SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand snapt wat je bedoelt. Ik ga maar weer. Veel plezier met jezelf in slaap huilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan moet jij even niet achter me gaan staan, dan blijven ze tenminste wel uit m'n haar.
Henk Jan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk Jan en ik zagen gisteren een wannabe met haren als de jouwe en dan in het bruin ook nog.
Zo te zien ben je nogal boos.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niemand snapt wat je bedoelt. Ik ga maar weer. Veel plezier met jezelf in slaap huilen.
Wie is Henk dan? D:quote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dag boze furd!
[..]
moest een komma tussen
> Kindquote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Even het haar voor je oogjes weg doen, kind.
Dag klinkie
Ja maar ik was er niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zucht ik wilde henkie typen maar typte henk en vergat de komma, duidelijker?ter info: jij bent Henkie
Ze werken al.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien doen zn hersenen het dan..
Kusje op je wang jwzquote:Op maandag 12 maart 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slapen, geen kusjes want koortslip toch.
Miauw.
Zal ik even op je lap dansen?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zal een geheimpje vertellen. Stiekem hou ik van dansen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik hou niet zo van hetero's die graag aan mannen zitten sorry.
Het is puur lichamelijk genot voor de hetero, terwijl de homo ook geestelijk bevredigd wil worden.quote:
Ohja.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het is puur lichamelijk genot voor de hetero, terwijl de homo ook geestelijk bevredigd wil worden.
Nu ben ik confuus.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat klonk wel ok, maar eigenlijk willen wij gewoon lichamelijk en geen gedoe.
Scheissequote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Lekker in mijn bed Duits leren
Stiekem ben ik meer aan het FOK!en
tis hier nog wat mistig, gisteren was beter.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet fokken dannn!
Ik weet niet hoe het gaat, nog in bed alles. Ik zie dat de zon schijnt? Boh.
ban aanvragenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben FOK! verslaafd, wat moet ik doen?:'(
Ik ga zo een onvoldoende halen
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aanvragen is een goed idee. Werkte voor mij ook.
Hoe vervellen struiken dan, Struik?
Maar dan ga ik lurkenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aanvragen is een goed idee. Werkte voor mij ook.
Hoe vervellen struiken dan, Struik?
quote:
daarom moet je je vriendin nooit je wachtwoorden gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan ga ik lurken
Of FOK!en op Cash's account
[..]
School gaat dus wel achteruit door al dat FOK!enquote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol, tja. Ligt toch aan jezelf. Als je maar niet in de problemen komt omdat school achteruit gaat.
Hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom moet je je vriendin nooit je wachtwoorden geven
moeten we je nu dan maar gaan negeren?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
School gaat dus wel achteruit door al dat FOK!en
Ik heb geen zelfbeheersing en wilskracht om door te zetten
[..]
Haha
Dinsdag, dan moeten jullie me allemaal negeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we je nu dan maar gaan negeren?
Wat? Hoezo? Waarom zouden ze dat zeggen?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey AJ je zult dan toch echt je mobiel weg zetten.. straks zeggen je ouders dat het cash zn schuld is ook dat school achteruit gaat..
Succesquote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Hmm...
Oké, ik ga al, fijne dag dan allemaal
voor wat voor opleiding was je in utrecht?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, best saai eigenlijk. In Amsterdam ging ik naar Ergotherapie, maar weetniet daar beetje rondgekeken, boekjes gepakt en bij een theorieles aanwezig geweest en toen moesten we weer weg naar Utrecht en van de open dag in Utrecht heb ik helemaal niks meegekregen.Alles was al weg, (lees: wat ik wilde zien).
sorry mevrouwquote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, gewoon boh.Haddiewat?!
En mn ondertitel is niet speciaal meer.Nu wel.
![]()
good for youquote:Op maandag 12 maart 2012 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
faalt niet, zo wil ik het juist
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henk Jan en ik zagen gisteren een wannabe met haren als de jouwe en dan in het bruin ook nog.
quote:
Is voor pussiesss.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Beach het volgende:
Doe zoals SV: pak een Hertog Jan erbij om je tong te blussen
Dus Jan kan er nog wel bij?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak daar maar twee van, boh. Zit nu redelijk vol.. Maar niet helemaal vol vol.
[..]
Is voor pussiesss.
ohja daar, sorryquote:Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn diepzinnige quote belachelijk maken
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja daar, sorry
ik verwijs je naar mn sig
Ik ben trotsquote:
Weeaboo (a.k.a Wapanese) is an English slang used to describe a person (typically of non-Asian descent) who prefers Japan and all things in Japanese over one’s indigenous culture. The term is a successive mutation of “Wapanese,” a derogatory slur referring to western Japanophiles with a strong bias towards Japanese cultural and tech imports.quote:
quote:
wannabe japan is het begin en het einde van al die aziatische landen just saying dus indirect heb je ook heel veel met japan ok grgrquote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Weeaboo (a.k.a Wapanese) is an English slang used to describe a person (typically of non-Asian descent) who prefers Japan and all things in Japanese over one’s indigenous culture. The term is a successive mutation of “Wapanese,” a derogatory slur referring to western Japanophiles with a strong bias towards Japanese cultural and tech imports.
Gelukkig heb ik zeer weinig met Japan.
waequote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
beach smerige weeaboo uitschot van deze wereld ga toch salami plegen
Dankjewel voor de topickill jij satansgebroed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dankjewel voor de topickill jij satansgebroed. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Satan een zoon had en die zoon zat op voetbal, en in zijn elftal was er een keeper wiens oom aan de kant toe stond te kijken en van die oom dan de vrouw die zwanger is van een tweeling die naar de Albert Heijn gaat en in haar kont geknepen wordt door een vieze man die schoenen draagt die hij gevonden heeft langs de kant van de weg daar gedumpt door Bob. Dan ben jij het vriendje van de zoon van Bob zijn tantequote:
Watquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als Satan een zoon had en die zoon zat op voetbal, en in zijn elftal was er een keeper wiens oom aan de kant toe stond te kijken en van die oom dan de vrouw die zwanger is van een tweeling die naar de Albert Heijn gaat en in haar kont geknepen wordt door een vieze man die schoenen draagt die hij gevonden heeft langs de kant van de weg daar gedumpt door Bob. Dan ben jij het vriendje van de zoon van Bob zijn tante
Sorry ik doe m'n cam al uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
HelpEr zit een dik monster naar me te kijken
R2cam? Ik dacht dat er alleen een Doerakcam wasquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
R2cam? Ik dacht dat er alleen een Doerakcam was
Leip, ik ga kijken.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef Furdinand het volgende:
BLOEM! ik heb een tekening voor je gemaakt op DrawSomething!
Ik moet eerst updaten en mijn telefoon flipt en loopt vast en ik ga m nu stukgooien.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef Furdinand het volgende:
BLOEM! ik heb een tekening voor je gemaakt op DrawSomething!
niet doenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moet eerst updaten en mijn telefoon flipt en loopt vast en ik ga m nu stukgooien.
ik ga voor jou ook tekenen!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Badass furby en golem gemaakt op draw something.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
God nee ik heb nu teveel spellen lopende,
wat is je naam/email?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
God nee ik heb nu teveel spellen lopende,
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beatles als keuze om te tekenen, meteen gekozen natuurlijk, al soppend en kwijlend getekend.
Wat is je naam daar dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Furdinand het volgende:
waarom willen jullie niet met mij spelen?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Furdinand het volgende:
waarom willen jullie niet met mij spelen?
Ik denk dat het dan je e-mail is..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb via facebook ingelogd is het dan mijn volledige naam?
jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb via facebook ingelogd is het dan mijn volledige naam?
Ik zag met een dampende erectie toe hoe deze op mijn telefoonscherm verscheenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beatles als keuze om te tekenen, meteen gekozen natuurlijk, al soppend en kwijlend getekend.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag met een dampende erectie toe hoe deze op mijn telefoonscherm verscheen
schooiersquote:
Denk het, zal het eens vragenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze wilt vieze dingetjes doen in ruil voor paarden?
Goed ideequote:
Dit waren pas schooiersquote:
Ik zit toch niet bij de manegequote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Jij geen berichtje van haar gehad?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit toch niet bij de manegeIk heb trouwens een eigen manege he..
trollquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit waren pas schooiers
[ afbeelding ]
http://nl.howrse.com/centre/fiche?id=67601quote:
Spamquote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga contact opnemen met de directeur
Dikke vette stomkopquote:Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij deed scheldwoord sturen. Ik melding van maken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dikke vette stomkopStraks ben ik m'n manege kwijt
quote:
Sjeeeemig, nouuuu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky, ons idee is gestolen
http://hypebeast.com/2012(...)nic-radical-battery/
Nog eventjes wachten totdat het in volle productie isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sjeeeemig, nouuuu.![]()
![]()
![]()
Zullen we ze aanklagen voor stelen van ons idee?
Ik heb alles volgens de wet gedaan jullie kunnen me niks.makenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten totdat het in volle productie isOp die manier kunnen we veel meer van ons 'misgelopen geld' eisen.
kusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hadden het concept al op papier. grr
- - - Edit:
• Lief: [ afbeelding ]
Mooi edit hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hadden het concept al op papier. grr
- - - Edit:
• Lief: [ afbeelding ]
Billenpiraat van me.quote:
gwn dat je lkkr ben :$quote:
Kash de manquote:
Goedendag te blije Hendrikusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gwn dat je lkkr ben :$
[..]
Kash de man
Hoe is het met mijn waardige heer.quote:
Bietsj lekkere weeaboo van mequote:
quote:
Goed edele strijder, hoe maakt u het deze barmhartige dag zonder veel zonnenvloeden?quote:
Het doet mij deugt om dat te horen. Ook gutti, klein beetje uitgeput en vanavond weer aan de arbeid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Goed edele strijder, hoe maakt u het deze barmhartige dag zonder veel zonnenvloeden?
Die zonde deel ik met uquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het doet mij deugt om dat te horen. Ook gutti, klein beetje uitgeput en vanavond weer aan de arbeid.
Mkayy.quote:
Ah kom nog een keer zo'n gezicht trekken en ik zorg dat die altijd zo blijft staan dan.quote:
Zeg het hem meisjeeeeeeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mkay.
[..]
Ah kom nog een keer zo'n gezicht trekken en ik zorg dat die altijd zo blijft staan dan.
Is een verbetering ten opzichte van nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mkayy.
[..]
Ah kom nog een keer zo'n gezicht trekken en ik zorg dat die altijd zo blijft staan dan.
Jeweet.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Is een verbetering ten opzichte van nu.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mkayy.
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/He_Pingping
Die naam hihi, HE PINGPING?
heyquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
Even een kusje om te laten weten dat ik nog leef.
Kusje!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kusje!
Alsof Furdi jouw acc info niet weetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kusje!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof Furdi jouw acc info niet weet
Hai![]()
Ik wilde zaterdag nog een krantenartikel meenemen voor je over de positie van vrouwen daarquote:
Ach, tja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag nog een krantenartikel meenemen voor je over de positie van vrouwen daar
Ik heb het nog, kan er foto's van maken? Is uit de Trouw, dus geen Telegraaf kwaliteit.quote:
Hihi, kan je doen hoor, altijd wel interessant om te lezen ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het nog, kan er foto's van maken? Is uit de Trouw, dus geen Telegraaf kwaliteit.
quote:
Hunquote:Emo's, meestal jongens, zijn met bakstenen op hun hoofd op straat dood geslagen omdat hun rituelen "duivels" zouden zijn.
Foto met de krant van vandaag als bewijs graag. Dit vertrouw ik niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kusje!
Hun is hier goed hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
HunTevens walgelijke acties
[..]
Foto met de krant van vandaag als bewijs graag. Dit vertrouw ik niet.
Ik las het net andersquote:
Mja, die emo's daar zijn wel afgestapt van de Islam ofzo en zijn de duivel aan het vereren.quote:
quote:
Sinds wanneer vereren emo's Satan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, die emo's daar zijn wel afgestapt van de Islam ofzo en zijn de duivel aan het vereren.En dat vinden sommige groepen blijkbaar genoeg om te vermoorden..
Heerlijk die vrijheidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, die emo's daar zijn wel afgestapt van de Islam ofzo en zijn de duivel aan het vereren.En dat vinden sommige groepen blijkbaar genoeg om te vermoorden..
Niet faalkonijntje?quote:
Nee, ik ben het konijntje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk die vrijheid
[..]
Niet faalkonijntje?
Taalnazi'squote:
Dan zou het Irakese zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iraakse wat dat klinkt niet.Ik zeg altijd Irakeze.
ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Taalnazi's
Irakeze rolt beter uit de mond.
Nazi's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Taalnazi's
Irakeze rolt beter uit de mond.
Ik ben woesssssssssssst.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef 2Happy4U het volgende:
KB http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=824
Foutieve meningquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nazi's.
Niet. Iraakse bestaat uit 3 lettergrepen, Irakeze uit 4.
In het Limburgs is "dich" hetzelfde als wat het in het Duits betekent, namelijk "jou".quote:
Ik zag het op dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staanMoest gelijk aan jou denken
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Apple aanbidden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Foutieve mening
'Apple-gekte lijkt op aanhangen religie'
AppleMac
Weet ik, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In het Limburgs is "dich" hetzelfde als wat het in het Duits betekent, namelijk "jou".
En ik ben Brabants godver.
Da jij een hommo bentquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat wil je daarmee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |