maart 2012 08:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik slaap nooit zondag. Ben alweer 50 uur wakker
Slapen is voor pussies
quote:Op maandag 12 maart 2012 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor een survival weekend zoek ik een zo goedkoop mogelijk en simlockvrij telefoontje.
Merk enz maakt niet uit. Aangezien ik zelf een goede telefoon heb (S2) is het toch alleen voor dat weekend.
Enige voorwaarde is dat de batterij in redelijk staat is (niet dat hij na 2 uur uitvalt) en dat het toestel simlock vrij is.
Heb je wat liggen? Doe maar een voorstel
Stok zal nooit meer antwoord kunnen geven op deze vraag.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In dat geval, moet je nog wat goede speed? Ik zie dat je gaat survivallen trouwens, dat waren de verjaardagsfeestjes toen je 12 was man.
[..]
Permban.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nooit lijkt me wat overdreven, toch?
En of ze bestaan. Geloof dat SCH er ook nog steeds een heeft. En nog wel meer. Al zijn er die gewoon weer op nieuwe accounts zijn terug gekomen. Toch Caland?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
Onzin, perm bans bestaan niet op Fok!.
Wie is Caland dan? Dirk-Kuijt?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
En of ze bestaan. Geloof dat SCH er ook nog steeds een heeft. En nog wel meer. Al zijn er die gewoon weer op nieuwe accounts zijn terug gekomen. Toch Caland?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |